وبلاگ تفریحی


 
دبیر فدراسیون فوتبال گفت: من هم دوست نداشتم بازی پرسپولیس با استقلال با نتیجه تساوی تمام شود.
لینک منبع این نوشته :
http://www.mehrnews.com/news/3770908/دوست-نداشتم-دربی-مساوی-شود-درباره-صحبت-کی-روش-نظری-ندارم


دوست نداشتم دربی مساوی شود/ درباره صحبت کی‌روش نظری ندارم .
www.mehrnews.com/./دوست-نداشتم-دربی-مساوی-شود-درباره-صحبت-کی-روش-نظری-ندارم
‎9 دقیقه قبل . دبیر فدراسیون فوتبال گفت: من هم دوست نداشتم بازی پرسپولیس با استقلال با
نتیجه تساوی تمام شود.
دوست نداشتم دربی مساوی شود/ درباره صحبت کی‌روش نظری ندارم | خبروان
khabarone.ir/news/3759712
‎2 دقیقه قبل . دبیر فدراسیون فوتبال گفت: من هم دوست نداشتم بازی پرسپولیس با استقلال با
نتیجه تساوی تمام شود.
دوست نداشتم دربی مساوی شود/ درباره صحبت کی روش نظری ندارم .
khabarfarsi.com/ext/25252656
‎دوست نداشتم دربی مساوی شود/ درباره صحبت کی‌روش نظری ندارم. مهدی تاج و علیرضا
اسدی. شناسهٔ خبر: 3770908 - جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴. ورزش > فوتبال ایران.
Images for دوست نداشتم دربی مساوی شود درباره صحبت کی‌روش نظری ندارم
اسدی: نظر خاصی درباره صحبت‌های کی‌روش ندارم/ دوست نداشتم دربی .
news.pishtaz.ir/./اسدی-نظر-خاصی-درباره-صحبت‌های-کی‌روش-ندارم-دوست-نداشتم-دربی-مساوی-شود
‎6 دقیقه قبل . اسدی: نظر خاصی درباره صحبت‌های کی‌روش ندارم/ دوست نداشتم دربی مساوی شود .
دوست نداشتم دربی مساوی شود/ درباره صحبت کی‌روش نظری ندارم.
دوست نداشتم دربی مساوی شود/ درباره صحبت کی‌روش نظری ندارم
sport.shafaqna.com/FA/0285490
‎دبیر فدراسیون فوتبال گفت: من هم دوست نداشتم بازی پرسپولیس با استقلال با
نتیجه تساوی تمام شود. خبر در سایت اصلی .
دوست نداشتم دربی مساوی شود/ درباره صحبت کی‌روش نظری ندارم / دبیر .
wwwkhabar.ir/8931199
‎1 روز پیش . دبیر فدراسیون فوتبال گفت: من هم دوست نداشتم بازی پرسپولیس با استقلال با
نتیجه تساوی تمام شود.
دوست نداشتم دربی مساوی شود/ درباره صحبت کی‌روش نظری ندارم - واضح
vazeh.com/./دوست-نداشتم-دربی-مساوی-شود-درباره-صحبت-کی‌روش-نظری-ندارم
‎9 دقیقه قبل . علیرضا اسدی: دوست نداشتم دربی مساوی شود/ درباره صحبت کی‌روش نظری ندارم شناسهٔ
خبر: 3770908 - جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴ ورزش > فوتبال .
واحد مرکزی خبر - برتری تیم بسکتبال جوانان مراغه برابر نوجوانان .
sahebkhabar.ir/./برتری-تیم-بسکتبال-جوانان-مراغه-برابر-نوجوانان-مهاباد
‎6 دقیقه قبل . اسدی: علاقه‌ای به تساوی ندارم، دوست دارم همه بازی‌ها برنده داشته باشد · علیرضا اسدی: ·
دوست نداشتم دربی مساوی شود/ درباره صحبت کی‌روش نظری ندارم .
اسدی:دربی جذاب بود | صحنه های جذاب زیادی در این مسابقه وجود - قطره
www.ghatreh.com/news/nn33701668/اسدی-دربی-جذاب-بود
‎13 ثانیه قبل . اسدی: نظر خاصی درباره صحبت های کی روش ندارم/ دوست نداشتم دربی مساوی شود .
رونمایی از پیراهن استقلال و پرسپولیس برای دربی 83 +عکس



جی نیوز - دبیرکل فدراسیون فوتبالخبر داد؛ پرسپولیسی‌ها جریمه .
jnews.jamaran.ir/news/id/1191718
‎21 ثانیه قبل . دوست نداشتم دربی مساوی شود درباره صحبت کی‌روش نظری ندارم · تساوی سرخآبی ها در
. در کل دوست ندارم هیچ بازی‌ای مساوی شود. این بازی نسبت به .
پس از تساوی پرسپولیس و استقلال در دربی 83 اسدی: علاقه ای به .
www.ghatreh.com/./تساوی-پرسپولیس-استقلال-دربی-اسدی-علاقه-تساوی-ندارم-دوست-دارم
‎22 ثانیه قبل . مطالب مرتبط: اسدی: علاقه ای ندارم بازی ها با نتیجه تساوی تمام شود . اسدی: نظر
خاصی درباره صحبت های کی روش ندارم/ دوست نداشتم دربی مساوی شود .
پیوند اعضا در مشهد جان سه بیمار را نجات داد - Nividar نیویدار
www.nividar.com/news/57da8e73870024e2c963ffec
‎1 روز پیش . دوست نداشتم دربی مساوی شود/ درباره صحبت کی‌روش نظری ندارم · نماینده . بازداشت
یک هوادار استقلالی در زمین/کی‌روش خندان ورزشگاه را ترک کرد .
رکوردهای جالب از گلرهای دربی 83 - نازنین ها
nazaninha.ir/news/407465
‎رکوردهای جالب از گلرهای دربی 83. . دوست نداشتم دربی مساوی شود/ درباره صحبت
کی‌روش نظری ندارم · دربی 83 برنده نداشت/ بازگشت به دوران صفر - صفر و بازی‌های .
نسخه چاپی - است
shomanews.com/fa/print/308155
‎1 نوامبر 2015 . نه من چنین نظری ندارم ولی به هرحال درگیری در دربی زیاد بود. . در کل من فکر می کنم
اتفاق ها طوری رقم خورد که دربی مساوی شود. . نه من دوست ندارم لایی بزنم اما گاهی در
شرایط بازی مجبور می شوم. . به هرحال در زمانی که آقای کرانچار در سپاهان بود زیاد به
من بازی نمی داد ولی بازهم آقای کی روش من را به تیم ملی دعوت می کرد.
چرا فقط حاشیه های من دیده می شود؟ - بولتن نیوز
www.bultannews.com/fa/news/./چرا-فقط-حاشیه-های-من-دیده-می-شود
‎20 جولای 2016 . اصلا بیا درباره حاشیه های داخل مستطیل سبز صحبت کنیم. . و من هیچ مشکلی با مهدی
نظری نداشتم و ندارم و مهدی از دوستان خوب من است. . حضور در بازیهای مقدماتی و
اعتقادی که کی روش به تو داشت، جام جهانی را از . آخر فصل را هم با برد در دربی و
البته درگیری و مشت زنی با دوست و . خطیبی: دوست دارم دربی مساوی شود .
کاسیاس: منچسترسیتی را بیشتر از چلسی دوست دارم/نمی‌گذاریم دوران .
www.varzesh11.com/fa/.دوست.کی‌روش.شود/26618
‎9 ژانویه 2015 . ﺍﯾﻦ ﻃﻮﺭ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺭﻓﺎﻗﺖ ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ. ﺷﺎﯾﺪ ﺳﯿﺘﯽ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ . ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ
ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺣﺮﻓﻬﺎﯼ ﮊﺍﺑﯽ ﺁﻟﻮﻧﺴﻮ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻨﻢ. ﮐﺮﻭﺱ ﺭﺍ . ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﻧﻈﺮﯼ ﺩﺍﺭﺩ ﺍﻣﺎ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﻧﯿﺴﺖ . . ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ
ﺩﻗﯿﻘﯽ ﺭﻭﯼ ﯾﮏ ﺗﻮﭖ ﻫﻮﺍﺍﯾﯽ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ﻭ ﺩﺭ ﻓﯿﻨﺎﻝ ﻟﯿﮓ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﺎﻥ ﮔﻞ ﺧﻮﺭﺩﻡ. . ﺗﯿﻢ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺑﺪﻧﯽ ﺍﻓﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ،
ﺍﻣﮑﺎﻥ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺍﺗﻔﺎﻗﺎﺕ ﺩﻭﺭﻩ ﮐﯽ ﺭﻭﺵ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﺷﻮﺩ؟ . دایی: دوست دارم دربی مساوی شود.
صحبت علی ضیا در مورد دربی - خبر روز
www.khabareruz.xyz/./search/?.صحبت%20علی%20ضیا%20در%20مورد%20دربی.
‎مرفاوی: اختلاف نظری با مدیرعامل فولاد نداشتم اما توافقی هم نشده است . کی‌روش: بدون
نامه کتبی کفاشیان نمی‌توانم صحبت کنم . دربی 82 سرخابی ها در حالی روز جمعه
برگزار می شود که بزرگان هر دو تیم برای این بازی کری خواندند. . را مطرح کردم اما
باز هم می گویم اکنون حرفی برای گفتن ندارم و فردا در مورد استقلال صحبت می کنیم.
نسخه چاپی
www.entekhab.ir/fa/print/233798
‎1 نوامبر 2015 . نه من چنین نظری ندارم ولی به هرحال درگیری در دربی زیاد بود. . در کل من فکر می‌کنم
اتفاق‌ها طوری رقم خورد که دربی مساوی شود. . نه من دوست ندارم لایی بزنم اما گاهی در
شرایط بازی مجبور می‌شوم. . به هرحال در زمانی که آقای کرانچار در سپاهان بود زیاد به من
بازی نمی‌داد ولی بازهم آقای کی روش من را به تیم ملی دعوت می‌کرد.
میثم دوست محمدی
sobbekheir.com/tag/میثم-دوست-محمدی
‎حجت الاسلام میثم دوست محمدی متولد سال 1370 قم جوان ترین نامزد تاییدصلاحیت شذه
برای . مظلومی: دربی مساوی نمی شود/کرانچار:پرسپولیس دربی را میبرد . او در
بخشی از صحبت هایش درباره الگوهای ورزشی اش حرف زد و گفت:«آقا یحیی و سهراب .
هم ذوب‌آهن قهرمان شدند سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: دوست ندارم زیاد باشگاه عوض
کنم اما .
Previous



عزت الهی: غرور کاذب آقایان تیم ملی راحذف کرد :: ورزش 3
www.varzesh3.com/./عزت-الهی-غرور-کاذب-آقایان-تیم-ملی-راحذف-کرد
‎23 ژانویه 2016 . خود من به چشم دیدم که چقدر او برای موفقیت تیم تلاش می کرد دوست دارم . عزت الهی: در
مورد حضور خودم و سردار هیچ نظری نمی‌دهم و فکر می‌کنم که مردم . کاری ندارم کار مایلی
کهن درست بوده یا نه ولی اگه غلط هم باشه تو حق . کردن، ولی اگر کیروش نبود،
بازیکنی که اصلا باشگاه نداره، یا تو تیم . وقتی نیمار خواننده می شود.
پای حرفهای مهدی طارمی + عکس - دی اسپورت
www.dsport.ir/fa/posts/15762
‎21 فوریه 2015 . او خودش را شهرستانی می داند و دوست ندارد دایی باشد و می خواهد در آینده به او . پیش
گرفته و هنوز امیدوار است کی روش سرمربی تیم ملی بماند تا در جام . امیدوارم
شرایطمان در جدول مناسب شود و بتوانیم برای قهرمانی، دربی . طارمی را شبیه دایی می
دانند؛ خودش چه نظری دارد؟ . من در مورد خودم صحبت می کنم و کاری به دیگران ندارم.
پای صحبت - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/search/?q=پای%20صحبت‌.page=7
‎وی در ادامه اظهار داشت: من دوست ندارم درباره خشونت اسلامی صحبت کنم چرا که هر روز که
روزنامه . مرفاوی: اختلاف نظری با مدیرعامل فولاد نداشتم اما توافقی هم نشده است .
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره تقابل کارلوس کی روش با علیرضا اسدی
. به گزارش ایسنا، چلسی و تاتنهام امشب در داربی شهر لندن در ورزشگاه استمفورد
بریج .
گزارش روز/ از سیر تا پیاز اختلافات رحمتی و کی‌روش :: سایت خبری .
www.bankvarzesh.com/./گزارش-روز-از-سیر-تا-پیاز-اختلافات-رحمتی-و-کی‌روش
‎2 نوامبر 2015 . باز هم گفته می شود رحمتی در جمع بازیکنان قدیمی تیم می گوید: " دیگر . او در
مصاحبه ای در اواخر سال 91 گفت: «به موقع درباره کی‌روش صحبت می‌کنم. . از
کفاشیان و برخی از اطرافیان کی‌روش گفت: «دوست ندارم اسم کسی را . جایی که
رحمتی با چند مهار دیدنی عملا ستاره میدان بود و استقلال را از شکست در دربی نجات داد.
آنا | علی کریمی: نظر مثبتی به مسئولانی که وعده می دهند اما عمل نمی‌کنند .
www.ana.ir/news/109916
‎31 مه 2016 . گفت‌وگوی خواندنی جادوگر فوتبال ایران درباره‌ مردم، زندگی و فوتبال؛. علی کریمی:
نظر مثبتی به مسئولانی که وعده می دهند اما عمل نمی‌کنند، ندارم، از جمله . تـوهـم
تـوطــئه‌ای میان مردم وجود دارد که وقتی بازی‌های دربی مساوی می‌شود . البته زمان
کی‌روش بیشتر به صورت خصوصی با کاپیتان تیم صحبت می‌کردند که ما .
بیانیه سوشا مکانی در پاسخ به اظهارات نظری جویباری
www.fardanews.com/./بیانیه-سوشا-مکانی-در-پاسخ-به-اظهارات-نظری-جویباری
‎1 نوامبر 2015 . فارس: پس از اظهارات علی نظری جویباری درباره عدم دعوت از مهدی رحمتی به . فوتبالم
جوابی به بزرگتر از خودم نداده و نمی‌دهم و قصد هم نداشتم که جواب بزرگتر از خودم را بدهم
. . بازیکنان یا به نفع آنها صحبت می‌کنند باز هم پاسخ آنها را نمی‌دهیم و این . اما
اینکه بخواهد کاسه داغ‌تر از آش شود و درباره مربی بزرگی مثل کی‌روش .
اخبار دربی 83 استقلال تهران و پرسپولیس 26 شهریور 95
fantea.rozblog.com/./اخبار-دربی-83-استقلال-تهران-و-پرسپولیس-26-شهریور-95/
‎18 ساعت قبل . خیلی از پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس دوست دارند از نزدیک دربی . دربی فردا
در شرایطی برگزار می شود که دو تیم پیش از حضور در میدان شرایط . کریمی: دوست
نداشتم پرسپولیس گل بزند! . فغانی: هیچ حس خاصی برای دربی 83 ندارم دیروز . در
آستانه دربی 83 پایتخت پای صحبت های دو ستاره سابق این دربی .
پاسخ تند سوشا مکانی به نظری جویباری: در حدی نیستی که بخواهی .
www.mashreghnews.ir/./پاسخ-تند-سوشا-مکانی-به-نظری-جویباری-در-حدی-نیستی-که-بخواهی-درباره-من-نظر-بدهی
‎1 نوامبر 2015 . به گزارش مشرق، پس از اظهارات علی نظری جویباری درباره عدم دعوت از مهدی . هم علیه
بازیکنان یا به نفع آنها صحبت می‌کنند باز هم پاسخ آنها را نمی‌دهیم و این عادت . برای
من می‌ماند و او را دوست دارم به هیچ عنوان رحمتی طرف حرف من نیست من احترام . نمی‌داند اما
اینکه بخواهد کاسه داغ‌تر از آش شود و درباره مربی بزرگی مثل کی‌روش .
عشقم به پرسپولیس را به هیچ چیز نمی فروشم/دل شکسته رفتم
www.afkarnews.ir/./534113-عشقم-به-پرسپولیس-را-به-هیچ-چیز-نمی-فروشم-دل-شکسته-رفتم
‎21 جولای 2016 . فرصتی دست داد که با سوشا مکانی در باره خودش و همه اتفاقهایی که برایش .
واقعیتش را بخواهید نمیتوانم به شاغلام زنگ بزنم چون واقعا رویم نمی شود و از ایشان
خجالت می . بود و من هیچ مشکلی با مهدی نظری نداشتم و ندارم و مهدی از دوستان خوب من
است. . آخر فصل را هم با برد در دربی و البته درگیری و مشت زنی با دوست و .
برهانی: نیمکت‌نشینی در استقلال انگیزه‌ام را دو برابر کرد . - طرفداری
www.tarafdari.com/./برهانی-نیمکت‌نشینی-در-استقلال-انگیزه‌ام-را-دو-برابر-کرد؛-فوتبالیستی-که«میو-میو»-کند،-داریم
‎ابتدا دوست نداشتم در این سریال بازی کنم چون پیش از یک تجربه ناموفق داشتم.
البته اصلا دوست ندارم در کارهای دیگری به جز فوتبال دخالت کنم و فکر می‌کنم در
همین فوتبال به زور . خودت که بازی خودت را تماشا می‌کردی چه نظری داشتی؟ . حالا که
با شما صحبت می‌کنم ناامید نیستم و حتی نیمکت‌نشینی باعث شد تمریناتم دو برابر
شود.
Previous



::. هواداران متعصب استقلال ::.
omranss.blogfa.com/9202.aspx
‎آنها از رحمتی می‌پرسیدند که در استقلال می‌ماند یا نه و چرا کی‌روش او را دعوت .
قلعه‌نویی برای دقایقی قبل از شروع تمرین با چند تن از هواداران استقلال صحبت کرد
. مدافع استقلال درباره آینده اش عنوان کرد: من الان دوست ندارم درباره پیشنهاداتم
صحبت کنم . علی نظری جویباری و خسرو حیدری پیش از آغاز مسابقه در اردوی
آبی‌پوشان حضور .
صحبت - اخبار ایران و جهان
newsreaders.ir/search/?q=صحبت‌.page=4
مرفاوی: اختلاف نظری با مدیرعامل فولاد نداشتم اما توافقی هم نشده است . کی‌روش در
پاسخ به این سوال که مردم ایران شما را دوست دارند و شما چه نظری در این . تمام اعضای
هیات رئیسه هم موافق بودند که باید امکانات برای ماندن و ادامه کار سرمربی تیم ملی
فراهم شود. . استقلال آمد تا با بازیکنان و مربیان این تیم درباره دربی برگشت
صحبت کند.
گل‌محمدی: در مورد امید حرف‌های زیادی دارم اما نمی‌گویم | خبرگزاری ایلنا
www.ilna.ir/./340958-گل-محمدی-در-مورد-امید-حرف-های-زیادی-دارم-اما-نمی-گویم
‎24 ژانویه 2016 . من در صحبت با پهلوان از او خواستم قوی کار کند و حتی اگر در ترکیب . خطیبی:
دوست دارم دربی مساوی شود/ در بازی با سپاهان امیدوار به کسب سه .
جارستان – خاطرات داور جذاب از قضاوت در سه دربی؛ ماجرای گزارش فحاشی .
jarestan.ir/خاطرات-داور-جذاب-از-قضاوت-در-سه-دربی؛-ما/
‎1 روز پیش . جارستان-داور سه دربی پایتخت از شرایط قضاوت در این بازی حساس و اینکه توصیه‌ای
راجع به چگونگی سوت زدنشان به آنها می‌شد صحبت کرده که شنیدن‌شان جالب است. .
داوری دربی وقتی به شما رسید که پرسپولیس بعد از ۶ مساوی برنده شد و .
تاثیرگذاری را در سه دربی‌ای که قضاوت کردم به یاد ندارم چون تنها موردی که .
ماجراى اکراه 'على کریمى' براى عکس با 'احمدى نژاد' (عکس) | دمادم
damadam.ir/نواندیش-noandish/اخبار.نشده/./2602356
‎4 روز پیش . -آقای نامجومطلق جزو بازیکنانی بود که من دوست شان داشتم. . آقایان محرمی و کرمانی
مقدم شماره ی8 می پوشیدند، در تیم ملی هم که درباره اش صحبت کردم. . تـوهـم تـوطــئه
ای میان مردم وجود دارد که وقتی بازی های دربی مساوی می شود می گویند از . صحبت
هایی کردند که به نظرم اگر می گفتند من هیچ نظری ندارم، خیلی برایم قابل .
انصاف نیوز | محمد پنجعلی و محمود فکری از رازهای دربی تهران گفتند .
www.ensafnews.com/./محمد-پنجعلی-و-محمود-فکری-از-رازهای-دربی/
‎13 آوریل 2016 . حساسیت های که در مواقعی موجب می شود تا مربیان و بازیکنان محتاطانه برای نباختن .
با این حال در این دیدار هواداران هر کدام از تیم ها دوست ندارند بازنده باشند و فشار . شاید
کسب نتیجه مساوی برای همه به خصوص مدیران شرکت اتوبوسرانی و مسئولان . فکری
درباره شرایط فعلی استقلال و پرسپولیس قبل از شهرآورد پایتخت .
پایگاه خبری بهار نیوز 27 آبان 1393 ساعت 9:58 http://baharnews.ir .
www.baharnews.ir/gethiwn-.23nvzdftt2.html
‎18 نوامبر 2014 . کی روش در مورد اینکه آیا به بازیکنان جوان امید دارند، خاطرنشان کرد: این بازیکنان را
. هیچ مشکلی ندارم که بتوانیم از این بازیکنان استفاده کنیم. . این سوال که تیم
ملی ایران همیشه مقابل تیم های عربی دچار مشکل می شود و چه تدبیری . ملی نقش مهمی
داشتند، یادآور شد: با صحبت شما موافقم و از هواداران درخواست می کنم به .
صحبت های سرپرست استقلال درخصوص شایعات آمدن فرهاد مجیدی و .
parsfootball.com/fa/./حق-فرهاد-مجیدی-در-تیم‌-‌ملی-خورده-شد-ب/
‎30 آگوست 2016 . افتخاری درباره شایعات مربوط به بازگشت علی نظری جویباری به معاونت این .
استقلال بر دارند و به باشگاه نفت بدهند تا رضایت نامه حق دوست صادر شود.» . گفت‌:
«اگر در دربی نتیجه‌ بگیریم، برای مرحله حذفی به کلمبیا می روم. . تاریخ می گوید
دربی هفته ششم مساوی می شود و در پایان فصل استقلال ، بالاتر از .
سرمربی تیم ملی ( کارلوس کوئیروش ) - صفحه 5 - انجمن استقلالی .
www.esteghlali.com/forums/تیم-ملی-22/سرمربی./index5.html
‎خبرگزاری فارس: ماچادو: نمیدانم چرا کیروش با ستارههای تیم ملی پرتغال مشکل پیدا
کرد به گزارش خبرنگار . قبل از آمدن به ایران فقط می دانستم بازیکنان خوبی دارید و
اطلاعات زیادی در مورد ایران نداشتم. . مردم ایران دوست دارند به تو کمک کنند و مهربان
هستند. . کارلوس کروش حاضر به مصاحبه نشد/نظری در مورد داربی ندارم
چرا از فوتبال ایران انتقادی نمی‌شود؟/ الان دستیار کی‌روش نمی‌شوم - ایسنا
www.isna.ir/./چرا-از-فوتبال-ایران-انتقادی-نمی-شود-الان-دستیار-کی-روش-نمی-شوم
‎14 دسامبر 2015 . از اینجا شروع کنیم که درباره آخرین کارهایی که انجام داده‌ای صحبت کنیم. . کسانی را
می‌شناسم که چون دوره پرولایسنس 10 ماه است دوست ندارند . علاقه مربیان جوان برای
دیدن تمرین‌های کی‌روش باعث می‌شود نکته‌ای به ذهن متبادر شود؛ . آدمی بودم که دوست
نداشتم یک جا بنشینم و درس بخوانم، مخصوصا چیزی که علاقه ندارم.
Previous



90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - نکونام:حرف های برانکو هم به .
90tv.ir/./نکونامحرف-های-برانکو-هم-به-پرسپولیس-لطمه-زد-هم-تیم-ملی
‎2 جولای 2016 . او کسی است که سال‌ها مسئولیت کاپیتانی و هدایت تیم کی‌روش در . آقای نکونام برای
شروع بد نیست ابتدا درباره شرایط این روزهای فوتبال ایران صحبت کنیم؛ اینکه چرا
در . ندارم ایرانى که از باخت به یک کشور عربى خوشحال شود؛ بنابراین با . دوست
عزیز من خدم یه پرسپولیسی شیش آتیشه ام و برانکو رو هم خیلی .
استقـــلال ســــرورتونه لنگیـــا - مطالب آبان 1394
mohammadsajjadi91.mihanblog.com/post/archive/1394/8/page/10
‎کرار جاسم درباره دیدارتیمش برابر فولاد خوزستان در چارچوب جام حذفی، گفت: دلم
می‌خواست . کنم ولی همانطور که گفتم به خاطر برخی نامهربانی‌ها دوست نداشتم در
فوتبال بمانم. . سرمربی تیم استقلال گفت:از ممنوع التصویری ضیا خبر ندارم .
وی در مورد مسائلی که بین کی‌روش و رحمتی به وجود آمده، گفت: من در مورد کی‌روش
صحبت نمی‌کنم.
گزارش برنامه نود؛ از پرونده عجیب ژوزه تا تخلفات
gornanews.ir/component/dima_news/item/index.php?.
‎کمک داور این بازی درباره این اتفاق گفت: 5 سال است که لیگ برتر را قضاوت می کنم
و 15 . آل وردی در ادامه صحبت هایش گفت: من کمک کردن به دیگران را دوست دارم. .
جایی که شاگردان کارلوس کی روش بعد از اخراج مهرداد پولادی دفاع جانانه ای برابر عراق
. داوری می آید و ما اگر نظری می دهیم طبق آن صورت می گیرد و با هماهنگی ها انجام می شود.
مایلی‌کهن: کی روشی‌پور بزرگ‌ترین سانسورچی فوتبال ماست – 3090
3090.ir/مایلی‌کهن-کی-روشی‌پور-بزرگ‌ترین-سان/
‎3 مه 2016 . دربی مادرید . پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: «کفاشیان در خلوت کلماتی درباره
. کی‌روش را بیاورد و من بیایم تا رودررو صحبت کنیم؛ آن‌وقت مردم همه چیز را متوجه
خواهند شد. . که فکر می‌کنم همین هفته یا روز بعثت پیامبر اکرم (ص) پخش شود. .
نباید درباره داوری با تعصب صحبت کرد پس نظری هم ندارم، خداحافظ شما .
گفتگویی خاص با آقای خاص استقلال، همراه با جباری از سیر تا پیاز !
www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/print/21337
‎15 دسامبر 2011 . نگاه او به مقوله فوتبال و از آن مهمتر به زندگی موجب می شود تا به او . در همین سال به
مهره غیرقابل انکار «تیم کارلوس کی روش» مبدل شدید. . البته در این دربی خیلی
سرحال نبودم و شدت سرماخوردگی ام در حدی بود که حتی انتظار نداشتم بتوانم به .
درباره موضوع کهکشانی نظری ندارم اما ما به معنای واقعی تیم هستیم و یک .
کاپ | دین محمدی:درباره کرار حرفی ندارم/نمی توان به تاکتیک استقلال .
cup.ir/u/80686
31 ا کتبر 2015 . دین محمدی:درباره کرار حرفی ندارم/نمی توان به تاکتیک استقلال ایراد گرفت . به
گزارش کاپ، سیروس دین محمدی درباره دربی 81 و اینکه گفته می شود استقلال . نظری
:شاید از بازیکنان درصدگرفته ام/دیگردر نقل وانتقالات فعالیت نمی کنم . 16:42
کی روش با کفش روی فرش آمده/رئیس صداوسیما از کاخ بلورین خوددست .
نسیم آنلاین | گفتگوی جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال
www.nasimonline.ir/./گفتگوی-جنجالی-رئیس-فدراسیون-فوتبال
‎19 سپتامبر 2015 . البته بخشهایی هم درباره ماجرای بازداشت کفاشیان پیاده نشده بود که آن هم ییاده شده
است. در بخشی . البته به این شکل نه، البته یک بار هم با شما صحبت داشته ام.
رشیدپور: . ما بالاخره کی روش مثلا می گوید که تیم من می خواهد با ۴۰ نفر اعزام شود. همه
آنها با . هیچ وقت دوست ندارم. . رشیدپور: درباره مهدی تاج چه نظری دارید؟
سیدجلال حسینی: نه پولکی ام و نه استقلالی | نوآوران
noavarannews.com/sports/football/1466317237.738218
‎درباره مسائلی که باعث این حرف و حدیث های شد صحبت می کنی. . فصل گذشته گفته
می شد برانکو ایوانکوویچ نظری روی تو ندارد و همین مساله باعث شد تا . 100 بازی ملی
دارم آقای کی روش بازوبند را به اشکان دژآگه داد و من هیچ بحثی در این باره نداشتم. .
که گفتم محسن از دوستان نزدیک و خانوادگی ام محسوب می شود و هیچ مشکلی با او ندارم.
کارلوس کی روش (سرمربی تیم ملی) [بایگانی] - انجمن های هواداران .
www.arteshesorkh.com/forum/archive/index.php/t-10793.html
‎کی روش سرمربی تیم ملیمونه و حداقل تا اینجا 2 کار بزرگ برامون انجام داده . . وی در
مورد این صحبت سرمربی بوسنی که گفته بود باور ندارم که ایران دفاعی . اعلام کرد
که کی‌روش مبلغ خود را کاهش دهد تا قرارداد بسته شود گفت: هیچ نظری نمی دهم. . رسانه ها
هر روز خبری درباره ادامه یا قطع همکاری کی روش با تیم ملی ایران می .
منصوریان: در کارم نیاز به کمک هیچ بازیکنی ندارم/ ترجیح می دهم با .
khabaronline.ir/./detail/544361/sport/premiere-league
8 ژوئن 2016 . منصوریان درباره سقف قراردادها گفت: «قطعا سقف قرارداد را رعایت می کنیم . به وزیر
محترم عرض کردم که اصول خودم را رعایت می کنم و اگر شما نظری راجع به . تغییرات در
استقلال باید دیده شود و اگر جایی لازم باشد باید برای . منصوریان: در کارم نیاز به
کمک هیچ بازیکنی ندارم/ ترجیح می دهم با قنبرزاده دوست باشم تا .
Previous



منصوریان: در کارم نیاز به کمک هیچ بازیکنی ندارم/ یکی از اهدافم .
khabaronline.ir/(X(amyzvoxw0wqbfd3v1uo))/detail/./premiere-league
8 ژوئن 2016 . منصوریان درباره سقف قراردادها گفت: «قطعا سقف قرارداد را رعایت می کنیم . به وزیر
محترم عرض کردم که اصول خودم را رعایت می کنم و اگر شما نظری . یک نسل هم وجود دارد
که دوست دارند من نتیجه بگیرم تا بعدا به آنها هم اعتماد شود. . منصوریان: در کارم نیاز
به کمک هیچ بازیکنی ندارم/ یکی از اهدافم سربلندی در دربی است .
همامی: مشکل روحی روانی نداشتم - ورزش سه - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/sport/1428131040505850
‎4 آوریل 2015 . خیلی دوست داشتم که اولین حضورم در ترکیب ثابت پرسپولیس با . او قبل از بازی
با همه بازیکنان صحبت کرد و من هم جزوشان بودم. . این بازیکن در مورد قهر سوشا مکانی
از پرسپولیس گفت: من نظری ندارم و . و شک نکنیدکه اگر در ادامه درون دروازه قرار
بگیرم روندم بهتر می‌ شود. . میثاقیان: کی‌روش من را می‌بیند می‌خندد.
دایی:کی‌روش‌ از لحاظ‌ فنی از همه ما بالاتر است - چغادک نیوز
choghadaknews.ir/./-دایی:کی‌روش‌-از-لحاظ‌-فنی-از-همه-ما-بالاتر-است
‎14 مه 2015 . دایی گفت: کارنامه کارلوس کی‌روش مشخص است. . و کمتر در رسانه‌ها آفتابی شده بود
ولی این بار تصمیم گرفت صحبت کند. . نظری ندارید؟ . خاطرم نیست و آن زمان هم که
بازی می‌کردم، خیلی علاقه نداشتم به استادیوم بروم و . پس از ته دل و قلب‌تان دوست
دارید پرسپولیس برنده دربی شود؟ . درباره این جوان صحبتی ندارید؟
مظلومی: از برانکو بعید بود این حرف ها را بزند/ رحمتی بهترین دروازه .
khabaronline.rasanetv.ir/page-629836.html
‎مظلومی که ترجیح داد درباره کرار صحبت نکند، حرف هایش را این گونه ادامه داد: «در جام .
بود همه چیز را سر فدراسیون خراب می کردند گفت: «درباره حرف های برانکو نظری ندارم.
. ملی ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس در دربی خبرگزاری میزان29 ا کتبر .
پرسپولیس لغو شد 90tv ir :: مظلومی:دوست دارم مجیدی سرمربی استقلال شود/کرار .
دریافت فایل مطلب - خدمت
www.khedmat.ir/geti5yap.t1auw2bcct.html
‎10 نوامبر 2015 . آل وردی در ادامه صحبت هایش گفت: من کمک کردن به دیگران را دوست دارم. من واقعا لذت می
برم و برای دلم این کار را انجام می دهم.کمک داور این بازی درباره سوال این برنامه که به
مشکلات داوری اختصاص . وقتی کمک اعلام می کند من هیچ چاره دیگری نداشتم. .
دیداری با مربیگری کارلوس کی روش و گلزنی اوسیانو کروز که با پاس .
منصوریان: در کارم نیاز به کمک هیچ بازیکنی ندارم . - Bourse24.ir
https://bourse24.ir/.ندارم/+ترجیح+می+دهم+با+قنبرزاده+دوست+باشم+تا+همکار
‎8 ژوئن 2016 . منصوریان درباره سقف قراردادها گفت: «قطعا سقف قرارداد را رعایت می . به وزیر محترم
عرض کردم که اصول خودم را رعایت می کنم و اگر شما نظری راجع . تغییرات در استقلال
باید دیده شود و اگر جایی لازم باشد باید برای . هدف نهایی ما این است که هواداران در
داربی سربلند باشند. . وی گفت: «نمی خواهم غیرمنطقی صحبت کنم.
منصوریان: در کارم نیاز به کمک هیچ بازیکنی ندارم/ ترجیح . - تماشاگر
news.tamashagar.com/./منصوریان-در-کارم-نیاز-به-کمک-هیچ-بازیکنی-ندارم-ترجیح-می-دهم
8 ژوئن 2016 . منصوریان درباره سقف قراردادها گفت: «قطعا سقف قرارداد را رعایت می . به وزیر محترم
عرض کردم که اصول خودم را رعایت می کنم و اگر شما نظری . هدف نهایی ما این است که
هواداران در داربی سربلند باشند. . وی گفت: «نمی خواهم غیرمنطقی صحبت کنم. . هم
وجود دارد که دوست دارند من نتیجه بگیرم تا بعدا به آنها هم اعتماد شود.[PDF]
شانس بزرگ ذوب آهن برای صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا - روزنامه امتیاز
www.emtiazdaily.ir/Newspaper/PagePDF/3830
من در این رابطه نظری ندارم.پورحیدری در . برگزار شود و از پیش تعیین شده نباشد،
شانس خوبی برای خرید . وی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره خطاهای پنالتی که
. عالوه بر گل زدن، دوست دارم پاس گل هم بدهم اما با توجه . را خراب کرد، گفت: در آن
بازی تمرکز الزم را نداشتم. . با رامین رضاییان هم اظهار کرد: در داربی دو گل به ثمر
رسانده.
اسدی:کیروش راسپربلا کرده وموج‌سواری می‌کنند - News JS
www.newsjs.com/./چه-کسانی-سرمربی-استقلال-را-تعیین-می‌کنند؟/
‎Sat, 31 Oct 2015 01:07:05 -0700 - قطرهاسدی:کیروش راسپربلا کرده وموج‌سواری . به
کسی نیز اشاره نمی‌کنم، بیرون از زمین فوتبال می‌خواستند این بازی مساوی شود. .
این اصرار بعضی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس قبل از بازی دربی به داور
مسابقه است. . سجادی: درباره تعیین سرمربی ایرانی برای استقلال نظری ندارم/ این
هفته .
استقلال درباره esteghlal perspolis on Instagram
mulpix.com/instagram/استقلال_درباره_esteghlal_perspolis.html
‎اطلاعیه مهم سازمان لیگ درباره خرید بلیت دربی #استقلال . Media Removed.
اطلاعیه مهم . مظلومی:حرکت «ضیا»در محرم زشت بود/ کی روش به تیم ملی. Media
Removed.
Previous



قرمزترین پسر دنیا وبلاگ 24 - 1
weblog24.link/blog/redboys
وی درباره اینکه گفته می شود کفاشیان هم از اصفهانیان راضی نیست بیان .
سرمربی پرسپولیس گفت: وقتی تیم خوب کار کند دیگر با یک مساوی یا یک باخت
نمی توان مربی را برکنار کرد. . وبلاگ ' پیوس: صحبت های بهزادی برای ما درس بود '
به صورت خودکار از وبلاگهای . ولی خب من دوست ندارم سر مسایل حاشیه ای سرزبان
بیفتم.
پرسپولیس.perspolisبلوگل
mahmood2014.bloogle.ir/
وی درباره دعوت نشدن به تیم ملی افزود: مطمئنا دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم و .
قرارداد طارمی به مدت 2 سال خواهد بود و پیش از برگزاری دربی برگشت این قرارداد .
باید با این بازیکنان جوان صحبت شود تا آنها توجیه شوند که پیراهن چه باشگاه . در
تمرین امروز ؛آتش بس هواداران پرسپولیس و کی روش/حضور دو بازیکن جدید در
تمرینات.
باشگاه استقلال - نسخه قابل چاپ - انجمن جنرال , General
www.generaleshop.com/forum/printthread.php?tid=344&page.
‎ماجدی: می دانستیم از ما حمایت نمی شود / نگاه ملی به استقلال وجود ندارد . کارشناسانی
که درباره دربی صحبت کرده اند بهتر است اول روی نیمکت داغ این دو تیم . اما کارلوس
کی‌روش هم از باشگاه‌ها درخواست دارد بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار . می آیند،
گفت: نباختن به این معنی نیست که دوست داشته باشیم مساوی کنیم.
رقص علی دایی دوست دخترش - کوپه
www.koupeh.com/search/رقص-علی-دایی-دوست-دخترش
‎سرمربی سابق تیم ملی در این گفت وگو صحبت های جالبی را مطرح کرد؛ از شوهر ندادن
. دایی هم به منتقدان کی‌روش پیوست/ دوست دارم معیار دعوت به تیم ملی را بدانم .
نظری نداری؟ . او می گوید دوست داشته علی دایی امروز فوتبال ایران شود اما رسیدن به
این مهم . شبی که دایی سرمربی پرسپولیس بود و دربی مساوی تمام شد، دایی در
راهروهای .
نقشی در آمدن مظلومی نداشتم - NazBid.ir
nazbid.ir/post/?q=نقشی%20در%20آمدن%20مظلومی%20نداشتم.0
‎به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد زرینچه درباره دربی و شکست سنگین استقلال
. رئیس هیأت‌مدیره استقلال دوست دارد علیرضا منصوریان سرمربی استقلال شود. .
اظهار داشت: من نظر خاصی در مورد حرف‌های مظلومی ندارم و فعلاً ترجیح می‌دهم، سکوت کنم.
. خیر، اختلاف نظری با مدیرعامل فولاد نداشتم و در مورد مسائل مختلف صحبت کردیم.
نسخه چاپی
tadbirvaomid.ir/fa/print/92596
‎کاپیتان های پیشین سرخابی از رازهای دربی گفتند . حساسیت های که در مواقعی موجب
می شود تا مربیان و بازیکنان محتاطانه برای نباختن . فکری درباره شرایط فعلی
استقلال و پرسپولیس قبل از شهرآورد پایتخت بیان . گفت: با اکثر بازیکنان
پرسپولیس دوست و صمیمی هستم اما رفت و آمد خانوادگی با بازیکن خاصی از این تیم
ندارم.
منصوریان: در کارم نیاز به کمک هیچ بازیکنی ندارم/ یکی از اهدافم .
www.tfnews.ir/post_all.php?id=84717.در.ندارم/_.دربی.
8 ژوئن 2016 . منصوریان درباره سقف قراردادها گفت: «قطعا سقف قرارداد را رعایت می کنیم . به وزیر
محترم عرض کردم که اصول خودم را رعایت می کنم و اگر شما نظری راجع به . تغییرات در
استقلال باید دیده شود و اگر جایی لازم باشد باید برای . منصوریان: در کارم نیاز به
کمک هیچ بازیکنی ندارم/ یکی از اهدافم سربلندی در دربی است .
کمالوند: دربی تبریز را می‌باختیم می‌گفتند به حریف راه داده‌‌ایم .
www.tfnews.ir/post.php?id=11241&title=کمالوند:_دربی.را.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: شائبه درباره دربی تبریز زیاد بود و اگر
ما به این . درباره دربی تبریز که روز جمعه برگزار شد هم صحبت کنید که این بازی
شائبه‌ها و . من دوست دارم تراکتورسازی قهرمان لیگ شود اما تعهد کاری هم برای من مهم
است و قصد داریم . مرفاوی: اختلاف نظری با مدیرعامل فولاد نداشتم اما توافقی هم نشده
است .
چرا زلاتان از گواردیولا متنفر است؟ | کاپ - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/news/30454117/چرا-زلاتان-از-گواردیولا-متنفر-است؟
‎7 سپتامبر 2016 . چیزی به دربی منچستر نمانده است. . شاید برایش تهدید محسوب می شدیم و می خواست از
شر ما خلاص شود. . ایرادی نداره؛ دوست دارم با بازیکنانم حرف بزنم. . تنها دلیل رفتار
سرد گواردیولا می توانست صحبت ما درباره پست من باشد. . پروین: حالا می فهمم کی
روش حق داشت داد بزند/بازی تبریز مساوی است · جدال فراز و فرهاد؛ .
مطالب جدیدتر - استقلال جونمه آبی خونمه
farhad7sszedelong.blogfa.com/author/farhad7sszedelong?p=3
البته خیلی ها اومدن ولی من که احتیاج به کمک اینا نداشتم. . ایران متاسفانه چون
حسادت ها زیاده دوست ندارن حجازی کار بکنه اونجا به این علت من مجبورم بیام اینجا .
طرفداران استقلال با سر دادن شعار کی روش یادت باشه رحمتی باید باشه، خواستار
حضور وی در تیم ملی فوتبال . استیلی میگه : نمونش همون دربی که ۹ نفره نباختیم و
مساوی شد !
Previous



ورزشی - زلزله قرمز
redheart.parsiblog.com/Posts/7/ورزشی/
9 سپتامبر 2013 . در دربی روز جمعه نیز حساسیت بسیار بالا بود چرا که دو تیم در بالای جدول بودند و .
خود هواداران هم دوست ندارند ببازند، حال اینکه در استادیوم آزادی و در چمن . صادقی ادامه داد:
البته ترس از شکست این نیست که فقط بازی مساوی شود، بعد از برد خیلی از .
وقتی در اروپا درباره فوتبال ایران صحبت می کنی همه به اسم علی دایی .
استقلال تهران - blogfa.com
www.esteghlal-tehran.blogfa.com/1390/06?p=3
24 آگوست 2011 . دوست نداشتم جزو اولین اخراجی‌های لیگ لقب بگیرم و یک بازی را هم از دست بدهم. .
گفت: مخالفتی با کمیته فنی نکردم چون اصلا وقتی اطلاعاتی ندارم، نظری هم ندادم. .
دکتر اکبر رضایی در مورد وضعیت فریدون زندی که گفته می شود باید برای .
آندرانیک تیموریان درباره شرایطش در استقلال صحبت های زیر را مطرح کرد:.
- زندگی فردی که مجتبی جباری را تکان داد+شغل دوم او بعد از فوتبال
qudsonline.ir/TextVersionDetail/23750
14 دسامبر 2011 . نگاه او به مقوله فوتبال و از آن مهمتر به زندگی موجب می شود تا به او بگوییم «خاص».
. پس از آن جنجال پر سر و صدای «مجتبی»، درخشش او در دربی هفتاد و سوم که به . در
همین سال به مهره غیرقابل انکار «تیم کارلوس کی روش» مبدل شدید. . درباره موضوع
کهکشانی نظری ندارم اما ما به معنای واقعی تیم هستیم و یک دست شما می .
هرلحظه، منصوریان: در کارم نیاز به کمک هیچ بازیکنی ندارم
harlahze.com/اخبار./منصوریان-در-کارم-نیاز-به-کمک-هیچ-بازیکنی-ندارم
8 ژوئن 2016 . منصوریان درباره سقف قراردادها گفت: «قطعا سقف قرارداد را رعایت می . تغییرات در
استقلال باید دیده شود و اگر جایی لازم باشد باید برای . هدف نهایی ما این است که
هواداران در داربی سربلند باشند. . وی گفت: «نمی خواهم غیرمنطقی صحبت کنم. . به
کمک هیچ بازیکنی ندارم/ ترجیح می دهم با قنبرزاده دوست باشم تا همکار .
روزنامه ایران ورزشی | شماره :5144 | تاریخ 1394/5/18
www.iran-varzeshi.com/?nid=5144&pid=2&type=0
‎9 آگوست 2015 . ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۲ مرداد; اِثَّلاثا ٢٧ شوال ١٤٣٧; Tuesday, August 02, 2016. صفحه نخست
· عضویت · تماس با ما · پیوندها · اشتراک · همکاری · درباره ما · Rss.[PDF]
صالح یا مربی خارجی، منصوریان تصمیم می گیرد دومین تساوی متوالی .
homepage.abrarnews.com/pdf/files/archive/24-5-95/v4.pdf
‎8-7 بازیکن به تیم اضافه کرد و نه می شود کادر فنی. را عوض کرد. . سپاهان را می
بینند و به همین خاطر دوست دارند . استقالل صحبت هایی در مورد ضعیف دستیاران .
کی روش را بدهم . آقایی در مورد برد تیمش در دربی تبریز گفت: خوشحالم . سرپرست
تیم فوتبال سایپا گفت: در مورد استقالل نظری ندارم و تمرکزم روی تیم خودمان است.
پرسپولیس کلاب - مصاحبه ها
fans-perspolis10.blogfa.com/category/8?p=14
‎مطمئن باشید اگر بازی مساوی شود خیال داور راحت است. . سرمربی سرخپوشان درباره
قضاوت فغانی در دربی 77 گفت: نظری ندارم و تنها برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.
نظر علی دایی درباره بازی مقابل استقلال تهران - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?.نظر%20علی%20دایی%20درباره%20بازی%20مقابل%20استقلال%.
‎البته من از صحنه دور بودم و نظری ندارم که آن پنالتی درست بود یا نه. . او درباره آخرین
دربی ای که در ورزشگاه دیده، می گوید: «آخرین دربی که رفتم بازی 3 - 1 بود که .
وقتی سید حسن درخواست کرد تمرینات صبا به قم آورده شود علی دایی گفت راه زیاد و
. علی دایی در انتقاد به صحبت های کارلوس کی روش در زمینه بازنشسته شدن مهاجم
سابق .
صحبت امیرعلی درباره عشق - فان گاه
fungah.ir/search/?q=صحبت%20امیرعلی%20درباره%20عشق.5
‎کاپ: حسین خبیری درباره اینکه گفته می شود امید عالیشاه از حضور وحید امیری در
جمع . صحبت کنم و تنها می خواهم درباره دلیل شادی گلم حرف بزنم، قول داده بودم در
دربی . هیچوقت اطلاعی درباره این موضوعات نداشتم و تمام این امور را به وکیل و پدرم
واگذار کردم. . کی‌روش در پاسخ به این سوال که مردم ایران شما را دوست دارند و شما چه
نظری در این .
منصوریان: در کارم نیاز به کمک هیچ بازیکنی ندارم/ یکی از اهدافم .
khabargo.ir/منصوریان-در-کارم-نیاز-به-کمک-هیچ-بازیکن/
‎8 ژوئن 2016 . منصوریان درباره سقف قراردادها گفت: «قطعا سقف قرارداد را رعایت می کنیم . به وزیر
محترم عرض کردم که اصول خودم را رعایت می کنم و اگر شما نظری . یک نسل هم وجود دارد
که دوست دارند من نتیجه بگیرم تا بعدا به آنها هم اعتماد شود. . منصوریان: در کارم نیاز
به کمک هیچ بازیکنی ندارم/ یکی از اهدافم سربلندی در دربی است.
Previous



نسخه قابل چاپ > منصوریان: در کارم نیاز به کمک هیچ بازیکنی ندارم .
news.asemanpub.com/print:page,1,15119-.html
منصوریان درباره سقف قراردادها گفت: «قطعا سقف قرارداد را رعایت می کنیم ولی در
روند جذب . به وزیر محترم عرض کردم که اصول خودم را رعایت می کنم و اگر شما نظری
راجع به . تغییرات در استقلال باید دیده شود و اگر جایی لازم باشد باید برای نتیجه
گرفتن به پلن B هم توجه کنیم. . هدف نهایی ما این است که هواداران در داربی سربلند
باشند.
منصوریان: در کارم نیاز به کمک هیچ بازیکنی ندارم - شبکه اجتماعی دل گو
delgoo.ir/news/./منصوریان-در-کارم-نیاز-به-کمک-هیچ-بازیکنی- /
‎8 ژوئن 2016 . منصوریان درباره سقف قراردادها گفت: «قطعا سقف قرارداد را رعایت می . به وزیر محترم
عرض کردم که اصول خودم را رعایت می کنم و اگر شما نظری . هدف نهایی ما این است که
هواداران در داربی سربلند باشند. . وی گفت: «نمی خواهم غیرمنطقی صحبت کنم. . هم
وجود دارد که دوست دارند من نتیجه بگیرم تا بعدا به آنها هم اعتماد شود.
پای درد عظیم «سرطان» به برنامه نود هم باز شد/کریمی: خودجوش مربی .
yazdrasa.ir/yazdrasa/-/asset_publisher/./پای./pop_up?_.
18 نوامبر 2014 . کی‌روش در مورد اینکه آیا به بازیکنان جوان امید دارند، خاطرنشان کرد: این . هیچ مشکلی
ندارم که بتوانیم از این بازیکنان استفاده کنیم. . وی در پاسخ به این سوال که تیم
ملی ایران همیشه مقابل تیم های عربی دچار مشکل می شود و چه تدبیری در جام . به اروپا
ترانسفر شدم شاید باورتان نشود قصد رفتن به امارات را نداشتم اما .
نسخه چاپی - خبرگزاری صدا و سیما
www.iribnews.ir/fa/print/1166603
8 ژوئن 2016 . به وزیر محترم عرض کردم که اصول خودم را رعایت می کنم و اگر شما نظری راجع به . هیچ
زاویه ای هم با افراد قبلی باشگاه استقلال ندارم. . اما درباره هدفم در استقلال باید
بگویم که تلاش می کنیم تا هواداران از . نمی خواهم غیرمنطقی صحبت کنم. . یک نسل
هم وجود دارد که دوست دارند من نتیجه بگیرم تا بعدا به آنها هم اعتماد شود.
من یک پنجاهم امکانات کی روش را هم نداشتم؛ علی دایی: به جای شایسته ها .
www.sangarema.com/./من-یک-پنجاهم-امکانات-کی-روش-را-هم-نداشتم/
‎8 نوامبر 2015 . من یک پنجاهم امکانات کی روش را هم نداشتم؛ علی دایی: به جای شایسته ها نیمکت . ملی
در گروه آسانی قرار گرفته است و به همین خاطر هر کاری که دوست دارند انجام می‌دهند.» .
صحبت‌ کرد. . بله، اگر از این قشر حمایت درست انجام شود و داوران قوی باشند خیال منِ
مربی هم . به عنوان سؤال پایانی، چه نظری در مورد دربی ۸۱ تهران دارید؟
منصوریان: در کارم نیاز به کمک هیچ بازیکنی ندارم/ ترجیح می دهم با .
kafeghalam.ir/?p=150385
8 ژوئن 2016 . منصوریان درباره سقف قراردادها گفت: «قطعا سقف قرارداد را رعایت می کنیم . به وزیر
محترم عرض کردم که اصول خودم را رعایت می کنم و اگر شما نظری . هیچ زاویه ای هم با
افراد قبلی باشگاه استقلال ندارم. . وی گفت: «نمی خواهم غیرمنطقی صحبت کنم. . هم
وجود دارد که دوست دارند من نتیجه بگیرم تا بعدا به آنها هم اعتماد شود.
در برنامه ۹۰ چه گذشت؛ از صحبت های جالب طارمی و کعبی تا زلزله .
www.titreno.com/./در-برنامه-۹۰-چه-گذشت-از-صحبت-های-جالب-طارمی-و-کعبی-تا-زلزله-نویدکیا-و-کنایه-سنگین-فردوسی-پور-به-وی
‎24 مه 2016 . مهدی طارمی برنامه 90 عادل فردوسی پور در برنامه 90 چه گذشت؛ از صحبت های . و 43.6
درصد به برد ذوب آهن رای دادند و 11.9 درصد نتیجه مساوی را انتخاب کردند. . وی درباره
اینکه پس از دربی فصل برایش تمام شد گفت: «ما فکرش را نمی . و از آن موقع دوست
نداشتم با ایشان کار کنم من از فرکی انتظار نداشتم این کار را بکند.
ورزش:منصوریان: در کارم نیاز به کمک هیچ بازیکنی ندارم/ ترجیح می دهم .
kahlek.ir/index.php/post271463?blog=1&blogid=
8 ژوئن 2016 . منصوریان: کارم به هیچ ندارم/ می با دوست تا برتر منصوریان «هیچ در این به کمک است.
. وزیر عرض که خودم رعایت کنم اگر نظری به من روی کاغذ هرچه امضا کنم از که محترم .
قنبرزاده مسئله گفتم به دیگر روم درباره با مشورت چون خانه است. . با دوستی را دهم
همکاری گفت: خواهم صحبت هر که استقلال تمام شود از نیمکت است.
صفحه(13 - روزنامه کیهان
kayhanarch.kayhan.ir/910605/13.htm
انتقاد کارشناسان و اهالی فوتبال از بی کیفیت ترین دربی یک دهه اخیر . با پخش
شربت و شیرینی بین مردم در برپایی جشن مردان وطن دوست، سهیم و شریک می شد. . را
ضایع کرده و بعد هم حرف های دیگری درباره بازیکنان و مربی به بازیکن بزنند فکر نمی
. فینال ششمین دوره لیگ بوکس برگزار نمی شود و تیم پیوند ساپکو برای دومین سال
.
برچسب ها - تحلیل - وانا
https://vananews.ir/fa/tag/11/تحلیل
18 جولای 2016 . پیگرینی: دربی منچستر را دوست نداشتم اما از یک امتیاز راضی‌ام. صدر جدول برگردد
. نظری درباره عدم حضور کی‌روش در ایران ندارم. جلالی: برای .
Previous



اخبار پارسیک - گفت وگوی جالب با همسر و دختر برانکو(عکس)
news.parseek.ir/Url/?id=12414768
12 مه 2016 . ما در این گپ و گفت خودمانی قصد نداشتیم درباره اتفاقات پیرامون پرسپولیس و
حواشی روز فوتبال ایران صحبت کنیم. اولین بار حدود 10 سال پیش .
دایی: از اینکه نماد اعتراض هستم ناراحتم - صفحه اصلی
t-sport943.40media.ir/?e=268671900
‎البته دوست داشتیم یک بازی تدارکاتی هم داشته باشیم ولی با لغو اون، یک بازی درون
تیمی . می‌کنم اما برخی انتقادها جهت‌دار بوده که لازم باشد، بعدها درباره اون صحبت
می‌کنم. . الان وقت حمایت از تیم ملی و کی‌روش هست"راه‌آهن فصل گذشته هم جزو تیم‌های .
را نشان دهند، علی دایی را تشایشانق می‌نمایند و بنده دوست ندارم که نماد اعتراض باشم.
دایی: کیـروش‌ از لحاظ‌ فنی از همه ما بالاتـر است/طارمی را خیلی دوست .
www.forum.persianv.com/archive/index.php?t-157002.html
‎13 مه 2015 . دایی: کیـروش‌ از لحاظ‌ فنی از همه ما بالاتـر است/طارمی را خیلی دوست دارم . نزده و کمتر
در رسانه‌ها آفتابی شده بود ولی این بار تصمیم گرفت صحبت کند. . نظری ندارید؟ .
فکر می‌کنید نتیجه بازی برگشت دو تیم چه شود؟ . پس از ته دل و قلب‌تان دوست دارید
پرسپولیس برنده دربی شود؟ . درباره این جوان صحبتی ندارید؟
کی‌روش: قدم‌های جادویی ندارم/ احمدی دروازه‌بان اول تیم ملی است .
www.mohsenyeganeh.ir/forums/printthread.php?tid=58180
کی‌روش: قدم‌های جادویی ندارم/ احمدی دروازه‌بان اول تیم ملی است - RainyboY - 11-17-
1391 . کی‌روش ادامه داد: مسلما همه بازی‌ها متفاوتند ولی حقیقت در فوتبال این است که
هیچ وقت . ایران نسبت به دو سال قبل بیشتر شود، تاکید کرد: طبیعی است هم در
ایران و در سراسر دنیا . من مربی پیشکسوتان و تیم‌های دیگر نیستم که بخواهم نظری
درباره .
دوستداران واقعی سپاهان
sepahanveldan2.blogfa.com/1394/08/3
‎در بازی فردا البته کارلوس کی روش پژمان منتظری، وریا غفوری و سردار آزمون را به
دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و . چه باشم و چه نباشم دلم با آنهاست و دوست
نداشتم دربی را ببازند . البته اگر پیشنهادی به طور مستقیم به من شود مطمئنا درباره
آن فکر خواهم کرد. . هرگز توجهی به کسانی که در مورد باند اصفهانی صحبت می‌کنند،
ندارم.
اخبار ورزشی [بایگانی] - صفحه 4 - بیا تو فروم
www.biya2forum.com/archive/index.php/f-97-p-4.html
کی‌روش: در رده‌بندی آماده‌سازی قعرنشین‌ هستیم/ سعی می‌کنیم بهانه‌ای به دست ندهیم .
عید سرمربی بحرین:بازی ما و ایران دربی منطقه است/باید مقابل آنها خوب بازی کنیم .
صحبت های فتح الله زاده درباره شماره 7، بازگشت به استقلال، اختلاس 3 هزار میلیاردی
و . . سعید معروف پس از شکست مقابل کانادا:نظری ندارم،همه چیز واضح و روشن است .
منصوریان: در کارم نیاز به کمک هیچ بازیکنی ندارم/ ترجیح می دهم با . - هُرم
hoorm.ir/P20160610132126113124
‎8 ژوئن 2016 . به وزیر محترم عرض کردم که اصول خودم را رعایت می کنم و اگر شما نظری راجع . اما
درباره هدفم در استقلال باید بگویم که تلاش می کنیم تا هواداران از فوتبال ما لذت
ببرند. . منصوریان درباره اینکه کی روش خواسته که ملی پوشان تمرین نکنند . یک
نسل هم وجود دارد که دوست دارند من نتیجه بگیرم تا بعدا به آنها هم اعتماد شود.
سایت تحلیلی خبری عصر امروز 29 مرداد 1390 ساعت 12:49 http .
www.asremrooz.ir/getg.q9urak9twpr4a.html
‎20 آگوست 2011 . بنده مشکلی ندارم حالا اگر هم به قول ایشان به درمان نیاز دارم خدمت خودشان . دوست داشتم
اگر قرار شد بیایم درست و درمان بیایم ، اگر قرار بود روال . انتقادات شما به مربی
بدنساز پرسپولیس نیز علت دیگر ایجاد اختلاف بود؛درباره این مسأله صحبت . که
ایشان به پرسپولیس برگردد و پیروزی هایشان در دربی تکرار شود!
خبرگزاری آریا - منصوریان: در کارم نیاز به کمک هیچ بازیکنی ندارم
aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?code=831832&svc=6.ندارم
8 ژوئن 2016 . به وزیر محترم عرض کردم که اصول خودم را رعایت می کنم و اگر شما نظری راجع . اما
درباره هدفم در استقلال باید بگویم که تلاش می کنیم تا هواداران از فوتبال ما لذت
ببرند. . منصوریان درباره اینکه کی روش خواسته که ملی پوشان تمرین نکنند . یک
نسل هم وجود دارد که دوست دارند من نتیجه بگیرم تا بعدا به آنها هم اعتماد شود.
آخرین خبرها از تیم فوتبال پرسپولیس تهران [آرشیو] - صفحه 2?COLLCC .
javan6.com/archive/index.php/t-681901-p-2.html?COLLCC.
‎علی دایی: در داربی به مساوی فکر نمی‌کنیم/ رده‌بندی جهانی تیم‌ها اهمیتی ندارد . دایی
در پاسخ به سوالی درباره قضاوت فغانی در داربی 77 گفت: نظری ندارم و تنها برای او
آرزوی موفقیت می‌کنم. . او دوست دارد به خاطر دوره بدی که در پرسپولیس داشت به این
تیم گل بزند. . رویانیان هم با حضور در تمرین با بازیکنان و کادر فنی صحبت
داشت.
Previous

  • ۹۵/۰۶/۲۶
  • ۱۶۳ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی