وبلاگ تفریحی


 
دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در نهایت اظهار داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور متولد شده است.
لینک منبع این نوشته :
http://www.mehrnews.com/news/3770941/ترامپ-اکنون-باور-دارم-که-باراک-اوباما-در-آمریکا-متولد-شده-است


ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است .
www.mehrnews.com/./ترامپ-اکنون-باور-دارم-که-باراک-اوباما-در-آمریکا-متولد-شده-است
‎3 ساعت قبل . دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در
نهایت اظهار داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور .
Images for ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است
اخبار-ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است!
kazeroonkhabar.ir/./ترامپ-اکنون-باور-دارم-که-باراک-اوباما-در-آمریکا-مت
‎2 ساعت قبل . دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در
نهایت اظهار داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور .
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است
www.yjc.ir/./ترامپ-اکنون-باور-دارم-که-باراک-اوباما-در-آمریکا-متولد-شده-است
‎3 ساعت قبل . دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در
نهایت اظهار داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور .
اکنون باوردارم که اوباما درآمریکا متولد شده است - صراط
www.seratnews.ir/./اکنون-باوردارم-که-اوباما-درآمریکا-متولد-شده-است
‎3 ساعت قبل . دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در
نهایت اظهار داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور .
دولت بهار: ترامپ: اکنون باور دارم اوباما یک آمریکایی است
www.dolatebahar.com/telex-310715.html
‎45 دقیقه قبل . دولت بهار: دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر . اظهار
داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور متولد شده است.
ترامپ: اکنون باور دارم که اوباما در آمریکا متولد شده است - بازتاب 24
baztab24.com/./ترامپ+اکنون+باور+دارم+که+اوباما+در+آمریکا+متولد+شده+است
‎دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در
نهایت اظهار داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور متولد شده است.
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است - باشگاه .
khabarfarsi.com/n/25256994
2 ساعت قبل . به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دونالد ترامپ نامزد
جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که مدتهاست تابعیت .
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است .
khabarfarsi.com/ext/25256302
‎2 ساعت قبل . به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات
ریاست جمهوری آمریکا که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما .
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است | خبر 5
khabar5.com/News/1234482/b
‎2 ساعت قبل . دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در
نهایت اظهار داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور .



ترامپ: اکنون باور دارم که اوباما در آمریکا متولد شده است - تفسیر نیوز
www.tafsir-news.ir/./ترامپ+اکنون+باور+دارم+که+اوباما+در+آمریکا+متولد+شده+است
‎دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در
نهایت اظهار داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور متولد شده است.
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است - اخبار روز
tasna.ir/site-users-link.php?id=2485319
‎2 ساعت قبل . به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ»
نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که مدتهاست .
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است - شما
shomanews.com/./news?.ترامپ:%20اکنون%20باور%20دارم%20که%20باراک%20اوباما%20در%20آمر.
‎1 ساعت قبل . دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در
نهایت اظهار داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور .
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است - ایمان نیوز
www.imannews.ir/./ترامپ/-اکنون-باور-دارم-که-باراک-اوباما-در-آمریکا-متولد-شده-است
‎3 ساعت قبل . دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در
نهایت اظهار داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور .
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است - - وب نگین
webnegin.ir/1395/06/26/ترامپ-اکنون-باور-دارم-که-باراک-اوباما-د/
‎3 ساعت قبل . پس از مدتها تردید و انکار؛ ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده
است. دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را .
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است - SPI News
spinews.ir/world/178921-ترامپ-اکنون-باور-دارم-که-باراک-اوباما.html
‎3 ساعت قبل . دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در
نهایت.
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است - خبر 24
www.khabar-24.com/./ترامپ+اکنون+باور+دارم+که+باراک+اوباما+در+آمریکا+متولد+شده+است
‎به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات
ریاست جمهوری آمریکا که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال .
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است | ۴۸ ساعت
48saat.ir/154591/ترامپ-اکنون-باور-دارم-که-باراک-اوباما-د/
‎2 ساعت قبل . دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در
نهایت اظهار داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور .
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است
www.chehnews.ir/205411
‎2 ساعت قبل . به گزارش چه نیوز به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات
ریاست جمهوری آمریکا که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به .
ترامپ: اکنون باور دارم که اوباما در آمریکا متولد شده است | دمادم
damadam.ir/.نشده/./ترامپ-اکنون-باور-دارم-که-اوباما-در-آمریکا-متولد-شده-است/./3649340
‎2 ساعت قبل . دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در
نهایت اظهار داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور .
Previous



ترامپ: اکنون باور دارم که اوباما در آمریکا متولد شده است - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/8933740
‎2 ساعت قبل . ترامپ: اکنون باور دارم که اوباما در آمریکا متولد شده است. . دونالد ترامپ که مدتهاست
تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در نهایت .
ترامپ: اکنون باور دارم اوباما یک آمریکایی است | دونالد ترامپ - قطره
www.ghatreh.com/news/./ترامپ-اکنون-باور-دارم-اوباما-آمریکایی-است
‎52 دقیقه قبل . دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال . اظهار داشت
که رییس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور متولد شده است.
اکنون باوردارم که اوباما درآمریکا متولد شده است
www.khabarsoo.com/political/242814
‎2 ساعت قبل . دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در
نهایت اظهار داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور .
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است - آکا
www.akairan.com/havades-akhbar/./news20169162131013213.html
‎2 ساعت قبل . دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در
نهایت اظهار داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور .
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است - پویان .
pouyannews.com/2016/09/ترامپ-اکنون-باور-دارم-که-باراک-اوباما-د/
‎37 دقیقه قبل . به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ»
نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که مدتهاست .
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است - کمپ آزاد
www.freecamp.ir/news/139056
‎42 دقیقه قبل . ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است مجموعه: اخبار بین الملل
تاریخ انتشار : جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ ۲۱:۰۹ پس از مدتها تردید و .
جی نیوز - ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است
jnews.jamaran.ir/news/id/1192279
‎3 ساعت قبل . ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است. گردآوری جی نیوز : به
گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» نامزد .
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است - جویا
jooya.net/./ترامپ-اکنون-باور-دارم-که-باراک-اوباما-در-آمریکا-متولد-1868303
‎3 ساعت قبل . دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در
نهایت اظهار داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور .
ترامپ: اکنون باور دارم که اوباما در آمریکا متولد شده است
hananews.ir/ترامپ-اکنون-باور-دارم-که-اوباما-در-آمری/
‎45 دقیقه قبل . خبرگزاری مهر: به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست
جمهوری آمریکا که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر .
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است | پرتال .
www.portalekhabar.com/ترامپ-اکنون-باور-دارم-که-باراک-اوباما-د/
‎1 ساعت قبل . دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در
نهایت اظهار داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور .
Previous



هرلحظه، اکنون باوردارم که اوباما درآمریکا متولد شده است
harlahze.com/اخبار./اکنون-باوردارم-که-اوباما-درآمریکا-متولد-شده-است
‎3 ساعت قبل . دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده . باور
دارد که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور متولد شده است.
خبرگزاری آریا - ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد .
www.aryanews.com/./ترامپ-اکنون-باور-دارم-که-باراک-اوباما-در-آمریکا-متولد-شده-است
‎2 ساعت قبل . ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است. دونالد ترامپ که
مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در .
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است - کافه خبر
cofekhabar.ir/news/146462
‎به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات
ریاست جمهوری آمریکا که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال .
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است .
baztabha.ir/ترامپ-اکنون-باور-دارم-که-باراک-اوباما-د/
‎2 ساعت قبل . پس از مدتها تردید و انکار؛ ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده
است به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از .
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است
tareenha.xyz/news/97371
‎به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات
ریاست جمهوری آمریکا که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال .
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است - مجله .
taktarinha.com/1395/06/ترامپ-اکنون-باور-دارم-که-باراک-اوباما-د/
‎2 ساعت قبل . به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات
ریاست جمهوری آمریکا که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما .
خبرگون | ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است
www.khabargoon.ir/news.php?.ترامپ:+اکنون+باور+دارم+که+باراک+اوباما.آمریکا+متولد+شده+است
‎2 ساعت قبل . دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در
نهایت اظهار داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور .
ترامپ:اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولدشده است - http .
www.ayineh.com/item-869307-ترامپ:اکنون%20باور%20دارم%20که%20باراک%20اوباما%20در%20آمریکا.
‎30 دقیقه قبل . دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در
نهایت اظهار داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور .
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است - جدید 2016
newsdownloaphoto.xyz/./ترامپ-اکنون-باور-دارم-که-باراک-اوباما-د/
‎2 ساعت قبل . ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است. دونالد ترامپ که
مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در .
مرآت خبر::ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است
rss.meraatnews.com/./ترامپ:_اکنون_باور_دارم_که_باراک_اوباما_در_آمریکا_متولد_شده_.
‎1 ساعت قبل . دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در
نهایت اظهار داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور .
Previous



ترامپ اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است :: سایت .
alvannews.ir/./ترامپ-اکنون-باور-دارم-که-باراک-اوباما-در-آمریکا-متولد-شده-است/
‎10 آگوست 2016 . ترامپ اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است :: الوان نیوز,alvan
news,alvannews.ir,آخرین اخبار ایران و جهان,جدیدترین اخبار,اخبار .
ترامپ: اکنون باور دارم که اوباما در آمریکا متولد شده است
monitor.shafaqna.com/FA/IR/6242691
‎دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده است؛ در
نهایت اظهار داشت که رئیس جمهور کنونی آمریکا در خاک این کشور متولد شده است.
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است
berooznews.net/ترامپ-اکنون-باور-دارم-که-باراک-اوباما-د/
‎به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات
ریاست جمهوری آمریکا که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال.
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است - نازنین ها
nazaninha.ir/news/407608
‎به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات
ریاست جمهوری آمریکا که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال .
ترامپ: اکنون باور دارم اوباما یک آمریکایی است شب جمعه 26 شهریور 95 |
khabarche.ir/خبر/./ترامپ--اکنون-باور-دارم-اوباما-یک-آمریکایی-است
‎2 ساعت قبل . دونالد ترامپ که مدتهاست تابعیت آمریکایی باراک اوباما را به زیر سئوال برده . عکس
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است.
دونالد ترامپ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/دونالد_ترامپ
‎او فرزند چهارم از پنج فرزند مری ان و فرد ترامپ است که در سال ۱۹۳۶ ازدواج کردند. .
رئیس جمهور باراک اوباما از این موقعیت برای ارائه جوک‌های از پیش آماده شده در . و به
برنامه امروز گفت «آنها نمی‌توانند چیزی را که پیدا می‌کنند باور کنند». . از ترامپ در
ژوئیه ۲۰۱۵ در این خصوص که آیا اوباما در آمریکا متولد شده یا نه او گفت: «من واقعاً
نمی‌دانم.
باراک اوباما ناپدید نمی‌شود! - فرادید
faradeed.ir/fa/news/25387/باراک-اوباما-ناپدید-نمی‌شود
‎6 سپتامبر 2016 . اکنون‌ که دوران ریاست جمهوری‌اش اوباما رو به اتمام است، آیا او همه را ناامید کرده یا .
کلینتون حمل سلاح را منع می‌کند و ترامپ کاری می‌کند تا کلیسا هم با اسلحه بروید. .
علی‌رغم تجربه‌ام، نه‌تنها باور داشتم که اوباما به سخنانش واقعاً معتقد است، بلکه .
جمهوری باراک اوباما شک دارند و می‌گویند اوباما شهروند متولدشده در آمریکا .
همیشه پای یک یهودی در میان است+تصاویر | فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/186908
‎15 مارس 2016 . این در حالی است که یهودیان فقط ۲٪ کل جمعیت آمریکا را تشکیل می‌دهند. . او در
خانواده‌ای یهودی در محله بروکلین شهر نیویورک متولد شد و می‌گوید عاملی که باعث بروز
. بانوی اول آمریکا بوده و چهار سال وزیر خارجه باراک اوباما محسوب می شده، اکنون .
ترامپ در یکی از مصاحبه های خود گفت: «من دوستان یهودی زیادی دارم که از .
یک بازیگر در رودخانه غرق شد و از دنیا رفت | فان نیوز
funnews.ir/یک-بازیگر-در-رودخانه-غرق-شد-و-از-دنیا-رف/
‎6 ساعت قبل . درحالی که دومینگو مونتگر اسیر امواج رودخانه شده بود و بازیگر زن مقابل او برای .
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است .
کاردستی شب یلدا برای مهد کودک ها و مدل های جدید گیفت شب یلدا - مجله .
shooshmall.com/blog/کاردستی-شب-یلدا-برای-مهد-کودک-ها-و-مدل-ه/
‎کدو یکی از اقلام ثابت شب یلدا است که با الگوبرداری از آن می توانید کاردستی های
کودکانه جالب و . ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است.
Previous



منابع و مخازن، نحوهٔ انتقال بیماری و دورهٔ قابلیت سرایت
vista.ir/./منابع-و-مخازن،-نحوهٔ-انتقال-بیماری-و-دورهٔ-قابلیت-سرایت/
‎شایان تأکید است که نباید انتقال بیمارى را منحصر به موارد آشکار بالینى بدانیم،
. -ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است / خبرگزاری مهر .
هرکاری می‌کنم تا ترامپ رئیس‌جمهور نشود - جدیدترین اخبار ایران و جهان
newsreaders.ir/search/?.هرکاری%20می‌کنم%20تا%20ترامپ%20رئیس‌جمهور%20نشود.
‎وی از فرصت استفاده و بار دیگر از رفتار باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با. . وی
همچنین بر این باور است که سیاست های هیلاری در گذشته موجب شده است که اکنون
آمریکا با . امیدیار 48 ساله که از پدر و مادری ایرانی در پاریس متولد شده، در ادامه افزود:
«فکر . ترامپ در ادامه گفت: من با اینکه سرمایه گذاری های زیادی در انگلستان دارم ولی
در .
اوباما: به هیلاری باور دارم | آمریکا | DW.COM | 06.07.2016
www.dw.com/fa-ir/اوباما-به-هیلاری-باور-دارم/a-19380796
‎6 جولای 2016 . آمریکا. اوباما: به هیلاری باور دارم. به‌رغم انتقادهای شدید از هیلاری . باراک اوباما که
امیدوار است هیلاری کلینتون سیاست‌های او را دنبال کند . اما نخستین حضور مشترک
که برای گردهمایی ایالت ویسکانسین برنامه‌ریزی شده بود به دلیل حمله . هیلاری رادام
کلینتون، متولد ۲۶ اکتبر سال ۱۹۴۷ در ایالت ایلینوی اکنون یکی از .
ترامپ رئیس جمهور نخواهد شد | News File
newsfile.ir/news/ترامپ+رئیس+جمهور+نخواهد+شد
ترامپ که یک سرمایه‌دار میلیاردر است هم اکنون در میدان رقابت جمهوری خواهان . او در
انتخابات مقدماتی نیوهمپشایر برنده شده و در نظرسنجی ها در ایالت کارولینای جنوبی
که روز شنبه . او زمانی از رئیس جمهور آمریکا خواسته بود ثابت کند که متولد
آمریکاست. . اوباما: ترامپ رئیس جمهور نخواهد شد رئیس جمهور آمریکا گفت: من همچنان
باور دارم که .
کاریکاتور | مدیریت گاز انبری! | خبرگزاری نهانه
nahane.ir/کاریکاتور-مدیریت-گاز-انبری/
‎3 ساعت قبل . برچسب زده شده با :اخبار اخبار ایران اخبار جهان اخبار فرهنگی خبر . ترامپ: اکنون
باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است شهریور ۲۶, ۱۳۹۵ .
آخرین اخبار ایران و جهان
khabarduni.ir/
‎عجیب‌ترین و نادرترین کوسه‌های شناخته شده در جهان+عکس · جمعه خونین در . ترامپ:
اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است. 16 دقیقه پیش بین الملل مهر
.
خبرگزاری تسنیم - یک کابوی دیگر در آمریکا؛ دونالد ترامپ
www.tasnimnews.com/./یک-کابوی-دیگر-در-آمریکا-دونالد-ترامپ
‎19 سپتامبر 2015 . دونالد ترامپ در 14 ژوئن 1946 درآمریکا متولد شده و 69 ساله است. . من در دانشکده
تجارت وارتون تحصیل کرده‌ام و اکنون همچون یک فرد باهوش عمل می‌کنم!» . ترامپ در
شهریور سال گذشته اعلام کرد: «اگر باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا همین حالا از کاخ
سفید . به باور ترامپ توافقی خوب بود که در آن پول خود ایران به ایران داده .
ترامپ یا کلینتون عربستان کدام را ترجیح می دهد - مجله خبری فور خبر
4khabar.ir/./search/?.ترامپ%20یا%20کلینتون%20عربستان%20کدام%20را%20ترجیح.
‎براساس این گزارش ملانیا ترامپ قبلا مدل بود و سلیقه او باعث شده است، شرکت .
باور دارم و از شما می خواهم که به انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا یاری
رسانید». . به گزارش افکارنیوز ، به نقل از آسوشیتدپرس، باراک اوباما رئیس جمهور
آمریکا . اکنون سئوال این است که آیا کنتاکی خوردن در هواپیمای شخصی، دونالد
ترامپ را از .
مبارزه عجیب مرد کاراته‌ باز با یک خرس +تصاویر - صفحه اصلی
news.pishtaz.ir/./مبارزه-عجیب-مرد-کاراته‌-باز-با-یک-خرس-+تصاویر
‎3 ساعت قبل . این خرس سیاه که گفته می‌شود بیش از 6 فوت بود ناگهان به اون حمله کرد. مبارزه استاد
. ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است.
تمام نیوز : وزرای خارجه کشورهای مشترک‌المنافع 14 سند همکاری امضا کردند
www.tamamnews.com/./وزرای-خارجه-کشورهای-مشترک‌المنافع-14-سند-همکاری-امضا-کردند
‎2 ساعت قبل . ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است . همچنین، اوکراین در
19 مارس سال 2014 میلادی اعلام کرد که به دلیل الحاق شبه جزیره .
Previous



باراک اوباما ناپدید نمی‌شود! | دری نیوز
www.darinews.com/باراک-اوباما-ناپدید-نمی‌شود/
‎7 سپتامبر 2016 . اکنون که دوران ریاست جمهوری اش اوباما رو به اتمام است، آیا او همه را ناامید. . کلینتون
حمل سلاح را منع می کند و ترامپ کاری می کند تا کلیسا هم با اسلحه . علی رغم تجربه
ام، نه تنها باور داشتم که اوباما به سخنانش واقعاً معتقد است، بلکه فکر می کردم می .
باراک اوباما شک دارند و می گویند اوباما شهروند متولدشده در آمریکا .
نسخه چاپی - مشرق
www.mashreghnews.ir/fa/print/469267
‎19 سپتامبر 2015 . بخشی از جامعه آمریکا شیفته خلق و خوی گاوچرانی ترامپ شده است! . بنیان‌گذاران
فرقه پرسبیتری‌ها (Presbyterian) که در قرن اول میلادی این . من در دانشکده تجارت
وارتون تحصیل کرده‌ام و اکنون همچون یک فرد باهوش عمل می‌کنم!» . در دوره پیشین
انتخابات ریاست جمهوری ترامپ مدعی بود اوباما در خاک آمریکا متولد نشده است.
برچسب ها - دادگاه های آمریکا - شفاف
shafaf.ir/fa/tag/2/دادگاه%20های%20آمریکا
‎به کنگره آمریکا تحویل داد اکنون این سؤال مطرح است. ارزش های به . رئیس جمهور
آمریکا گفت من همچنان باور دارم که ترامپ. رئیس جمهور نخواهد . باراک اوباما نخستین
رییس جمهور رنگین پوست آمریکا سال آینده. آمریکا چهل و . گرفته شده بودند کشته
شدند این مزدوران آمریکا و عربستان. که رزمندگان . آمریکایی های متولد این شهر درج
شود .
برادر اوباما هم به حامیان ترامپ پیوست - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/search/?.برادر%20اوباما%20هم%20به%20حامیان%20ترامپ%20پیوست.
‎رییس جمهوری آمریکا معتقد است که مردم این کشور به دونالد ترامپ در انتخابات ریاست
. گفت: باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا بر این باور است که مردم آمریکا به دونالد
. امیدیار 48 ساله که از پدر و مادری ایرانی در پاریس متولد شده، در ادامه افزود: «فکر .
نوشت: اکنون انتخابات آمریکا به یکی از نامحبوب ترین انتخابات ریاست جمهوری .
راه گل زدن را فراموش کردیم/شایسته شکست نبودیم - دیگر رسانه ها .
shababpress.ir/./راه-گل-زدن-را-فراموش-کردیمشایسته-شکست-ن/
‎2 ساعت قبل . وی افزود: واقعیت این است که ما در این بازی شایسته کسب حداقل یک امتیاز . است
ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است تردد .
همیشه پای یک یهودی در میان است | مؤسسه منتظران منجی
montazer.ir/content/همیشه-پای-یک-یهودی-در-میان-است
‎16 مارس 2016 . این در حالی است که یهودیان فقط ۲٪ کل جمعیت آمریکا را تشکیل می‌دهند. . او در
خانواده‌ای یهودی در محله بروکلین شهر نیویورک متولد شد و می‌گوید عاملی که باعث بروز
. برنی سندرز بر این باور است که آمریکا بار دیگر در شرایط مشابهِ آن دوران قرار .
اول آمریکا بوده و چهار سال وزیر خارجه باراک اوباما محسوب می شده، اکنون به .
یک کابوی دیگر در آمریکا؛ دونالد ترامپ - گیلان تایمز
guilantimes.ir/8545/یک-کابوی-دیگر-در-آمریکا؛-دونالد-ترامپ/
دونالد ترامپ سرمایه‌دار، مالک مسابقه انتخاب دختران شایسته جهان و آمریکاست که
ادبیاتش در . دونالد ترامپ در ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶ درآمریکا متولد شده و ۶۹ ساله است. . ترامپ
سوابق سجلی اوباما را غیر شفاف دانست و گفت: «من برای اوباما پیشنهادی دارم. .
ترامپ در شهریور سال گذشته اعلام کرد: «اگر باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا همین
حالا از کاخ .
حضور پر رنگ یهودی ها در انتخابات آمریکا؛همیشه پای یک یهودی در میان .
salar-e-shahidan.ir/?p=14543
‎این در حالی است که یهودیان فقط ۲٪ کل جمعیت آمریکا را تشکیل می‌دهند. . او در
خانواده‌ای یهودی در محله بروکلین شهر نیویورک متولد شد و می‌گوید عاملی که باعث .
برنی سندرز بر این باور است که آمریکا بار دیگر در شرایط مشابهِ آن دوران قرار
گرفته . که هشت سال بانوی اول آمریکا بوده و چهار سال وزیر خارجه باراک اوباما محسوب
می شده، اکنون .
سرکوب راهپیمایی شهر جنین و واکنش جنبش جهاد اسلامی فلسطین - آرانکا
aranka.ir/سرکوب-راهپیمایی-شهر-جنین-و-واکنش-جنبش-ج.html
‎3 ساعت قبل . ترامپ: اکنون باور دارم که باراک اوباما در آمریکا متولد شده است · امیری . در شهر جنین
در شمال کرانه باختری، راهپیمایی که جنبش جهاد اسلامی به مناسبت .
حضور پر رنگ یهودی ها در انتخابات آمریکا - پایگاه خبری،مهدوی پیروان .
p313.ir/post-157812.html
‎16 مارس 2016 . این در حالی است که یهودیان فقط ۲٪ کل جمعیت آمریکا را تشکیل می‌دهند. . او در
خانواده‌ای یهودی در محله بروکلین شهر نیویورک متولد شد و می‌گوید عاملی که باعث بروز
. برنی سندرز بر این باور است که آمریکا بار دیگر در شرایط مشابهِ آن دوران قرار .
اول آمریکا بوده و چهار سال وزیر خارجه باراک اوباما محسوب می شده، اکنون به .
Previous



پایگاه خبری تحلیلی حدید نیوز 26 اسفند 1394 ساعت 12:39 http .
www.hadidnews.com/getae0ne.49nem15kk4.html
‎16 مارس 2016 . این در حالی است که یهودیان فقط ۲٪ کل جمعیت آمریکا را تشکیل می دهند. . و برنی
سندرز از حزب دموکرات و دونالد ترامپ از حزب جمهوری خواه است. . او در خانواده ای یهودی در
محله بروکلین شهر نیویورک متولد شد و می گوید عاملی که باعث بروز آگاهی . اول
آمریکا بوده و چهار سال وزیر خارجه باراک اوباما محسوب می شده، اکنون به .
حضور پر رنگ یهودی ها در انتخابات آمریکا - سخن آشنا
www.sokhane-ashena.com/index./7054-2016-03-15-10-36-33
‎این در حالی است که یهودیان فقط ۲٪ کل جمعیت آمریکا را تشکیل می‌دهند. . او در
خانواده‌ای یهودی در محله بروکلین شهر نیویورک متولد شد و می‌گوید عاملی که باعث .
برنی سندرز بر این باور است که آمریکا بار دیگر در شرایط مشابهِ آن دوران قرار
گرفته . که هشت سال بانوی اول آمریکا بوده و چهار سال وزیر خارجه باراک اوباما محسوب
می شده، اکنون .
تیپ اسلامی باراک اوباما در عروسی برادرش! عکس - ایران مارکت
iranmc.in/search/?.تیپ%20اسلامی%20باراک%20اوباما%20در%20عروسی%20برادرش!.
‎ترامپ امروز دوباره به شبکه سی‌ان‌بی‌سی گفت که باراک اوباما موسس داعش بوده و
هیلاری . شده که رئیس‌جمهور آمریکا هر قانونی که مانع از اجرای موفق برجام شود را وتو
می‌کند. . در بیانیه کاخ سفید در این باره آمده است: اوباما با جان کری تلفنی درباره .
باور دارم و از شما می خواهم که به انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا یاری
رسانید».
کلینتون باید رییس‌جمهور شود » روزنامه جهان صنعت
www.jahanesanat.ir/?newsid=59686
‎میشل اوباما، بانوی اول آمریکا و سناتور برنی سندرز از جمله سخنرانان شب نخست. .
دارم؛ تنها یک فرد که من باور دارم واقعا برای تصدی پست ریاست جمهوری ایالات متحده
آمریکا . او که متولد لاس وگاس، نواداست گفت که هیلاری کلینتون قول داده است مساله
. برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی شد، ظاهرا سبب افزایش محبوبیت ترامپ شده
است.
جمهوریخواهان – قرار 57
www.qarar57.ir/tag/جمهوریخواهان/feed/
‎این هزینه اقتصادی به نحوی در محاسبات جامعه تصمیم گیر آمریکا مهم است که آنها را از
. نیز گفته است: ” من همچنان به «نقشه خاورمیانه بزرگ» اعتقاد دارم و باور دارم که
نقشه . این در حالی است که مواضع دونالد ترامپ جمهوری خواه در تعیین نامزد جمهوری خواه
نیز . به این سوال که “آیا فکر می کند باراک اوباما در آمریکا متولد شده و مسیحی است
؟
نظری بر انتخابات بحرانی‌ امسال در آمریکا - akhbare-rooz (iranian .
www.akhbar-rooz.com/article.jsp?essayId=73835
‎26 مه 2016 . توصیف۳ جمهوریخواه قدرتمند آمریکا از آقای ترامپ، نامزد ریاست جمهوری . امّید و
اطمینان دارم در امروز که جنبش تعدیل طبقاتی، تأمین بهداشت و . از قافله راست‌های
حزب جمهوریخواه علیه اتحاد اوباما -کلینتون شده است. . شده دال بر تولد باراک اوباما در
هاوائی آمریکا؛ بر این باورند که او مسلمان افریقأیی و متولد کنیا میباشد!
تیپ اسلامی باراک اوباما در عروسی برادرش! عکس - خبر روز
khabarrooz.xyz/search/?.تیپ%20اسلامی%20باراک%20اوباما%20در%20عروسی%20برادرش!.
‎کاخ سفید حالا تهدید کرده که باراک اوباما هرگونه طرح‌هایی که ناقض تعهدات این . شده
که رئیس‌جمهور آمریکا هر قانونی که مانع از اجرای موفق برجام شود را وتو می‌کند. .
حمایت از دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از .
باور دارم و از شما می خواهم که به انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا یاری
رسانید».
اوباما: به هیلاری باور دارم | آمریکا | DW.COM | 06.07.2016
fungood.in/./اوباما-به-هیلاری-باور-دارم-آمریکا-DW-COM-06-07-2016.html
6 جولای 2016 . باراک اوباما که امیدوار است هیلاری کلینتون سیاست‌های او را دنبال کند . ترامپ نیز
خواستار زندانی شدن کلینتون به خاطر رسوایی ایمیلی او شده است. . هیلاری رادام
کلینتون، متولد ۲۶ اکتبر سال ۱۹۴۷ در ایالت ایلینوی اکنون یکی از .
دونالد ترامپ: هیلاری کلینتون باید زندانی شود
goldnews.news/go.php?code=9357009
‎ترامپ نیز خواستار زندانی شدن کلینتون به خاطر رسوایی ایمیلی او شده است. .
خواستار آن شد که هیلاری کلینتون، نامزد حزب دمکرات و وزیر خارجه پیشین آمریکا، به
خاطر . هیلاری رادام کلینتون، متولد ۲۶ اکتبر سال ۱۹۴۷ در ایالت ایلینوی اکنون
یکی از . متحده از سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۱ و همچنین وزیر امور خارجه در کابینه اول باراک
اوباما.
پایگاه خبری بهار نیوز - آخرین عناوین بین‌الملل :: نسخه کاملآرشیو .
baharnews-beinolmelal.wikirss.ir/
او قرار است روز پنجشنبه با باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، دیدار کند. . نوید
کرمانی» نویسنده و اسلام شناس متولد شده در آلمان از پدر و مادری ایرانی است. . خسته
کننده حضور یابم (نه امسال چرا که اکنون من بهترین شغل جهان را دارم) و برای دوام آوردن در
. اظهارات اوباما در استقبال از پناهجویان مسلمان در حالی مطرح شده که «دونالد ترامپ»
نامزد .
Previous



مسلمانان در کم‌تر از یک درصد تیراندازی‌های آمریکا نقش داشته‌اند + .
https://abaronline.ir/مسلمانان-در-کم‌تر-از-یک-درصد-تیرانداز/
‎20 ژوئن 2016 . «عمر متین» عامل حادثه اورلاندو اصالتاً افغان اما متولد آمریکا بود . این در حالی است که
سناریوهای دیگری نیز مطرح شده است، مبنی بر این‌که متین خودش . به اسلام نسبت داده
شد، مجدداً اوج گرفته و اکنون جمهوری‌خواهانی مانند ترامپ تلاش می‌کنند . مسلمان‌های
افراطی» تصور و هم‌چنین باور کنیم که جورج بوش و باراک اوباما درباره .
هیچ‌شایسته‌تر از هیلاری کلینتون نیست | جستجو | آرشیو سایت های ایران
www.arsiz.ir/./هیچ‌کس+شایسته‌تر+از+هیلاری+کلینتون+نیست.html
‎"هیلاری رودهام کلینتون" متولد ۲۶ اکتبر ۱۹۴۷ در شهر شیکاگو آمریکا از چهره های .
باراک اوباما در این گردهمایی انتخاباتی گفت: «من امروز اینجا هستم چون به هیلاری
کلینتون باور دارم و از شما می خواهم که به انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا
یاری . که برای دوره جدید انتخابات ریاست جمهوری رقیب دونالد ترامپ جمهوری خواه شده
است.
هیلاری کلینتون در حقیقت چهی است؟ | جستجو | آرشیو سایت های ایران
www.sotiba.ir/list/هیلاری+کلینتون+در+حقیقت+چه+کسی+است؟.html
‎"دالی کایل" معشوقه پیشین بیل کلینتون اخیرا اظهار کرده است که قبل از ازدواج
هیلاری کلینتون توطئه . باراک اوباما در این گردهمایی انتخاباتی گفت: «من امروز
اینجا هستم چون به هیلاری کلینتون باور دارم و از شما می خواهم که به انتخاب وی به عنوان
رئیس جمهور بعدی آمریکا یاری رسانی . کلینتون ها به همراه نوه تازه متولد شده+
تصاویر.
اوباما در صورت پیروزی ترامپ از آمریکا می روم - سایت تفریحی فان بید
www.funbid.ir/search/?.اوباما%20در%20صورت%20پیروزی%20ترامپ%20از%20آمریکا%20.
‎باراک اوباما بعد از امیر کویت جلسه ای نیز با امیر قطر داشته است که محور .
اسکاتلندی بود، که در جزیره لوییس در ساحل غربی اسکاتلند متولد شده بود. . باور
دارم و از شما می خواهم که به انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا یاری رسانید».
. آمریکا و کوبا پس از دهه‌های خصومت و دشمنی اکنون در مسیر عادی سازی روابط قرار
گرفته اند.
اوباما در صورت پیروزی ترامپ از آمریکا می‌روم - سایت تفریحی فان بید
funbid.ir/search/?.اوباما%20در%20صورت%20پیروزی%20ترامپ%20از%20آمریکا%20.
‎باراک اوباما بعد از امیر کویت جلسه ای نیز با امیر قطر داشته است که محور .
اسکاتلندی بود، که در جزیره لوییس در ساحل غربی اسکاتلند متولد شده بود. . باور
دارم و از شما می خواهم که به انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا یاری رسانید».
. آمریکا و کوبا پس از دهه‌های خصومت و دشمنی اکنون در مسیر عادی سازی روابط قرار
گرفته اند.
iran emrooz (ایران امروز) - ایران امروز
www.iran-emrooz.net/index.php?/news1/print
‎3 روز پیش . وی افزود: «بنابراین اکنون آمریکا و روسیه به توافقی رسیده‌اند که از یکسو . ممد
پوری: «لحن مرتضوی اینجوریه که الان انتظار داره خانواده کشته‌شده‌ها . در دولت باراک
اوباما، ایالات متحده به این نتیجه ناشی از بلوغ . ضمن اینکه ترامپ متوجه نکته
بسیار ظریفی شده است که بخشی از گرایشات قوی در جامعه آمریکاست؛.
اوباما: حادثه اورلاندو، اقدامی تروریستی و زاییده نفرت بود - رادیو فردا
www.radiofarda.com/content/article/27793607.html
12 ژوئن 2016 . باراک اوباما، در واکنش به تیراندازی مرگ‌بار اورلاندو، این حادثه را . ۱۹۸۶ در شهر
نیویورک به دنیا آمده اما پدر و مادرش متولد افغانستان هستند. فاکس نیوز نیز در
گزارشی می‌گوید که عمر صدیق متین، از سال ۲۰۱۳ برای پلیس فدرال آمریکا شناخته
شده . باب کیسی سناتور دموکرات پنسیلوانیا، گفته است که اکنون زمان آن .
خانه | ترامپ کلینتون جایش زندان است | جستجو |
ratepost.ir/list/ترامپ+کلینتون+جایش+زندان+است.html
‎مدت ها پیش دونالد ترامپ کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه در . باراک
اوباما در شهر "شارلوت"(Charlotte) کارولینای شمالی(North Carolina) با حضور . که او
را باور دارم و از شما می خواهم کمک کنیم تا او بعنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا انتخاب
شود." . دیدار مرداک و ترامپ در رسانه های اروپا بعنوان دیدار دو میلیاردر مطرح شده است.
هیلاری کلینتون همچنان پیشتاز است | جستجو | آرشیو سایت های ایران
www.wikifeed.ir/list/هیلاری+کلینتون+همچنان+پیشتاز+است.html
‎خبرگزاری میزان- کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، مدعی شده است که هیلاری کلینتون
در . باور دارم و از شما می خواهم که به انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا یاری
رسانی . باراک اوباما در پیامی ویدیویی ضمن حمایت از هیلاری کلینتون نامزدی او را در
. هیلاری کلینتون را پذیرفته و بدین ترتیب این پرونده از هم اکنون مختومه است.
هیلاری کلینتون همجنس بازی | سایت تفریحی فان کده - Part 18
mefun.in/post/هیلاری-کلینتون-همجنس-بازی/page/18/
‎25 ژوئن 2016 . اما قابل ذکر است که اگرچه در آخرین نظرسنجی سی ان ان کماکان هیلاری . هیلاری
کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری امریکا در اقدامی کنایه آمیز به رقیب.
. شوخی‌های باراک اوباما و اطرافیان‌اش در شام با اصحاب … . اما تاثیر ریاست جمهوری
دونالد ترامپ که اکنون نامزدی اش از جناح جمهوریخواه محرز شده است بر روند .
Previous



عکس اولین کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون - خبر 24
www.khabar24.tk/search/?q.page=4
‎حمایت و ستایش اوباما از هیلاری کلینتون: به هیلاری باور دارم؛ به رئیس‌جمهور‌شدن او
کمک کنید . عصر ایران - باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در سومین شب از برگزاری
. می‌دهد که در جریان چهارمین نشست ملی دموکرات ها میان شرکت کنندگان توزیع شده
است. . فردی بود که اکنون در تعیین سرنوشت و آینده ترامپ نقش اساسی ایفا می کند:
.
نخستین سخنرانی اوباما در حمایت از کلینتون
mobile.khateratdarabkola-ba.atrimblog.ir/./نخستین+سخنرانی+اوباما+در+حمایت+از+کلینتون
‎8 جولای 2016 . بله این مهمترین بیانی است که هیلاری کلینتون ابراز داشت. . نبرد سیاسی بین
باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا، و دونالد ترامپ، نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه، حالا
دیگر وارد فاز عملیاتی شده است. . نیز در شبکه اجتماعی توئیتر بیشترین تعداد
دنبال‌کننده را داشت، اما اکنون با گذر از مرز 90 میلیون فالوئر رکوردی تازه .
تصاویر زنان آمریکایی طرفدار ترامپ - خبر روز
khabareruz.ir/search/?q=+تصاویر+زنان+آمریکایی+طرفدار+ترامپ+
ترامپ تاکید کرده است که وی با رقبای سیاسی خود از جمله هیلاری کلینتون نامزد . دو
سوم جمهوریخواهان اکنون ترامپ را به عنوان نامزد اصلی این حزب در انتخابات قبول کرده
اند. . امیدیار ۴۸ ساله که از پدر و مادری ایرانی در پاریس متولد شده، در ادامه افزود: «فکر
. حزب جمهوریخواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا، باراک اوباما رئیس جمهور .
تلگرافی که شبانه رسید | سایت تفریحی فان کده - Part 3
funkade.top/post/تلگرافی-که-شبانه-رسید/page/3/
‎آخرین اخبار jQuery News Ticker now has support for multiple tickers per page
jQuery News . گفته است: من همچنان باور دارم که ترامپ رئیس جمهور نخواهد شد چرا که
مردم آمریکا باور . اکنون فرصت فراهم شده است که سناتورها به وظیفه خود انجام دهند. .
میت رامنی رقیب باراک اوباما در انتخابات سال ۲۰۰۸ و نامزد حزب حمهوری خواه اخیراً به
شدت .
اعتماد من به هیلاری کلینتون همواره جواب داده است | جستجو | آرشیو .
www.arniz.ir/./اعتماد+من+به+هیلاری+کلینتون+همواره+جواب+داده+است.html
‎به گزارش تسنیم، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه در سخنانی در .
خبرگزاری میزان- کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، مدعی شده است که هیلاری . علیه
هیلاری کلینتون را پذیرفته و بدین ترتیب این پرونده از هم اکنون مختومه است. . که
او را باور دارم و از شما می خواهم کمک کنیم تا او بعنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا انتخاب
شود.
ع دختر ترامپ کاندید ریاست جمهوری امریکا - خبر روز
www.khabareruz.xyz/search/?.عکس%20دختر%20ترامپ%20کاندید%20ریاست%20جمهوری%20امری.
‎دو سوم جمهوریخواهان اکنون ترامپ را به عنوان نامزد اصلی این حزب در انتخابات قبول
کرده اند. . روبه‌افول بورس و افزایش تنش‌های داخلی کشور به تصویر کشیده شده است.
. ترامپ در حال حاضر محبوبترین نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری است که
عقاید . نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا، در واکنش به اظهار نظر "باراک اوباما،"
رئیس .
ترامپ خطر جنگ تجاری میان چین آمریکا | جستجو | خبر 96
khabar96.ir/list/ترامپ+و+خطر+جنگ+تجاری+میان+چین+و+آمریکا.html
‎سندی که ترامپ بر اساس آن اوباما و کلینتون را به ایفای نقش در تأسیس داعش متهم
کرد . گذشته در اظهاراتی که جنجال زیادی به راه انداخت، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور
آمریکا و . مستند بسیار جالب و دیدنی متولد کالیفرنیابرای دیدن بر روی تصویر
زیر کلیک کنید:↓ . معماری پالادیوم به نحوی است که از چند ضلع درست شده و هر کدام
از چند
پنج برنده پیروزی ترامپ - فارسی فان
far30-fun.ir/search/?q=پنج+برنده+پیروزی+ترامپ
گراهام در این گفتگو گفت که حزب جمهوریخواه هم اکنون در میانه یک جنگ داخلی قرار دارد
و . نظرسنجی ها حاکی از این است که کلینتون و ترامپ در ایالت های مختلف آمریکا از
. سوابق دونالد ترامپ از سوی باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا درحالی مطرح شده که
این . جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد: انتظار دارم که اگر
در .
ع برهنه میلانیا ترامپ - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=ع%20برهنه%20میلانیا%20ترامپ&page=192
‎زواره سوگند خورد که از این به بعد نه به شکار روم و نه آرام و خواب دارم تا اینکه انتقام .
چرا ترامپ مهمترین نامزد حزب جمهوری‌خواه شده است؟ . ابتهاج محمد در شهر میپل وود
نیوجرزی متولد شده است. . به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، کاخ سفید
در آغاز سال جاری میلادی اعلام کرده بود، که باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا قرار است،.
نامزد میلاد عبادی پور - نیوز
9us.ir/search/?q=نامزد%20میلاد%20عبادی%20پور&page=14
‎ویدیویی که در یوتیوب توسط کاربری ایرلندی بارگذاری شده است نشان می دهد که سمی
. افزود: وجود فردی مانند ترامپ برای کشور آمریکا معضل بزرگی است چرا که ترامپ .
باراک اوباما در یک کمپین انتخاباتی در ایالت کارولینای شمالی، حمایت قاطع خود را .
باور دارم و از شما می خواهم که به انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا یاری .
Previous

  • ۹۵/۰۶/۲۷
  • ۸۰ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی