وبلاگ تفریحی

نشانه‌های شخصیت خودشیفته

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۳۴ ب.ظ

 

narcissistic

narcissistic

خودشیفتگی یکی از ویژگی‌های شخصیتی است که ممکن است دیگران را از شما دور کند اما چگونه بفهمیم که یک انسان خودشیفته هستیم؟

به گزارش آلامتو و به نقل از بارده؛ بررسی‌ها نشان داده‌اند معمولا خودشیفته ها ویژگی هایی دارند که باعث می‌شود کمتر با بقیه آدم‌ها معاشرت و وقت گذرانی کنند چون خودشان را بهتر و بالاتر از سایرین می‌بینند و ترجیح می‌دهند در مقام یک مدیراجرایی یا یک رییس قوی ظاهر شوند تا در مقام یک دوست صمیمی که همراه شما به کافی شاپ می‌آید و با هم اسنک و نوشیدنی می‌خورید! ویژگی‌هایی نظیر نیاز دائم به تایید، تمایل به کنترل آدم‌ها، و بی‌رحمی در تامین نیازهای‌شان، تاثیر به‌سزایی در ارتقای رتبه‌ افراد خودشیفته دارد. با بازده همراه باشید و نشانه‌های رایج خودشیفتگی را بدانید.

برای این‌که کمک‌تان کنیم بفهمید آیا شما، یا شاید رییس‌تان، خودشیفته هستید یا نه، پژوهش‌های روان‌شناسی را برای یافتن الگوهای رفتاری خودشیفتگی بررسی کرده‌ایم. هم‌چنین با جوزف بورگو، دکترای روان‌شناسی و نویسنده‌ی “خودشیفته‌ای که می‌شناسید”، صحبت کرده‌ایم.

۱. در ورزش جر می‌زنید.

بورگو می‌گوید بعضی خودشیفته‌ها قلدر هستند- و یکی از آزاردهنده‌ترین ویژگی‌های‌شان این است که مستعد هستند بازنده‌ای بی‌جنبه و برنده‌ای بی‌جنبه باشند.

مثلا وقتی در یک مسابقه‌ی ورزشی می‌بازند، سعی می‌کنند به داور اهانت کنند. وقتی برنده می‌شوند، به بازنده با دیده‌ی حقارت نگاه می‌کنند یا به آنها توهین می‌کنند.

۲. دائم احساس می‌کنید به اندازه‌ی کافی تقدیر نشده‌اید.

این نوع آدم‌ها که بورگو آنها را خودشیفته‌های “خودبزرگ‌پندار” می‌نامد همیشه از دنیا شکایت دارند.

آن‌ها عموما احساس می‌کنند لیاقت چیز بهتری را دارند و فکر می‌کنند تایید و تصدیقی را که سزاوارش هستند دریافت نکرده‌اند.

۳. اگر خود بزرگ‌پندار نباشید، درون‌گرا، بیش از حد زودرنج، تدافعی، و مضطرب هستید.

روان‌شناس‌ها درباره‌ی “دو روی خودشیفتگی” صحبت می‌کنند. در یک سو، دانلد ترامپ است، که به شدت تهاجمی، با صدای خیلی بلند است. اما حالت ملایم‌تری از خودشیفتگی نیز وجود دارد. این حالت “خودشیفتگی پنهان” نامیده می‌شود، که نشانه‌های آن درون‌گرایی، زودرنجی، حالت تدافعی، و اضطراب است.

ساینتیفیک امریکن گزارش می‌کند: ” خودبینی، تکبر، و تمایل به برطرف کردن نیازهای خود و نادیده گرفتن دیگران ویژگی‌های اصلی خودشیفتگی است که در هر دو حالت آن، مشترک است”.

۴. فکر می‌کنید دیگران همه احمق هستند

بسیاری از خودشیفته‌ها علامه‌ی دهر هستند، به سختی با هم‌کاران و دوستان کنار می‌آیند، چون نمی‌توانند این را باور کنند که احتمال دارد درباره‌ی چیزی اشتباه کنند.

بورگو مشاهده کرده‌است این خودشیفته‌ها با حس برتری آشکاری نسبت به دیگران قدم برمی‌دارند و در تصمیم‌گیری‌ها رویکرد “راه من بزرگ‌راه است” دارند.

۵. واقعا دوست دارید به دیگران ناسزا بگویید.

نیکلاس هولتزمن و مایکل استربه، هر دو روان‌شناس از دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس هستند و در پژوهشی دریافتند افرادی که در خودشیفتگی امتیاز بیش‌تری دارند، ستیزه‌جو هستند و بیش‌تر از همتایان فروتن خود دشنام می‌دهند.

هم‌چنین تمایل دارند از زبان جنسی صریح‌تر استفاده کنند.

۶. خود زاهد پندار هستید.

خودشیفته‌ها اغلب معتقدند دیدگاه‌های‌شان ذاتا برتر از چشم‌اندازهای آدم‌های دیگر است. ولی چیزی که عمیقا برای‌شان ارزشمند است، توجهی است که از داشتن آن دیدگاه‌ها دریافت می‌کنند.

مثلا بورگو می‌گوید شاید یک خودشیفته معتقد باشد ارتباط نزدیک‌تری با خدا دارد- ولی بیش‌تر برایش مهم است که آدم‌های دیگر این ارتباط را تحسین و تمجید کنند وحس عمیق معنوی‌اش را ستایش کنند.

۷. برای‌تان توجیه‌پذیر است که با آدم‌ها بدرفتاری کنید.

بورگو می‌گوید خودشیفته‌های”کینه‌جو” معمولا می‌دانند رفتارهای انتقام‌جویانه یا ضداجتماع پذیرفته نیست. اما فکر می‌کنند این‌گونه رفتارها ایرادی ندارد چون دائم احساس می‌کنند به آنها ظلم شده‌است.

از این گذشته، اغلب تصور می‌کنند به آنها توهین شده‌است در صورتی که این‌طور نیست، یعنی دائما این جمله را از آدم‌ها می‌شنوند”منظورم این نیست! ”

۸. از این‌که رهبر دیگران باشید و برای‌شان تعیین تکلیف کنید لذت می‌برید.

خودشیفته‌ها عموما از مقام‌های رهبری لذت می‌برند، چون می‌توانند به دیگران تسلط پیدا کنند و نیازشان را به بازخورد مثبت ارضا کنند.

۹. یک فرد سرگرم‌کننده هستید.

پیتر جانسون، روان‌شناس دانشگاه وسترن سیدنی، کارشناس روان‌شناسی اجتماعی، می‌گوید: “یک خودشیفته‌ی تارک دنیا خوب نیست، ولی اگر کانیه وست باشی و خودشیفته باشی فوق‌العاده است.”

۱۰. از درک احساسات نفرت دارید.

کریگ مالکین، روان‌شناس مدرسه‌ی پزشکی هاروارد، می‌گوید: “این واقعیت که در حضور شخصی دیگر احساسی بروز دهید، این را به شما القا می‌کند که شاید از نظر احساسی تحت تاثیر دوستان، خانواده، همسر، یا حتی فاجعه‌ی یا شکست گاه به گاه قرار بگیرید.”

به همین دلیل است که خودشیفته‌ها از آن بیزار هستند.

او ادامه می‌دهد درک کردن یک احساس، “حس استقلال کامل”شان را به چالش می‌کشد. “اعتراف به هر نوع احساسی به آنها تلقین می‌کند شاید از کسی یا چیزی بیرون خودشان تاثیر بگیرند.”

در نتیجه وقتی صحبت از احساسات، به‌ویژه احساسات خودشان، می‌شود، خودشیفته‌ها تمایل دارند موضوع را عوض کنند.

۱۱. احتمالا جوان و مرد هستید.

فردریک استینسون، روان‌شناس، بعد از ۳۴۶۵۳ مصاحبه‌ی رودرور پی‌برد مردها در طول عمرشان بیش‌تر از زن‌ها استعداد خودشیفتگی دارند.

اعتقاد بر این است که خودشیفتگی در بلوغ به اوج می‌رسد و با بالا رفتن سن کم می‌شود.

۱۲. جذاب به نظر می‌رسید و بهتر از آدم‌های دیگر لباس می‌پوشید.

بر اساس پژوهشی که توسط سیمینه وزیره، روان‌شناس، در دانشگاه واشنگتن انجام شد، خودشیفته‌ها معمولا شیک‌تر و از نظر فیزیکی جذاب‌تر ارزیابی می‌شوند.

۱۳. به جای گوش کردن، فقط منتظر حرف زدن هستید.

آنیتا ونجلیسته، روان‌شناسی در دانشگاه تکزاس در آستین دریافت خودشیفته‌ها عموما تمایل دارند خودشان محور گفت‌وگو باشند، “دست‌شان را به‌طور اغراق‌آمیز حرکت می‌دهند، بلند صحبت می‌کنند، و هنگامی که دیگران صحبت می‌کنند، با نگاه به اطراف بی‌علاقگی‌شان را نشان می‌دهند.

۱۴. عاشق سریالی هستید.

بورگو هم‌چنین گروهی از خودشیفته‌ها را تصویر می‌کند که آنها را “اغواگر” می‌نامد.

این آدم‌ها به سرعت و به آسانی عاشق کسی می‌شوند که شناخت خوبی از او ندارند و به سرعت نیز فارغ می‌شوند. فکر می‌کنند شریک عشقی‌شان از هر لحاظ ایده‌آل و بی‌نقص است-زینتی برای بی‌نقصی خودشان- و زمانی که واقعیت خود را نشان می‌دهد، می‌فهمند طرف مقابل‌شان کمبودهایی دارد، و به رابطه پایان می‌دهند.

۱۵. در رابطه‌ها فریب‌کاری می‌کنید.

جاشوا فاستر، روان‌شناس دانشگاه آلبامای جنوبی، و کیت کمپبل روان‌شناس دانشگاه جورجیا دریافتند خودشیفته‌ها وقتی فکر می‌کنند شریک زندگی‌شان به رابطه پایبند است، بیش‌تر احتمال دارد فریب‌کاری کنند.

هم‌چنین به نظر می‌رسد می‌توانند با شتاب زیادی دیگران را به وارد شدن در رابطه‌های جنسی بی‌قید و بندی متقاعد کنند که معمولا وارد آنها نمی‌شوند.

۱۶. آدم‌ها چند ماه بعد از آشنایی ترک‌تان می‌کنند.

کمپبل در هنگام پژوهش خود پی‌برد آستانه‌ی ۴ماهه- اوج رضایت مشهود در هر رابطه‌ای با قصد آشنایی-عموما مدت زمانی است طول می‌کشد فردی که در حال شناختن یک خودشیفته است، چهره‌ی واقعی او را ببیند.

۱۷. از آدم‌ها بت می‌سازید.

مالکین می‌گوید این منطقی است: “اگر شخصی کامل و بی‌نقص را پیدا کنم که بتوانم به او نزدیک شوم، شاید بعضی از ویژگی‌های او که باعث شده‌است بی‌نقص باشد به من نیز منتقل شود، و من از همراهی با او به کمال برسم.”

با در نظر داشتن این هدف، خودشیفته‌ها سعی می‌کنند خود را به آدم‌هایی شبیه کنند که در تصورشان بی‌نقص هستند – خواه یک هم‌کار باشد یا یک خاطرخواه- و وقتی پی‌می‌برند آن شخص آن‌طور که تصور می‌کردند بی‌عیب و نقص نیست واقعا ناامید می‌شوند.

چون برای یک خودشیفته، همه‌چیز باید عالی و بی‌عیب و نقص باشد.

۱۸. دوست دارید آدم‌ها را تحقیر کنید.

آدم‌های خودشیفته تعمدا دیگران را تحقیر می‌کنند تا وجهه‌ای مثبت و رفیع برا ی خودشان حفظ کنند.

میجا د. بک، روان‌شناس دانشگاه یوهانس گوتنبرگ در ماینز آلمان، می‌گوید: “به دنبال تحسین بودن برای خودشیفته‌ها مانند مخدر است. این در درازمدت دشوار می‌شود چون دیگران آنها را ستایش نخواهندکرد، بنابراین آنها همیشه مجبور هستند در جست‌وجوی آشنایان جدیدی باشند که بتوانند افیون بعدی را از آنها بگیرند.”

به همین دلیل است که خودشیفته‌ها عموما فقط رابطه‌های ضعیف برقرار می‌کنند.

۱۹. پدر و مادرتان شما را نادیده گرفته اند اما همواره ستوده اند

بر اساس نظر زیگموند فروید، ترکیبی از طرد و تحسین بیش از حد پدر و مادر رابطه‌ای قوی با خودشیفتگی در بزرگسالی دارد. اما اگر در کودکی یکی از این‌ها به تنهایی به صورت مداوم در کودکی وجود داشته‌باشد این‌طور نخواهدبود.

ناپایداری و ضربه‌ی ناشی از نگرش پدر و مادر به بچه‌ها در نهایت باعث می‌شود “عمیقا تشنه‌ی تحسین” باشند و منجر به این می‌شود که خودشیفته در طول زندگی در جست‌وجوی خودبزرگ‌بینی باشد.

۲۰. همیشه باید کنترل امور را در دست داشته‌باشید.

مالکین می‌گوید همان‌طور که خودشیفته‌ها از صحبت کردن درباره‌ی احساسات نفرت دارند، “نمی‌توانند تحمل کنند مطیع خواسته‌های آدم‌های دیگر باشند. این به آنها یادآوری می‌کند یا فوق‌العاده باارزش یا کاملا خودمختار نیستند-که، در واقع، شاید مجبور باشند برای چیزی که می‌خواهند خواهش کنند- و حتی بدتر، شاید آدم‌ها دوست نداشته‌باشند این خواهش را بپذیرند.”

به همین دلیل است که می‌توانند بدون این‌که عصبانی شوند، کنترل‌کننده باشند. درمورد روابط عاشقانه، خودشیفته‌ها آدم‌ها را با نگاه‌های نامطلوب، برنامه‌هایی برای واداشتن به تغییر، و تاخیرهای همیشگی کنترل می‌کنند. این‌ها خودشیفته‌ها را قادر می‌سازند توانایی آدم‌ها را برای انتخاب تضعیف کنند. خودشیفته‌ها با این کار حس استقلال مطلق‌شان را حفظ می‌کنند- که به شدت به آن محتاج هستند.

The post نشانه‌های شخصیت خودشیفته appeared first on آلامتو.


لینک منبع این نوشته :
http://www.alamto.com/signs-of-narcissism.html


40 مورد از نشانه های خودشیفتگی | سایت فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان
gyrusclinic.com/40-مورد-از-نشانه-های-خودشیفتگی/
‎11 مارس 2015 . در این نوشتار قصد داریم 40 نشانه از نشانه های اختلال شخصیت خودشیفته را با هم
مرور کنیم. اگر شما حس می کنید که این نشانه ها درباره شما نیز وجود .
اختلال شخصیت خودشیفته - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/اختلال_شخصیت_خودشیفته
‎درمان[ویرایش]‎۱ همه گیر شناسی - ‎۲ تشخیص - ‎۳ خصایص بالینی - ‎۴ تشخیص افتراقی
: اختلال شخصیت خود شیفته - دانشنامه رشد
danesh.roshd.ir/mavara/mavara-index.php?page.شخصیت+خود.
‎اختلال نمایشی : چون «شخصیت خود شیفته» توجهش فقط به خودش است، بنابراین .
چون برای پیشرفت درمان این افراد باید دست از تمایلات خود شیفتگی بردارند تا .
نشانه‌های شخصیت خودشیفته - آلامتو
www.alamto.com/signs-of-narcissism.html
‎9 ساعت قبل . نشانه‌های شخصیت خودشیفته:خودشیفتگی یکی از ویژگی‌های شخصیتی است که
ممکن است دیگران را از شما دور کند اما چگونه بفهمیم که یک انسان .
Images for نشانه‌های شخصیت خودشیفته
۵۰ ویژگی افراد خودشیفته - لینک به سایت اصلی الو دکتر
www.alodoctor.ir/news/details/6745/۵۰-ویژگی-افراد-خودشیفته
‎. روانشناسان اعتقاد دارند همه انسان‌ها درصدی خودشیفته هستند، اما آنچه از آن به عنوان
اختلال شخصیتی خودشیفتگی . ۱۴ ژن تاثیرگذار بر درمان سرطان شناسایی شدند!
خودشیفتگی و راه درمان آن - بیتوته
www.beytoote.com/psychology/khanevde-m/love3-it.html
‎ویژگی‌های یک شخصیت خودشیفته می‌تواند به‌عنوان یک عامل‌منفی به‌هر ارتباطی . چون
برای پیشرفت درمان این افراد باید دست از تمایلات خود شیفتگی بردارند تا .
اختلال شخصیت نارسیستیک (خودشیفتگی)
www.armanapcc.com/./اختلال-شخصیت-نارسیستیک-خودشیفتگی
‎شخصیت خودشیفته انتظارات فراوانی از شما دارد ، او مدام در پی شنیدن تعریف و تمجید
از سوی شماست . شما می توانید با توجه به سه نشانه اصلی این اختلال به راحتی .
اختلال شخصیت خودشیفتگی
www.ravanyar.com/psycologyworld/popup/character-part7.asp
‎اختلال شخصیت خودشیفتگی یک نوع اختلال فراگیر است که مشخصه آن خود محوری،
. روان درمانی فردی می‌تواند به نحو موثری برای درمان این اختلال به کار رود، هر چند .
اختلال شخصیت خود شیفته -درمان اختلالات شخصیت-اختلال شخصیت .
www.dr-darabi.com/?p=539
‎اختلال شخصیت.درمان اختلال شخصیت-اختلال شخصیت خود شیفته.بهترین-درمان
اختلال شخصیت خود شیفته در تهران-خودشیفته-خودخواه-خودشیفتگی-خودشیفته
بودن .Searches related to نشانه‌های شخصیت خودشیفته



آشنایی با اختلال شخصیت خود شیفته - آکا
www.akairan.com/khanevadeh/success2/khod4.html
‎31 مارس 2013 . ولی افراد مبتلا به اختلال شخصیت خود شیفته (bisorber personality . به صورت
خلا صه و فهرست وار این اختلا ل با نشانه های زیر شناخته می شود:
نشانه های شخصیت خودشیفته -هفته نامه سلامت - آکاایران
www.akairan.com/havades-akhbar/./news2016956524615751.html
‎8 ساعت قبل . نشانه های شخصیت خودشیفته:خودشیفتگی یکی از ویژگی های شخصیتی است که
ممکن است دیگران را از شما دور کند اما چگونه بفهمیم که یک انسان .
میگنا - اختلال شخصیت خودشیفتگی
www.migna.ir/vdchtznmd23n6.ft2.html
‎6 جولای 2010 . اختلال شخصیت خودشیفتگی یک نوع اختلال فراگیر است که مشخصه آن . را
بپذیرند و دنبال درمان باشند، اما مشکل کار اینجاست که افراد خودشیفته .
تکنیک های تشخیص افراد خود شفیته - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/./تکنیک-های-تشخیص-افراد-خود-شفیته
‎ Rating: 96% - 13,155 reviews17 ژوئن 2012 . برچسب هایی که مستقیم «شخصیت» طرف مقابل را نشانه می روند. یعنی وقتی می
گوییم فلانی تو خودشیفته ای منظورمان این نیست که تو الان، در این .
خودشیفتگی چیست و خودشیفته کیست؟ - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/250952/خودشیفتگی-چیست-و-خودشیفته-کیست؟
‎درمان اختلال مذکور از طریق روان درمانی و گفت وگو بین روان پزشک و بیمار امکان
پذیر . پس همان طور که یادآوری شد، شیوع عارضه شخصیتی خودشیفته، ریشه در دوران
.
7 ویژگی افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی - اختلالات روانی - اعصاب .
www.salamatnews.com/./7-ویژگی-افراد-مبتلا-به-اختلال-شخصیت-مرزی-
‎17 جولای 2014 . اختلال شخصیت مرزی یکی از شایعترین انواع اختلالات شخصیت است و متاسفانه .
خشم شدید و نشانه‌های بی‌ثباتی عاطفی و اقدام های مکرر به خودکشی .
درمان خودشیفتگی | مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/tag/درمان-خودشیفتگی/
‎در دوران کودکی بسیاری از افراد خودشیفتگی هایی دارند اما به مرور زمان این مسئله حل
می شود. اختلال شخصیت خود شیفته از اوایل بزرگسالی به وجود می آید و فردی که این
.
نشانه‌های شخصیت خودشیفته
rk9.ir/news/19168
‎7 ساعت قبل . خودشیفتگی یکی از ویژگی‌های شخصیتی است که ممکن است دیگران را از شما دور
کند اما چگونه بفهمیم که یک انسان خودشیفته هستیم؟ به گزارش .
اختلال شخصیت چه نشانه‌هایی دارد؟ - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=236848
‎7 فوریه 2013 . 4- اختلال شخصیت خودشیفتگی. - باور داشتن به اینکه من از دیگران بهترم. - افکار
تهی درباره قدرت، موفقیت و جذابیت خود. - مبالغه کردن راجع به .
شخصیت خودشیفته | دکتر محمد والی پور - متخصص روانپزشکی
www.drvalipour.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=2445
‎Narcissistic Personality Disorder اختلال شخصیت خودشیفتگی یک نوع اختلال .
روان درمانی فردی میتواند به نحو موثری برای درمان این اختلال به کار رود، هر چند .Searches related to نشانه‌های شخصیت خودشیفته
Previous



رابطه ی هوش هیجانی و نشانه های اختلال شخصیت مرزی (چکیده)
profdoc.um.ac.ir/paper-abstract-1017919.html
‎مقدمه: این پژوهش جهت بررسی رابطه ی بین هوش هیجانی و مولفه های آن باعلایم اختلال
شخصیت مرزی در یک جمعیت غیربالینی طراحی شد. روش کار: در این پژوهش توصیفی
.
اختلال شخصیت مرزی(borderline) چیست؟ویژگیها علل و درمان آن.
drdaraby.mihanblog.com/post/71
‎11 سپتامبر 2011 . اختلال شخصیت مرزی یکی از شایعترین انواع اختلالات شخصیت است که متاسفانه
در ایران رو به فزونی است. این اختلال در زنان شیوع بیشتری دارد و .
اختلال شخصیت وابسته و ویژگی های آن - راسخون
rasekhoon.net/./اختلال%20شخصیت%20وابسته%20و%20ویژگی%20های%20آن/
‎اگرچه وابسته بودن و اتکای به دیگران ویژگی اساسی اختلال شخصیت وابسته است،
اما تا وقتی نشانه های دیگری وجود نداشته باشد، نمی توان گفت که فرد دارای اختلال .
شاهکارهایی در درمان اختلال شخصیت مرزی - مشاوره و روان درمانی
shakhsiyat.lxb.ir/cat/14/0/اختلال%20شخصیت%20مرزی.htm
‎اختلال شخصیت مرزی عبارتست از بی‌ثباتی عاطفی فراگیر و مفرط، بی‌ثباتی
خودپنداره، بی‌ثباتی در روابط میان‌فردی و نیز نکانشوری قابل توجه. این اختلال ممکن .
نشانه های اختلال شخصیت مرزی چگونه بروز می کند؟ - نمناک
namnak.com/نشانه-های-اختلال-شخصیت-مرزی.p27128
‎ Rating: 5 - 6 reviewsاختلال شخصیت و اختلال شخصیت مرزی و علایم اختلال شخصیت و نشانه های اختلال
شخصیت مرزی و درمان اختلال شخصیت مرزی و رفتار افراد دارای اختلال شخصیت را در
.
نشانه‌های شخصیت خودشیفته – Lifestyle – لایف استایل
lifestyle.ir/imported/102584/نشانه‌های-شخصیت-خودشیفته/
‎9 ساعت قبل . خودشیفتگی یکی از ویژگی‌های شخصیتی است که ممکن است دیگران را از شما دور
کند اما چگونه بفهمیم که یک انسان خودشیفته هستیم؟ به گزارش .
ازدواج با فرد خودشیفته و مغرور - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/./2179-ازدواج-فرد-خودشیفته-مغرور
‎حدود 7 درصد مردان و 4 درصد خانم‌ها در جوامع، دچار اختلال شخصیت خودشیفته هستند و .
جالب است بدانید علاوه بر همه این علائم و نشانه‌ها، خود‌شیفته‌ها در همه موارد بشدت خود را .
مقایسه ی ابعاد سازمان شخصیتی کرنبرگ در افراد دارای نشانه های خوشه .
ganj.irandoc.ac.ir/articles/846328
پژوهش حاضر از نوع علی-مقایسه‌ای بود که در آن افراد حائز نشانه‌های شخصیت مرزی،
شخصیت نمایشی، شخصیت خودشیفته، ضداجتماعی و افراد بهنجار (66 نفر در هر گروه)
.
خودشیفتگی،علل،درمان - بیوطب | بیوطب
bioteb.ir/7586/خودشیفتگی،علل،درمان.html
‎29 آوریل 2015 . حدود ۷ درصد مردان و ۴ درصد خانم‌ها در جوامع، دچار اختلال شخصیت خودشیفته هستند و
بخش مهمی‌از مراجعات به مطب‌های روان‌درمانی و خانواده‌درمانی از آنجا شکل .
رفتاری بر اختلال شخصیت خودشیفته - فصلنامه رویش روان شناسی
www.frooyesh.ir/browse.php?a_code=A-10-1-3&slc.fa.
‎هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر درمان شناختی– رفتاری بر اختلال شخصیت
خودشیفته است. روش پژوهش، تک‌موردی است و داده‌ها از طریق مصاحبۀ بالینی و مداخلات .Searches related to نشانه‌های شخصیت خودشیفته
Previous



اختلال شخصیت خودشیفته: آسیب شناسی روانی و درمان
www.kajpcc.com/./اختلال-شخصیت-خودشیفته-آسیب-شناسی-روانی-و-درمان-15393
‎12 فوریه 2016 . اختلال شخصیت خودشیفته: آسیب شناسی روانی و درمان. برگرفته در روز. و سال .
از سایت مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره کاج http://www.kajpcc.
نشانه‌های شخصیت خودشیفته - کافه خبر
cofekhabar.ir/news/122549
‎خودشیفتگی یکی از ویژگی‌های شخصیتی است که ممکن است دیگران را از شما دور
کند اما چگونه بفهمیم که یک انسان خودشیفته هستیم؟ به گزارش آلامتو و به نقل از .
10 نشانه زندگی با یک خودشیفته- شخصیت شناسی - روانشناسی برتر
www.ravanshenasibartar.com/شخصیت-شناسی-خود-شیفته-ها/
‎10 نشانه زندگی با یک خودشیفته- شخصیت شناسی,خودشیفته,شخصیت شناسی
خودشیفته ها,خودشیفته چگونه اند,راه مقابله با خودشیفته, درمان خودشیفتگی,
مرد خود شیفته - مشاوره و روان شناسی.
www.capfy.blogfa.com/cat-23.aspx
‎اختلالات شخصیتی(اختلال شخصیت خودشیفته) . هر از چندگاه با یک اختلال
شخصیتی آشنا کند تا چنانچه نشانه هایی از این اختلالات در خود یا اطرافیانتان به
چشم خورد .[PDF]
Archive of SID ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺍﺧﺘﻼﻻﺕ ﺷﺨﺼﻴﺖ ﺑﺎ ﻋﻼﻳﻢ ﺭﻭﺍﻧﺸﻨﺎﺧﺘﻲ ﻭ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭﺁﻣﺪﻱ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ
www.sid.ir/fa/VEWSSID/J_pdf/25913901808.pdf
‎ﺗﺎ 3 ﺩﺭﺻﺪ ﻭ ﻣﻴﺰﺍﻥ ﺍﺧﺘﻼﻝ ﺷﺨﺼﻴﺖ ﺧﻮﺩﺷﻴﻔﺘﻪ ﻛﻤﺘﺮ ﺍﺯ 1 ﺩﺭﺻﺪ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﻪ ﺳﻮﻡ، ﻣﻴﺰﺍﻥ ﺷﻴﻮﻉ. ﺍﺧﺘﻼﻝ
ﺷﺨﺼﻴﺖ . ،3 ﻣﺆﻟﻔﻪ ﻫﺎﻯ ﺑﺎﻟﻴﻨﻰ ﺍﺧﺘﻼﻝ ﺷﺨﺼﻴﺖ ﻭ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﻫﺎﻯ ﺍﺿﻄﺮﺍﺏ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ(ﺭﻳﺲ، ﻫﺎﺭﺩﻯ ﻭ
ﺑﺎﺭﻛﻬﺎﻡ.
آشنایی با اختلا ل شخصیت خود شیفته
mardomsalari.com/template1/News.aspx?NID=10398
‎23 ا کتبر 2007 . ولی افراد مبتلا به اختلا ل شخصیت خود شیفته (bisorber personality . به صورت
خلا صه و فهرست وار این اختلا ل با نشانه های زیر شناخته می شود:[PDF]
ﺧﻮﺩﺷﻴﻔﺘﻪ ﺷﺨﺼﻴﺖ ﺍﺧﺘﻼﻝ ﺭﻭﺍﻧﺪﺭﻣﺎﻧﻲ ﻭ ﻣﺸﺎﻭﺭﻩ ﺑﺮﺍﻱ
www.abzums.ac.ir/Portal/file/?221275/درمان-خودشیفتگی.pdf
‎ﻼ ﻫﺴﺘﻨﺪ . ﺑﻌﻀﻲ ﺍﺯ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎﺕ. ﻧﺸﺎﻥ. ﻣﻲ ﺩﻫﺪ ﻛﻪ. ﺍﻳﻦ ﺍﺧﺘﻼﻝ ﺩﺭ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺭﺍﻳﺞ. ﺗﺮ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺁﻥ ﺭﻭﺍﻥ ﺩﺭﻣﺎﻧﻲ
ﺍﺳﺖ . ﺩﺭ ﺍﺧﺘﻼﻝ ﺷﺨﺼﻴﺖ ﺧﻮﺩﺷﻴﻔﺘﻪ. ﻓﺮﺩ. ﺑﻲ ﻧﻬﺎﻳﺖ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﻭ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻭ ﮔﻔﺘﺎﺭ ﺧﻮﺩ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺗﻘﺮﻳﺒﺎً.
خصوصیات افراد خودشیفته یا نارسیس - نیک صالحی
www.niksalehi.com/new/archives/216990.php
‎2 آگوست 2014 . ملاک های تشخیصی DSM-IV-TR در مورد اختلال شخصیت خودشیفته خودبزرگ . در این
گزارش 20 نشانه آدم های خودشیفه را برای شما می گوییم. بخوانید .
آشنایی با اختلالات شخصیت و درمان آن | یک‌فراکاو
1farakav.com/2013/10/01/درمان-اختلالات-شخصیت/
‎1 ا کتبر 2013 . دسته ب- cluster B عبارت است از چهار اختلال شخصیت ضداجتماعیantisocial،
مرزیborderline، نمایشیhistrionic و خودشیفته narcissistic. افراد مبتلا .
ارتباط با افراد خودشیفته (نارسیسم - رابطه شخصیت با گروه خونی و .
robabnaz6.persianblog.ir/./ارتباط_با_افراد_خودشیفته_(نارسیسم
‎افراد دچار «اختلال» یا «صفات» شخصیتی خودشیفته (همچون افراد دچار اختلال یا
صفات . ولی افراد دارای ویژگی های کامل خودشیفتگی، حاضر به درمان نیستند. اگر
به .Searches related to نشانه‌های شخصیت خودشیفته
Previous



Ravanpajoh - بررسی دلایل اختلال شخصیت در افراد خودشیفته‌
www.ravanpajoh.com/index.php?option=com_content.
‎بررسی دلایل اختلال شخصیت در افراد خودشیفته‌ . درمان این بیماران و حتی متقاعد
کردن آنان برای مراجعه به روانپزشک کار دشواری است، زیرا می‌گویند: «من هیچ اشکالی .
نشانه های خودشیفتگی چیست - برنا
borna.cofeblog.ir/post/2829
‎10 جولای 2016 . خانه / اختلالات روانپزشکی / 40 مورد از نشانه های خودشیفتگی . در این نوشتار قصد
داریم 40 نشانه از نشانه های اختلال شخصیت خودشیفته را با هم مرور .
اختلال شخصیتی مرزی(بردرلاین) - سنگ صبور
danravan.blogfa.com/8908.aspx
‎خشم شدید و نشانه‌های بی‌ثباتی عاطفی دو ویژگی مهم این اختلال هستند. . اگرچه
اختلال شخصیت پارانویایی و اختلا شخصیت خود شیفته نیز ممکن است با واکنش
خشم .
بررسی میزان شیوع علایم اختلالات شخصیت ضداجتماعی، خودشیفته
www.ensani.ir/fa/content/221857/default.aspx
‎چکیده: هدف پژوهش حاضر تعیین شیوع علائم اختلالات شخصیت طبقه دوم (شامل
اختلالات شخصیت ضداجتماعی، خود شیفته، نمایشی و مرزی) در بین دانش آموزان دختر
دوره .
۱۰ اختلال شخصیت: از خودشیفته‌ها تا ضد اجتماعی‌ها - سیمرغ
seemorgh.com/culture/arts-and-health/161603-161603/
‎12 مه 2013 . اختلال شخصیت خودشیفتگی: افراد خودشیفته حس خودباوری بیش از حدی دارند و .
تشخیص و درمان اختلال شخصیت، تخصصی و پیچیده است و فقط از .
اختلالِ شخصیتِ «خودشیفتگی» | تحلیل روز
www.tahlilrooz.net/?p=9628
‎26 جولای 2016 . نشانه‌های اختلال شخصیت خودشیفتگی می‌تواند به صفات افراد با اعتماد به نفس قوی
شباهت داشته باشد؛ ولی تمایز زمانی اتفاق می‌افتد که ساختارهای .
اختلال شخصیت مرزی یا بوردرلاین » دکتر حمید کچوئی- روانپزشک .
ravan.teblog.org/اختلال-شخصیت-مرزی-یا-بوردرلاین/
‎به عنوان مثال علایمی از اختلال شخصیت پارانوئید و نیز اختلال شخصیت . به هر روی
، مبتلایان به اختلال شخصیت مرزی معمولاً نشانه های ناپایداری و بی ثباتی خلقی و .
خود شیفتگی یا نارسیسم چیست؟ « روانشناسی - یک دوست دات کام
www.1doost.com/Post-9449.htm
‎8 ا کتبر 2012 . ایشان با قاطعیت گفتند: اختلال شخصیت خود شیفته. . آنها تصور می کنند که
افرادی استثنایی هستند که هیچگونه نیازی به کمک و درمان ندارند.
اختلال شخصیت خودشیفته - وب سایت تخصصی مشاوره
www.counselinglu.ir/1394/08/07/اختلال-شخصیت-خودشیفته/
‎29 ا کتبر 2015 . اختلال شخصیت خودشیفتگی یک نوع اختلال فراگیر است که مشخصه آن . اختلال
شخصیت خودشیفته جهت درمان مراجعه نمی‌کنند و عواقب این اختلال .
اختلال شخصیت وانواع آن رابشناسید - عصر ایران
www.asriran.com/fa/news/./اختلال-شخصیت-وانواع-آن-رابشناسید
‎خودشیفته(نارسیستیک): . عدم پایبندی به درمان . هیچ دارویی برای علاج یا درمان
اختلالات شخصیتی وجود ندارد، ولی ممکن است داروهایی برای درمان بیماری های همراه با آن
.Searches related to نشانه‌های شخصیت خودشیفته
Previous



عکس پروفایل نشانه شخصیت شماست | طرفداری
www.tarafdari.com/کاربران/./عکس-پروفایل-نشانه-شخصیت-شماست
‎به‌نظر می‌رسد افرادی که برای عکس پروفایل شان لباس‌های شیک و گرانقیمت می‌پوشند،
ژست خاص می‌گیرند یا به آتلیه می‌روند در دسته افراد خودشیفته قرار دارند. این افراد .
نشانه‌های اختلال شخصیت نمایشی در زنان
tasalamati.com/e/jZkng/
‎یک روانشناس گفت: اختلال شخصیت نمایشی در زنان بیشتر است. هیجانات سطحی،
بی‌ثباتی، تلقین پذیری و ساده لوحی ویژگی آنان است. این افراد معمولاً مشتریان .
آیا خودشیفته هستم؟ | متمم
motamem.org/آیا-خودشیفته-هستم؟/
‎برخی از ویژگیهایی که برای انسانهای خودشیفته مطرح می‌شود. . باید به یاد داشته
باشیم که برخی از نشانه‌های خودشیفتگی در زنان و مردان . کارگاه شخصیت شناسی.
زندگی با بیمار مبتلا به اختلال شخصیت مرزی - روان پزشک آنلاین
ravanpezeshkonline.com/SC.php?type=component_sections.
‎16 آگوست 2015 . اختلال شخصیت مرزی به مجموعه ای از الگوهای رفتاری آموخته شده در . وقتی که افراد
پیشرفت می کنند به وسیله ی کار کردن، درمان گرفتن، کمک کردن .
زن ایرانی - خود شیفته نشیم .
maryam1344.blogfa.com/post/33
‎اختلال نمایشی : چون «شخصیت خود شیفته» توجهش فقط به خودش است، بنابراین .
چون برای پیشرفت درمان این افراد باید دست از تمایلات خود شیفتگی بردارند تا .
علائم اختلال شخصیت مرزی / نشانه های بروز!
ebay94.r98.ir/./-نشانه-های-اختلال-شخصیت-مرزی-چگونه-بروز-می-کند.html
‎17 فوریه 2016 . نشانه های اختلال شخصیت مرزی چگونه بروز می کند؟ یکی از اختلالات رایج شخصیتی
نوع اختلال شخصیت مرزی است که عوامل ژنتیک و اکتسابی در .
علمی - اختلال شخصیت نمایشی
anjomaneravanshnasi.blogfa.com/post/10
‎علمی - اختلال شخصیت نمایشی - انجمن روانشناسی برتر - علمی. . در نتیجه فرد
انگیزه‌ای برای درمان خود ندارد و در این خصوص از خود مقاومت بالایی نشان می‌دهد.
روان نمــا - اختلال شخصیت نمایشی
psycho2007.blogfa.com/post-39.aspx
‎روان نمــا - اختلال شخصیت نمایشی - روزنه ای به سوی روان شناسی. . می شود (برای
مثال، چاپلوسی، آوردن هدایا، ارائة توصیفهای مهیجی از نشانه های جسمانی و روانی که هر .
۶ نشانه که شما دچار سندروم سلفی و خودشیفتگی شده‌اید - مجله کسب و .
bazdeh.org/۶-نشانه-که-شما-دچار-سندروم-سلفی-و-خودشیف/
‎31 جولای 2016 . اختلال شخصیت خودشیفته مربوط به مشغولیت ذهنی بیش از اندازه به خود و چگونگی
بینش دیگران نسبت به خود است. افراد خودشیفته به دنبال ارضاء .
Lahzehnama.ir | با همسر خودشیفته اینگونه برخورد کنیم - لحظه نما
lahzehnama.ir/fa/news/./با-همسر-خودشیفته-اینگونه-برخورد-کنیم
‎5 مارس 2016 . در مورد شخصیت خودشیفته بحث زیاد است اما به هر فردی که به خودش اهمیت . البته
ممکن است فرد اختلال هم نداشته باشد اما نشانه های خودشیفتگی در او .Searches related to نشانه‌های شخصیت خودشیفته
Previous



خودشیفته کیست؟ ۱۰ نشانه خودشیفتگی - جدیدترین های اینترنت
jadidtarinsite.rozblog.com/./خودشیفته-کیست--نشانه-خودشیفتگی-.html
‎9 جولای 2016 . ۷ نشانه آدم‌هایی که افسردگی پنهان دارند . خط تماس تلفنی مرتبط با خودکشی/
یارابرگ مشاوره چیست؟ . اختلال شخصیت خودشیفتگی یک نوع اختلال .
اختلال شخصیت خودشیفتگی - روانشناسی , مشاوره , روان سنجی
ravanara.com/اختلال-شخصیت-خودشیفتگی/
‎3 دسامبر 2015 . افراد مبتلا به اختلال شخصیت خودشیفتگی (Narcissistic Personality Disorder)
طور کلی معتقدند که . 2- نشانه های اختلال شخصیت خودشیفتگی.
29 . اختلال شخصیت وابسته ؛ علایم و درمان - انسان سبز
www.ensanesabz.com/کمک.شخصیت/اختلال-شخصیت-وابسته-نشانه-درمان/
‎[PPT]
اختلالات شخصیت در DSM IV
psychometri.ir/downloads/shakhsiyat%201.ppt
‎نشانه ها و علائم اختلال شخصیت پارانوئید. -) ترس زیادی در از دست دادن استقلال و
قدرت تسلط بر امور; -)اهل جروبحث بودن و به نظر آماده حمله بودن; -) از کاه ، کوه ساختن و
.
اختلالات شخصیتی (روانی) شامل تعریف ، علل و نشانه ها
sispood.blogfa.com/post/23
‎اجتماعی و بهداشتی - اختلالات شخصیتی (روانی) شامل تعریف ، علل و نشانه ها - هرچه .
اختلالات شخصیتـی نمایشی ( هیستریونیک ) ، خودشیفته (نارسیتیک ) ، مرزی .
نشانه های افراد خودشیفته - - مجید کرامتی مقدم
newschess.persianblog.ir/post/911
‎18 مارس 2016 . آیا شما انسان خودشیفته ای هستید؟ ملاک های تشخیصی DSM-5 در مورد اختلال
شخصیت خود شیفته. خودبزرگ بینی (در خیال یا رفتار)، نیاز به .[PDF]
نشانه ها وعالئم اختالالت روانی )اختالل شخصیت مرزی( ده عامل کلیدی .
moshavereh.nioc.ir/DocLib1/72.pdf
‎در سلســله مباحــث معرفــی نشــانه هــای اختــاالت شــخصیت، از جلســه گذشــته در مــورد
. اختال شـخصیت مرزی، یک معجون یا آمیزه ای از مجموع نشـانگان اختال شـخصیت .
دانلود کتاب شخصیت خود شیفته
www.bookmaker.ir/book/1641/دانلود-کتاب-شخصیت-خود-شیفته/
‎دانلود کتاب,خودشیفتگی,خود شیفته,اختلال خود شیفتگی,خود بینی,نارسیس,
نارسیسم,خود شناسی,ساختار شخصیت,خود بزرگ بینی,روانشناسی,نشانه های خود .
اختلال شخصیت خودشیفته pdf - بانک مقالات فارسی
papersky.ir/download/tag/اختلال-شخصیت-خودشیفته-pdf/
‎دانلود مقاله آشنایی با اختلال خود شیفته تحقیق درمان اختلال خود شیفته اختلال
شخصیت خودشیفته درمان اختلال شخصیت خودشیفته مقاله اختلال شخصیت خود
شیفته .
مقالات روانشناسی - مقاله ی راجع به اختلال خود شیفتگی
psycho.blogfa.com/post-1.aspx
‎درمان. منبع 23. آشنایی با اختلال خودشیفته. توز شادی خند خند و نیستی آگاه که فلک
بر تو بخندد و شب در زیر لب. اگر بخواهیم مبتلایان به این نوع اختلالات شخصیت .Searches related to نشانه‌های شخصیت خودشیفته
Previous



اختلالات شخصیتی چیست - روان شناسی.دلهره.خشم.افسردگی .وسواس .
robabnaz.persianblog.ir/tag/اختلالات_شخصیتی__چیست
‎اختلال شخصیت خودشیفتگی شامل خودبزرگ پنداری ونداشنن همدلی بادیگران حس .
های خود شیفته امری ناممکن است مگر اینکه بیماری خودرابپذیرند ود نبا ل درمان ان .
۶ نشانه که شما دچار سندروم سلفی و خودشیفتگی شده‌اید - صنعت ما
sanatema.ir/./۶-نشانه-که-شما-دچار-سندروم-سلفی-و-خودشیفتگی-شده‌اید
‎1 آگوست 2016 . اختلال شخصیت خودشیفته مربوط به مشغولیت ذهنی بیش از اندازه به خود و چگونگی
بینش دیگران نسبت به خود است. افراد خودشیفته به دنبال ارضاء .
4 نشانه یک شخصیت نارسیسیت یا خودشیفته - مجله اینترنتی زیتون .
zitoon.ir/health/./4-نشانه-یک-شخصیت-نارسیسیت-یا-خودشیفته/
‎11 نوامبر 2015 . حال این سوال پیش می آید که چطور بفهمیم کسی که در کنارش حضور داریم ، یک
نارسیس است یا نه؟ بفرمایید این 4 نشانه از یک شخصیت خودشیفته ![PDF]
رفتاری بر اختلال شخصیت خودشیفته - دانشگاه تهران
psyedu.ut.ac.ir/acstaff/khodayarifard/./Farsi/APF-64.pdf
‎سالۀ مبتال به اختالل شخصیت خودشیفته با روش شناختی. -. رفتاری، درمان شده .
جلسه از درمان، کاهش محسوس عالئم اختالل شخصیت خودشیفته. با توجه به معیارهای .
رابطه تجربه انواع مختلف سوء رفتار دوره کودکی و اختلال‌های شخصیت .
umj.umsu.ac.ir/article-1-1662-fa.html
‎سوء رفتار عاطفی با اختلال شخصیت خودشیفته رابطه منفی و با اختلال . مختلف
سوء رفتار با اختلال‌های شخصیت خوشه B رابطه دارند، و نشانه‌های اختلال شخصیت بر .
مصروع: خودشیفتگی چیست ؟ چه رابطه ی با کیش شخصیت دارد ؟ نشانه .
https://masrouchap.blogspot.com/2016/03/blog-post_6.html
‎6 مارس 2016 . دم های خودشیفته به پدیده ی کیش شخصیت دامن می زنند. کسانی که همه جا تصویر، نام و
آوازه ی خودشان را ثبت می کنند، به نمایش عمومی می گذارند.
شمیم - اختلالات شخصیت با نگاه روان شناسی شخصیت
shamim1348.blogfa.com/post/119
‎درمانی کسانی که به اختلال شخصیت نمایشی دچار هستند غالباً دشوار است. آن‌ها معمولاً
تنها هنگامی به دنبال درمان می‌آیند که اختلال باعث مشکلات یا استرس عمده‌ای شده باشد.
این شش ویژگی نشانه هایی است که خودشیفته ها را مشخص می کند
www.persianv.com/ravan/346252.php
‎21 جولای 2016 . چه نوع شخصیت هایی بیشتر به گوشی معتاد میشوند؟ . این درد بی درمان
خودشیفتگی, ویژگی آدم های خودشیفته! خودشیفتگی یا نارسیسم.
خودشیفتگی؛ نارسیست | Narcissism - مرکز مشاوره روان آوا
www.ravanava.com/Children/./خودشیفتگی-نارسیست-narcissism
‎4 ژانویه 2016 . زندگی با همسر خودشیفته، نشانه ها و علائم؛ آیا شما با فردی خود شیفته زندگی می
کنید؟ . فهرست نشانه های اختلال شخصیت خود شیفته (نارسیست):.
ویژگی‌های افراد دیکتاتور، خودمحور و خودشیفته - سلامانه
www.salamaneh.com/./ویژگی‌های-افراد-دیکتاتور-خودمحور-و-خودشیفته
‎11 فوریه 2014 . اینها از نظر شخصیتی افراد منفعل مهاجم هستند و هر جا که مجبور باشند در . می شود
باید به دنبال درمان دارویی آن رفت و یا فرد دیکتاتور باید از آنها .Searches related to نشانه‌های شخصیت خودشیفته
Previous



خود شیفته های مرزی یا مرزی های خود شیفته - Nastaran Adibrad
adibrad.com/?p=2945
‎بیایید با هم نشانه های این اختلال را بررسی کنیم و بفهمیم که چنین ترکیبی چگونه
می تواند باشد. از یک طرف یک فرد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی با علایم مشخصی .
از رفتارهای افراد خودشیفته آگاه شوید - مرکز مشاوره::مشاوره خانواده
مرکزمشاوره.com/از-رفتارهای-افراد-خودشیفته-آگاه-شوید/‎
‎ Rating: 5 - Review by دکتررومیانی11 ا کتبر 2014 . در این دوره از زمان آدمهای خود شیفته و خودخواه و از خود متشکر بسیار زیاد هستند که با
. خودپسندی خصیصه ای است که با نوع شخصیت آدمها ارتباط دارد و با سلطه . اگر شما
چهار یا پنج نشانه از بین نشانه های زیر را در وجود همسر خود یافتید .
اختلالات شخصیت - بیمارستان تخصصی روانپزشکی ایثار شهید .
www.isarhospital.com/index.php/./185-2014-11-15-15-19-38
‎درمورد علل ایجاد اختلالات طبقه اول که اهم نشانه‌های آن در اختلال شخصیت پارانوئید، عدم
. شخصیت نمایشی و بالاخره خودمحوری و بزرگ‌منشی در اختلال شخصیت خودشیفته.
عکس پروفایل تان، نشانه شخصیت شماست! - پایگاه اطلاع رسانی .
tnews.ir/news/e99138011798.html
‎شخصیت مهرطلب در هر شرایطی به دنبال کسب مهر و محبت است و حتی در فضای .
می‌پوشند، ژست خاص می‌گیرند یا به آتلیه می‌روند در دسته افراد خودشیفته قرار دارند.
IT & ICT - پروفایل کاربری و نشانه های شخصیتی در عکس کاربران
telecoms.blogfa.com/post/23
‎IT & ICT - پروفایل کاربری و نشانه های شخصیتی در عکس کاربران - مطالب جامع در .
سبک را در شبکه‌های اجتماعی قرار دهد، نسبت به خودشیفته بودن او مشکوک شوید.
اختلالات شخصیتی - Royal College of Psychiatrists
www.rcpsych.ac.uk/healthadvice/./personalitydisorder.aspx
‎اختلالات شخصیتی – مورد مناسب برای درمان؟ . و یا خلقی که افراد گروه B اختلالات
شخصیتی ( ضد اجتماعی، مرزی و یا نا ثبات احساسی و نمایشی و یا علاقه مفرط به خود )
.
اعتیاد به خرید کردن نشانه ضعف شخصیتی است - مجله ملودی
melodymag.com/./اعتیاد-به-خرید-کردن-نشانه-ضعف-شخصیتی-اس/
‎19 ژانویه 2016 . در اختلال شخصیت خودشیفته: از آنجا که افراد خودشان را بالاتر از دیگران می‌پندارند،
مایل نیستند کالاهایی بخرند که عموم مردم استفاده می‌کنند و به .
شخصیت خودشیفته :: وبلاگ شخصی محمدرضا ملکیان
mrmalekian.blog.ir/1392/01/16/شخصیت%20خودشیفته
5 آوریل 2013 . خودشیفتگی یک نوع اختلال شخصیتی و فراگیر جوامع انسانیست که نشانه های آن
خود مداری، فقدان همدلی با دیگران، ریاکارى، دروغگویی . است.
درمان خودشیفتگی - scipost - خودرو ، تکنولوژی
www.scipost.ir/wiki/titles/درمان%20خودشیفتگی/18457
‎29 ا کتبر 2013 . افراد مبتلا به اختلال شخصیت خودشیفته(Narcissistic personality disorder)درک
غیر واقع بینانه و کاذبی از اهمیت خود دارند. صفتی که به خودبزرگ .
«اختلال شخصیت خودشیفتگی» « Radio Koocheh
radiokoocheh.com/article/185100
‎2 نوامبر 2012 . نشانه‌های اختلال شخصیت خودشیفتگی می‌تواند به صفات افراد با اعتماد به نفس قوی
شباهت داشته باشد ولی تمایز زمانی اتفاق می‌افتد که ساختارهای .Searches related to نشانه‌های شخصیت خودشیفته
Previous



پونیلا - ۷ نشانه که شما شخصیت قوی . - ورود
ponila.com/post/248035/
‎حدود 7 درصد مردان و 4 درصد خانم ها در جوامع، دچار اختلال شخصیت خودشیفته هستند و
حدس زده می شود در جامعه ما، ویژگی های خودشیفتگی (نه اختلال شخصیت خودشیفته)،
به .
شخصیت نمایشی(هیستریونیک) - مشاوره و روان درمانی- مشاوره تلفنی .
pooyamoshavereh.persianblog.ir/post/6455/
‎30 مارس 2013 . تطبیق علائم و نشانه های ذکر شده در متن کتاب اصلی، با اطرافیان و مردم است . چنین
فردی مبتلا به اختلال شخصیت نمایشی (هیستریونیک) می باشد.
خود شیفتگی چیست و خودشیفته کیست؟ + فیلم - مشرق
www.mashreghnews.ir/./خود-شیفتگی-چیست-و-خودشیفته-کیست-فیلم
‎18 ژوئن 2014 . جنون خودپرستی یا عبارت بالینی آن اختلال شخصیت خود شیفته «9 . دکتر سام که
به خودشیفتگی خود پی برده بود در اقدامی مجدانه برای درمان خودش .
اختلالهای شخصیت – Dousti.Net
dousti.net/Persian/?p=496
‎5 مه 2015 . آنها دشوار ترین اختلالهای روانی برای درمان هستند. . گروه ب) اختلالهای شخصیت ضد
اجتماعی، مرزی، نمایشی، و خود شیفته که بیش از حد نمایشی، .
اختلال شخصیتی خودشیفته - روزنامه دنیای اقتصاد
www.donya-e-eqtesad.com/news/1042074/
‎14 آوریل 2016 . پر مخاطب ترین روزنامه اقتصادی کشور ، اختلال شخصیتی خودشیفته. . قوانین، هنر
نیست، زرنگی نیست، بلکه نشانه اختلال خودشیفتگی است.
تکنیک های تشخیص افراد خود شفیته - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/119405/
‎17 ژوئن 2012 . برچسب هایی که مستقیم «شخصیت» طرف مقابل را نشانه می روند. یعنی وقتی می
گوییم فلانی تو خودشیفته ای منظورمان این نیست که تو الان، در این .
با شوهر خودشیفته باید اینجوری برخورد کرد - دلگرم
www.delgarm.com/marriage/./20262-برخورد-با-شوهر-خودشیفته
‎4 سپتامبر 2013 . برخورد با شوهر خودشیفته و روش هایی بر ای شناخت و برخورد با شوهر خودشیفته. .
نشانه های عاشق شدن مرها . فرد خودشیفته را که موجب آزارتان می شود به او یادآوری کنید
اما مراقب باشید کل شخصیت فرد خودشیفته را زیر سوال نبرید!
ذهن و مغز - نگاهی به رواندرمانیهای تحلیلی برای اختلال شخصیت مرزی (1 .
mind-and-brain.blogfa.com/post-27.aspx
‎6 دسامبر 2009 . اختلال شخصیت مرزی[1] از اختلالات نسبتاً شایع روانپزشکی است که اثرات عمدهای بر
نظامهای . درمان بیماران دچار اختلال شخصیت مرزی دشوار است.
خودشیفته - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/online/1236999015488383485
‎19 ا کتبر 2013 . آدم خودشیفته حساس است و انتقاد را تحمل نمی‌کند. خودشیفته. شنبه 27 . درمان افراد
خودشیفته. درمان اختلال شخصیت خودشیفته بسیار مشکل است.
پایگاه اندیشوران حوزه
mhassanzadeh.andishvaran.ir/fa/ShowNote.html?ItemId=1541
‎13 فوریه 2013 . 1ـ روان درمانی درمان اختلال شخصیت خودشیفته بی نهایت مشکل است، چون برای
پیشرفت درمان، این افراد باید دست از خودشیفتگی بردارند.Searches related to نشانه‌های شخصیت خودشیفته
Previous

  • ۹۵/۰۶/۱۵
  • ۱۷۹ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی