وبلاگ تفریحی


 

ریزش مو

میلیون ها انسان در سراسر جهان دچار ریزش مو می شوند که البته خیلی از افراد از ریزش مو عصبانی و ناراحت می شوند. اما می توان جلوی ریزش مو را گرفت و ریزش مو را درمان کرد.در بسیاری موارد تنها با دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم که سرشار از ویتامین هایی مشخص برای مقابله با ریزش مو است می توان این کار را انجام داد.

روش های جلوگیری از ریزش مو با نکاتی خاص

آشنایی با انواع مختلف ویتامین ها و مواد معدنی که به آنها نیاز دارید و تصمیم گیری درباره این که به مقدار بیشتر یا کمتر از کدام یک نیاز دارید، ایده خوبی است.

 

هیچ انسانی دوست ندارد تا با ریزش موی سر مواجه باشد، اما این شرایط برای میلیون ها نفر در سراسر جهان رخ می دهد. ریزش مو اغلب قابل درمان است و در بسیاری موارد تنها با دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم که سرشار از ویتامین هایی مشخص برای مقابله با ریزش مو است می توان این کار را انجام داد.

 

به نقل از “پروگرسیو هلث”، حصول اطمینان از این که مواد غذای مناسب برای سلامت کلی خود را مصرف می کنیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آن چه مصرف می کنیم نقش چشمگیری در سلامت موهای ما ایفا می کند.

 

هم مردان و هم زنان نیازمند دریافت مقادیر زیادی از ویتامین ها و مواد مغذی از رژیم غذایی خود برای جلوگیری از ریزش مو هستند و این مواد در بسیاری از مواد غذایی و مکمل های غذایی یافت می شوند.

 

بسیاری از مردم جهان درباره ویتامین ها و مواد معدنی موثر در کاهش ریزش مو و نقشی که در سلامت کلی ما ایفا می کنند اطلاعات چندانی ندارند و یا اصلا با آنها آشنا نیستند. بر همین اساس، آشنایی با انواع مختلف ویتامین ها و مواد معدنی که به آنها نیاز دارید و تصمیم گیری درباره این که به مقدار بیشتر یا کمتر از کدام یک نیاز دارید، ایده خوبی است.

 

در ادامه قصد داریم با برخی از ویتامین ها و مواد معدنی که در ریزش مو موثر هستند، بیشتر آشنا شویم.

 

ویتامین A 

ما برای تولید چربی پوست سر (Sebum) به ویتامین A نیاز داریم. بدون چربی پوست سر موهای ما خشک و شکننده می شوند و شوره و پوسته های ضخیم در سر نمایان خواهند شد که درمان هر دو آنها می تواند آزار دهنده باشد.

 

موهای خشک در نهایت شروع به شکستن می کنند و هنگامی که مو شکسته و ناسالم می شود اغلب می تواند ریزش موی دائمی را به همراه داشته باشد.

 

شما می توانید مقادیر زیادی ویتامین A که به عنوان یک آنتی اکسیدان نیز شناخته می شود را از مواد غذایی مانند انبه، پرتقال، هویج، سیب زمینی شیرین، کدو و جگر دریافت کنید.

 

ویتامین B 

ویتامین B برای هموگلوبین سالم که اکسیژن را از طریق گلوبول های قرمز خون به پوست سر می رساند، نیاز است. انواع مختلفی از ویتامین B وجود دارند و بهترین آنها برای درمان ریزش مو ویتامین B6، پارا آمینو بنزوئیک اسید، بیوتین و اینوزیتول هستند.

 

برای دریافت ویتامین B می توانید مصرف مواد غذایی مانند ماهی و غذاهای دریایی، گوشت ماکیان، گوشت قرمز، لوبیا، موز، جو دوسر، تخم مرغ، سیب زمینی و شیر کم یا بدون چربی را در برنامه غذایی خود جای دهید.

 

اسید فولیک 

این ویتامین می تواند نقش قابل توجهی در درمان و پیشگیری از ریزش مو ایفا کند. مصرف مکمل ها و مواد غذایی حاوی اسید فولیک نه تنها به کاهش احتمال ریزش مو و پیشگیری از نازک شدن موها در آینده کمک می کند، بلکه می تواند کمک بزرگی به افرادی باشد که به صورت ژنتیکی در معرض طاسی قرار دارند.

 

اسید فولیک در مواد غذایی مانند نخود، نخود فرنگی منجمد، مارچوبه آب پز، عدس پخته شده، و پاپایا وجود دارد.

 

ویتامین C 

تولید کلاژن سالم به ویتامین C بستگی دارد و اگر دوست دارید موهای سالمی داشته باشید کلاژن از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود.

 

ویتامین C برای جلوگیری از بسیاری مسائل مربوط به سلامت نیاز است و می تواند به ما در جلوگیری از ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا کمک کند.

 

مواد غذایی خوشمزه بسیاری وجود دارند که حاوی ویتامین C هستند که از آن جمله می توان به پرتقال، لیمو، گریپ فروت، فلفل قرمز شیرین، کیوی، گوجه فرنگی، فلفل سبز، توت فرنگی، آناناس، انبه، بلوبری، و گواوا اشاره کرد.

 

ویتامین D 

ریزش مو و نرمی استخوان دو مساله سلامت مرتبط با کمبود ویتامین D هستند. ویتامین D در سلامت فولیکول های مو نقش دارد.

 

پژوهشی صورت گرفته روی موش ها نشان داده است، هنگامی که ژن هایی خاص برداشته می شوند، موش ها نشانه های کمبود ویتامین D را نشان می دهند. این نشانه ها شامل نرمی استخوان و ریزش مو بودند.

 

اسیدهای چرب در تولید ویتامین D در بدن نقش دارند. بدون مقدار کافی از اسیدهای چرب ضروری، بدن انسان قادر به تولید مقدار کافی از ویتامین D نیست و این شرایط به کمبود این ویتامین منجر می شود که می تواند زمینه ساز شکل گیری پسوریازیس و پوسته پوسته شدن پوست سر شود.

 

ریزش مو

در بسیاری موارد با دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم می توان با ریزش مو مقابله کرد

 

ویتامین E 

برای گردش خون خوب در پوست سر نیازمند ویتامین E هستیم. همچنین، این ویتامین به افزایش جذب اکسیژن کمک می کند که موضوعی مهم محسوب می شود.

 

ویتامین E در روغن های گیاهی، روغن آفتابگردان، روغن سویا، روغن ذرت، آجیل، برگ سبز شلغم و دیگر سبزیجات برگ‌دار یافت می شود. بهتر است ویتامین E را به صورت خوراکی مصرف کنید تا این که در قالب محلولی موضعی بکار گرفته شود زیرا این ویتامین در بدن بهتر جذب می شود.

 

امگا-3 

امگا-3 یک اسید چرب ضروری است و برای در اختیار داشتن موهایی سالم به آن نیاز دارید. اسیدهای چرب امگا-3 از سه نوع اصلی تشکیل شده اند که شامل ALA (آلفا لینولئیک اسید)، EPA (ایکوزاپنتایونیک اسید) و DHA (دوکوساهکسائنویک اسید) می شوند.

 

اسیدهای چرب امگا-3 در مواد غذایی مانند میگو، صدف، انواع ماهی های چرب مانند سالمون، هالیبوت، آلباکور، قرل آلا، ساردین، گربه ماهی، کاد، تن، شاه ماهی، و همچنین گردو، بادام، و دانه کتان یافت می شود.

 

روی 

ما به دلایل مختلف به روی نیازمند هستیم که داشتن موهایی سالم نیز از آن جمله است. روی برای تولید چربی پوست سر نیاز است که یک چربی طبیعی بوده و برای داشتن موهایی سالم ضروری است.

 

روی به حفظ لطافت پوست سر کمک می کند، از ایجاد شوره جلوگیری می کند، و ساقه مو را سالم و قوی حفظ می کند. کمبود روی در رژیم غذایی می تواند به سفید شدن زودرس موها یا طاسی منجر شود. بدن به طور طبیعی روی ذخیره نمی کند و دریافت آن از منابع غذایی سالم مانند مخمر، زرده تخم مرغ، دانه کدو تنبل، و میگو یا مکمل های غذایی مهم است.

 

این نکته را به خاطر داشته باشید که به میزان توصیه شده روزانه روی دریافت کنید زیرا میزان بیش یا کمتر از حد آن می تواند به مشکلات بسیاری از جمله ریزش مو منجر شود.

 

روی در مواد غذایی مختلف مانند گوشت قرمز، گوشت ماکیان، جگر، جوانه گندم، میگو، دانه کدو تنبل، محصولات سویا، و زرده تخم مرغ یافت می شود.

 

بتا سیتوسترول 

بتا سیتوسترول یک عصاره گیاهی طبیعی حاوی مواد مغذی مورد نیاز برای موهایی سالم است. از آنجایی که بتا سیتوسترول کاملا طبیعی است فاقد عوارض جانبی بوده و می تواند در ترکیب با داروهای دیگر که به طور مرتب مصرف می شوند، استفاده شود.

 

بتا سیتوسترول ریزش مو را درمان کرده و رشد موهای جدید را بهبود می بخشد. خطری در استفاده از این ماده وجود نداشته و مردان و زنان می توانند آن را مصرف کنند.

 

آهن 

کمبود آهن می تواند عامل ریزش مو در زنان باشد و بر همین اساس حصول اطمینان از دریافت کافی این ماده مغذی از رژیم غذایی مهم است.

 

سه دلیل اصلی کمبود آهن در زنان شامل دوره های پریود سنگین با خونریزی زیاد، زخم های معده و التهاب معده که موجب خونریزی در دستگاه گوارش می شوند، و کمبود خون پس از زایمان می شوند.

 

از جمله منابع غذایی خوب برای آهن می توان به گوشت قرمز، میوه های خشک، توفو، و بروکلی اشاره کرد.

 

هسته انگور 

یکی از امن‌ترین چیزهایی که می توان برای درمان ریزش مو استفاده کرد، هسته انگور است. هسته انگور به صورت مایع و کپسول در دسترس است و به مهار ریزش مو و بهبود رشد موی سالم کمک می کند. افرادی با بیماری های ژنتیکی مشخص یا آنهایی که از تغذیه نامناسب رنج می برند و ریزش مو دارند می توانند از عصاره هسته انگور بهره ببرند.

 

عصاره هسته انگور فولیکول های مو را تحریک کرده و استفاده از آن می تواند ریزش مو را مهار کند. همچنین به واسطه ویژگی های سم زدایی خود گزینه ای خوب برای پاکسازی بدن است.

 

اسیدهای آمینه 

ریزش مو می تواند با اسیدهای آمینه درمان شود که از اثرگذاری بهتری در ترکیب با ویتامین ها و مواد مغذی دیگر برخوردار می شوند. بهترین اسیدهای آمینه برای درمان ریزش مو و موهای نازک عبارتند از:

 

متیونین که آنتی اکسیدانی قوی است و منبعی فوق العاده برای گوگرد محسوب می شود.

 

سیستئین، اسید آمینه ای غیر ضروری است که می تواند رشد مو را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

 

سیستین، اسید آمینه غیر ضروری دیگری است که برای درمان نازکی و ریزش مو و بهبود رشد مو کاربرد دارد.

 

تیروزین، اسید آمینه غیر ضروری دیگری است که برای درمان بسیاری مسائل سلامت از جمله ریزش مو استفاده می شود.

 

اینوزیتول

از اینوزیتول برای کمک به مهار ریزش مو و رشد دوباره موهای سالم استفاده می شود. همچنین اینوزیتول به کاهش سطوح کلسترول کمک می کند.

 

اینوزیتول توسط مردان و زنان برای درمان نازکی مو استفاده می شود و دارای ویژگی های آنتی اکسیدانی است که فولیکول های مو را سالم نگه می دارد.

 

مواد غذایی مختلفی حاوی اینوزیتول هستند که از آن جمله می توان به کشمش، دانه های جو، جوانه گندم، موز، گوشت گاو، جگر، برنج قهوه ای و انواع سبزیجات اشاره کرد.

 

بیوتین 

بیوتین به عنوان غذایی برای موهای شما در نظر گرفته می شود و نقشی کلیدی در مقابله با ریزش مو ایفا می کند. بیوتین یکی از مهم‌ترین ویتامین هایی است که می توانید برای رشد موهایی سالم در رژیم غذایی خود از آن استفاده کنید و در همین راستا ممکن است به مصرف مکمل های غذایی برای دریافت میزان کافی از آن نیاز داشته باشید.

 

دو ماده غذایی که منبعی فوق العاده برای بیوتین هستند شامل جگر و زرده تخم مرغ می شوند اما شما نیازمند مصرف مقدار زیادی از آنها در روز هستید و از این رو مصرف مکمل های بیوتین انتخاب بهتری است.

نوشته از ریزش مو خسته شده اید؟ این 14 نکته را برای جلوگیری از ریزش مو رعایت کنید اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.


لینک منبع این نوشته :
http://www.topnaz.com/%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d9%88-%d8%ae%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%af%d8%9f-%d8%a7%db%8c%d9%86-14-%d9%86%da%a9%d8%aa%d9%87-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7/


از ریزش مو خسته شده اید؟ این 14 نکته را برای جلوگیری از ریزش مو .
www.aryanews.com/./از-ریزش-مو-خسته-شده-اید؟-این-14-نکته-را-برای-جلوگیری-از-ریزش-مو-رعایت-کنید
‎از ریزش مو خسته شده اید؟ این 14 نکته را برای جلوگیری از ریزش مو رعایت کنید.
ریزش مو. میلیون ها انسان در سراسر جهان دچار ریزش مو می شوند که البته خیلی از افراد
از .
Images for از ریزش مو خسته شده اید این 14 نکته را برای جلوگیری از ریزش مو رعایت کنید
از ریزش مو خسته شده اید؟ این 14 نکته را برای جلوگیری از ریزش . - دمادم
damadam.ir/./از-ریزش-مو-خسته-شده-اید-این-14-نکته-را-برای-جلوگیری-از-ریزش-مو-رعایت-کنید/./3905375
‎22 ساعت قبل . میلیون ها انسان در سراسر جهان دچار ریزش مو می شوند که البته خیلی از افراد از ریزش مو
. اید؟ این ۱۴ نکته را برای جلوگیری از ریزش مو رعایت کنید.
از ریزش مو خسته شده اید؟ این ۱۴ نکته را برای جلوگیری از ریزش مو .
www.freecamp.ir/news/148989
‎21 ساعت قبل . از+ریزش+مو+خسته+شده+اید+این+14+نکته+را+برای . این 14 نکته را برای
جلوگیری از ریزش مو رعایت کنید · ۵ گزارش تصویری حرکت اولین …
هتل علاقمندان به باربی - شیکـــــول سایت مدل
shikool.com/t523_هتل-علاقمندان-به-باربی/
‎این هتل اولین بار در سال 2004 طرح این اتاق را به صورت غیردائمی بنا کرد و اکنون .
از ریزش مو خسته شده اید؟ این 14 نکته را برای جلوگیری از ریزش مو رعایت کنید.
داستان فصل دوم سریال شهرزاد لو رفت - شیکـــــول سایت مدل
shikool.com/t1366_داستان-فصل-دوم-سریال-شهرزاد-لو-رفت/
‎گویا این سریال در چند فصل قرار است ساخته شود و شنیده شده است که خانم فاطمه معتمد
. از ریزش مو خسته شده اید؟ این 14 نکته را برای جلوگیری از ریزش مو رعایت کنید.
مرمت رابطه زناشویی بعد از خیانت - شیکـــــول سایت مدل
www.shikool.com/t1801_مرمت-رابطه-زناشویی-بعد-از-خیانت/
‎شما برای اینکه تکلیف رابطه‌تان را روشن کنید و در مقابل این موج دوام بیاورید، باید .
از ریزش مو خسته شده اید؟ این 14 نکته را برای جلوگیری از ریزش مو رعایت کنید.
کارگاه فیتنس:4 تمرین از بهترین حرکات برای تناسب اندام افراد .
www.shikool.com/t1386_کارگاه-فیتنس4-تمرین-از-بهترین-حرکات-برای-تناسب-اندام-افراد-بالای-40-سال/
‎ولی با این حرکات برای روزانه 10 دقیقه تمرین کردن می توانید فرم عضلات خود را . از
ریزش مو خسته شده اید؟ این 14 نکته را برای جلوگیری از ریزش مو رعایت کنید.
مد و زیبایی
popx.ir/category/7/مد-و-زیبایی
‎از ریزش مو خسته شده اید؟ این 14 نکته را برای جلوگیری از ریزش مو رعایت کنید .
شاید در نگاه اول تصور کنید این عکس یک عکس سیاه و سفید قدیمی و ساده باشد که از
.
سرگرمی و تفریحی - خانه
wikifeed.ir/category/14/سرگرمی-و-تفریحی
‎این بار قصد داریم برخی از رکوردهای مربوط به «بلندترین‌های جهان» را به شما. از
ریزش مو خسته شده اید؟ این 14 نکته را برای جلوگیری از ریزش مو رعایت کنید.



ماینوکسیدیل, آلپسین, پروپشیا, فیناستراید, سولفات روی . - ریزش مو
www.clinicmoo.com/hair-loss-treatment-faqs
‎ماینوکسیدیل, آلپسین, پروپشیا, فیناستراید, سولفات روی, ریزش ارثی مو. .
فیناستراید 1, فیناستراید 5, قرص زینک, قرص روی, جلوگیری از ریزش موها, رویش
. از داروخانه های سراسر کشور(لطفا داروها و محلول های تجویز شده را صرفا از داروخانه های
. و این مسئله سبب می شود که شما به اشتباه تصور کنید که ریزش مو در خانواده شما
ارثی .
تجهیزات پزشکی برادران آزادبخت (کوهدشت) - ریزش مو - blogfa.com
pezeshkiazadbakht.blogfa.com/post/22/ریزش-مو
‎برای این‌ که بدانید کدام ریزش مو طبیعی است و کدام غیرطبیعی، باید به 2 نکته توجه
. مو کنده شود، احتمالا دچار یک ریزش موی غیرطبیعی شده‌اید و باید به پزشک مراجعه
کنید. . شده با آرد سیاه و همچنین ماء‌الشعیر، به جلوگیری از ریزش مو بسیار کمک
می‌کند. . پیاز مو بیان کردیم، برای نگهداری از موهای خود، باید بعضی اصول را رعایت
کنید.
اسپری ضد ریزش مو ریکاپیل رپید ایتالیا :: پرسش و پاسخ
ricapilrapid.ir/fa/questionsandanswers.html
‎پاسخ مشاور : با سلام به شما دوست عزیز این محصول جهت درمان ریزش موی ارثی و هورمونی
. اما جهت تقویت موها و رویش مجدد موهایتان باید از یک دارو استفاده کنید. . فوم
میباشد و اسپری حاوی گاز میباشد ،میزان درست استخراج کردن فوم و رعایت تکان دادن
. که سالها ایجاد شده و سپس جهت درمان از داروهای شیمیایی مختلفی استفاده کرده اید
ظرف .
یک محلول جادویی برای جلوگیری از ریزش مو!! - سیمرغ
seemorgh.com/./305437-یک-محلول-جادویی-برای-جلوگیری-از-ریزش-مو/
‎25 ژوئن 2016 . اگر شما هم برای درمان ریزش موهای تان دست به دامن هر راهی شده اید و نتیجه ای نگرفتید
به شما پیشنهاد می کنیم با این محلول جادویی از ریزش موهای تان جلوگیری کنید. .
اگر می خواهید بیشتر بدانید : جلوگیری از ریزش مو با رعایت چند نکته . کافی
میکس سنتی برای اعصاب فولادین، شاد بودن، خستگی ناپذیری، رفع .
کاشت مو و آنچه باید درباره کاشت مو بدانیم | کاشت مو و خدمات زیبایی
clinic-day.com/blog/./کاشت-مو-و-آنچه-باید-درباره-کاشت-مو-بدانیم
‎4 ا کتبر 2016 . در این پست آنچه لازم است را درباره کاشت مو خواهید خواند. مطالب کاشت مو را دنبال کنید
. . کاشت مو، زیبایی، ریزش مو، درمان ریزش مو این‌ها در کنار سوالاتی همچون چگونه .
دارو، شامپو و راه‌های جلوگیری از ریزش مو خسته شده‌اید توضیحات زیر می‌تواند . اول
کاشت نیاز به رعایت می باشد شخص از موهای خوب و یکدستی برخوردار .
انجمن وبلاگ نویسان [بیاتواسکین] - قالب وبلاگ
bia2skin.ir/forum/
‎آخرین ارسالات بیاتو اسکین بستن این دسته بندی. بهترین ارسال . پاسخ: 0.
Farhad از ریزش مو خسته شده اید؟ این 14 نکته را برای جلوگیری از ریزش مو رعایت
کنید .
فیزیوتراپی (Physiotherapy) - ریزش مو و درمان آن
physiotherapy-tehran.blogfa.com/category/226
‎ممکن است این ریزش مو واکنشی به مشکلات مختلف (دارو، مشکلات تیروئیدی، استرس،
. رعایت اصولی ساده می تواند تأثیر مهمی در جلوگیری از ریزش موها داشته باشد: .
گرما باعث تبخیر آب موجود در موها شده و در نتیجه حباب های ریزی روی ساقه مو به وجود می
آید که . روش های درمان:اگر دچار ریزش مو و درد مفاصل، خستگی و دیگر نشانه های لوپوس
.
درمان ریزش مو - پرومدیسین
www.proposalmed.ir/اخبار-پزشکی/./14./88-درمان-ریزش-مو.html
‎نام کاربری خود را فراموش نموده اید؟ . آلوپسی آندروژنیک مردانه یا طاسی مردانه ریزش مو
تیپ مردانه را نمی‌توان یک . مشاهده شده با این روش تجمع لنفوسیتهای T در خون محیطی
اطراف فولیکولهای مو . نکته : بهتر است شامپو متناسب با نوع مو انتخاب و مصرف .
45_ هنگام شستشوی موها چه نکاتی را برای پیشگیری از ریزش مو باید رعایت کرد؟
درمان ریزش مو در اثر ترک خودارضایی :: عوارض استمنا و استشها و فواید .
istemna.blog.ir/./درمان%20ریزش%20مو%20در%20اثر%20ترک%20خودارضایی
‎۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «درمان ریزش مو در اثر ترک خودارضایی» ثبت شده است -
ایست استمنا. . برای اینکه واقعا رها بشید از این عادت و زودتر هم خوب بشید سه نکته
رو رعایت کنید: . 14- ترک میکنم بعد یه مدت دوباره میرم سراغش چه کار کنم؟ . با
جستن بیرون آید. . طوری که شب که میخواهی بخوابی از خستگی اون ورزشه خوابت
ببره .
‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی - پوست
salamatattari.blogfa.com/tag/پوست
‎اما اگر می‌خواهید از خواص این محصول طبیعی برای مصارف زیبایی پوست و مو بهره .
جوان ماندن و سعی برای جلوگیری از پیر شدن پوست ، موضوعی است که بیشتر انسان ها
. شما را می رنجانند و از آن ها خسته شده اید ، این ماسک خانگی را امتحان کنید و نتیجه را
. یعنی باعث ریزش و رفع لایه سلولهای مرده و کراتینی پوست شود و این فعالیت و .
Previous



پاسخ به سؤالات جدید 5 - طب سنتی و اسلامی
hakimmehr.blogsky.com/پاسخ-به-سؤالات-جدید-5-2
‎ریزش موی شدیددارم وپایین تنه من موی نسبتازیادی دارم وبالاتنه ندارم. . با سلام و
خسته نباشید میخواستم بپرسم ضماد زرد و عسل دارویی که برای واژینال است . مو خلط
پشت حلق احساس لقمه در گلو نفخ معده رفلاکس معده خیلی چیزها را رعایت میکنم . می
آید این است که همان داروها دوای دردش است، اگر بوسیله ی غذاها طبعش را گرم کنید و داروها
.
مزاج شناسی 3 بلغم ؛ مشخصات بلغمی ها و درمان | سایت شخصی محمدباقر .
www.firouzi.org/?p=2959
‎[دم و صفرا گرم هستند، سودا و بلغم سرد هستند] افراد بلغمی علاوه بر پوست و موی
روشن و شفاف . غلبه بر این سردی معده غذاهای طبع گرم بیشتر مصرف کنید خصوصاً
شربت زنجبیل و عسل . و ساندویچی و روغن نباتی دچار اختلاط مزاج شده اند اما نکته
قابل ذکر این است که در . ریزش آب از دهان گاهی موقع خواب دارم ( یعنی صبح متوجه
میشم) .
شرکت داروسازی باریج اسانس تولید کننده داروهای گیاهی - فرآورده های .
barijessence.com/?page=faqanswer
‎3 محلول رزماری محصولی است جهت پیشگیری از ریزش مو و تحریک رشد موها این محلول
از اسانس . لیمو شیرین : اسانس لیمو شیرین از فشردن پوست خارجی آن بدست می آید.
. 3 شربت اشتهاآور باریج اخیراً در داروخانه ها توزیع شده است به خوبی جواب می دهد
خریداری و . í با سلام برای جلوگیری از تعرق کف دست چه دارویی را پیشنهاد می
کنید ؟
وب آرشیو - آرشیوی از برترین های وب
webarchiver.ir/
‎از ریزش مو خسته شده اید؟ این ۱۴ نکته را برای جلوگیری از ریزش مو رعایت کنید 7
views; عکس وحشتناک سیاه . 14 views; برای داشتن بهترین رابطه جنسی چه بخوریم
؟
خود ارضایی پیشگیری و درمان | حوزه مشاوره فرهنگی
zolal.ir/site/node/650
‎2ـ ریزش مو: خودارضایی به تدریج با تغییرات هورمونی و شیمیایی که در بدن ایجاد .
خونی با مشکل مواجه شده و منشأ کم خونی، ضعف و خستگی در این افراد می‌شود. . موارد
دیگری هم در این نامه‌ها ذکر شده است که به علت رعایت اختصار از ذکر آنها صرف نظر
می‌کنیم . . چند نکته سعی کنید تمام روش‌هایی که برای پیشگیری و درمان خودارضایی
گفته .
نی نی سایت -مامی سایت و نو عروس و . - پوست و مو و زیبایی
mofidtypik.blogfa.com/category/1
‎وقتی می رم حموم صورتم رو با ختمی می شورم ( گیاه ختمی به صورت پودر شده /از دارو
گیاهی . مقدار کمی جوش شیرین را با آب مخلوط کنید و بگذارید کف کند، سپس به
حالت . به علاوه ماساژ روغن نارگیل هفته ای یک بار روی پوست سر هم ریزش مو را
کنترل می . برای فهمیدن این نکته ، نیازی به مراجعه به دکتر نیست. . 1392/4/2
11:14 ب.ظ.
ترک خود ارضایی-استمنا
a-m-f.blogfa.com/
‎دلیل اصلی اینکه به طور افراطی خود ارضایی می کنید این نیست که خود ارضایی
احساس لذت . از گناهان کبیره‌ای که بر آن وعده‌ عذاب داده شده، استمناء است و آن بیرون
کردن منی خود . در زنان موی سر شروع به ریختن کرده و بتدریج از نمو مو کاسته می
شودبطوریکه در سن . برای ترک جلق ، این نکته را رعایت کن ( پیشگیری از
موقعیت گناه ) .
بسم الله الرحمن الرحیم
www.hejamatekashmar.blogfa.com/
‎بر همین اساس در این مطلب به این نکته می پردازیم که چگونه هنگام سرماخوردگی به
بهبود . زنجبیل: زنجبیل دم کرده در صورتی که تب و لرز کرده اید بدن را گرم می کند.
. اگر می خواهید از ریزش موی سر خود جلوگیری کنید ابتدا باید این مشکل را حل
کنید چرا . داشته باشد که این نوع لرزش در سنین پایین‌تر شروع شده و در شرایط
خستگی و .
بیماری زنان -قرص سیپروترون کامپاند - مشاوره تلفنی صدای سلامت
moshavercard.com/./بیماری-زنان-قرص-سیپروترون-کامپاند/
‎بخاطر ریزش موهام دکتر رفتم و گفتند کیستهای ریز دارم و به من قرص . اگر از زمان
رابطه تا حال پریود شده اید پس بحث بارداری بی معنی است و دلیل تاخیر همان . با
سلام و خسته نباشید من یه سوالی داشتم لطفا از نگرانی من ودربیارین من ۵ ساله ریزش
مو . من مصرف قرص اچ دی را توصیه می کنم البته این نکته یادتان باشد در ماه اول و
دوم .
طب سنتی اسلامی
tebebartar.blogfa.com/
‎این زانو درد در بلغمی مزاجها و کسانی که غلبه بلغم دارندعموما بوجود. میاید.علت آن هم از
. نکته:اگربیماری پیشرفته شده باشدو تغییرشکل مفصل رخ داده باشد فقط. طول
درمان . برای درمان تپش قلب خود موارد زیر را رعایت کنید: الف)شبی . قهوه ای داده اید
استفاده کرد؟ . علت حجامت سر: جلوگیری از ریزش مو مزاج: صفرا سودا (لاغر. و ریزش
.
Previous



خیلی خوش امدید - مو
m-f91.blogfa.com/tag/مو
‎قهوه باعث تقویت موهای شما می شود و از شوره و حساسیت جلوگیری می کند و ریشه . این
متخصصان تغذیه به عوامل مؤثر در ریزش مو اشاره کرد و یادآور شدند کم‌خونی نیز به
دلیل . + نوشته شده در شنبه دوازدهم بهمن ۱۳۹۲ساعت 20:14 توسط لبخند رویایی . یک
نکته مهم در این باره این است که این نوع ماساژ برای افرادی که موها و پوست سر خشکی .
.: Porseman.org :. - نظرات مقاله «پیامدهای خود ارضایی و مبارزه با آن»
porseman.org/showarticle.aspx?id=586
‎mfathalikhan : دوست من سالهاست به ین مرض(استمنا)دچار شده اما مذتی است که کمتر ین
. 2- نکته مهم خسته نشدن و اظهار ناتوانی نکردن رمز حفظ و نگهداری از این موفقیت است.
. تصور کنید من از کودکی به این بدبختی مبتلا بوده ام البته تا سنین 13 14 . آن
به وراثت هم بستگی دارد ، بنا براین ترک خود ارضایی روی این نوع از ریزش مو اثری .
بارداری - مامانای مهربون بخونند
mosaferkoocholoo.persianblog.ir/tag/بارداری
‎اشکالی ندارد، این را امتحان کنید: دستتان را داخل موهایتان کنید، یک دسته مو در
دستتان . است که دو سوالی که در زیر می آید در مبحث سقط جنین اهمیت ویژه ای پیدا می
کند. . در صورتی که پزشک، استراحت تجویز کرده است، پس باید این نکته رعایت
شود. . موهای در حال رشد، موهای سر نیز پرپشت تر از حالت طبیعی شده و از ریزش
طبیعی .
«پرونده های فعال» - دکتر خرسند
www.khorsand.org/main/archives/cat_uoeuuoeu_uoeu_uoeoeu.html
‎به خاطر همین دچار ریزش مو شدم و با اینکه پنج ماهه مصرف قرصا رو قطع کردم هنوز موهام
. این داروها باعث شده موی من از طرف جلوی سر کاملا ریخته و نازک شده و با پشت سرم
. آب - خستگی و بیحالی -پریود شدید و فیبروم های متعدد در رحم - جوش صورت-ریزش
مو . همین اندازه که 8کیلو وزن کم کرده اید درحقیقت حدود 13 یا 14 کیلو « سم » از
بدن .
چشم سالم - بیمار های چشم ، پیشگیری و درمان
eyessalem.blogfa.com/category/6
‎17 ژانویه 2014 . برچسب‌ها: توصیه برای چشمهای سالم جلوگیری از خستگی چشم معاینه . دکتر عامری
با اشاره به این نکته که انحراف چشم یکی از عللی است که می‌تواند باعث اختلال ایجاد .
در حال حاضر، یک تیم پژوهشی توانسته است اعصاب قطع شده را تا 14 میلی متر رشد
دهند که . اشک ریزش زیاد همراه با قرمزی و خارش، علامت آلرژی است.
رهایی از خود ارضایی - بهترین هدیه به همسر - blogfa.com
nobatearamesh.blogfa.com/category/5
‎6- شخصی به قصد این که از همسرش منی خارج شود او را با دست تحریک می کند . . از
این نکته هم نباید غفلت کرد که از بین بردن تمام پیامدهای منفی خود ارضایی در همه ی
موارد . هایی که قبلا دیده و یا شنیده و یا خوانده اید ، جلوگیری کنید تا کم کم فراموش
کنید. . تمام می شود و خستگی و کوفتگی همیشه از عوارض بدیهی آن است . ۲- ریزش
مو.
زیانهایی خود ارضایی - خطرات جلق - جوانی با جلق یا همان خود ارضایی .
www.p30user.com/267/
‎1 مه 2010 . گر چه ممکن است گفته شود ریزش مو اهمیت چندانی ندارد که در زمره . ۲- اگر خود زن و مرد
بتوانند عقد را با رعایت شرایط آن درست بخوانند، عقد . اگه شما هم از این کار خسته
شده اید و می خواهید ان را ترک کنید برنامه ای که من در . 14 بار پسندیده شده است .
یه نکته: جون عزیزاتون جلق که میزنید بزارید کاملا منی خارج بشه به .
لاغری در . سوت ! - دارو های لاغری
xenical.blogfa.com/cat-1.aspx
‎این برنامه‌غذایی برای همه گروه‌های سنی مناسب شناخته شده و حتی گفته شده که خیلی
افراد . آیا از ادامه رژیم های سخت خسته شدید؟ . آیا دوست دارید که هر غذای لذیذ و خوشمزه
را بخورید و وزن کم کنید؟ . مصرف این دارو برای افراد زیر 14 سال توصیه نمیشود .
. را هم تجربه نمی کند و عوارض رژیم از جمله ریزش مو و عصبانیت به حداقل می رسد. از
این .
جدیدترین سایت - جدیدترین مطالب دنیای اینترنت
jadidtarinsite.com/
‎کاش می‌شد این کلمه‌های بازیگوش در گوشه‌ای از ذهن‌مان بنشینند و جُم نخورند و […] . می
توانید به راحتی این پیراشکی را درست کنید و صبحانه خوشمزه ای را تجربه کنید. .
چگونه از مشاجره ی زناشویی جلوگیری کنیم؟ . از ریزش مو خسته شده اید؟ این ۱۴ نکته
را برای جلوگیری از ریزش مو رعایت کنید 4 views; عکس وحشتناک سیاه و سفید .
دکتر کرمانی - من باید لاغر شم ツ (معجزه ای برای چاق ها)
miracle-for-obese.blogfa.com/tag/دکتر-کرمانی
‎صورتم لاغرتر شده اما بدنم و نمیتونم تشخیص بدم با ی هفته . کاهش ریزش مو نیز از
دیگر نتایجی بود که در این تحقیقات مشاهده شد. منبع . [ پنجشنبه 1392/05/17 ] [ 14:
30 ] [ دختری با انرژی مثبت D: ] . یک خاطره از دوران رژیم تان، که قدرت اراده شما را
نشان می دهد را بیان کنید. . پف آلودگی و اضافه وزن در بدنتان جلوگیری کرده باشید
این .
Previous



نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
‎4 ا کتبر 2008 . یکی از آمریکایی ها پرسید: چطور می خواهید بدون بلیط سفر کنید؟ . دوست گرامی
جملات زیبایی را جمع آوری کرده اید،خسته نباشید. . چند نکته برای نگهداری از بالش
پر: . به محض این که از آرایشگاه بیرون آمد، در خیابان مردی دید با موهای بلند و . بر
اثر ریزش باران بخشی از جاده ی ورودی دهکده شسته شده بود و مردم .
گیاهان دارویی - شرکت درین گلاب کاشان تولید کننده عرقیجات
www.dorringolab.com/fa/dry-medicine-plants-herbal.aspx
‎اگر دچار سرماخوردگی شده‌اید و از خشکی سینه و سرفه رنج می‌برید، عناب داروی گیاهی
. مصرف عناب به هضم غذا کمک کرده و در جلوگیری از نفخ موثر است. . درد مفاصل،
ریزش مو، عفونت‌های ادراری، خستگی، مشکلات پروستات و غیره را می‌توان . روزانه 4 تا
5 فنجان از این دم کرده میل کنید. . 14)ریشه رازیانه دارای کومارین Coumarin می
باشد .
هنر رابطه زن و مرد
anyasha.blogfa.com/90063.aspx
‎11 سپتامبر 2011 . با این که اهل ورزش هستم چشمانم خسته مى شود و جلو چشمم تیره و تار . اما باور کنید
این طور نبود. . همیشه وقتی سخن از خودارضایی به بیان می آید، اکثر افراد به یاد
دوران . حاد و پیشرفته نیز موفق به جلوگیری از این عمل غیر اخلاقی شده اند. .
شیر دادن غیر از مسائل تغذیه ای، هیچ نقشی در ریزش مو ندارد و اگر مادری .
پرسش و پاسخ | انجمن تغذیه طبیعی
www.vegannews.ir/?page_id=475
‎27 دسامبر 2013 . ولی این موجب کاهش وزن بسیار شدید شده طوری که همه اطرافیان صداشون در اومده . . هم
نمیخوام گوشت بخورم هم خدایی نکرده از ریزش موی یکباره و کچل شدن جلوی . و موارد
ممنوع را که خدمتتان عرض نمودم را رعایت کنید چربی سوزی تا رسیدن به . سیاه دانه و
مویز سیاه و تخم کدو خام از سفید شدن زود هنگام مو جلوگیری می کند.
مطالب قدیمی‌تر - همه چیز در مورد کودکان - blogfa.com
elaykhanoom.blogfa.com/8904.aspx?p=2
‎برای جلوگیری از نفخ نوزاد باید به طور مرتب او را وادار به آروغ زدن کنید. . پیش از
بچه دار شدن، این نکته را به یاد داشته باشید که نوزاد در روز حداقل 10 بار نیاز .
طبیعی است که در طی دوران شیردهی اغلب خانم ها از خستگی و به هم خوردن خواب شب .
با تولد نوزاد، تاثیر مثبت هورمون های بارداری متوقف شده و موها تا حد زیادی شروع به
ریزش .
91/12/01 - 91/12/30 - آمیزش جنسی را با بیشترین لذت تجربه کنید
davoodazari4.blogfa.com/1391/12
‎14 مارس 2013 . به خصوص در مورد درد در هنگام دخول و کاهش میل جنسی رعایت این نکات میتوانند
کارگشا باشند. . مسئله ی اصلی این است که اگر شما به آن حد بالغ شده اید که رابطه
ی . من این نکته را می‌دانستم؛ و همین سرانجام باعث شد ایده‌ی سکس دو قطبی را طرح کنم
. 8- زنهایی که زیاد مراقب بهداشت و زیبایی خود نیستند ( موهای زهار بلند، .
دکتر محمدرضا صفری نژاد
www.safarinejad.ir/
‎بیست نکته مهم در مورد بیماری پیرونی – قاتل توانائی جنسی مردان - Peyronie's
disease . در آین مقاله فقط فهرصت وار دلایل آمنوره در خانمها آورده شده است. . باید
تمام سعی و تلاش بعمل آید تا از عفونت دستگاه تناسلی جلوگیری بعمل آید. . زیاد
شدن تودة عضلانی، افزایش موهای بدن و کلفت شدن صدا را در اصطلاح ایجاد خواص مردانه
می .
جمعه پنجم خرداد 1391 - روانپزشک-روان درمانگر-روانکاو - پرشین بلاگ
doctorshamsansari.persianblog.ir/1391/4/
‎استرس و اضطراب ایجاد شده را مدیریت کنید (مدیریت استرس). . ترشح هورمون
انسولین از ورود اسیدهای آمینه به مغز جلوگیری کرده و فقط به اسیدآمینه تریپتوفان
اجازه . نکته بالینی مهم بر این است که این اختلال ممکن است پیشرونده و یا ثابت و
یادائمی باشد ولی . تغییرات برگشت ناپذیر عبارتند از: ریزش مو و بزرگ شدن
پستان ها.
متخصص گوارش کرج
drkhoshnood.blogfa.com/
‎در این مطلب فهرست مهمترین مواد غذایی نفاخ ارائه شده که عبارتند از: برخی از میوه ها
مثل . ریزش مو. 9. جدا شدن ناخن از بستر. 10. تورم نوک انگشتان(چماقی شدن). 11.
پرسیدن سوالات :: سایت علمی طب اسلامی - استاد آیت الله تبریزیان
tebeslami-es.com/page/پرسیدن-سوالات
تصمیم به بارداری گرفته ام لطفا راهنمایی کنید از طرفی برای ریزش مو از . موقعی
که در ماشین می خوابم مور مور شده و قلقلک می آید و بیدار می شوم . شنیدم داروی مرکب
یک درمان قطعی بیماریشه 14عدد،براش تهیه کردم فعلا فقط سه . من پیگیر سوالات
هستم و میخواستم این نکته رو بگم که من کلی دارو سفادش دادم از داروخونه برام آوردن.
Previous



خواص درمانی گیاهان ، میوه ، سبزیجات و غلات - (شهر قصابه )قصابه گمنام .
gassabe.persianblog.ir/post/174/
‎نکته: مهم در مورد گیاهان اسانس دار این است که بر داشت آنها باید در صبح زود انجام گیرد
. برای این منظور جوشانده غلیظی از گل بابونه تهیه کنید و روزی چند مرتبه در محل زخم
حاصل . 14. دمکرده گزنه جهت درمان ناراحتی‌های معده، زخم معده و روده نیز مفید می‌باشد
. برای جلوگیری از ریزش مو 50 گرم سیاه دانه خرد شده را با یک قاشق سوپخوری روغن
.
خوراک لوبیا چیتی - ایران کوک
irancook.ir/07/26/khorak-lobia-chiti/2533/
‎ Rating: 3.9 - 63 reviews - 3 hr 20 minطرز تهیه : لوبیا چیتی ها را از چند ساعت قبل در مقداری اب خیس دهید و در این مدت چند
. زمینی های سرخ شده ، نصف دیگر پیازداغ ها و نمک و فلفل را به خوراک لوبیا اضافه
کنید و . نکته ها : در صورتی که میخواهید خوراک شما غلظت بیشتری داشته باشد
میتوانید 1 . آیا شما هم از آن دسته هستید که ریزش مو دارید و دلیل و راه درمان آن را نمی
دانید؟
ارسال پیام و نظر :: بیان معنوی - ناشر آثار استاد پناهیان
bayanmanavi.ir/post/16
‎یک سوال برای من مطروحه و آن این است چرا با توجه به نص صریح قرآن در مو . اگر
امتحانی برای کسی پیش می اید، معنایش این است که حتما میتواند در آن امتحان موفق
شود. . باسلام و خسته نباشید اینجانب یک پسر 14 ساله دارم ازم سوالات اعتقاداتی
می پرسه ومن . رو داشت و باهاش جنگید خواهشا منو راهنمایی کنید تا دچار لغزش و ریزش
نشم.
شامپو صابون اهی دیزان زیباکده - خبر روز
khabareruz.xyz/search/?q=شامپو+صابون+اهی+دیزان+زیباکده
‎نکته مهم این است که نوع شامپو هیچ گونه تاثیری در کاهش یا پیشگیری از ریزش مو
ندارد . از جمله اثرهای خطرناک و نگران‌کننده استفاده از این شامپو ریزش مو، طاسی، .
اگر از صابون‌های آنتی باکتریال استفاده می کنید, باید بدانید که احتمال ابتلا به
سرطان در شما افزایش می یابد. . آیا از رنگ موهای خود ناراضی هستید و یا خسته شده اید؟
24 ورزش برای چربی های شکم و پهلو - بیتوته
www.beytoote.com/sport/andam/hnews861.html
‎سایز کمرتان را با رعایت این سه دستور به راحتی کم کنید · رژیم غذایی . مرکز
تخصصی کاشت مو · رژیم لاغری . کنید. این نوع حرکت را میتوانید مثلا روی عضلات
باسن یا شکم انجام دهید. . با این حرکت که همه جا هم میتوانید انجامش دهید کمر خود را
کوچک کنید. . جلوگیری ،درمان ریزش مو ،تقویت رشد مو، با کلاه لیزری رشد موی
IGROW .
فاکتورهای جذابیت زنان از نگاه مردان - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/archives/125055.php
‎15 سپتامبر 2010 . هر چه این میزان کمتر باشد زن جذاب تر و زیبا تر بنظر میرسد. . (البته متناسب با
دیگر اجزاء بدن) زانوهای لاغر- بدن بی مو، ناخنهای آراسته و اندکی بلند .
روش های از بین بردن جای ابله مرغان جوش اسکار فرورفتگی پوست
mod20.ir/./روش-های-از-بین-بردن-جای-ابله-مرغان-جوش-اسکار-فرورفتگی-پ.html
‎با این حال سلول های پوست زنده به طور مداوم در قسمت زیرین اپیدرم تولید شده و جای .
جلوگیری از سرقت و گم شدن کیف پول، موبایل . دستگاه رفع خستگی و حجامت .
توجه به این نکته نیز ضروری است که بیماری‌هایی نظیر کم‌خونی، دیابت یا . سه ماه
ریزش موی شدید گرفتم و تا الان یعنی حدود ۶ماه ادامهدارد خواهشمندم راهنمایی کنید سن ۱۷
سل.
نکته های مهم و یواشکی شوهرداری برای زنان شاغل!! – تیتر خوان
titrkhon.com/1395/07/./نکته-های-مهم-و-یواشکی-شوهرداری-برای-زنا/
‎7 ساعت قبل . آب و رعایت چند نکته برای سلامت کبد . انتظارتان است؛ ثانیا اینقدر درگیر روابط
عاطفی و خانوادگی شده اید که آن نامه های . باور کنید مهارت دست شما بیشتر از آقایان هم
هست! . به مرور دستش می آید که کارها وقت گیرتر از این حرف ها هستند و نباید . درمان
و کاهش ریزش مو و آلوپسی و تقویت برای رشد آن با طب سوزنی ضد .
جلوگیری از ریزش مو با گیاهان دارویی | پورتال پارسه گرد
www.parsegard.com/greenliving/جلوگیری-از-ریزش-مو.html
‎بله شما می‌توانید با رعایت رژیم غذایی درست و سالم نه تنها از ریزش مو جلوگیری
کنید . دقت کنید که از این جوشانده روی پوست صورت و بدن شما نریزد. . سلام و
خسته نباشید من 29 سالم است و 5 سال هم بوده که موهام دکلره شده ولی الان 2 ساله . اقای
سینا اینکه شما می گویید موهایتان میریزد با اینکه ایا واقعا دچار ریزش مو شده اید فرق
میکند.
واسکولیت بیماری درمان پادتن زیادی تشخیص شناخته شدند آرتریت .
weblog24.site/./واسکولیت-بیماری-درمان-پادتن-زیادی-تشخیص-شناخته-شدند-آرتریت-گرهی-واسکولیت-دارد-خواهد-داشت.html
‎اگرچه این بیماری ها نادر هستند ولی به دلایل متعدد شناخت آنها برای همه پزشکان مهم می .
این دارو که یک ماده فعال زیست‌فناورانه شامل دو جزء ترکیب شده است، به زودی بر روی
. غضروف مفصل استئوآرتریت یا التهاب یک یا چند مفصل به وجود می آید. .
دانشمندان موفق به کشف دارویی شدند که ریزش مو در بیماران مبتلا به آلوپسی را درمان
می‌کند.
Previous



طلاقهای بازیگران|طلاقهای بازیگران سینمای ایران - نمناک
namnak.com/طلاقهای-بازیگران.p8006
‎ Rating: 4.4 - 4,590 reviewsپس از طلاق آزاده نامداری و فرزاد حسنی در این مطلب به طلاق های پر سر و صدای . یا با
کت و شلوار در حالی که پایش را از قاب ال سی دی بیرون گذاشته، دیده اید. . او از مینا
لاکانی همسر سابقش جدا شده و با الیکا عبدالرزاقی ازدواج کرده است. . ساخت نه اینکه
این موضوع را پنهان کرد؛ سر بسته اما با صداقت به این نکته اشاره کرد . 1394-07-14
.
18 دلیل ریزش مو + راه پیشگیری - بولتن نیوز
www.bultannews.com/fa/news/./18-دلیل-ریزش-مو-راه-پیشگیری
‎آیا می دانید ریزش مو و یا داشتن موهای ضعیف و آسیب دیده، می تواند نشانه عدم سلامتی
باشد؟ . دیگر قسمت های از سرم خالی شده از مو نمیدونمن چ کار کنم لطفا کمکم کنید.
. میگم این دکترا این همه روش جلوگیری از مو بلدن و این همه پول دارن چرا خودشون کچل
میشن. . ریزش مو دارم و درگیرش هر دارویی هم بود مصرف کردم خیلی خسته شدم موهای
فوق .
مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و خانواده آنلاین
مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/‎
‎1 آگوست 2013 . بهترین مشاوران و روانشناسان در این مرکز آماده خدمت گذاری به مردم . سلام خسته
نباشید . بهتره در این مورد با خانواده صحبت کنید و گرنه باید از یکی از فامیل قابل
. اما مسئله ی مهم خانمی هستند که شما با ایشان دوست شده اید و ایشان عنوان کرده اند .
ریزش موی شدید پیدا کرد تا اینکه باز با هم مرتبط شدن اما پسره اخلاق.
۱۰ نکته برای اینکه با وجود استرس راحت بخوابید - فان باز
funbuzz.ir/search/?q=۱۰+نکته+برای+اینکه+با+وجود.
‎دربارداری با این ترفندها راحت بخوابید / خواب راحت در بارداری را تجربه کنید . شدن
و ریلکس کردن و جلوگیری از درد پا و خواب بهتر در زمان بارداری کمک می کند. 2. . 14-
8-2016 زیبایی و مد پارس ناز 4 . استرس از کجا می آید و راه کنترل آن چیست [فیلم]
. به طور ناگهانی با ریزش شدید موهای سر خود مواجه شده است و با وجود کوتاه کردن موهای
.
راز - داستان های راز (قانون جذب )
secretstory.persianblog.ir/tag/راز
‎اون تمام ویژگیهایی رو که من در موردش رویاپردازی کرده بودم داره حتی موهای تیره و
چشمان . فقط و فقط روی خودتون و افکارتون تمرکز کنید اگه در هماهنگی کامل با
کائنات . اما در صورتی جزئیات آن کامل مشخص و واضح خواهد بود که 2 نکته را رعایت
کرده باشیم . . ولی این ریزش مو متوقف نشد و همچنان موهام می ریخت ولی موهای جدید رشد
نمی کرد .
چند نکته از دگزامتازون | Med Apple
medapple.com/657/dexamethasone-tips/
‎برای جلوگیری از پوکی استخوان لبنیات به طور مرتب و عالی مصرف می کنم . البته
شما به شرح حال ریزش موی خود اشاره ای نکرده اید اما با توجه به درمان انجام شده به نظر می
. تنها توصیه من این است که فعلا مکمل کلسیم-دی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید و
در اولین . با مدتی عدم مصرف کورتون و رعایت نکات تندرستی معمولا کنترل میشه.
زنان و مامایی - مشاوره نی نی سایت
clinic.ninisite.com/Pages/Cats-زنان_مامایی_-83-1.html
‎میشه لطفا راهنماییم کنید که این تا چه حد میتونه خطرساز باشه برا بچم و ابنکه چه کنم
؟ مرسی . طی دو ماه شش کیلو وزنم بیشتر شده کارشناس مامایی گفتن این افزایش وزن
یه خورده از حد معمول . سوال: سلام من دو ماهه که جلوگیری نکردم و اکثر روزها رابطه
داشتم اما ماه پیش با وجود عقب . سوال: سلام خسته نباشید ایا در بارداری ریزش مو هست
؟
همه چیز درباره بلوغ پسران - پارسی طب
fa.parsiteb.com/همه-چیز-درباره-بلوغ-پسران/
‎احتمالاً متوجه شده‌اید که بعضی از دخترهایی که می‌شناسید بلندقدتر از پسرها هستند.
. اما اکثر پسرها تا سن 9 تا 14 سالگی وارد بلوغ نمی‌شوند. به همین . اگر دکترتان
بدنسازی را به شما پیشنهاد کرد، این چند نکته به دردتان می‌خورد: . لازم نیست که
برای این موهای تازه رشد کرده کاری کنید. . سلام خسته نباشید و ممنون بابت مطلب
خوبتون
من این طوری لاغر می شم - blogfa.com
www.lagharsho.blogfa.com/author-lagharsho.aspx
‎به آب سوپ می توانید جعفری خرد شده تازه و آبلیمو اضافه کنید. . مشکل تمام کسایی
که نمی تونم رژیم و رعایت بکنن اینه که تو لحظه ی وسوسه عنان از . و نکته اساسی
خواب! . به سمت دهان می آید بالا باشد تا مغز گول بخورد و خودمان هم خسته شویم و ولع
خودمان کم شود . بدون ورزش سردرد- سرگیجه- بوی بد دهان- ریزش مو - فراموشی - تاری
دید و .
آنچه لازم است یک نوجوان بداند
www.yahyaa.blogfa.com/
‎دوم: ریش و سیبیل در آوردن، روییدن مو در زیر بغلها و قسمت زیر ناف تا بالای آلت
تناسلی. . هر کدوم از این نشونه ها به تنهایی هم در شخصی ظاهر بشن به معنای اینه که
بالغ شده. . وقتی برای غسل رفتید حموم سعی کنید لباس زیری که به منی آغشته شده
رو حتما . تناسلی، دردهای قولنجی در ناحیه لگن و استخوان دنبالچه، در مواردی ریزش مو،
منزوی .
Previous



تیر 1392 - کلینیک گیاه درمانی امام رضا
yaserparyab92.blogfa.com/9204.aspx
‎کلینیک گیاه درمانی امام رضا - ارائه دهنده خدمات پوست - مو - زیبایی - چاقی - لاغری .
محقق و پژوهشگر طب سنتی کشور در ادامه عنوان نمود:«نکته مهم در این زمینه این است .
نسل به نسل برای ما نقل شده ممکن است در این انتقالات امانتداری رعایت نشده باشد. .
از سفید شدن مو ها ، درمان بیماری های چشم (نظیر عفونت ها ، گل مژه ، ریزش مژه و ابرو ها ) .
وب سایت پیام آنلاین - مقالات شما
payam.tct.ir/index.jsp?fkeyid=&siteid=2&pageid=650
این نکته می‌تواند مشکل‌ساز باشد چرا که یافته‌های مطالعه‌ای برجسته در حوزه
روان‌شناسی . در آن مزار متبرک آنقدر گریه کردم که از فرط خستگی ضعف بیهوش
شده به خواب عمیقی . اگر می‌خواهید دیگران به شما اعتماد کنند ‌توصیه‌‌های زیر را
رعایت کنید‌ - به تعهدها و . شانه لیزری؛ پر پشت کننده مو ریزش مو یکی دیگر از
مشکلاتی است که .
بهمن ۱۳۸۵ - طب قرآنی -درمان گیاهی-عرفان روانشناسی - blogfa.com
shahrokhr.blogfa.com/8511.aspx
‎بهترین راه برای جلوگیری و درمان سرماخوردگی و گلو درد این است که اولا از خوردن .
بسیار مفید است در صورت رعایت این مسئله کم کم شماره عینک پایین می آید. برای
رفع افسردگی. برای رفع افسردگی از شیر بادام روزی 2 لیوان استفاده کنید بدین
ترتیب که . و در معرض بیمارییهای ام اس - سر - رماتیسم - برص - ریزش مو - و سفید
شدن مو.
۱۰ ترفند برای بیدار شدن در صبح زود - هفت اسمان - GEGLI
7aseman.gegli.com/blog.asp?post=260
‎23 ژوئن 2013 . یا می خواهید کمی ورزش کنید؟ یا اینکه می خواهید خود را برای یک روز خوب آماده کنید و
یا از استرس ناشی از دیر رسیدن به محل کار خسته شده اید. بعد از .
زندگی زناشویی_.
sajjadm51124699.blogfa.com/
‎البته توجه داشته باشید که این روش، بهترین روش جلوگیری از بارداری نیست و .
این افزایش دما بیانگر آن است که تخمک گذاری در بدن شما انجام شده است، زیرا آزاد شدن
. اید اما پریود نشده اید از این تستها استفاده کنید، نتیجه تا چه حد دقیق خواهد بود؟
. پنج علت شایع ریزش مو در زنان . 5 نکته در مورد خانم ها که آقایان دوست ندارند
بشنوند
این عکس های با مزه را ببینید و فقط بخندید www . - کشکول شمس
13441338.blogfa.com/author-13441338.aspx?p=3
‎+ نوشته شده در 89/12/20ساعت 14 توسط محمدسلیمانی <شمس خوئی> | آرشیو نظرات .
تا یکی از بهانه‌های اصلی این نزاع را رفع کند و از رخدادن جنگ جلوگیری کند. . با
رعایت نکته به نکته موارد آن زودتر از آنچه فکر می کنید، بدنی سالم و ساخته شده را
. خستگی ، سردرد، مشکل گوارش، اگزما، مشکلات پوستی، ریزش مو، کم شدن مقاومت
.
اطلاعات عمـــــومی - خواص گیاهان و میوه ها
yazdan-h.blogfa.com/cat-20.aspx
‎این روزها به ویژه برای جلوگیری از سرطان پیشنهاد می شود که ۸ تا ۱۳ وعده میوه و سبزی
. برای برطرف کردن ریزش مو ، آب برگهای درخت انبه را روی سر بمالید . . معمولی
مقدار معین گیاه خرد شده را با لیتر آب سرد مخلوط کرده و می‌گذاند که بجوش آید. . اگر
شما واقعا می خواهید که پوستتان جوان به نظر آید بهتر است موارد زیر را نیز رعایت
کنید.
پروانه کاظمی - مقالات - دکتر :: پروانه کاظمی
www.kazemidiet.ir/article.aspx?i=4&a=281
‎هدفتان این نباشد که در طول یک سال فلان مقدار وزن کم کنید. . به پر خوری خواهد شد (
چون فکر می کنید لاغر شده اید به خود حق می دهید بیش از رژیم مصرف کنید ) . . فاطمه
: سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید.22 ساله هستم با قد 170 وزن 65 طی 3 سال اخیر
25 . پاسخ: سلام بله اما توجه داشته باشید تا 1ماه اول فقط جلوی ریزش مو را میگیرد.
4 روغن و 8 شامپو برای جلوگیری از ریزش مو - مجله خبری فور خبر
4khabar.ir/search/?.4%20روغن%20و%208%20شامپو%20برای%20جلوگیری%20از%20.
‎9 سپتامبر 2016 . متخصصان پوست و مو معتقدند که با چند راهکار ساده می توان موها را در تابستان . آیا از
رنگ موهای خود ناراضی هستید و یا خسته شده اید؟ . 16-6-2016 آشپزی نیک صالحی 14
. بنابراین هنگام خرید شامپو یا محصولات دیگر مو به این موارد دقت کنید. . اگر می
خواهید بیشتر بدانید : جلوگیری از ریزش مو با رعایت چند نکته.
سوالات پزشکی - کلینیک پوست و مو زیبایى و لیزر دکتر قانعی
www.drghanei.ir/category/26-سوالات-شما
‎نداشته باشید ، احتمالاً جایى که مراجعه کرده اید از IPL یا لیزر نامناسب و بى کیفیت
. بوتاکس استاندارد ٦ ماه دوام اثر دارد ، براى چروک هاى بین ابروها،چون این منطقه
خونرسانى . سلام،البته براى تشخیص دقیق باید جوش ها رادید ولى اجمالاً رعایت
شرایط . 44- سلام اقای دکتر من 30 سال دارم ودچار ریزش مو شدید با تغییر حالت موهایم
شده ام .
Previous



راهنمای خرید قرص ضد بارداری - سایت تخصصی مشاوره و راهنمای خرید
www.salighebazar.com/index.php?option=com.
‎9 آگوست 2011 . حتی گفته شده عوارض کنتراسپتیو های نسل دوم از این دارو کمتر است. . پس مشکلی
در میزان تاثیر قرصهای ضد بارداری در شما به وجود نمی آید. . اگر شما به طور معمول از
یک قرص ضدبارداری استفاده می کنید، مصرف معمول . جلوگیری موقت از حاملگی می
شود مشروط بر آنکه 3 مورد زیر رعایت شود: . جلوگیری از ریزش مو.
10 گیاه دارویی که عفونت را از بدن دور میکند - The Importance of This .
www.inforf.loxblog.com/cat/12/0/طب%20سنتی%20.htm
‎6 فوریه 2016 . برای دم کردن گل‌پامچال 20گرم از این گیاه را به‌همراه یک لیتر آب دم کنید. . رعایت
کردن این نکته تاثیر بسیار خوبی بر وضعیت سلامت می‌گذارد. . احتمالا شنیده اید
که نعناع درمانی است برای معده درد و دل پیچه، بعد از مطالعه . و رشد مو; درمان ریزش مو;
درمان شوره سر; رشد مجدد موهای ریخته شده البته در صورت وجود پیاز مو.
عوارض خود ارضایی دختران - پارسینه
www.parsine.com/fa/pages/?cid=50338
‎17 ا کتبر 2011 . برای جلوگیری از خود ارضایی به نکات زیر توجه فرمایید: . خیلى زیاد است و آنچه
شما در لابلاى نامه خود اشاره کرده و برشمرده اید از عوارض زشت و منفى این . من 20
سالمه واز 14سالگی این کارزشت رومیکردم بارهاخواستم ترک کنم ولی متاسفانه گاهی
. باترکش ریزش مو قطع میشه چقدوقت بعدازترک عوارضش قطع میشه؟
انستیتو آموزشی آرایشی برجــــــــــیس - آرایش و مراقبتهای مـــو
berjisbeauty.blogfa.com/cat-3.aspx
‎یا به عبارت دیگر چگونه می‌توانیم از وز کردن مو در این نوع آب و هوا جلوگیری کنیم و
سر و . ولیکن بایستی با این نکته توجه نمود که پوش دادن مکرر، به ساقه مو آسیب جدی
وارد نموده که . "اگر موهایتان دارای ریزش شده این مواد را حتما مصرف کنید! . اگر شما تا
بحال شوره سر داشته اید و یا همان پوسته‌های سفید رنگ، شما می‌دانید که منظور ما چیست!
همه چیز در باره کبد چرب از گرفتاری تا درمان - بدنسازی
mokamelhaa.ir/1393/11/2209/
‎30 ژانویه 2015 . این بیماری نشانه ی خاصی ندارد اما بعد از رعایت نکردن و پیشروی این . کبد چرب
الکلی، این بیماری جزء اولین مرحله‌های بیماری های کبدی مربوط به . و پف کردن زیر
چشم پس از بیدار شدن، ریزش مو و وجود لک در صورت است. . می شوند، پوست خشک شده،
خارش زیادی داشته و ترک می خورد و خون می آید. . نکته قابل توجه:.
مقالات - هان دارویی معجزه همدان. گیا
www.mojezeh-hamedan.ir/article/
‎برای مشخص شدن این مطلب به این موضوع توجه کنید که افرادی که سنگ خود را دفع
میکنند در . در طی انزال برای جلوگیری از مخلوط شدن ادرار و منی قبل از انزال، گردن
مثانه . علاوه بر اینها در بیماریهای پروستات و مصرف بعضی از داروها هم گزارش شده
است. . مضرات سزارین : ۱- افسردگی بعد از سزارین ۲-درد مفاصل و روماتیسم ۳-ریزش
مو شدید .
طب سنتی ایران - بیماری ودرمان ان از منظر طب سنتی
tebirani.blogfa.com/category/8
‎از فواید این دارو درمان غلظت خون، برطرف کردن آلودگی خون، درمان انواع حساسیت، برای
کبد . ﺍﻟﺒﺘﻪ، ﺁﻧﭽﻪ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻋﻔﻮﻧﺖ ﺭﺣﻢ ﻣﺼﻄﻠﺢ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ، ﺍﻟﺰﺍﻣﺎ ﻋﻔﻮﻧﺖ ﺧﻮﺩ ﺭﺣﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﻭ ﻣﻌﻤﻮﻟﺎ ﺩﺭ ﻭﺍﮊﻥ
ﻭ ﻣﺠﺮﺍﻯ . در طب سنتی درمان‌ ریزش مو به 2 گروه تقسیم می‌شود؛ درمان‌های موضعی و
خوراکی. . هستید باید حتما به شریک زندگیتان اطلاع دهید و از انتشار ان جلوگیری
کنید .
الف - نقدی بر ادعاهای دکتر روازاده
alef.ir/vdciw3azyt1a5w2.cbct.html?149557
‎جناب آقای دکتر «روازاده» معروف به «حکیم دکتر روازاده» از جمله این چهره های نام
آشناست که . پیدا کردید برای نجات جانتان به عطاری مراجعه کنید تا آمار بیماران
طب مدرن و . ریزش زیاد مو - چربی دور شکم فکر کنم ایجوری پیش برم به 45 سال نمی
رسم. . که رعایت می کنم البته هنوز نمیتونم قضاوت کنم ولی ریزش موم کاملا قطع شده -
شاید .
دانستنیی هــا و بهداشت پوست و مو [آرشیو] - Page 2 - P30World .
forum.p30world.com/archive/index.php/t-27334-p-2.html
‎مقاله ای در مورد سلامت مو و کاهش روند ریزش آن جوانی با پوستی بدون چروک . 14-11-
2007, 23:49 . کنید تا از برخورد مستقیم آفتاب به پوست صورتتان جلوگیری شود
. . با رعایت این 5 نکته به طور مرتب، می توان پوستی سالم، لطیف و شاداب داشت. .
اگر از میوه هاى عادى خسته شده اید به میوه هاى مناطق حاره مانند انبه یا انبه هندى روى آورید.
dermatology ( پوست،مو و زیبائی )
dermatology.persianblog.ir/
‎هدف از درمان جوش جلوگیری از تخریب پوست و جا ماندن اثر جوش می باشد و درمانی که .
به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید درمان با لیزر و یا یخ درمانی است. . 5- آیا
برخورد نرم کننده سینره با ریشه مو،مشکلی به وجود می آورد و باعث ریزش مو می شود .
از کانال تخریب شده بیرون بیاید در زیر پوست رشد کرده و بصورت کلافه در می آید.
Previous



طب سنتی دکتر روا زاده - به وبلاگ سیب رحمت خوش امدید - پرشین بلاگ
ya-ali110.persianblog.ir/page/74
‎شمایی که الان دارید توی خانه هایتان راحت زندگی می کنید به خاطر این است که یک عده
. اصلا به شما چه ربطی دارد، مگه کشور خودت چقدر وقت است که درست شده؟ . سال عمر
کنید 80 سال قطعا عمر می‌کنید به شرطی که کاملا رعایت شود و به سن نیز بستگی
دارد. . نجاسات بلند می‌شود این بخارات وقتی به سر می خورد باعث ریزش موی سر
می‌شود.
گلچین سوالات متداول درباره خرگوش شکلان - صفحه 2 - میهن پت • انجمن .
mihanpet.ir/showthread.php?t=22817&page=2
‎برا جلوگیری ازین اتفاق باید 80 درصد غذا خرگوش ینجه خشک باشه. . ماکارونی ابپز
شده و سرد شده که هیچگونه ادویه و افزودنی هنوز بهش اضافه نشده برای رشد . چون
خرگوش ها ریزش موی فصلی دارن . اگر خرگوشم دچار انسداد بوسیله گلوله مو شد چیکار
کنم؟ . اگر این نکات رو رعایت کنید دور دنیا رو میتونید با کوچولوتون سفر کنید.
با رعایت این توصیه ها موهایتان را رنگ کنید - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/search/?q=با+رعایت+این+توصیه+ها+موهایتان+را.کنید
به گزارش سرویس خانواده جام نیـوز، نکته در مورد مو که شما را جوان نشان می‌دهد. . 14-3-
2016 علمی پزشکی جام نیوز 4 . در این باره باید به شما بگوییم مصرف موز از ریزش
مو جلوگیری می‌کند و رشد موها را دوچندان . از شامپوهای ضدشوره خسته شده‌اید؟ . به
گزارش سرویس خانواده جام نیـوز، اگر از ریزش موهایتان کلافه شده اید توصیه می کنیم
از .
دی ۸٩ - پوست و زیبایی.لب.دهان.جوش.اکنه.لکه .پف.ناخن.سوختگی .خال .
robabnaz13.persianblog.ir/1389/10/
‎16 ژانویه 2011 . گرچه رنگ پوست این افراد یک دست سفید شده ولی آنها باز هم به پیسی مبتلا هستند.
. مراقبت کافی برای جلوگیری از ایجاد عوارض که گاهی شدید هم هست ، به عمل آید . .
تعداد شستشوی موها ربطی به ریزش مو نداشته و بایستی برحسب سن و . نکته:
فرقی نمی کند که از چه راهی برای پوست برداری استفاده کنید، اما بعد .
بافت ساده برای مو
https://www.webgardha.com/tag/بافت-ساده-برای-مو
‎نتایج جستجوی عبارت بافت ساده برای مو در سایت وبگردها. . اگر از مدل ساده موهایتان
خسته شده اید و می خواهید مدل های جدید را امتحان کنید، ما در . علل ریزش مو پس از
زایمانریزش موی مرتبط با دوران بارداری یکی از رایج‌ترین . با رعایت این نکته ریز
و جالب می توانید از پاشیدن آب گوشت به اطراف هنگام ساتوری کردن ,جلوگیری کنید .
همه چیز درباره چربی سوزی و چربی سوزها [بایگانی] - سایت بدنساز
forum.bodybuilder.ir/archive/index.php/t-2877.html
‎4) به پیشگیری از خستگی عضله کمک می کند. . این مکمل همچنین از ذخیره شدن
چربی در بدن نیز جلوگیری می کند. . و 6 ساعت فاصله زمانی بین مصرف این مکمل و
خواب شبانه را رعایت کنید. . و بالاترین فن آوری جهانی تولید شده که شامل 14 ماده .
لرزش دست در زمان مصرف ، ریزش مو در صورت افراط ، بی خوابی ، انواع .
zaum/fa_50K.txt at master · zacharydenton/zaum · GitHub
https://github.com/zacharydenton/zaum/blob/master/public/./fa_50K.txt
‎Users who have contributed to this file . شده 560797. خود 511217. برای 481011
. جلوگیری 17613 . نکته 17291 . کنید 14477 . رعایت 12728 . آید 10145.
تبریز 10139. تماس 10136. ضروری 10135. خرید 10134 . خسته 3330 . مو
1471. انصراف 1471. دخانیات 1471. تجلی 1471. غار 1470. ملتهای 1470 . ریزش
1178.
اعتیاد به مواد مخدر(تعریف،انواع مواد،علل،عوارض،پیشگیری و درمان .
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-26765.html
‎22 دسامبر 2006 . اگر دارو یا داروهایی‌ را مورد سوء مصرف‌ قرار می‌دهید یا به‌ آنها معتاد شده‌اید و کمک‌ می‌خواهید
. آنها، هپاتیت، آب ریزش دائمی بینی، ایجاد زخم، آماس و جوشهای پوستی به خصوص
. نکته اساسی این است که برای درمان اعتیاد به مواد مخدری که مرفین دارند مثل .
پوست و مو: مواد مخدر باعث تخلیه بدن از مواد مغذی می‌شوند که برای سلامت و .
راهکاری برای رفع گرفتگی صدا | استفاده از سبزیجات، غذاهای - قطره
www.ghatreh.com/news/./راهکاری-برای-رفع-گرفتگی-صدا
‎1 روز پیش . پروسپولیسی ها برای رفع خستگی دست به کار عجیبی زدند! . و ادویه جات، ترش،
کشیدن سیگار و قلیان، غذاهای چرب، سرخ شده و پرحجم، . این پژوهشگر طب سنتی
تصریح کرد: استفاده از بخور آب و بخورهای . درمان چاقی و ریزش موی مبتلایان به کم
کاری تیرویید چگونه است؟ . 14 راهکار برای آب کردن شکم در 14 روز .
پوست و مو - صفحه 14 - انجمن استقلالی
www.esteghlali.com/forums/پزشکی-و-سلامت.مو./index14.html
‎اگر روی پاشنه پاهایتان پینه بسته یا خیلی زبر و خشن شده است و این . حل کنید و
سپس پاهای خستهتان را درون آن بگذارید تا حسابی خستگی از . روغنهای مخصوص
جلوگیری از ریزش مو. 4. . رعایت این نکات باعث میشود، رنگ روی موها به آنچه میخواهید
نزدیک شود و دوام بیشتری داشته باشد. یک نکته درباره رنگ کردن ریشه
Previous

  • ۹۵/۰۷/۲۱
  • ۴۴۶ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی