وبلاگ تفریحی


 

root and unroot آموزش روت و آن‌روت کردن ( root and unroot ) موبایل و یا تبلت های آندرویدی

 

چطور گوشی و یا تبلت اندرویدی خودتان را در سال ۲۰۱۶ روت و آن‌روت کنید

آیا وسوسه یک کاربر ارشد بودن شما را به طمع می‌اندازد؟ دسترسی به اندروید، جهانی از امکانات را به روی کاربر می‌ گشاید، اما این موضوع همچنین می‌تواند ضمانت شما را نیز از بین ببرد و یا حتی برای شما یک ابزار بلوکه شده به جای بگذارد. بله، وقتی که در حال دسترسی به اندروید خودتان هستید، شما مزایا و نیز خطرات آن را خواهید دانست.

آیا گوشی شما پر است از نرم‌افزارهای اضافی و بلااستفاده؟ در اینجا چطور این اپلیکشن‌ها را بر روی اندروید از کار می‌اندازید؟

سازندگان و عرضه کنندگان منافع خاصی در منصرف ساختن شما از روت این برنامه‌ها دارند. عمل روت می‌تواند ذاتا خطرناک باشد. با این حال، برای کاربران دقیق،‌خطر به حداقل می‌رسد و مزایای احتمالی ارزش آن را دارد. این شما را راهنمایی می‌کند تا از مراحل ضروری قدم بردارید تا تلفن خود را روت  کنید. برخی ابزارها می‌توانند در چندین دقیقه روت  شوند. دیگر دستگاه‌ها کمی تحقیق لازم دارند. چیزی که مشخص است: روت کردن تلفن شما می‌تواند یکی از بهترین روش‌ها برای شناخت قابلیت اصلی ابزار اندروید شما باشد.

روت فرار از زندان برای اندروید می‌باشد و به کاربران اجازه می‌دهد تا عمیق‌تر درون یک سیستم فرعی در تلفن شیرجه بزنند. در اصل، این به شما اجازه دسترسی کامل به سیستم عامل را خواهد داد و تقریبا تمام چیزهایی که بر روی اندروید شما می‌باشد را بر اساس خواسته شما تنظیم می‌کند. با قابلیت روت ، شما می‌توانید همچنین هر نوع محدودیتی را که سازنده و یا عرضه کننده شما ممکن است به کار گرفته باشد را برطرف سازید. شما می‌توانید اپلیکیشن‌های بیشتری را راه‌اندازی کرده و پردازشگر خودتان را سریعتر و یا کندتر کنید و آن را جایگزین سیستم عامل شرکت کنید.

در این فرآیند لازم است تا کاربران از نرم‌افزارها پشتیبان (back up) تهیه کرده و یک حافظه (ROM) معین و جدید را نصب کنید (نسخه اصلاحی از اندروید).

یکی از مشخص‌ترین انگیزه‌ها برای روت ابزارهای اندروید خودتان خلاص شدن از نرم‌افزارهای ناخواسته می‌باشد که حذف آن از روی کامپیوتر غیرممکن است. شما قادر خواهید بود تا اتصال اینترنت به صورت بی‌سیم را تنظیم کرده،‌حتی اگر که آن به صورت پیش فرض فاقد این توانایی باشد. مزایای دیگری وجود دارند که شامل توانایی نصب اپلیکیشن‌های مخصوص و حافظه فلش می‌باشد که هر یک می‌تواند ویژگی‌های دیگری به آن بیفزاید و عملکرد تلفن و یا تبلت شما را افزایش داده و آن را ساده کند. بسیاری از افراد به خاطر این توانایی تلفن برای این که کاملا ظاهر آن را بر اساس خواسته خودشان تغییر دهند وسوسه می‌شوند. شما همچنین می‌توانید به صورت دستی اجازه نصب اپلیکشن‌ها را پذیرفته و یا آن را رد کنید.

وقتی که تلفن خود را روت می‌کنید تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های جالب و ضروری را نخواهید یافت، اما به اندازه کافی وجود دارند تا آن را ارزشمند سازد. برای مثال، برخی از اپلیکیشن‌ها به شما اجازه می‌دهند تا به صورت اتوماتیک از تمامی نرم‌افزارهای و اطلاعات خودتان را فایل پشتیبان تهیه کرده و تبلیغات را کاملا حذف کنید و مسیرهای امنی برای رفتن به اینترنت ایجاد کنید، سرعت پردازشگر خودتان را سریعتر کرده و  گوشی خودتان را به صورت مرکز بی‌سیم تبدیل کند.

سه نکته منفی احتمالی ضروری در روت اندروید وجود دارد:

– از بین بردن ضمانت: برخی از تولیدکنندگان و یا عرضه کنندگان روت را به عنوان بهانه‌ای برای از بین بردن ضمانت به کار خواهند گرفت. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید همیشه آن را به حالت پیش از روت برگردانید. اگر که لازم است تا گوشی خودتان را برای تعمیر پس بفرستید، صرفا حافظه اصلی خود را فلش کنید و هیچ کس هرگز نخواهد دانست که آن دستگاه روت شده است.

– گوشی خود را بلوکه کنید: هرگاه که شما بیش از اندازه وسوسه شدید، حداقل خطر اندکی در بلوکه کردن گوشی خودتان دارید. شیوه مشخصی برای دوری از این اتفاق دنبال کردن دستورالعمل‌ها به صورت دقیق می‌باشد. مطمئن شوید که این مسیری که شما دنبال می‌کنید برای گوشی‌تان جواب می‌دهد و این که هر نوع حافظه‌ای که شما آن را فلش کردید به ویژه برای آن طراحی شده است. اگر که شما تحقیقات خودتان را انجام داده و به بازخورد از دیگران توجه دارید نباید هرگز بلوکه کردن اتفاق بیفتد.

– خطرات امنیتی: روت ممکن است برخی خطرات امنیتی را داشته باشد. بسته به این که چه خدمات و یا اپلیکیشن‌هایی شما بر روی دستگاه خودتان به کار می‌برید، روت می‌تواند موجب آسیب در ایمنی گردد. برای مثال، گوگل خدمات Google Wallet  برای ابزارهایی که روت شده است را قبول نمی‌کند.

512 آموزش روت و آن‌روت کردن ( root and unroot ) موبایل و یا تبلت های آندرویدی

چطور دستگاه اندروید خودتان را برای روت آماده کنید؟
سه برنامه روت که در چندین ماه گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرده عبارتند از: Towelroot، Kingo Root و Kingroot. آنها به اندازه زمانی که دندانتان را مسواک می‌کنید دستگاه شما را روت خواهند کرد. با این وجود، این برنامه‌های روت تنها با دستگاه‌های اندروید که گاهی اوقات جدیدتر از اندروید ۵٫۱ Lollipop هستند هماهنگی دارند. برای مثال، King Root ادعا می‌کند که بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه را حتی برای برخی از اندرویدهای ۵ پاکسازی خواهد کرد اما اکثر این ابزارهای جدید دارای اندروید ۵٫۱ و بالاتر هستند و جزو این فهرست نمی باشند.

در اینجا دستگاه‌های متناسب برای فهرست Kingo آمده است و در زیر لینک‌هایی آمده است که تولیدکننده اعلام کرده می‌تواند KingRoot آنها را به کارگیرد:

– گوگل/ نکسوس
– HTC
– هوآویی
– ال جی
– سامسونگ
– سونی
-ZTE

اگر که شما در جستجوی روت تلفن‌های جدیدتری با اندروید ۵٫۱ و بالاتر همچون گالکسی اس ۶ (Galaxy S6) یا ۷ هستید، شیوه‌های بالا جواب نخواهد داد. درحالیکه آنها می‌تواند بر روی اندروید ۵ جواب دهد، اندروید ۵٫۱ داستانی کاملا متفاوت دارد زیرا که هسته اصلاحی نیاز دارد تا فلش گردد تا به ریشه دسترسی پیدا کند. این هسته مرکزی برای سیستم عامل است و سخت‌افزار را کنترل می‌کند. اندروید نمی‌تواند بدون آن راه‌اندازی شود.ما دستورالعمل‌هایی در زیر برای روت یک دستگاه گلکسی اس ۶ و یا اس۶ اج با اندروید ۵٫۱ و یا ۶ و نیز گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج با Marshmalow داریم.
نکته آخر این که : شما تولیدکنندگان بسیاری را خواهید دید که نشان می‌دهند دستگاه آنها از تمامی دستگاه‌های اندروید مراقبت می‌کند اما یک چنین وسیله‌ای اصلا وجود ندارد.
اگر که تلفن شما متناسب با یکی از اپلیکیشن‌های بالا نباشد، باید زمان اندکی صرف یافتن شیوه‌هایی برای روت اندروید کنید. بهترین مکان برای شروع XDA Developers Forum است. به دنبال تهدیدی بر روی دستگاه بخصوص خودتان باشید و مطمئن شوید که شیوه‌ای را یافتید که برای افراد دیگر نیز جواب داده است. ارزش آن را دارد که وقتی را برای جستجوی شیوه درست برای دستگاه خودتان صرف کنید.

آماده‌سازی برای روت
از هرچیزی که برای شما مهم هستند پیش از شروع بک آپ (فایل پشتیبان) تهیه کنید. شما باید همچنین همیشه پیش از این که حافظه دستگاه خودتان را فلش کنید از Rom یک فایل پشتیبان یا بک آپ تهیه کنید.

چطور از اندروید خود بر روی کامپیوترتان بک آپ (فایل پشتیبان) تهیه کنید؟
می‌خواهید مطمئن شوید که دستگاه شما به طور کامل پیش از آغاز شارژ شده است. همچنین لازم است تا شناسایی USB و بازکننده OEM را روشن کنید.تنظیمات را بر روی دستگاه خود باز کنید. اگر که بخش گزینه‌های سازنده را نمی‌بینید به قسمت پایین تنظیمات بر روی صفحه دستگاه خود بروید و این مراحل را برای فعالسازی آنها دنبال کنید.
بر روی «درباره گوشی» بزنید و شماره سازنده را پیدا کنید.
بر روی شماره سازنده هفت مرتبه بزنید و گزینه‌های سازنده بر روی صفحه اصلی مربوط به تنظیمات ظاهر خواهد شد.
بر روی کلید برگشت بزنید تا گزینه‌های سازنده را ببینید.
بر روی گزینه‌های سازنده بزنید.
شناسایی USB را کنترل کنید.
بازکننده OEM را کنترل کنید.

نصب ابزارهای SDK اندروید
لازم است تا برای برخی از شیوه‌های پاکسازی اندروید ADB و Fastboot را نصب کنید.باز کردن قفل برای راه‌اندازی سیستم عاملپیش از این که شما کامپیوتر را روشن کنید، لازم است همچنین تا سیستم عامل خودتان را راه‌اندازی کنید. این برنامه نشان می‌دهد که چه اپلیکیشن‌هایی بر روی فرآیند بالا آمدن تلفن شما راه‌اندازی خواهند شد.قفل دستگاه خود را باز کنید تا به شما اجازه دهد دستگاه خودتان را تنظیم کنید سازندگان به درخواست شما برای تنظیم پاسخ داده‌اند. بسیاری از آنها شیوه‌هایی را ارائه کرده‌اند تا به شما در برداشتن قفل سیستم عامل بر روی وب سایت کمک کند، اگر چه معمولا آنها برای تولیدکنندگان ارائه می‌شوند و معمولا لازم است تا ابتدا یک حساب کاربری باز کرده و ثبت‌ نام کنید.برخی از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان اجازه باز کردن قفل سیستم عامل را نمی‌دهند، اما شما می‌توانید در این باره با کمی جستجو کرده و راهی برای آن پیدا کنید (XDA Developers Forum را امتحان کنید).

چطور دستگاه اندروید شما با برنامه TowelRoot روت می‌شود؟
یکی از ساده‌ترین شیوه‌های روت از طریق TowelRoot است. این گزینه بر روی اغلب دستگاه‌های اندروید کار می‌کند. این برنامه برای روت AT&T سامسونگ گالکسی اس ۵ طراحی شده بود و نه انواع دیگر آن. به ویژه برخی از دستگاه‌های موتورولا و HTC با این شیوه کار نمی‌کنند. برخلاف دیگر برنامه‌های روت که نیاز به دانلود و راه‌اندازی برنامه بر روی کامپیوتر شما دارد، TowelRoot دستگاه شما را صرفا با دانلود و راه‌اندازی این اپلیکیشن روت می‌کند. به هیچ کامپیوتری نیاز نیست. با این وجود TowelRoot تنها بر روی دستگاه‌هایی جواب خواهد داد که دارای یک هسته مرکزی می‌باشند که تاریخ آن زودتر از ۳ ژوئن،  ۲۰۱۴ است.

برای به کار گیری TowelRoot شما باید بتوانید دستگاه خودتان را قادر سازید تا اپلیکیشن‌هایی را از منابع ناشناس نصب کند. این می‌تواند به وسیله کلید بر روی تنطیمات/امنیت/منابع ناشناس (Setting>Security>Unknown Sources) انجام شود. اکنون شما قادر خواهید بود تا اپلیکیشن‌هایی را خارج از برنامه Google Store نیز دانلود کنید.اکنون به TowelRoot بر روی مرورگر تلفن خودتان بروید و بر روی آیکون Lambda کلیک کنید. برای اطلاعات بیشتر، بخش GADGET Hacks’ YouTube viedo را کنترل کنید.

422 آموزش روت و آن‌روت کردن ( root and unroot ) موبایل و یا تبلت های آندرویدی

چطور از Kingo برای روت اندروید استفاده کنیم؟
Kingo Root می‌تواند بر روی کامپیوترهای با برنامه ویندوز و یا مستقیما بر روی دستگاه اندروید شما با استفاده از اپلیکیشن آن به کار برده شود.ابتدا، ببینید آیا دستگاه شما برای Kingo مناسب است. سایت آنها فهرستی از دستگاه‌های متناسب با آن را ارائه می‌کنند.سپس، برنامه Kingo Android Root برای ویندوز را و یا Kingo Android Root APK را مستقیما بر روی دستگاه اندروید خودتان دانلود کنید.اگر که شما نرم‌افزار ویندوز را انتخاب کرده‌اید، مطمئن شوید که می‌توانید شناسایی USB را بر روی تلفن خودتان فعال کنید.هنگامی که شناسایی USB بر روی دستگاه شما فعال شد، این برنامه را بر روی کامپیوتر خودتان راه‌اندازی کرده و یا دستگاه اندروید خودتان را به کامپیوتر به وسیله رابط USB متصل سازید. این برنامه باید دستگاه شما را شناسایی کند و پیامی به این مضمون که آیا شما مایل به پاکسازی هستید را نشان دهد. بخش «روت » را انتخاب کرده و سپس آن را دنبال کنید. Kingo تنها چند دقیقه طول می‌کشد تا به کاربر امتیاز بالایی بدهد.

328 آموزش روت و آن‌روت کردن ( root and unroot ) موبایل و یا تبلت های آندرویدی

اگر که شما ترجیح می دهید تا روت دستگاه خودتان را بدون کامپیوتر انجام دهید، پس دستورات زیر را دنبال کنید:
– Kingo Root APK  را نصب کنید.
– اپلیکیشن Kingo Root را باز کنید.
– روت با یک کلیک را خواهید دید اگر که دستگاه شما متناسب با آن باشد. بر روی آن کلیک کنید.
– صبور باشید، زیرا که این شیوه مدتی طول می‌کشد.
– اگر موفق شدید، یک نشانه کنترل با کلمات «با موفقیت روت شد» را در زیر آن خواهید دید.

چطور دستگاه اندروید خودتان را با استفاده از KingRoot روت کنید؟
درست همانند Kingo Root، برنامه KingRoot می‌تواند برای روت دستگاه شما از یک کامپیوتر شخصی ویندوز استفاده کرده و یا مستقیما بر روی تلفن و یا تبلت شما با استفاده از یک اپلیکیشن به کار گرفته شود.
با بیش از ۱۰۰ هزار ابزار حمایتی، شانس بالایی برای KingRoot وجود دارد که بر روی دستگاه  تلفن  یا تبلت اندروید شما جواب دهد. از لینک‌های زیر برای دانستن این که آیا دستگاه شما متناسب با آن می‌باشد استفاده کنید.

– گوگل/ نکسوس
– HTC
– هوآویی
– ال جی
– سامسونگ
– سونی
– ZTE

شما می‌توانید برنامه نرم‌افزار ویندوز و یا اندروید APK را دانلود کنید. ما استفاده از ابزار اپلیکیشن اندروید را پیشنهاد می‌دهیم زیرا که بسیار آسانتر است. پس از این که فایل APK را نصب کردید، تنها دستورات زیر را دنبال کنید.

– اپلیکیشن KingRoot را باز کنید.
– «روت را امتحان کنید» را خواهید دید اگر که دستگاه شما متناسب با آن باشد. بر روی آن کلیک کنید.
– صبور باشید، زیرا ممکن است چند دقیقه‌ای طول بکشد.
– اگر که موفق شدید، یک تیک بزرگ با کلمات «با موفقیت روت شد» را در زیر آن خواهید دید.

232 آموزش روت و آن‌روت کردن ( root and unroot ) موبایل و یا تبلت های آندرویدی

چطور گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج را بر روی اندروید ۵٫۱٫۱ روت کنید
اگر که شما گلکسی اس ۶ و یا گلکسی اس ۶ اج با اندروید ۵٫۱٫۱ دارید می‌بایست بدانید که به شیوه یک کلیک در اینجا کاری انجام نخواهد داد. این به این خاطر است که گوگل و سامسونگ در نسخه ۵٫۱٫۱ تغییراتی انجام داده‌اند که نیاز به یک هسته اصلاحی دارد تا برای پاکسازی فلش گردد. متأسفانه، شیوه یک کلیک در اینجا وجود ندارد، بنابراین، مراحل دیگری انجام خواهد شد.

نکته: روت دستگاه گلکسی اس ۶ و یا اس ۶ اج یک مسافرت است به این معنا که شما قادر نخواهید بود تا از پرداخت سامسونگ (Sumsung Pay) استفاده کنید.

این شیوه برای اغلب دستگاه‌های گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج موفق خواهد بود، اما نه برای AT&T و نسخه‌های بی‌سیم. این نوع از دستگاه‌هایی با برنامه‌هایی هستند که به قدری امنیت دارد که نمی‌توان قفل آنها را باز کرد.

در اینجا مدل‌هایی که با این شیوه کار می‌کنند آورده شده است:

گلکسی اس ۶- SM-G920F، SM-G920I، SM-G920S/SM کره‌ای، SM-G920K و SM-G920L، T-Mobile SM-G920T، Sprint SM-G920P، SM-G920R4 امریکایی، SM-G920W8 کانادایی گلکسی اس ۶ اج- SM-G925F، SM-G925I، SM-G925S/SM-G925K/SM-G925L کره‌ای، T-Mobile SM-G925T، Sprint SM-G925P، SM-G925W8 کانادایی.

این دستگاه‌ها باید دارای اندروید ۵٫۱٫۱ باشند. تلاش نکنید تا با استفاده از این شیوه آنها را روت کنید اگر که دستگاه شما از هر نوع و نسخه دیگری است و یا اگر که مدل شماره آن در این فهرست نمی‌باشد.مطمئن شوید که بازکننده OEM بر روی دستگاه شما قابل اجراست. تنظیمات را باز کنید. اگر که گزینه‌های سازنده را نمی‌بینید به بخش پایین تنظیمات بر روی صفحه دستگاه خودتان بروید و این مراحل را برای فعالسازی آن دنبال کنید:

بر روی درباره تلفن کلیک کرده و شماره ساخت را پیدا کنید.
بر روی شماره ساخت هفت مرتبه کلیک کرده و گزینه‌های سازنده بر روی صفحه اصلی تنظیمات ظاهر خواهد شد.
بر روی کلید برگشت بزنید تا گزینه‌ها را ببینید.
بر روی گزینه‌ها کلیک کنید.
بازکننده OEM را کنترل کنید.

در زیر دستورات ساده‌ای هستند، اما شما باید برای اطلاعات بیشتر به Max Lee’s Post مراجعه کنید.

دستگاه خود را خاموش کنید. حالا بر روی کلیدهای پایین، خانه و پاور همزمان فشار آورید. پس از ۵ ثانیه یک صفحه هشدار را خواهید دید.
اکنون بر روی کلید بالا بزنید تا تلفن شما در حالت دانلود ODIN قرار گیرد.
هسته مناسب روت را از اینجا دانلود کنید.
ODIN v3.10.6 را از اینجا دانلود کنید.
درایورهای USB سامسونگ گالاکسی اس ۶ و یا اس ۶اج را از اینجا دانلود کنید.
تلفن خود را از طریق کابل میکرو USB به کامپیوتر متصل کنید.
نرم‌افزار ODIN را راه‌اندازی کرده و مطمئن شوید که شماره COM در جعبه درخشان آبی وجود دارد. اگر که نیست، پس درایورهای USB شما به درستی نصب نشده اند .
اگر که همه چیز خوب پیش می‌رود، بر روی AP کلیک کرده و هسته پاکسازی را که شما قبلا دانلود کرده‌اید را انتخاب کنید.
بر روی کلید شروع (استارت) کلیک کنید. این فرآیند در حدود ۵ ثانیه طول می‌کشد.
باید اکنون کلمه عبور را در بالا سمت چپ ببینید.
دستگاه را مجددا روشن کرده و اکنون شما اپلیکیشن Super SU را در بخش برنامه‌ها خواهید دید.

چطور گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج را روت کرده و نوت ۵ مارشمالو راه‌اندازی کنیم؟

شما می‌توانید گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج و یا نوت ۵ اما تنها مدل‌های خاصی از آنها را بر روی اندروید روت کنید. مدل خودتان را چک کنید، بخش تنظیمات و درباره تلفن (Setting> About phone) را باز کنید و به شماره مدل نگاه بیندازید.

شماره مدل‌های زیر می‌تواند با این شیوه روت شود:

گلکسی اس ۶- SM-G920F، SM-G920FD، SM-G920L، SM-G920K، SM-G920S
گلکسی اس ۶ اج- SM-G925F، SM-G925L، SM-G925K، SM-G925S
گلکسی نوت ۵- SM-G920C

دستورات زیر برای ابزارهایی با اندروید ۶٫۰٫۱ هستند. سعی نکنید تا با استفاده از این شیوه دستگاه خودتان را روت کنید اگر که نسخه دیگری است و یا اگر که شماره مدل شما در این فهرست نمی‌باشد.

نکته: روت گالاکسی اس ۶، اس ۶ اج و یا نوت ۵ از طریق Knox  خواهد بود که به معنای آن است که شما قادر نخواهید بود تا از  Samsung Pay استفاده کنید.

مطمئن شوید که قفل باز کن OEM بر روی دستگاه شما وجود دارد. تنظیمات را باز کنید. اگر که گزینه‌های سازنده را نمی‌بینید به پایین صفحه تنظیمات بر روی دستگاه خودتان بروید و این مراحل را برای فعالسازی آنها دنبال کنید.

بر روی درباره تلفن کلیک کرده و شماره ساخت را پیدا کنید.
بر روی شماره ساخت هفت مرتبه کلیک کرده و گزینه‌های سازنده بر روی صفحه اصلی تنظیمات ظاهر خواهد شد.
بر روی کلید برگشت بزنید تا گزینه‌ها را ببینید.
بر روی گزینه‌های سازنده کلیک کنید.
بازکننده OEM را کنترل کنید.

اکنون زمان انجام روت است. در زیر دستورات ساده‌ای وجود دارند، اما شما باید برای اطلاعات دقیق‌تر به Max Lee’s Post بروید.
۱
.هسته SpaceX مناسب را برای مدل خودتان را از اینجا دانلود کرده و آن را بر روی کامپیوتر خودتان ذخیره کنید. مکان آن را به خاطر بسپارید.

آخرین نسخه از ODIN را از اینجا (نسخه ۳٫۱۰٫۷) را برای کامپیوتر خود را از اینجا دانلود کرده و مکان آن را به خاطر بسپارید.
فایل زیپ شده نسخه ۲٫۵۲ SuperSU را برای مدل خودتان بر روی کامپیوتر خود از اینجا دانلود کرده و مکان آن را به خاطر بسپارید.
فایل مناسب TWRP را برای مدل خودتان و برای کامپیوتر خود از اینجا دانلود کرده و مکان آن را به خاطر بسپارید.
درایورهای USB سامسونگ را برای دستگاه خودتان از اینجا دانلود کنید.
دستگاه خودتان را خاموش کنید. اکنون کلیدهای بالا (Vomume up)، خانه (home)و پاور (Power) یا روشن را همزمان نگهدارید. پس از ۵ ثانیه شما یک صفحه هشدار را خواهید دید.
اکنون بر روی کلید بالا بزنید تا تلفن شما در حالت دانلود ODIN قرار گیرد.
تلفن خودتان را به کامپیوتر از طریق کابل میکرو USB متصل کنید.
نرم‌افزار ODIN را راه‌اندازی کرده و مطمئن شوید که شماره COM در جعبه درخشان آبی رنگ وجود دارد. اگر که نیست، پس درایورهای USB شما به درستی نصب نشده‌اند.
اگر که همه چیز خوب پیش می‌رود، بر روی AP کلیک کرده و فایل SpaceX Kenel را انتخاب کنید که قبلا آن را دانلود کرده‌اید.
بر روی کلید استارت (شروع) کلید کنید. این فرآیند ممکن است چند دقیقه طول بکشد.
شما باید اکنون کلمه عبور را در بالای صفحه سمت چپ ببینید و تلفن شما روشن خواهد شد.
پس از روشن شدن تلفن، آن را به وسیله مرحله ۶ و ۷ دوباره به حالت ODIN برگردانید.
اگر که تلفن شما از کامپیوتر جدا شده است، آن را مجددا متصل کنید.
بر روی AP کلیک کرده و فایل برگشتی TWRP را که شما قبلا دانلود کرده‌اید را انتخاب کنید.
بر روی منوی استارت کلیک کنید. این فرآیند ممکن است چند دقیقه طول بکشد.
وقتی که این مراحل به پایان رسید، تلفن خودتان را دوباره روشن کنید.
هنگامی که روشن شد، بر روی گزینه اجازه برای دسترسی به اطلاعات دستگاه بزنید، بنابراین شما می‌توانید تمام فایل‌ها را بر روی تلفن خودتان کپی کنید.
بر روی فایل زیپ شده SuperSU که پیش از این دانلود کرده‌اید در قسمت اصلی در تلفن خودتان آن را مجددا کپی کنید.
اکنون تلفن را خاموش کنید و کلیدهای بالا (Vomume up)، خانه (home)و پاور (Power) را همزمان نگهدارید تا لوگوی سامسونگ را ببینید.
وقتی که لوگو ظاهر شد، دکمه پاور را رها کنید.
پس از چند ثانیه، شما باید در بخش TWRP باشید. اکنون می‌توانید به تمامی کلیدها بروید و بر روی نصب کلیک کنید.
فایل زیپ شده SuperSU را بر روی بخش کپی شده در تلفن خودتان انتخاب کنید و برای فلش کردن بر روی آن بزنید.
تلفن خودتان را یک بار دیگر خاموش و روشن کنید. پس از روشن شدن تلفن، شما اکنون اپلیکیشن SuperSU را در بخش اپلیکیشن‌ها خواهید دید. لذت ببرید.

چطور ابزارهای نکسوس را با برنامه مارشمالو روت کنیم؟

لازم است تا هسته اصلاحی را به منظور روت دستگاه نکسوس با اندروید ۶ مارشمالو فلش کنید. شیوه یک کلیک در دسترس نمی‌باشد، اما دستوراتی در مورد اندروید سویل وجود دارد.

شما به ابزارهای SDK  اندروید نیاز دارید که شامل ADB و راه‌اندازی سریع می‌باشد. اگر که آنها را از قبل ندارید، لطفا از اینجا دستورات ما را دنبال کنید:

یک تعداد از فایل‌ها را پیش از شروع کردن آن لازم است تا دانلود کنید.

ریکاوری TWRP را برای دستگاه خودتان دانلود و آن را نصب کنید:

نکسوس ۵/ دستورات نصب
نکسوس ۵ ایکس/ استفاده از دستورات مشابهی با نکسوس ۶ پی
نکسوس ۶/ دستورات نصب
نکسوس ۶ پی/ دستورات نصب
نکسوس ۹/ دستورات نصب
– نکسوس ۷ (۲۰۱۳) (WiFi)/ استفاده از دستورات مشابه با نکسوس ۵
– نکسوس ۷ (۲۰۱۳) (LTE)/ استفاده از دستورات مشابه با نکسوس ۵

هسته متناسب برای دستگاه خودتان را از www.androidfilehost.com دانلود کنید:

    Nexus 5: ElementalX-N5-6.0-express.zip (9.2 MB)
    Nexus 5X: ElementalX-N5X-1.12.zip (12.9 MB)
    Nexus 6: Kernel-shamu-mra58k-color-root.zip (9.7 MB)
    Nexus 6P: ElementalX-N6P-1.16.zip (12.4 MB)
    Nexus 9 LTE: ElementalX-N9-4.00.zip (9.0 MB)
    Nexus 9 Wi-Fi: ElementalX-N9-4.00.zip (9.0 MB)
    Nexus 7 2013 WiFi: ElementalX-N7-5.00.zip (12 MB)
   (Nexus 7 2013 LTE:ElementalX-N7-5.00.zip (12 MB

بسته روت سوپر SU را دانلود کنید:
فایل‌های کرنل و سوپر SU را در حافظه دستگاه خودتان کپی کنید. این می‌تواند هرجایی باشد، اما مطمئن باشید که آن را به خاطر دارید.
نکته: اگر که شما نکسوس ۷ و یا نکسوس ۹ دارید، نمی‌توانید این فایل‌ها را بر روی آن کپی کنید تا زمانی که آن را به حالت ریکاوری در آورید. زیر را ببینید
دستگاه خودتان را خاموش کنید. دستگاه خود را در حالت روشن شدن سریع با نگهداشتن کلیدهای بالا (Vomume up)، خانه (home)و پاور (Power) با یکدیگر انجام دهید. برخی از ابزارها دارای ترکیبات متفاوتی از کلیدها هستند، بنابراین، این لینک را چک کنید تا مطمئن شوید که ترکیب درستی برای دستگاه شما وجود دارد.
کلید پایین (Volume down) را دو مرتبه فشار دهید تا گزینه ریکاوری را نشان دهد و دکمه پاور را فشار دهید تا آن را انتخاب کرده و در حالت ریکاوری TWRP راه‌اندازی شود.تنها برای نکسوس ۷ و نکسوس ۹، هنگامی که حالت ریکاوری را راه‌اندازی می‌کنید، از شما کلمه عبور خواهد خواست. تنها بر روی دکمه کنسل (لغو) بزنید. حالا بر روی کلمه پاک کردن (wipe) بزنید و نگهدارید تا دستگاه شما دوباره reset شود. متأسفانه، هیچ راهی برای این کار وجود ندارد، بنابراین، مطمئن شوید که از همه چیز فایل پشتیبان (بک آپ) تهیه کردید. هنگامی که این عمل کامل انجام شد، شما می‌توانید حالا دستگاه خودتان را مجددا از طریق کابل USB متصل کنید و MTP را برای انتقال کرنل و فایل‌های سوپر SU انتخاب کنید.

دکمه Install یا نصب را از حالت TWRP در منوی اصلی انتخاب کنید. فایل کنرل را که شما قبلا دانلود کردید را هدایت کنید و از گزینه swipe to confirm flash (نگهدارید تا فلش تأیید شود) در پایین صفحه استفاده کنید تا دستگاه شما فلش گردد.
نکته: بسیار مهم است که شما کرنل را پیش از فایل سوپر US فلش کنید.
اکنون فایل سوپر US را به همان شیوه که کرنل را فلش کردید انجام دهید.
دکمه Reboot (روشن) که به دنبال سیستم از منوی اصلی ریکاوری TWRP می‌آید را انتخاب کنید
حالا شما یک دستگاه نکسوس روت شده دارید که اندروید ۶ مارشمالو بر روی آن راه‌اندازی شده است. باید اپلیکیشن سوپر US را در پوشه اپلیکیشن‌های خودتان ببینید.

چطور گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را با مارشمالو روت کنید؟
اگر مایل هستید تا دستگاه گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج خودتان را روت کنید، خبرهای خوب و نیز خبرهای بدی برای شما داریم. اگر که نسخه بین‌المللی با پردازشگر Exynos 8890 را دارید، خوش شانس هستید. با این وجود، اگر که نسخه شما از نوع Qualcomm Snapdragon 820 است، آن دارای یک قفل راه‌اندازی است و شما قادر نخواهید بود تا آن را روت کنید. این به معنای آن است که اگر شما در ایالات متحده هستید، شانسی ندارید مگر اینکه یک مدل بین‌المللی وارد کنید.

نکته: روت گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج از طریق Knox خواهد بود که به معنای این است که شما قادر نخواهید بود تا از Pay سامسونگ استفاده کنید.

می‌توانید دستورات زیر را برای روت بر روی دستگاه گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج دنبال کنید تنها اگر که مدل‌های گلکسی اس ۷   SM-G930F  و یا SM-G935F(S7Edge) را داشته باشید. برای کنترل مدل خودتان تنظیمات (Setting) و درباره تلفن را باز کنید و به شماره مدل نگاهی بیندازید. تلاش نکنید تا آن را دنبال کنید اگر که هریک از مدل‌های دیگر آن را دارید.

مطمئن شوید که باز کردن قفل OEM بر روی دستگاه شما قابل اجراست. تنظمیات را باز کنید. اگر که گزینه سازنده را نمی‌بینید به دکمه تنظیمات  بر روی صفحه دستگاه خودتان بروید، این مراحل را برای فعالسازی آنها دنبال کنید:

بر روی درباره تلفن بزنید و شماره ساخت را پیدا کنید.
هفت مرتبه بر روی شماره ساخت بزنید و گزینه‌های سازنده بر روی صفحه اصلی تنظیمات ظاهر خواهد شد.
بر روی دکمه برگشت بزنید تا گزینه‌های سازنده را ببینید.
بر روی گزینه‌های سازنده بزنید.
مطمئن شوید که قفل باز کردن OEM امکانپذیر است.

اکنون زمان انجام روت است. این دستورات مربوط به IB Times هستند.
فایل روت خودکار متناسب برای کامپیوتر خودتان را دانلود کنید- گلکسی اس ۷ (SM-G930F)/ گلکسی  اس ۷ اج(SM-G935F)
فایل روت خودکار را بر روی کامپیوتر خود بریزید تا فایلی به شکل a.tar.md5.extension به دست آورید. مکان آن را به خاطر بسپارید.
آخرین نسخه از ODIN را از اینجا دانلود کنید. (نسخه ۳٫۱۰٫۷)
درایورهای USB سامسونگ گلکسی اس ۷/ اس ۷ اج را از اینجا دانلود کنید.
دستگاه خودتان را خاموش کنید. اکنون دکمه کم کردن صدا، خانه و پاور را همزمان نگهدارید. پس از ۵ ثانیه شما صفحه هشدار را خواهید دید.
اکنون بر روی کلید بالا (Volume up) بزنید تا دستگاه شما در حالت دانلود ODIN قرار گیرد.
تلفن خود را به کامپیوتر از طریق کابل میکرو USB متصل کنید.
نرم‌افزار ODIN را راه‌اندازی کرده و مطمن شوید که در اینجا شماره COM در جعبه آبی روشن قرار دارد. اگر که نیست، پس درایورهای USB شما به درستی نصب نشده‌اند.
اگر که همه چیز خوب پیش می‌رود، بر روی AP کلید کرده و فایل .tar.md5 Auto Root روت خودکار که شما پیش از این دانلود کردید را انتخاب کنید.
مطمئن شوید که گزینه‌های روشن کردن خودکار و زمان Reset در ODIN انتخاب شده‌اند. کلید تقسیم را از انتخاب خارج کنید.
بر روی استارت (شروع) کلیک کنید. فرآیند ممکن است چند دقیقه طول بکشد.
باید اکنون رمز عبور (pass) را در بالا سمت راست ببینید و تلفن شما پاکسازی خواهد شد.
پس از این که تلفن شما روت شد، اکنون شما اپلیکیشن SuperUS را در بخش اپلیکیشن‌ها خواهید دید.

منابعی که شما پس از روت به آن نیاز دارید
هیچ سیستم عامل دیگری در موبایل با انواع اندروید OS مشابه نمی‌باشد. به این خاطر، هیچ شیوه جهانی برای پاکسازی دستگاه شما وجود ندرد. اگر که گزینه‌های بالا شکست خوردند، نگران نشوید. احتمالا یک راهنمایی برای این که چطور دستگاه مخصوص شما روت شود جایی به صورت آنلاین در دسترس می‌باشد. معمولا شما می‌توانید برای دستگاه خودتان در مکان‌هایی همچونXDA developers’ forum و یا Phandroid Forums آن را پیدا کنید.هنگامی که راهنمای درست آن را برای تلفن و یا تبلت خودتان پیدا کردید، صرفا از طریق مراحل ارائه شده به صورت علمی راه‌اندازی کنید. این مراحل می‌تواند پیچیده و مشکل باشد و ممکن است مدت زمانی طول بکشد. در نگاه اول ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما به شرط این که آن را مرحله به مرحله دنبال کنید، این فرآیند آسان خواهد بود. شما می‌توانید پرسش‌های خود را به XDA Developers Forum بفرستید اگر که در راه‌اندازی آن به مشکل برخوردید.

کنترل کننده روت را دانلود کنید
لازم است تا اپلیکیشن دیگری را برای این که مطمئن شوید دستگاه شما به شکل موفقیت آمیزی پاکسازی شده است را دانلود کنید. چندین اپلیکیشن در Google play در دسترس هستند، وقتی که دانلود شدند، به شما خواهند گفت که آیا شما اجازه کاربر ارشد را دارید یا خیر. کنترل کننده روت (Root Checker) یک نوع متداول است. تنها با دانلود کردن و راه‌اندازی این اپلیکیشن، آن به شما خواهد گفت که تلفن شما اجازه کاربر ارشد را دارد یا نه.

نصب یک اپلیکیشن مدیریت روت
روت دستگاه شما را نسبت به تهدیدهای امنیتی آسیب پذیرتر خواهد ساخت. نصب یک اپلیکیشن مدیریت پاکسازی به شما فضای بیشتری می‌دهد. معمولا، هر اپلیکیشن که نیاز به پاکسازی دارد، تأیید شما را درخواست خواهد کرد. این جایی است که اپلیکیشن‌های مدیریت پاکسازی وجود دارند، همچون SuperUS، بفرمایید.

سوپر US به شما اجازه می‌دهد که درخواست سایت‌ها را برای اجازه کاربر ارشد بپذیرید یا خیر. سپس این به دنبال اپلیکیشن‌های دارای مجوز خواهد رفت و به صورت خودکار مجوز دفعه بعد برای استفاده از این اپلیکیشن را به دست می‌آورد. SuperUS همچنین به دنبال این خواهد بود که چندین مرتبه یک اپلیکیشن درخواست می‌شود تا پاکسازی گردد.

152 آموزش روت و آن‌روت کردن ( root and unroot ) موبایل و یا تبلت های آندرویدی

چطور دستگاه اندروید خود را به حالت پیش از روت برگردانید
با تمام خوبی‌هایی که این روت دارد، شما ممکن است که بخواهید که به حالت قبلی برگردید. هر شیوه‌ای که شما تصمیم دارید تا به کار گیرید، مطمئن شوید که از تمامی اطلاعات ارزشمند خودتان ابتدا فایل پشتیبان (Back up) تهیه کردید.

آن‌روت کردن با SuperUS
شما همچنین می‌توانید که با حذف فایل‌هایی که در مرحله اول پاکسازی به شما ارائه شده است آن را به حالت قبل از روت برگردانید. شما می‌توانید از یک اپلیکیشن جستجوگر فایل استفاده کنید همچون ESFile Explorer تا این کار را انجام دهید. کلید Root Explorer را در بخش ابزار (Tools) در منوی ESFile Explorer روشن کرده و امتیاز انجام برگشت روت را بدهید، اگر که آن را خواست.

درایو اصلی دستگاه خودتان را در “l” پیدا کنید.
به بخش System>bin بروید، سپس بر رویدکمه busybox و su بزنید و آن را نگهدارید و آنها را حذف کنید.
اکنون به قسمت system>xbin بروید، سپس بر روی دکمه busybox و su بزنید و نگهدارید و آنها را حذف کنید.
در پایان، به بخش system> app بروید و supeuser.apk. را حذف کنید.
دستگاه خودتان را مجددا روشن کرده و اکنون آن باید به حالت پیش از روت برگشته باشد.

آن‌روت کردن با ارتقای OTA
گاهی اوقات فقط با نصب یک نسخه جدید از OTA پاکسازی متوقف خواهد شد. به دنبال ارتقاء نرم‌افزار در قسمت setting> about divice (تنظیمات/ درباره دستگاه) بروید. فقط مواظب باشید، گاهی با برخی از شیوه‌های روت ممکن است که ارتقاء به صورت موفقیت آمیز امکان نداشته باشد. در این موارد، ممکن است لازم باشد تا ابتدا سیستم عامل و سخت افزار اصلی شرکت را فلش کنید. شما معمولا می‌توانید آن را بر روی وب سایت سازنده پیدا کرده اما لازم است تا راهنمایی برای دستگاه خودتان را به دست آورید تا راه درست برای انجام را به دست آورید.

هیچ یک از شیوه‌های روت و یا شیوه‌های برگشت آن بدون خطر نیستند، بنابراین، همیشه ابتدا از فایل خودتان فایل پشتیبان تهیه کنید، مطمئن شوید که دستگاه شما به طورکامل شارژ شده است، به دقت مطالعه کرده و زمان بگذارید.

این مقاله در اصل در ۲۱ مارس سال ۲۰۱۳ منتشر شده است و در ۲۹ آوریل سال ۲۰۱۶ توسط روبرت نظریان به روز شده است که شامل دستوراتی برای پاکسازی گلکسی اس ۶، اس ۶ اج، و نوت ۵ از نوع مارشمالو به همراه گالاکسی اس ۷ و اس ۷ اج و نکسوس ۵ ایکس و ۶ پی می‌باشد.

نوشته آموزش روت و آن‌روت کردن ( root and unroot ) موبایل و یا تبلت های آندرویدی اولین بار در دانلود رایگان نرم افزار پدیدار شد.


لینک منبع این نوشته :
http://mihandownload.com/2016/08/education-root-and-unroot.php


آموزش روت و آن‌روت کردن ( root and unroot ) موبایل و یا تبلت های آندرویدی
mihandownload.com/2016/08/education-root-and-unroot.php
‎18 ساعت قبل . هر آنچه که باید در مورد روت و آن‌روت کردن گوشی ها و تبلت های اندرویدی باید بدانید را
در این مقاله بلند از میهن دانلود بخوانید .
آموزش روت و آن‌روت کردن ( root and unroot ) موبایل و یا تبلت های آندرویدی
irato.ir/./آموزش-روت-و-آن‌روت-کردن-root-and-unroot-موبایل-و-یا-تبلت-های/
‎16 ساعت قبل . چطور گوشی و یا تبلت اندرویدی خودتان را در سال ۲۰۱۶ روت و آن‌روت کنید آیا وسوسه
یک کاربر ارشد بودن شما را به طمع می‌اندازد؟ دسترسی به اندروید، .
آموزش روت و آن‌روت کردن ( root and unroot ) موبایل و یا تبلت های آندرویدی
www.bestofday.ir/download/text/1471527469
‎18 ساعت قبل . چطور گوشی و یا تبلت اندرویدی خودتان را در سال ۲۰۱۶ روت و آن‌روت کنید آیا وسوسه
یک کاربر ارشد بودن شما را به طمع می‌اندازد؟ دسترسی به.
آموزش روت و آن‌روت کردن ( root and unroot ) موبایل و یا تبلت های آندرویدی
www.mehriachat.ir/./آموزش-روت-و-آنروت-کردن--root-and-unroot--موبایل-و-یا-تبلت-های-آندرویدی.html
‎9 ساعت قبل . 3 hours ago - هر آنچه که باید در مورد روت و آن‌روت کردن گوشی ها و تبلت های اندرویدی
باید بدانید را در این مقاله بلند از میهن دانلود بخوانید .هر آنچه…
روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست؟ - سرزمین دانلود
www.sarzamindownload.com/contents/1306/
‎اندروید,روت,روت اندروید,آموزش,نرم افزار,آموزش رایگان,روت کردن چیست,روت کردن
گوشی . روش های مختلفی برای روت کردن موبایل های اندرویدی وجود دارد. . Root و
Unroot کردن گوشی هیچ تاثیر مثبت یا منفی بر روی کارکرد سخت افزاری آن ندارد.
. آیا بعد از روت کردن میشه رام اصلی تبلت رو دوباره بریزی و تبلت به حالت قبلی
برگرده؟
بهترین روش روت کردن انواع گوشی های اندروید - سرزمین دانلود
www.sarzamindownload.com/contents/1878/
‎بهترین روش روت کردن انواع گوشی های اندروید,روت اندروید,آموزش روت,آموزش روت .
root چیست,روت با یک کلیک,آموزش روت کردن موبایل اندروید,ساده ترین روش روت
کردن گوشی . جهت آنروت کردن تلفن همراه خود کافیست به تنظیمات نرم افزار
SuperSU بروید و . در مورد اینکه یک تبلت یا موبایل با این روش قابل روت هست یا
نه فقط باید .
آموزش روت کردن تمام گوشی های اندروید - زومیت
www.zoomit.ir/2016/4/25/./how-to-root-almost-any-android-device/
‎10 مه 2016 . در این مقاله روت کردن گوشی تنها با یک لمس را به شما آموزش خواهیم داد - زومیت. .
اندروید ۸۶.۲ درصد از سهم بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ را در اختیار دارد
. تا به کمک یک اپلیکیشن UnRoot در یک کلیک گوشی خود را از حالت روت . نام
SuperUser یا SuperSu به گوشی اضافه می‌شود که در هنگام آنروت کردن .
3 راه ساده برای حذف روت ( آنروت ) گوشی و تبلت های اندروید - انزل وب
anzalweb.ir/1394/12/22/حذف-روت-آنروت-گوشی-تبلت-اندروید/
‎12 مارس 2016 . آموزش غیرفعال کردن و حذف روت (آنروت) سیستم عامل اندروید. ۳ Ways to Delete Root (
Unroot ) Android . از معروف ترین نرم افزار های فایل منیجر یا مدیریت پوشه ها ، می
توان به Root Browser, ES . برای هرگونه سوال در زمینه گوشی و تبلت و برنامه‌های
موبایل ، می توانید با همکاران ما در " موبایل کمک " تماس حاصل نمایید.
آموزش روت کردن گوشی اندروید با اپلیکیشن kingRoot 4.1 | ترفندها .
tarfandha.net/root-android-by-kingroot/
‎28 مه 2015 . در مطالب پیشین نحوه روت کردن گوشی و تبلت اندرویدی را با استفاده از دو . برای
کسب اطلاعات بیشتر به مطلب " آموزش آنروت " Unroot " کردن گوشی و تبلت اندرویدی
" مراجعه کنید. . برای هرگونه سوال در زمینه گوشی و تبلت و برنامه های موبایل،
می‌توانید با همکاران . با برنامه های king root یا iroot کامپیوتر روت کنید.
اندرویدینا | SuperOneClick | اموزش روت و آنروت گوشیهای اندروید به .
androidina.net/3099/root
‎SuperOneClick روت و آنروت کردن گوشی به وسیله کامپیوتر . برنامه
SuperOneClick را بصورت Run as Admin اجرا کرده و گزینه Root را انتخاب .
همچنین گوشی های زیر روت میکنه نه به صورت کامل . برنامه superuser را در تبلت
ecer با اندروید ۴ دارم. . بتونه روتش کنه این روش شما میتونه یا این موبایل من همچنان
غیر قابل روت شدنه؟آموزش تعمیرات موبایل - مجتمع فنی تهران پایتخت 66123889Ad
www.tehranpaytakht.com/
‎آموزش تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری



دانلود Simply Unroot PRO v7.16 نرم افزار آنروت کردن گوشی اندروید
getandroid.ir/download/apps/tools/3248-Simply-Unroot.html
‎(قطعی ترین راه حل مشکلات نرم افزاری گوشی اندرویدی خود + آموزش آپدیت نسخه
اندروید)​ . 2- در باکس وسط صفحه مدل گوشی یا تبلت اندرویدی خود را سرچ کنید​
. این برنامه تمام دسترسی های روت (root) و افزونه های بیزیباکس (busybox) . دانلود
SBK16 Official Mobile Game 1.0.6 بازی موتور سواری واقع گرایانه 2016 اندروید ·
دانلود .
iRoot 3.2.2 دانلود نرم افزار روت کردن اندروید + آموزش | اندروید گذر
androidgozar.com/26954/vroot.html
‎21 جولای 2016 . . و سریع ترین نرم افزار روت با یک کلیک برای موبایل و تبلت اندروید. . Kingo
Android Root 1.4.6.2750 دانلود نرم افزار روت اندروید با یک . iRoot v1.8.8 English
+ iRoot mobile 3.2.2 (با نام قبلی Vroot) نرم افزاری برای روت کردن دستگاه های .
خود را بدون نیاز به کامپیوتر روت یا آنروت (root یا unroot) کنید.
دانلود Kingo Android Root 1.4.2.2494 x32/x64 – روت کردن گوشی های .
dl30.ir/software/kingo-android-root.html
‎آموزش روت کردن آندروید آموزش روت کردن گوشی اندروید دانلود Kingo Android Root
دانلود . است به بارگذاری آن لطمه وارد کند که بعد ها با فلش کردن یا ریستور آن
برطرف شود. . گوشی خود را به کامپیوتر وصل کرده و این فایل را در مموری داخلی
موبایل تان کپی کنید . این نرم افزار فقط برای Root/Unroot گوشی و تبلت های
اندرویدی است.
گوشی اندرویدی خود را به راحتی "Root یا Unroot" کنید + دانلود و آموزش
www.yjc.ir/./گوشی-اندرویدی-خود-را-به-راحتی-root-یا-unroot-کنید-دانلود-و-آموزش
‎با یک نرم‌افزار ساده می توانید گوشی اندرویدی خود را روت و آنروت کنید.لینک دریافت و
. برای روت کردن می توانید از نرم‌افزار Vroot کمک بگیرید،پس گام های زیر را دنبال
کنید‌ : 1- ابتدا فایل . کردن فایل‌ها · بندهای انگشتان اولین صفحه کلید مجازی این
گوشی موبایل + تصاویر . گوشی من تبلت huawei هست روش عالی کارکرد. hassan.
ساده ترین روش روت تمام گوشی و تبلت های اندروید باTowelRoot
https://www.iranmobile.org/آسان-ترین-روش-روت-اندروید-towelroot/
‎ساده ترین و جامعترین روش روت تمام گوشی های ال جی، سامسونگ ، اچ تی سی، سونی، .
با اندروید 4.4.2 یا قدیمی تر بدون نیاز به کامپیوتر. . و به راحتی می توان گوشی را
به اصطلاح UnRoot کرد و گویی که روت نشده است! (آموزش آنروت بعدا قرار می گیرد) .
برای روت کردن گوشی های اندروید ورژن 5 ال جی کلیک کنید. . امتیاز به ایران موبایل
.
تلگرام کده|ترفند،آموزش
telegramkade.rzb.ir/
‎آموزش آنروت Unroot کردن گوشی و تبلت اندرویدی . را برای شما ایجاد کرده باشد و یا
اینکه نیاز به گارانتی (در صورت روت بودن گوشی ، گارانتی آن از بین می رود) دارید.
در این . root android by kingroot . اما به دلیل روت نشدن دستگاه های برخی از
کاربران تصمیم گرفتیم یکی دیگر از . روشن‌ – خاموش کردن صفحه‌ موبایل بدون
لمس دست .
iRoot v3.1.4 و Kingo Root v4.9.5 روت کردن اندروید با یک کلیک
www.apktops.ir/android-kingo-root-iroot-vroot.html/
‎iRoot از بهترین نرم افزار روت تمام گوشی ها و تبلت های اندرویدی است iroot نسخه جدید
vroot روت کردن اندروید kingo root دانلود iRoot. . اپلیکیشن اندرویدی «مهدقرآن»
برنامه ای است کاربردی برای آموزش قرآن به کودکان و نوجوانان که . دارند که با
دسترسی روت نرم افزار نامبرده قادر است به صورت کامل عملیات خود یا هر گونه عملیات
کرک را .
آموزش روت کردن دستگاه های اندرویدی - ای پی کی نیوز
apknews.ir/14628/how-to-root-android-devices.html
‎{ آسانترین و بهترین روش روت کردن } { همراه با آموزش آنروت کردن دستگاه } { کاملا
تست شده و . اجرای بازی ها و برنامه های اندرویدی [.] نرم افزار های موردنیاز. Required
Apps. mobile . اندروید ، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما گوشی یا تبلت خود را روت
کنید . . + هنگامی دستگاه شناسایی شد بروی ROOT ( گزینه ی سبز ) کلیک کنید و
.
Framaroot 1.9.3 - روت کردن اندروید با یک کلیک و بدون نیاز به pc !
www.farsroid.com/framaroot/
‎برای همین ابتدا کمی در مورد روت کردن گوشی های اندرویدی صحبت می کنیم و در .
آموزش کامل Stories در اینستاگرام برای تازه‌کارها - 509 بازدید . لیگ فصا نیایش
موبازی 1 دستگاه خودرو 206 2 دستگاه تبلت 40 کارت هدیه 50 هزار تومانی 300 شارژ
2000 تومانی . آن از بین می رود و البته می توانید با همین برنامه گوشیتان را آن روت
کنید !
چگونه گوشی اندروید خود را از روت خارج کنید؟ - زوم تک
zoomtech.ir/remove-root-on-your-rooted-android/
‎6 ژانویه 2016 . برای حذف روت روش های گوناگونی وجود دارد اما این روش یکی از امنیتی ترین . گوشی
که در آموزش استفاده شده است گلکسی اس ۴ بوده اما می توانید آن را در . androidpit-
unroot-phone . اگر دنبال روت کردن اندروید هم هستید پیشنهاد میکنم مقاله چگونه .
نه، اما اولین پیش نیاز برای روت و یا آنروت که همه به اون تاکید می کنند .
Previous



آموزش روت کردن دستگاه های اندرویدی - ای پی کی نیوز
apknews.ir/14628/how-to-root-android-devices.html
‎{ آسانترین و بهترین روش روت کردن } { همراه با آموزش آنروت کردن دستگاه } { کاملا
تست شده و . اجرای بازی ها و برنامه های اندرویدی [.] نرم افزار های موردنیاز. Required
Apps. mobile . اندروید ، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما گوشی یا تبلت خود را روت
کنید . . + هنگامی دستگاه شناسایی شد بروی ROOT ( گزینه ی سبز ) کلیک کنید و
.
Framaroot 1.9.3 - روت کردن اندروید با یک کلیک و بدون نیاز به pc !
www.farsroid.com/framaroot/
‎برای همین ابتدا کمی در مورد روت کردن گوشی های اندرویدی صحبت می کنیم و در .
آموزش کامل Stories در اینستاگرام برای تازه‌کارها - 509 بازدید . لیگ فصا نیایش
موبازی 1 دستگاه خودرو 206 2 دستگاه تبلت 40 کارت هدیه 50 هزار تومانی 300 شارژ
2000 تومانی . آن از بین می رود و البته می توانید با همین برنامه گوشیتان را آن روت
کنید !
آموزش روت کردن گوشی با استفاده از کامپیوتر + کاملا تصویری
lineee.ir/android-root-by-the-computer/
‎root اندروید , root گوشی , unroot تبلت , unroot گوشی , آموزش روت کردن , . دوستان
عزیز روت کردن موبایل اندرویدی مزایا و معایبی دارد که در مطالب قبلی به آن پرداختیم.
اما در این مطلب تصمیم داریم آموزش تصویری روت کردن گوشی های اندرویدی را با . با
مراجعه به مطلب " آموزش آنروت " Unroot " کردن گوشی و تبلت اندرویدی " یا مشاهده ی .
آموزش جامع روت اندروید با نرم افزارهای UnlockRoot و VROOT - جوان موبایل
www.javanmobile.com/19080/unlockroot-vroot-android/
‎امروز همراه ما باشید با آموزشی تازه و کاملا اختصاصی روت کردن گوشی های اندرویدی با
دو . در صورتیکه برای اولین بار است که با واژه روت اندروید برخورد می کنید و یا تا
کنون . سلام من با برنامه KING ROOT گوشیمو روت کردم حالا میخوام انروت کنم میشه
کمکم . میشه راهنماییم کنید با چه نرم افزاری میشه تبلت Imet را روت کرد ممنون میشم.
نحوه UnRoot کردن گوشی های Root شده - آتلانتیس
atlantic.cofeblog.ir/post/./نحوه+UnRoot+کردن+گوشی+های+Root+شده
‎در این آموزش نیز قصد داریم نحوه روت کردن گوشی و تبلت های اندروید را . Root
Successed . iRoot، گوشی خود را بدون نیاز به کامپیوتر روت یا آنروت (root یا
unroot) کنید . 23 . آموزش . بلاگ - کامل‌ترین آموزش آنلاک و روت گوشی‌های htc -
موبایل یاب
روت و آنروت گوشیهای اندروید به روش ساده – اختصاصی موبفا - موبفا .
www.mobfa.org/1390/./روت-و-آنروت-گوشیهای-اندروید-به-روش-ساده/
‎این روزها اکثر دستگاه های موبایل و تبلت اندرویدی قابلیت اتصال انواع فلش، موس،
. که به پورت شارژ گوشی یا تبلت وصل میشود و میتوانیم تجهیزات نامبرده شده را به
OTG . دسته : آموزش های اندروید، اندروید، برنامه اندروید، برنامه اندروید، برنامه های
آندروید . نکته:آنروت کردن به این روش درصورتی جواب میده که فقط از روش بالا گوشی
رو .
دانلود iRoot (formaly Vroot) v1.8.6.19460 - نرم افزار روت کردن دستگاه
p30download.com/fa/entry/55289/
‎یک نرم افزار کم حجم برای روت کردن گوشی های موبایل اندرویدی، به منظور به دست
آوردن . دانلود Adobe Captivate v9.0.2.421 x64 - نرم افزار ساخت آموزش های مجازی[
15,285] . اگر کاربر یک گوشی یا تبلت اندرویدی هستید حتماً اصطلاح روت کردن را
شنیده‌اید. . Android,root,unroot,reroot,Android,اندروید,آندروید,نرم افزار,روت,روت
کردن,روت .
دانلود نرم افزار Vroot روت کردن گوشی های اندروید | دانلود فارسی
download.ir/دانلود-نرم-افزار-vroot-روت-کردن-گوشی-های-اند/
‎خرید انواع لوازم جانبی موبایل و تبلت; فروشگاه اینترنتی فارس کالا; farskala.ir .
به هسته اصلی سیستم عامل گوشی و یا تبلت اندرویدی خود دسترسی داشته باشید . .
در زمینه روتینگ ارائه شده ولی راحت ترین این نرم افزارها One Click Root می باشد . .
دانلود نرم افزار Vroot روت کردن گوشی های اندروید با لینک مستقیم از دانلود فارسی .
Root Genius 3.1.7 Win / 2.2.83 Android روت کردن گوشی و تبلت اندروید
soft98.ir/mobile/15955-Root-Genius.html
‎Root Genius دانلود نرم افزار Root Genius 3.1.7 یکی از معروف ترین و بهترین نرم
افزارهای روت . موبایل | نویسنده : TRACKER | تاریخ انتشار : 1395/02/02 | تعداد
بازدید : 702917 . شما می توانید به ساده ترین روش و تنها با یک کلیک، گوشی یا
تبلت اندروید خود را روت کنید. . و نیز از نسخه های مختلف اندروید پشتیبانی می
کند.
روت اندروید - دبلیو موبایل
wmobile.ir/tag/روت-اندروید/
‎روت اندروید - دبلیو موبایل. آموزش ترفند آنروت (unRoot) دستی گوشی اندروید . نرم
افزار روت گوشی و تبلت اندروید با Kingo Root . روت کردن به معنای ایجاد دسترسی
به فایل های سیستمی می باشد جهت اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ( روت اندروید
چیست ؟ ) . سیستم عامل اندروید یک سیستم عامل Open Source یا منبع باز می باشد
.
Previous



آموزش روت کردن گوشی های سامسونگ به وسیله CF-Auto-Root - دانلود جدید
rk9.ir/news/6929
‎3 مه 2016 . mobology.ir › آموزش ها و مقالات موبایل › آموزش ها › Android . آموزش . روت کردن گوشی
آندروید با برنامه CF Auto Root روت سازی عملیاتی جهت افزایش . . آنروت ” Unroot ”
کردن گوشی و تبلت اندرویدی با Universal Unroot . روت . روت کردن گوشی های
اندروید به وسیله فایل CF-Root و یا همان CF-Auto-Root . samsung, .
آموزش روت کردن گوشی اندرویدی با برنامه iRoot - دانلود جدید
rk9.ir/news/6920
‎3 مه 2016 . . پاک نمی شود. . نسخه موبایل نرم افزار iRoot، گوشی خود را بدون نیاز به کامپیوتر
روت یا آنروت (root یا unroot) کنید. . مثلا اگر با نرم افزار iroot با king root
گوشیمو روت کنم بهتره یا با این روش . . در این آموزش نیز قصد داریم نحوه روت کردن
گوشی و تبلت های اندروید را با برنامه iRoot و توسط خود گوشی آموزش دهیم.
روت کردن گوشی با استفاده از نرم افزار iRoot در کامپیوتر + آموزش
porshe98.rozblog.com/روت-کردن-گوشی-با-استفاده-از-نرم-افزار-iroot-در-کامپیوتر--آموزش.html
‎موبایل نرم افزار iRoot، گوشی خود را بدون نیاز به کامپیوتر روت یا آنروت (root یا .
3 . iRoot 3.0.0 و Kingo Root 2.9 دانلود برنامه روت کردن اندروید با یک کلیک . در
این آموزش نیز قصد داریم نحوه روت کردن گوشی و تبلت های اندرویدی را با استفاده ا,
آموزش روت کردن گوشی . دانلود Simply Unroot 6.34 نرم افزار آنروت کردن گوشی های
.
آموزش روت گوشی با برنامه های Kingo Root و iRoot
beryan95.rozblog.com/post/484
‎15 ژوئن 2016 . در این آموزش نیز قصد داریم نحوه روت کردن گوشی و تبلت های اندروید را با برنامه . .
iRoot نسخه موبایل و یا نرم افزار Framaroot و یا Kingo Root و … 16 . آموزش روت
کردن . Universal Android Root app : برنامه را باز کرده و “Unroot . . نسخه موبایل
نرم افزار iRoot، گوشی خود را بدون نیاز به کامپیوتر روت یا آنروت (root
آموزش روت کردن گوشی با استفاده از کامپیوتر و برنامه Root Genius .
www.cafepars.com/Forum/Post/1039
‎5 مارس 2016 . روت کردن گوشی و تبلت اندرویدsoft98.ir › موبایلTranslate this page5 days ago .
شما می توانید به ساده ترین روش و تنها با یک کلیک، گوشی یا تبلت اندروید خود را
روت کنید. . فلش با قابلیت اتصال به موبایل و کامپیوتر، 6 ماه اعتبار رایگان .
روت| آموزش روت کردن گوشی های اندرویدی با Root Genius - انجمن .
آموزش آن روت Unroot ساده گوشی و تبلت - اندروید زوم
androidzoom.ir/2628/how-to-easy-unroot-android/
‎16 آگوست 2014 . پیشتر در مقاله تحت عنوان “روت (Root) چیست؟ . تگ هاUnroot Android آموزش
Unroot آموزش آنروت اندروید آن روت آنروت چیست روت. توجه: برای هرگونه سوال درباره
این مطلب یا موارد دیگر در زمینه گوشی و تبلت و برنامه‌های موبایل، می‌توانید با .
پست آنبریک کردن دستگاه های سامسونگ به زودی در سایت قرار خواهد گرفت.
روت گوشیهای اندروید با Easy Rooting Toolkit - جی ال ایکس موبایل
www.glxmob.ir/post/19
‎برای این ساعت آموزش root و unroot کردن گوشی های اندروید را برای شما آماده کرده ایم. .
یه سایت خوب برای دانلود فایل فلش گوشی های glx, 0, 75, famerom . تغییرات دلخواه
خود را ایجاد کنیم و همچنین برای ریختن فونت و یا نصب فارسی ساز و برخی از نرم
افزارها باید گوشی حتما روت باشد. . آموزش روت کردن تبلت و گوشیهای جی ال ایکس
.
روت چیست؟ و چرا باید دستگاه اندرویدی خود را روت کنیم؟ | فارنت
farnet.ir/./what-is-root-and-why-should-we-root-our-android-devices/
‎اگر کاربر یک گوشی یا تبلت اندرویدی هستید حتماً اصطلاح روت کردن را .
می‌توانید دستگاه را مجدداً آنروت کنید) و کمی ریسک هم دربر دارد اما اگر طبق راهنماها عمل
. Root-Apps . با این‌که گوگل حداقل هر سال اندروید را یک‌بار آپدیت می‌کند سازندگان
گوشی‌ها . این‌ها تنها چند دلیل از ده‌ها دلیل مختلف برای روت کردن گوشی یا تبلت‌های
اندرویدی .
همه چیز در رابطه با روت (Root) گوشی‌های اندرویدی - موبایل کمک
www.mobilekomak.com/howto/Android./روت-Root-گوشی-اندروید
‎در این مطلب با معنی روت Root و آموزش روش‌های روت Root به طور کامل آشنا خواهید شد. .
روت Root به معنای دسترسی بیشتر به سیستم عامل اندروید است که پس از گذشت
مدت زمانی . پس از روت Root کردن گوشی یا تبلت اندرویدی خود با کمک برنامه هایی
نظیر Root Uninstaller . به علاوه گزینه‌ای برای حذف دسترسی روت (UnRoot) نیز دارد
.
آموزش تصویری روت کردن گوشی با استفاده از کامپیوتر - کیاوش - بلاگ
kiavash.blog.ir/post/106/android-root-by-the-computer
‎10 ژوئن 2015 . root اندروید , root گوشی , unroot تبلت , unroot گوشی , آموزش روت کردن , . اما در این
مطلب تصمیم داریم آموزش تصویری روت کردن گوشی های . به مطلب " آموزش آنروت "
Unroot " کردن گوشی و تبلت اندرویدی " یا مشاهده ی . روت موبایل.
Previous



آموزش تصویری تمامی روش های روت کردن اندروید | مجله آنلاین کولدرینک .
colddrink.ir/1393/12/آموزش-تصویری-تمامی-روش-های-روت-کردن-اند/
‎4 مارس 2015 . نحوه آنروت کردن گوشی . اصلا روت چیست و چرا باید گوشی یا تبلت خود را روت
کنید؟ . بله سایت یک موبایل به شما پیشنهاد میکند که حتما این کار را انجام . root
android آموزش تصویری روت اندروید با برنامه Kingo و Framaroot (فول) . صبر
کنید تا کوشی شما شناسایی شود ملاحظه می کنید که گزینه Unroot وجود دارد.
آموزش Root و UnRoot کردن اندروید - کَــلَــک آمــوز
kalakamuz.ir/آموزش-root-و-unroot-کردن-اندروید/
‎خیلی از مواقع برای انجام دادن کارهایی مجبور میشیم گوشی اندرویدمون رو روت کنیم .
کافیه برنامه رو دانلود و نصب کنین بعدش روی Temp.un-root کلیک کنین سپس .
توجه: برای هرگونه سوال درباره این مطلب یا در زمینه گوشی و تبلت و برنامه های موبایل،
.
روت کردن گوشی اندروید یعنی چه؟ - جزیره موبایل و گجت های هوشمند
gsm.itpro.ir/./روت-کردن-گوشی-اندروید-یعنی-چه؟-چرا-و-چگونه-اینکار-را-انجام-می-دهیم؟
‎با سلام ، می دانید روت کردن ( Root) گوشی یعنی چه؟ . ریشه ای به دستگاهی که
سیستم عاملش اندروید است که میتواند گوشی، تبلت یا هرچیزی باشد. . البته این
برنامه قابلیت Unroot ( بازگشت از حالت روت) را نیز دارد. . آموزش روت کردن گوشی
اندرویدی .
آموزش روت کردن تمام گوشی های اندروید | اندروید به امکانات - قطره
www.ghatreh.com/news/./آموزش-روت-کردن-تمام-گوشی-های-اندروید
12 مه 2016 . آموزش جامع آنروت کردن تمام گوشی های اندرویدی +عکس . با اطمینان کامل می توان گفت
که روت کردن در حالت عادی هیچ خطر یا . اپلیکیشن های UnRoot همه چیز در گوشی شما
به حالت اول برخواهد گشت. . است تا گوشی شما را هم از طریق رایانه و هم از داخل گوشی
موبایل روت کند. . مشخصات تبلت 18 اینچی لنوو لو رفت +سند .
روت کردن با یک کلیک (بدون نیاز به کامپیوتر) - اندروید
androidiha.net/one-click-root/
‎امروز در بخش آموزش اندرویدیها برای شما آموزش روت کردن گوشی بدون نیاز به
کامپیوتر و . این روش روت در عین سادگی بسیار کاربردی است و طیف وسیعی از
گوشی ها و تبلت ها را . برای آنروت کردن هم میتونید تمام مراحل رو انجام بدید اما به جای
گزینه های Inistall . برای هرگونه سوال در مورد این مطلب یا موارد دیگر در زمینه موبایل،
می توانید با .
آموزش روت و آنروت گوشی های اندروید | برگ ریز : معرفی و نقد و بررسی .
www.bargriz.ir/آموزش-روت-و-آنروت-گوشی-های-اندروید/
‎26 جولای 2013 . روت (Root) چیست و چرا باید اسمارت فون خود را روت کنید؟ . روت کردن در اندروید
بدین معناست که شما می توانید به راحتی از حافظ های امنیتی و . کرده به به راحتی با
رجیستر ها و فایل های سیستمی کار کنید یا حتی آنها را تغییر دهید . . و وقتی شما
انروت (Unroot) می کنید به حالت قبل از روت گوشی خود را برمیگردانید.
آموزش و دانلود برنامه روت کردن گوشی ال جی اندروید 5 و 4 | LG
javuni.ir/news/82393
‎4 مه 2016 . . می باشد. . راه 1 : آموزش روت گوشی های ال جی اندروید 5 (LG One Click Root V1.3). .
mobology.ir › آموزش ها و مقالات موبایل › آموزش ها › Android. ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ه‍ . آنروت ”
Unroot ” کردن گوشی و تبلت اندرویدی با Universal Unroot . روت اندروید . ۳- با
برنامه روت چکر روت بودن یا نبودن گوشی رو چک کنید (دانلود برنامه).
دانلود نرم افزار روت کردن اندروید | دانلود رایگان
dlrayegan.com/2015/12/06/دانلود-نرم-افزار-روت-کردن-اندروید/
‎6 دسامبر 2015 . دانلود نرم افزار روت کردن آسان موبایل و تبلت اندروید . آموزش های سخت و پیچیده را
فراموش کنید، هر کس می تواند آن را به راحتی کنترل کند. . نرم افزار iRoot، گوشی
خود را بدون نیاز به کامپیوتر روت یا آنروت (root یا unroot) کنید.
روت sony z2 با اندروید 6 | هاست ارزان
find.imenkavosh.com/روت-sony-z2-با-اندروید-6/
‎1 جولای 2016 . Sony Xperia Z2 بانظرات کاربران در مورد گوشی موبایل سونی اما در اندروید هرکاری .
آموزش آنروت Unroot کردن گوشی های اندروید آوریل شما با . سازگار اندروید با
برنامه‌های روت کننده با droidviews/root-sony- xperia-z-and-z- . گوشی های
اکسپریااین تم بر روی گوشی ها یا تبلت هایی با اندروید ۵ و بالاتر قابل نصب و .
دانلود Root Genius 3.1.7 - نرم افزار روت کردن اندروید - دانلودیها
www.downloadyha.com/root-genius/
‎2 مه 2016 . با روت کردن گوشی شما امکان ویرایش برخی فایل های سیستم را که به . عالی بود من
موبایل هواوی y530دارم روت شد حال کردم دمت گرم واقعا دمت گرم . سلام دادا میگم یه اموزش
هم زیر پست میزاشتی بفهمیم چطور روت کنیم . با این برنامه هم میشه انروت کرد؟ .
توروقران جواب بده یا یه نرم افزاری بگو تبلت های لنوو رو روت کنه .
Previous



Kingo ROOT 1.3.6.2289 – نرم افزار روت اندروید - دانلود نرم افزار,اخرین .
newsofts1.blogsky.com/./Kingo-ROOT-1-3-6-2289-–-نرم-افزار-روت-اندروید
‎12 آوریل 2015 . دانلود iRoot 1.7.9.2 روت گوشی های اندروید با یک کلیک + آموزش Vroot . 30 ا کتبر
2014 یک نرم افزار کم حجم برای روت کردن گوشی های موبایل اندرویدی، به . یا تبلت
اندرویدخود به کامپیوتر، امکان Root و Unroot کردن دستگاه اندرویدرا برای شما .
9_اندرویدینا | SuperOneClick | اموزش روت و آنروت گوشیهای اندروید به
آموزش کار با نرم افزار Kingo Android Root – پاتریس موبایل
patriss.ir/1394/12/04/آموزش-کار-با-نرم-افزار-kingo-android-root/
‎23 فوریه 2016 . آموزش های تخصصی نرم افزار تلفن همراه ، رام های نایاب اندروید، رام های . صفحه اصلی ·
دانلود فایل فلش و رام . برای روت کردن دستگاه های اندرویدی راه های بسیاری وجود دارد.
. فایل ها از اینترنت دانلود شده و به گوشی یا تبلت شما منتقل خواهد شد. . جای
نگرانی وجود نخواهد داشت چرا که با وجود اپلیکیشن‌های UnRoot همه چیز در .
آموزش خارج کردن گوشی اندرویدی از روت - دیجی نکست
diginext.ir/آموزش-خارج-کردن-گوشی-اندرویدی-از-روت/
‎11 سپتامبر 2015 . تبلت · دسکتاپ · لپ تاپ · موبایل · گوناگون . توسط: pooya در آموزش, آموزش اندروید,
اندروید, داغ, سیستم عامل, موبایل, . برنامه شده و سپس به تنظیمات نرم افزار بروید و
روی Full Unroot بزنید و . کامل از حذف شدن روت روی گوشی خود مطمئن بشید برنامه
Root checker را از . مطلب قبلی خداحافظی گوشی های لومیا در ایران !
آموزش جامع و تصویری روت گلکسی اس 5 سامسونگ ( تمام مدل . - سم موبایل
sam-mobile.ir/آموزش-روت-گلکسی-اس-5-سامسونگ-تمامی-مدل-ه/
‎30 مه 2014 . اجازه دهید قبل از شروع آموزش ، به برخی از مزیت های روت کردن دامن بزنیم. . را نصب
کنید و یا برنامه هایی که نیاز به گوشی روت شده دارند را اجرا نمایید. . روت کردن
اندروید چیزی به مانند جیل بریک کردن iOS می باشد. . و صبر کنید تا گلکسی اس
5 شما فلش شده و ری استارت (restart) شود. . گذینه full unroot رو بزنید.
دانلود نرم افزار خارج کردن موبایل و تبلت از روت ( آنروت کردن) در 4 مرحله
www.new4android.ir/./دانلود-نرم-افزار-خارج-کردن-موبایل-و-تبل.html
‎2 ژوئن 2015 . آموزش بدن سازی . آیا برای شما پیش آمده است که پس از روت کردن گوشی اندروید
خودتان از این کار . با ما با دانلود نرم افزار Simply Unroot 5 همراه باشید. . از این اقدام
خود پشیمان شوید، و تصمیم بگیرید که موبایل یا تبلت خود را به حالت . برچسب ها:
آنروت کردن گوشی های اندروید, برنامه برای رت کردن اندروید, بهترین .
ترفند موبایل - هر آنچه بخواهید
win9.persianblog.ir/tag/ترفند_موبایل
‎10 آوریل 2015 . مفقود شدن یا به سرقت رفتن تلفن همراه هوشمند یا تبلت یکی از بدترین . آموزش
روت کردن گوشی های اندرویدی با vroot . مثلا در سیستم عامل آندروید باید دستگاه
خود را Root کنید . روت . در بخش تنظیمات، فلش و حالت HDR را خاموش کنید .
البته قابلیت unroot کردن هم دارین, در صورتی که بخوایین انجامش بدین!
آموزش روت کردن گوشی و تبلت اندرویدی با یک کلیک - آی تی رادار - خانه
itradar.ir/69-how-to-easily-root-an-android-device/
‎17 ژانویه 2014 . روت کردن اندروید معادل معنی جیلبریگ ای است که در گوشی های آیفون به کار می رود به
این معنی که سیستم عامل گوشی خودتان را آنلاک می کنید این. . فروشگاه اینترنتی
موبایل آبی . اگه گوشی رو بعد از روت کردن،آنروت کنی توی گارانتی گوشی یا . اغا
مدیر بعد root کردن میشه unroot کرد گوشیرو با ین برنامه ؟
[آموزش کامل تعویض رام های گوشی های آندروید] - Ashiyane
ashiyane.org/forums/showthread.php?97781-آموزش.های.های-آندروید
‎23 جولای 2013 . کردم دیدم که مطالب برای روت کردن و تعویض رام برای هر مبحث خیلی به هم . رو خیلی
شنیدین و ممکنه که در مبحث کامپیوتر بوده یا در مبحث موبایل که در هر دو . مخصوص
به خودش رو دارد و هیچ دو گوشی اندرویدی یا تبلت رو نمی توانید پیدا . کنید و برای
روت کردن روی Root و برای آنروت کردن روی Unroot کلیک کنید و .
[آموزش] روت کردن و از روت خارج شدن با استفاده از برنامه Kingo .
forum.mobilestan.net/archive/index.php/t-309179.html
‎تقریبا تمام گوشی ها و تبلت های اندروید رو روت کرد بدون کانتر انداختن . خلاصه ما
تواقع داریم با همون ورژن قدیمی گوشی جدیدمون یا رام جدیدمون رو روت کنیم . در جواب
اون دوست عزیز باید گفت بله با آنروت کردن knox دوباره راه میفته .
اموزش فلش و روت گوشی 95 | دانلود جدید 95
dlnew95.ir/فارسی-ساز-گوشی-های-اندروید.html
‎16 فوریه 2016 . Jan 19, 2016 – اموزش روت root گوشی های هواوی … در این آموزش قصد داریم روش . آموزش
آنروت Unroot کردن گوشی های اندروید – موبولوژی. mobology.ir › … . sam-mobile.ir/
آموزش–روت-گلکسی-اس-۵-سامسونگ-تما… Translate this . Mar 23, 2013 – روت
کردن مربوط به گوشی و یا تبلت های اندرویدی است. … همچنین با فلش .
Previous



آموزش روت کردن با یک کلیک بدون نیاز به کامپیوتر | اندرویدکده
androidkade.com/./آموزش-روت-کردن-با-یک-کلیک-بدون-نیاز-به-ک.html
‎29 سپتامبر 2013 . لازم به ذکر است که این روش بر روی اکثر گوشی ها و تبلت های اندروید . تماس با
موبایل : 99225515 (بدون پیش شماره و از همراه اول) . سلام با روت کردن مشکل سخت
افزاری یا بریک گوشی به هیچ وجه اتفاق نمی افته . ۱٫اگه گوشی رو روت کنیم
گارانتیش میپره بعدش اگه ان روت کنیم . میخوام unroot کنم چیکار کنم؟
5 دلیل برای اینکه نباید گوشی آندروید خود را روت کنید ! | tech24
tech24.ir/5-دلیل-برای-اینکه-نباید-گوشی-آندروید-خود.html
‎24 جولای 2014 . با بدست آوردن دسترسی به روت یا ریشه آندروید ، شما به کنترل تمام . حتی بعضی
از گوشیها مانند سامسونگ دارای شمارنده فلش کردن در داخل خود . برای مثال برای روت
کردن گوشی های نکسوس شما باید toolset را دانلود . android-root . معرفی و آموزش هک
بازی اندروید با SB Game Hacker . مخصوصا با موبایل هک کنی.
آموزش آنروت unroot انواع گوشی و تبلت - آپارات
www.aparat.com/v/./آموزش_آنروت_unroot_انواع_گوشی_و_تبلت
‎16 آگوست 2014 . اندروید زوم آموزش آنروت unroot انواع گوشی و تبلت -- اطلاعات بیشتر در سایت
اندروید زوم http://tinyurl.com/unroot-Android-zoom-ir آموزش آنروت unroot انو. .
برنامه های پرمصرف باتری در زمینه اندروید android battery life . آموزش روت کردن
گوشی اندروید با کامپیوتر . آپارات در موبایل Windows, Android, iOS.
هشت روش آنروت Unroot کردن گوشی های اندروید - Crt
crt.r98.ir/post/654
‎5 ژوئن 2016 . آموزش آنروت Unroot کردن گوشی های اندروید کامل ترین و جامع ترین . برای آنروت
کردن گوشی خود توسط نرم افزار های Universal Unroot و یا Ginger Root . سه راه ساده
برای حذف روت ( آنروت ) گوشی و تبلت های اندروید : . دقت کنید که ممکن است بنا به
شیوه ی روت کردن شما ، این فایل اصلا در موبایل شما وجود نداشته باشد.
روت کردن گوشی های اندروید با برنامه Kingo ROOT (تست شده .
forum.persiantools.com/./روت-کردن-گوشی-های-اندروید-با-برنامه-kingo-root-تست-شده.648901/
‎درود دوستان میخواستم طریقه روت کردن گوشی با برنامه King ROOT و معرفی کنم. .
گزینه Remove Root برای اینه که گوشی و آن روت کنید. (از حالت .
ترفندها: تمام آنچه که در رابطه با روت باید بدانید - دیجیاتو
digiato.com/article/2014/./ترفندها-تمام-آنچه-که-در-رابطه-با-روت-با/
‎9 آگوست 2014 . چند سالی است که اندروید پا به دنیای سیستم عامل های موبایل گذاشته. . با روت کردن
تلفن یا تبلت اندرویدی می توان به دستگاه این قدرت را داد که خارج از هر قید و بندی
عمل کند. . ما در دیجیاتو قصد داریم یک آموزش جامع در رابطه با روت گجت های اندرویدی
. در لغت “Root” به معنی ریشه است و در اندروید هم همین معنی را دارد.
Unroot” | سایت تفریحی فان کده
topfun.in/post/unroot/
‎Root و Unroot کردن اندروید با Super One Click اندرویدخانه و آموزش آنلاک کردن
بوتلودر . دانلود Simply Unroot نرم افزار آنروت کردن گوشی های و MoNaF Personal
. چگونه گوشی اندرویدی خود را آن روت کنیم آی تی رسان و دانلود رام رسمی اندروید برای
. جهت مدیریت دسترسی دیگر نرم افزار ها به روت در اندروید اگر گوشی یا تبلت خود.
آموزش کامل و اسان روت کردن گوشی های اندروید - تاپ 2 دانلود
top2download.com/آموزش-کامل-و-اسان-روت-کردن-گوشی-های-اندر.html
‎28 ژوئن 2014 . صفحه اصلی » آموزش » آموزش کامل و آسان روت کردن گوشی های اندروید . لایه روت وارد
شوید میتوانید در بوت دستگاه اختلال یا حتی ان را نابود کنید! . میتوانید گوشی را
unroot کنید (بازگردادندن گوشی به حالت معمولی ). . حالا باید بر روی گزینه root که
سبز رنگ است کلیک کنید و با این . تبلت هیوندا مدل p700 plus
[آموزش] روت(Root) و آنروت(Unroot) کردن Motorola Atrix با نرم افزار .
www.persiandroid.net/thread473.html
‎سلام همونطور که میدونید برای اینکه بتونید از گوشی اندرویدی خودتون نهایت استفاده
رو ببرید و بتونید از کاستوم رام های مختلف استفاده کنید باید به فایلهای.
آموزش کامل روت کردن گوشی های آندروید - سایت موبایل اسکای
mobilesky.ir/amoozesh-root-gooshi-android/
‎امروز آموزش root کردن گوشی های آندروید را در سایت تخصصی موبایل اسکای قرار داده
ایم . به شما اجازه میدهد تا تعیین کنید کدام برنامه به روت دسترسی داشته باشد یا
خیر. . و اگر خواستید unroot کنید با همین نرم افزار می توانید این کار انجام دهید. .
من گوشیم گلکسی ایس هست برنامه هاای مثل فلش و چند بازی دیگر روی آن نصب نمی
شود .
Previous



آموزش روت کردن تمام گوشی های اندروید - سایت خبری فناوری اطلاعات isf
tnews.ir/news/798a62983957.html
16 مه 2016 . در این پست از زومیت ۵ روش مختلف را برای روت گوشی های مختلف به شما آموزش خواهیم
داد که می توانید با استفاده از آن ها به آسانی هرچه تمام تر گوشی خود .
روت گوشی - خرید vpn,خرید کریو, خرید وی پی ان
iceku2012.ir/post/روت-گوشی/
‎روت کردن گوشی های اندرویدی به چه معناست و دانلود supersu Pro نرم افزار موبایل
مدیریت . SuperOneClick اموزش روت و آنروت گوشیهای اندروید به روش ساده. . دانلود
Kingo Android Root x x روت کردن و Super One Click v روت و آنروت کردن گوشی به
وسیله . روش تشخیص روت بودن یا نبودن گوشی , طریقه روت کردن گوشی و , اندروید
زوم .
روت کردن گوشی های اندرویدی به چه - خرید vpn,خرید کریو, خرید وی پی ان
cdms.ir/post/روت-کردن-گوشی-های-اندرویدی-به-چه/
‎برای این ساعت آموزش root و unroot کردن گوشی های آندروید را برای شما آماده کرده ایم
این روش. . ردیابی افراد با شماره موبایل میخای بدونی دوست دختر یا دوس پسرت کجاها
میره. . iRoot از بهترین نرم افزار روت تمام گوشی ها و تبلت های اندرویدی است که هم .
Root و کارهایی که میتوانید با آن. روت گوشیهای اندروید با Easy Rooting Toolkit.
همه چیز در رابطه با روت Root گوشی‌های اندرویدی – نود و هشت دانلود
98dl.org/2016/07/20/همه-چیز-در-رابطه-با-روت-root-گوشی‌های-اندر/
‎20 جولای 2016 . همه چیز درباره روت کردن گوشی های اندروید + آموزش روت گوشی … . همه چیز در رابطه با
روت (Root) گوشی‌های اندرویدی – موبایل کمک . با روت کردن تلفن یا تبلت اندرویدی
می توان به دستگاه این قدرت را داد که خارج از هر … . نسخه موبایل نرم افزار iRoot،
گوشی خود را بدون نیاز به کامپیوتر روت یا آنروت (root یا unroot) …
روت کردن تمامی گوشی های Samsung توسط نرم افزار VRoot - انجمن .
forum.and-roid.ir/thread174096.html
‎14 مه 2008 . گوشی / تبلت من: روت کردن تمامی گوشی های Samsung توسط نرم افزار VRoot . و یا
از ترس اینکه فایل رو به اشتباه فلش کنند و گوشی دچار مشکل بشه . این آموزش
توسط خودم روی 90% از گوشی های سامسونگ تست شده و به . 3- پس از اتصال گوشی
به سیستم و شناسایی گوشی توسط نرم افزار، بر روی گزینه ROOT که .
KingRoot 4.9.6 دانلود نرم افزار روت کردن اندروید با یک کلیک+نسخه .
amirrayaneh90.bla.myblogreader.xyz/post680227.html
‎KingRoot v4.9.6 برنامه ای برای روت کردن تقریبا تمام دستگاه های اندروید با یک .
در صورتی که پس از روت کردن به هر دلیلی پشیمان شدید می توانید دستگاه خود را
آنروت (unroot) کرده و به حالت . لطفا در مورد روت شدن یا نشدن دستگاه اندروید خود
سوال نفرمایید. . 1, enhanced ability Root adapter Samsung , Huawei and more
models
LG L70 Dual D325 - نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل ال جی ال 70 .
www.mobile.ir/phones/comments-37405-lg-l70-dual-d325.aspx
‎رای آنروت Unroot کردن گوشی اندرویدی خود به وسیله SuperSu مراحل زیر را انجام دهید :
. 10:otg یا فلش ساپورت نمیکنه حسگر نور نداره دکمه های پاینش نور ندارن که این
برام مهم . لطفا اموزش نحوه روت کردن گوشیتون رو بزارین مدل من d320 هستش .
گوشی تک سیم رو بعد امتحان هزار برنامه و روش اخرش با برنامه kingo root و با پی سی
سبد بلاگ | آموزش روت کردن گوشی های اندروید
newfeeds.sabad-blog.ir/page-18484.html
گوشی ,اندروید ,آموزش ,root ,افزار ,برنامه ,بدون نیاز ,گوشی اندروید ,root genius ,
دانلود . بسیاری از کاربران موبایل های اندروید با کلمه روت آشنا هستند و یا حداقل نام
آن را .
اموزش روت گوشی اندروید با کامپیوتر
axnew.ir/tag/اموزش-روت-گوشی-اندروید-با-کامپیوتر
‎Kingo Android Root 1.4.3.2539 دانلود نرم افزار روت اندروید . . در این آموزش نیز
قصد داریم نحوه روت کردن گوشی و تبلت های اندروید را با برنامه . یک نرم افزار کم
حجم برای روت کردن گوشی های موبایل اندرویدی، به منظور به دست آوردن . فقط با یک
کلیک گوشی یا دستگاه اندروید خود را روت کرده تا ظرفیت کامل دستگاه خود را فعال
کنید .[PDF]
8 روش روت گوشی ها و تبلت های اندروید آموزش
ketabesabz.com/dl/24612
‎های. سیستمی. اندروید. و. اعمال. تغییرات. در. آن است . مزایای روت کردن گوشی چیست؟
روت کردن گوشی . های. سیستمی گوشی در هنگام مرور یک لیست یا باز شدن. پنجره.
Previous


[PDF]
دانلود رایگان کتاب
ketabesabz.com/dl/24612
‎های. سیستمی. اندروید. و. اعمال. تغییرات. در. آن است . مزایای روت کردن گوشی چیست؟
روت کردن گوشی . های. سیستمی گوشی در هنگام مرور یک لیست یا باز شدن. پنجره.
دانلود Simply Unroot 4.1.8 نرم افزار آنروت کردن گوشی اندروید | فرا پرس
farapress.ir/./دانلود-Simply-Unroot-4.1.8-نرم-افزار-آنروت-کردن-گوشی-اندروید/
‎24 مه 2015 . 2- در باکس وسط صفحه مدل گوشی یا تبلت اندرویدی خود را سرچ کنید​ . Simply
Unroot قادر است تا تمام دسترسی های روت در گوشی را حذف کند. . نرم افزار اندروید
آموزش زبان انگلیسی زبانشناس : سریعترین روش یادگیری زبان . برنامه کلین
مستر پرو اندروید دانلود Mobile Tracker v1.3 - برنامه پیدا کردن موبایل گم .
آنروت کردن گوشی اندروید با Simply Unroot v4.13 - گوشی
www.searchyar.com/ex/4x5aqvieggq8kg1.html
‎Delete Telegram account آموزش دلیت و حذف اکانت تلگرام 26,444 views;
Mobogram . Simply Unroot یک برنامه ساده و آسان برای آنروت کردن دستگاه های
اندروید. . است و به آسانی می تواند گوشی شما را چک کرده و روت یا آنروت بودن آن را به
شما نمایش دهد. نسخه جدید این برنامه مفید را همینک می توانید از ملی موبایل در اختیار
داشته باشید.
اندروید 5 روت - لینک گردی
sarfun.ir/news/اندروید-5-روت
‎سلام و خسته نباشید من گوشیم رو با اندروید 5.0.1 روت کردم. بعد از چند روز . آموزش
ساده روت گوشی و تبلتهای سامسونگ با اندروید 5 یا همان لالی پاپ را بطور کاملا .
183. روت اندروید 5 . اندروید 5 / Android 5 سیستم عامل موبایل گوگل برای گوشی های
هوشمند. 893 . Simply Unroot v7.16 دانلود نرم افزار آنروت کردن گوشی … برنامه
آنروت .
آموزش روت کردن گوشی های اندروید
www.farsiworld.ir/./[اختصاصی_فارسروید]_روت_اندروید_511_گوشی_های_….html
‎iRoot v3.1.4 و Kingo Root v4.9.5 روت کردن اندروید با یک … . Simply Unroot v7.16
دانلود نرم افزار آنروت کردن گوشی های . Simply . چرا روت کردن گوشی یا تبلت
اندرویدی‌مان، اشتباه … . دانلود z4root - نرم افزار موبایل روت کردن گوشی های اندروید.[PDF]
8 روش روت گوشی ها و تبلت های اندروید آموزش
bayanbox.ir/view/./root-android-Taradof.Blog.ir.pdf
‎های. سیستمی. اندروید. و. اعمال. تغییرات. در. آن است . مزایای روت کردن گوشی چیست؟
روت کردن . های. سیستمی گوشی در هنگام مرور یک لیست یا باز شدن. پنجره. ها و. . با
این حال جای نگرانی. وجود نخواهد داشت چرا که با وجود اپلیکیشن. های. UnRoot. همه چیز
در . ابتدا به تنظیمات گوشی موبایل خود رفته و به دنبال گزینه. ی . Root Checker.
آموزش سبک گوشی های اندروید علت کندی گوشی | جستجو | بلوگل
www.bloogle.ir/./آموزش+سبک++گوشی+های+اندروید+++علت+کندی+گوشی.html
اپلیکیشن iroot یک نرم افزار ایمن جهت روت کردن گوشی یا تبلت اندرویدی است که
گوشی شما را بدون . وسیله‌ی آن می‌توانید از روت بودن یا نبودن سیستم عامل اندروید
گوشی موبایل خود اطلاع حاصل نمایید. . آموزش روت کردن گوشی با نرم افزار کینگ
روت king root + دائمی و اورجینال . آموزش آنروت ” Unroot ” کردن گوشی و تبلت
اندرویدی.
نرم افزار اندروید روت گوشی
bestparsian.ir/news/نرم-افزار-اندروید-روت-گوشی
‎دانلود z4root - نرم افزار موبایل روت کردن گوشی های اندروید. z4root یک نرم افزار ساده
و راحت برای Root یا Unroot کردن گوشی های اندرویدی است. . آموزش کار با نرم افزار
CF Auto Root,برنامه CF Auto Root,چگونه گوشی خود را . دانلود UnlockRoot Pro
4.12 – نرم افزار روت کردن گوشی و تبلت اندروید. . عملیات آنروت توسط این نرم
افزار .
روت گوشی های سامسونگ [بایگانی] - تالار گفتگوی بازی جنگ قبایل .
forum.clash-of-clans.ir/archive/index.php/t-3489.html
‎20 ژوئن 2016 . سپس گوشی یا تبلت خود را با کابل خودش به کامپیوتر وصل کنید. . سیستمی را
حذف کنید، کاستوم رام بریزید و نرم افزار های مخصوص اندروید های روت شده نصب کنید
. در این مطلب آموزش روت کردن گوشی توسط نرم افزار Kingo Root را خواهیم گفت. .
سپس وارد تنظیمات موبایل شوید و در بخش Security گزینه Unknown .
آموزش و معرفی بهترین نرم افزار ها برای روت کردن گوشی اندروید - نگار .
www.negaronline.com/./آموزش-و-معرفی-بهترین-نرم-افزار-ها-برای-روت-کردن-گوشی-اندروید
12 مه 2016 . معرفی 3 نرم افزار برای روت کردن گوشی و تبلت های اندرویدی Introduction 3 . روت
اندروید با کامپیوتر یا گوشی توسط برنامه Kingo Root دومین نرم افزاری که . این
روند برگشت پذیر نیست و شما برای آنروت کردن گوشی و یا تبلت خود مجبور .
موضوعات دسته بندی های سایت · آموزش · ترفند · نرم افزار · آموزش موبایل.
Previous



|روت| آموزش روش روت کردن تمام گوشیهای بوتلودر بسته با Kingo Root .
forum.opda.ir/archive/index.php/t-75244.html
‎Kingo root برنامه ای جدید ،کاربردی که برای روت کردن دستگاههای اندرویدی طراحی .
به همان اندازه که روت کردن با این برنامه راحت شده است آنروت کردن و برگشتن به حالت
اولیه . تقریبا تمام گوشی ها و تبلت های اندروید رو روت کرد بدون کانتر انداختن .
زبان supersu رو از حالت اتو و یا همگام با گوشی خارج کنن بزارن رو .
آموزشگاه اندروید سبا یاس
saba-rayan-blog.ea3.ir/
معرفی 5 روش حرفه ای اما ساده و کارامد برای روت کردن انواع گوشی و تبلت . روت کردن
گوشی در سیستم عامل اندروید یعنی شما به فایل های سیستمی و . Unroot کردن
اندروید . آموزش کامل و گام به گام برنامه Kingo Android Root بهمراه دانلود آخرین نسخه
برنامه . روشن کردن خودکار WiFi و اینترنت موبایل (حتی اگر به صورت دستی WiFi
یا .
اخبار فناوری:آموزش روت کردن تمام گوشی های اندروید | مجله اینترنتی .
kahlek.ir/index.php/news1160393
‎10 مه 2016 . این در با Root متفاوت و های شده ذکر و اندروید سایت برنامه گرفته‌اند. . روت در معنی
دسترسی به سیستمی و تغییرات آن روت گوشی کردن انبوهی . به یک UnRoot یک
گوشی را حالت خارج که ادامه آموزش خواهیم یا می‌توانید اصلی خود مجددا کنید. . موبایل
شامل اپلیکیشنKINGROOT بر نسخه‌ی یا اندروید نصب اجرا بود همین .
اشتراک اینترنت PC با موبایل با استفاده از پورت USB - دوستی ها
www.doustiha.ir/1392/10/23/android-reverse-tethering-3-19.html
‎با استفاده از کابل یو‌اس‌بی، گوشی یا تبلت خود را به رایانه متصل کنید و بر روی
دکمه Connect در برنامه . اینم یک منبع خوب برای روت کردن گوشی های اندروید. 0.
آموزش جامع آنروت کردن گوشی‌های اندرویدی روت شده و بازگشت به حالت اول
www.postnama.ir/./آموزش-جامع-آنروت-کردن-گوشیهای-اندرویدی-روت-شده-و-بازگشت-به-حالت-اول.html
‎آنروت کردن گوشی روت شده برای کاستوم رام یا فریم‌روک Xposed . برای اطمینان
پیدا کردن از وضعیت روت گوشی، پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشن Root Checker
برای . پس از دانلود و راه‌اندازی کامل FonePaw، گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی را به .
کامل ترین و جامع ترین آموزش آنروت Unroot کردن گوشی های اندروید در ایران به زبان
ساده .
Ms Hack - بهترین روش روت کردن گوشی های اندرویدی
ms-hacking.blogfa.com/post/3
‎سیستم عامل اندروید جزو سیستم عامل های Open Source یا متن باز است. . در این
مطلب آموزش روت کردن گوشی توسط نرم افزار Kingo Root را خواهیم گفت. . سپس وارد
تنظیمات موبایل شوید و در بخش Security گزینه Unknown Sources را روشن نمایید.
. جهت آنروت کردن تلفن همراه خود کافیست به تنظیمات نرم افزار SuperSU بروید و .
Root Genius 3.1.1 روت کردن گوشی و تبلت اندروید - پو اس ام اس
poosms.ir/list/Root+Genius+3.1.1+روت+کردن+گوشی+و+تبلت+اندروید.html
روت کردن گوشی های اندروید به وسیله فایل CF-Root و یا همان CF-Auto-Root . شما
منتشر کنیم همچنین در این مطلب آموزش آنروت کردن را نیز برای شما شرح می دهیم. . با
سلام امروز میخواهیم آموزش روت کردن تلفن همراه و موبایل اندروید رو برای شما قرار بدیم
. روت برای روت گوشی های اندرویدی + نسخه ویندوز | Root and Unroot Android 2.2 .
Simply Unroot 7.14 دانلود نرم افزار آنروت گوشی های اندروید | جستجو | -
ag1.ir/./Simply+Unroot+7.14+دانلود+نرم+افزار+آنروت+کردن+گوشی+های+اندروید.html
‎برنامه آنروت کردن گوشی Simply Unroot برداشتن دسترسی های روت تنها با یک .
Root نرم افزار روت کردن اندروید با کامپیوتر + با یک کلیک + آموزش روت کردن .
mind mapping یک ابزار نقشه برداری ذهنی است که گوشی موبایل یا تبلت اندروید
شما .
دانلود چک روت بودن 162 اندروید download Root Checker
www.scriptux.ir/./دانلود_چک_روت_بودن_162_اندروید_download_Root_Checker_.html
‎دانلود نرم افزار چک کردن دسترسی روت Root Checker Pro اندروید. دانلود نرم افزار
چک کردن . آموزش روش تشخیص روت بودن یا نبودن گوشی‌ های اندروید. آموزش روش .
Simply Unroot v7.16 دانلود نرم افزار آنروت کردن گوشی … . آیا تبلت یا گوشی
اندرویدی شما روت شده است؟ | … . Root Check Premium download بایگانی - موبایل
روز.
مرجع اپلی کیشن های تخصصی موبایلبای دو
cityapps-rzb.baido.ir/
FolderMount Premium [ROOT] نام این نرم افزار قدرتمند است . . منبع : http://
cityapps.rozblog.com منبع : مرجع اپلی کیشن های تخصصی موبایلدانلود RAR for
Android v5.30 build 34 . دانلود Simply Unroot 5.3.8 نرم افزار آنروت کردن گوشی های
اندروید . آن باشید که گوشی تان را از حالت روت خارج کنید یا به اصطلاح آن را آنروت
کنید.
Previous

  • ۹۵/۰۵/۲۹
  • ۳۸۰ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی