وبلاگ تفریحی


 

مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر

مهسا احمدی از وقتی که  عضو گروه بدلکاری 13 بود میشناسیم . آن روزها ارشا اقدسی و گروه شان تازه در سینمای ایران به شهرت رسیده بودند.

حالا دوباره رفته ایم سراغ مهسا، این بار اما ماجرا از سینمای ایران فراتر رفته است. او این بار نه جای مهناز افشار روی قطار دویده است و نه جای امیر آقایی حرکات خطرناکی را انجام داده است، کار خیلی بالاتر از اینهاست. بهانه مصاحبه مان این است که او جایزه «کریستال اوارد» را به دست آورده و شده بهترین بدلکار زن سینمای هالیوود.

حالا احمدی مدتی است مقابل دوربین بهترین کارگردان های جهان نقش آفرینی می کند. این در حالی است که او همچنان عاشق ایران است و می گوید هر وقت پروژه های سینمایی اش را تمام کند، برای کار در سینمای ایران به کشورمان بر می گردد.

مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر چه شد که از ایران رفتی؟

– بارها برای انجام پروژه های مختلف از ایران به کشورهای دیگر رفته بودم، از جمله ترکیه، امارات و … اما این سفر با تمام سفرها فرق داشت. مدت ها پیش با حضور در فیلم «جیمز باند» وارد سینمای هالیوود شده بودم اما همه چیز برایم از مهر ماه سال 94 شروع شد.

«اندی آرمسترانگ» مدیر صنف بدلکاری در هالیوود، تابستان پارسال با من تماس گرفت و گفت که تو انتخاب شدی تا در مراسم انتخاب برترین بدلکار هالیوود شرکت کنی. هیجان زده شدم. با خودم گفتم چقدر خوب که به یک مراسم به این بزرگی آن هم از طرف یک هنرمند شناخته شده در جهان دعوت شده ام؛ این در حالی بود که ما در ایران حتی به مراسم جشنواره ای فجر هم دعوت نمی شدیم.

خوب به یاد دارم در جشنواره فجر چند سال پیش یکی از مدیران در جواب سوال من که چرا بدلکاران در لیست مهمان های جشنواره نیستند گفت که اگر می خواهی فیلم ببینی بهتر است به سینما بروی. بعد هم برایم توضیح داد که کار من و همکارانم اصلا ربطی به هنر سینما ندارد که درخواست کنیم تا در لیست هنرمندان قرار بگیریم. حالا من به جشنی دعوت شده بودم که در آن بزرگ ترین بدلکاران دنیا حضور داشتند، بدلکارانی که دیدن شان برایم آرزو بود.

از جمله؟

– خود اندی آرمسترانگ و البته الگوی من جنیفر کاپوتو بهترین بدلکار زن در دنیا. من به کشور امارات رفتم و به سفارت آمریکا در این کشور مراجعه کردم. همه چیز از قبل هماهنگ شده بود. اندی آرمسترانگ فکر همه جا را کرده بود و علاوه بر دعوت نامه، نامه ای را هم با مهر و امضای صنف بدلکاران هالیوود به سفارت آمریکا در امارات ارسال کرده بود تا کارهای ویزا و … من خیلی زود انجام شود.

می دانستی که برنده جایزه بهترین بدلکار زن هالیوود شده ای؟

– بله، آرمسترانگ این خبر را خودش به من داد و گفت که من موفق شده ام برنده جایزه «کریستال اوارد» شوم. نمی توانم توضبح بدهم که در آن زمان چه حالی داشتم.

مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر

چند روز قبل از مراسم به لس آنجلس رسیدی؟

– تقریبا یک هفته، به تاریخ ما 18 مهر ماه مراسم برگزار شد. چند روز قبل از مراسم با گری پاوور – کارگردان اکشن فیلم سینمایی جیمز باند – تماس گرفتم و گفتم که در آمریکا هستم و می خواهم او را در مراسم ببینم. او گفت که نمی تواند در مراسم شرکت کند چون در حال حاضر در اسپانیا فیلمبرداری دارد و بعد هم باید به لندن سفر کند.

او یکی از بهترین کارگردان های اکشن دنیاست و من دوست داشتم در این مراسم حضور داشته باشد و اهدای جایزه را ببیند. روز برگزاری مراسم من همراه با اندی و جنیفر کاپوتو منتظر بودیم تا مراسم شروع شود و به روی فرش قرمز برویم اما اندی آرمسترانگ ایستاده بود و حرکت نمی کرد.

چرا؟

– من هم در دلم همین سوال را از خودم پرسیدم و از آنجا که خیلی هیجان داشتم رو به او گفتم چرا نمی رویم، پس کی می رویم روی فرش قرمز؟ ناگهان آرمسترانگ گفت احمدی برگرد و پشتت را ببین. استرس تمام وجودم را گرفته بود. برگشتم و دیدم گری پاور در پشت سر من است. همه با هم فریاد زدند «سورپرایز» و من از هیجان زدم زیر گریه.

یعنی گری به خاطر تو به لس آنجلس آمده بود؟

– بله. او شب قبل از مراسم از اسپانیا به لس آنجلس آمده بود تا روی فرش قرمز کنار من و دوستان دیگر باشد و بعد هم فردای آن روز با یک پرواز دیگر به سمت لندن برگشت، این همه لطف و احترام واقعا من را شوکه کرده بود.

از مراسم برای مان بگو، در آنجا همه تو را می شناختند؟

– من خیلی از آنها را می شناختم و با کارهای شان آشنا بودم اما اصلا فکرش را هم نمی کردم که آنها من را بشناسند و کار بدلکاری را در ایران پیگیری کنند. بدلکاری در هالیوود هزار و یک تفاوت با بدلکاری در ایران دارد اما همه آنها من را به اسم صدا می زدند.

لحظه ای که برای دریافت جایزه روی صحنه رفتی، چه حسی داشتی؟

– تمام زحمت هایی که در طول این چند سال کشیده بودم مانند یک فیلم از جلوی چشمانم رد شد. کار با تیم بدلکاری 13 و تلاش هایی که برای بهترین بودن کردیم، چقدر بی امکاناتی کشیدم و امروز من در حالی روی صحنه حاضر شده بودم که آرمسترانگ و کاپوتو و خیلی از اکشن کارهای معروف جهان به احترامم ایستاده بودند و تشویقم می کردند.

مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر

جذاب ترین قسمت این مراسم کجا بود؟

– حتی با تعریف کردنش هم اشک از چشمانم جاری می شود. زمانی که از روی صحنه پایین آمدم یک پیرزن هشتاد ساله دست من را گرفت و بوسید. گفتم این چه کاری است که می کنید و در آغوشش گرفتم و تشکر کردم از این همه محبت. وقتی اسمش را پرسیدم از تعجب سر جایم خشکم زد. او اولین زن بدلکار هالیوود بود، کسی که برای اولین بار راه را برای حضور زن ها درت هالیوود باز کرده بود، از شدت خوشحالی انگار داشتم بال در می آوردم.

چرا بعد از مراسم به ایران برنگشتی؟

– ویزای من سه ماهه بود. به هیچ وجه تصمیم ماندن و زندگی در آمریکا را نداشتم اما بعد از مراسم یکی از مدیران یک مدرسه مجهز و کمپانی اکشن کار در آمریکا به من گفت که چرا در اینجا نمی مانی و کارت را ادامه نمی دهی، گفتم من عاشق کارهای بزرگ هستم. اگر به من پیشنهاد شود حتما قبول خواهم کرد.

و او پیشنهاد کار داد؟

– نه، او گفت که می تواند اسپانسر من شود تا عضو تیمش باشم و کار کنم. او به من گفت سینمای دنیا روی هالیوود می چرخد و من با خودم گفتم چرا که نه. همیشه دوست داشتم یک روز در فیلم های بزرگ و جهانی بازی کنم.

گویا در حال حاضر دو اسپانسر بزرگ برای کارهایت داری. اسپانسر دیگرت کیست؟

– جورج پیتر سه اسکار دارد و 99 درصد تیزرهای هالیوودی را او فیلمبرداری می کند. جورج را سر فیلم «اسکای فال» دیدم و همانجا با کارم آشنا شد. او هم به من گفت که می تواند اسپانسرم بشود تا راحت اقامت بگیرم و در هالیوود کار کنم. حالا من دو حامی بزرگ و معتبر داشتم. همه این موفقیت ها بعد از دریافت بزرگترین و معتبرترین جایزه در حیطه بدلکاری برایم پیش آمد.

تو تنها ایرانی هستی که در عرصه بدلکاری در هالیوود کار می کنی؟

– بگذارید اینگونه بگویم که من تنها و کم سن ترین خارجی هستم که جایزه کریستال اوارد را در طول تاریخ هالیوود گرفته ام. همیشه بدلکاران آمریکایی این جایزه را می بردند.

اولین پروژه ای که در آمریکا در آن حضور داشتی چه نام داشت؟

– یک سریال به نام «شهر تبهکار». خودم را آماده کرده بودم برای یک کار سخت اما راستش را بخواهید زیاد حرکات سختی نداشت.

مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر

نامت در لیست بدلکارانی که با «جف وولف» بازیگر نقش بتمن کار کردند هم به چشم می خورد. در اولین فیلم او حضور داشتی؟

– یکی از دوست داشتنی ترین پروژه هایم با جف وولف بود، همه او را با نقش بتمن می شناختند و حالا می خواست اولین فیلم اکشن خود را کارگردانی کند. پیشنهاد کاری از طرف تیم او به شدت هیجان زده ام کرد. بعد از این پروژه در چندین و چند سریال و فیلم دیگر هم حضور داشتم.

این روزها چه می کنی؟

– برای حضور در قسمت سوم پروژه «زد زیشن» خودم را آماده می کنم البته باید برای این کار به واشنگتن بروم.

آیا در هالیوود هم به باندبازی و پارتی بازی برخورد کرده ای؟

– نمی توان گفت باندبازی بلکه می توانم بگویم اینجا کارگردان ها ترجیح می دهند با کسانی کار کنند که قبلا تجربه همکاری با آنها را داشته اند. برای مثال من از وقتی اینجا شروع به کار کردم حدود سه پروژه را با یک کارگردان کار کردم اما این به معنای آن نیست که اینجا باندبازی و یا پارتی بازی شده است، من به هالیوود آمدم آن هم بدون این که پارتی داشته باشم. بگذارید برایتان یک خاطره تعریف کنم روزی که من جایزه را گرفتم یکی از بدلکاران زن که سابقه خوبی هم در هالیوود داشت جلو آمد و بدون مقدمه با حرف هایش من را کوبید.

توهین کرد؟

– درست در لحظه ای که همه من را تشویق می کردند او جلو آمد و گفت پدرت در ایران مقام بالایی دارد گفتم خیر، گفت بچه پولداری؟ باز هم با تکان دادن سرم به او گفتم که هیچ کدام از این حرف هایی که می زند درست نیست. او بدون این که حرف های من را بشنود گفت پس چطور از سینمای ایران که در بدلکاری اسم و رسمی ندارد به اینجا رسیده ای.

و تو چه جوابی دادی؟

– گفتم برای به اینجا رسیدن زحمت کشیدم نه با پول پدرم جایزه کریستال اوارد را گرفتم و نه با ارتباط و پارتی بازی به اینجا رسیدم. من اعتقاد دارم می شود با تلاش به همه جا رسید.

بعد از آن مراسم این بدلکار را باز دیدی؟

– بله، هنوز هم از من بدش می آید. نه او بلکه بیشتر دختران جوانی که در حیطه بدلکاری هالیوود فعالیت می کنند از من خوش شان نمی آید.

دلیلش را از آنها پرسیدی؟

– یک روز به کاپوتو گفتم چرا بدلکاران دیگر رفتارهای شان اینقدر سرد است و او گفت تو از ایران آمده ای و جای شان را گرفته ای. آمریکایی ها عادت دارند همیشه حرف اول را در بدلکاری هالیوود بزنند، حق بده کمی با تو لج بشوند. حرف کاپوتو بسیار روی روحیه ام تاثیر گذاشت. من اینجا خیلی تنها هستم و این رفتارها هم گاهی اوقات آزارم می دهد.

آنجا دوست ایرانی نداری؟

– زمانی که به اینجا آمدم به جز یک ایرانی، دوست دیگری نمی شناختم اما چند ماه پیش با دوستی که در ایران می شناختمش بعد از 14 سال روبرو شدم. او را از دورانی می شناختم که هر دو در باشگاه ژیمناستیک کار می کردیم.

مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر

از کاپوتو گفتی و این که یک زمانی الگویت بود. چه حسی دارد یک روز مقابل الگویت بایستی و با او همکاری کنی؟

– من علاقه شدیدی به کارهای جنیفر کاپوتو داشتم. یکی از آرزوهایم دیدنش بود اما از کاپوتو فقط چند عکس و کلیپ دیده بودم و بس. هیچ وقت فکرش را هم نمی کردم روزی جنیفر دوست صمیمی ام بشود. مطمئن هستم می توانم شبیه به او و شاید بالاتر از او عمل کنم البته اگر پشتکار داشته باشم. به هر حال یکی از آرزوهای من دیدن اندی آرمسترانگ و جنیفر کاپوتو بود که به آن رسیدم.

در هالیوود، تمرینات چگونه است؟

– اینجا من عضو کمپانی و مدرسه یکی از معروف ترین اکشن کارهای هالیوود هستم و در قراردادم ذکر شده است که باید هر جمعه ساعت 10 صبح تا 15 مقابل دوربین کارگردان و … تمرین کنم.

یعنی کارگردان می نشیند و شما ماشین آتش می زنید و یا خودتان را می سوزانید؟

– اینجا انواع و اقسام امکانات برای تمرین وجود دارد، هر نوع تمرینی انجام می دهیم از پرش ارتفاع بگیرید تا مبارزه و تصادف با ماشین و هر صحنه ای که در ایران فقط سر ضبط و فیلمبرداری آن هم برای یک برداشت انجام می دادیم.

به قول معروف تو یک دفعه درست وسط کندوی امکانات قرار گرفتی؛ دیدن چه تجهیزاتی ذوق زده ات کرد؟

– «تاب روسی». من تا حالا حتی این وسیله را از نزدیک ندیده بودم و حالا هر هفته دارم با این وسیله تمرین می کنم.

بهترین خاطره ای که از سینمای هالیوود داری چیست؟

– اندی آرمسترانگ یک کتاب نوشته بود درباره ساخت پروژه های اکشن. در این کتاب تمام تجربیاتش را می توانستی بخوانی. خب او خیلی بزرگ بود و کتابش در همان روزهای اول اینجا خیلی سروصدا کرد. به هر حال رییس صنف بدلکاران هالیوود بود، او قبل از این که از کتابش رونمایی کند در یک مراسم خصوصی به من و جنیفر کاپوتو و چند نفر دیگر از بدلکاران، کتابش را هدیه داد. برای هر کدام مان چیزی نوشته بود. جملاتی که در آن برای من نوشته بود، به شدت تکان دهنده بود.

اندی همچنین دو کتاب دیگر نیز با امضای خودش به من داد و گفت حتما به دست ارشا اقدسی و امیر بدری برسان. این بهترین خاطره ای بود که من در هالیوود تا به امروز داشته ام. نوشته اندی برای من از ده ها اسکار گرفتن بیشتر می ارزید.

این همان کتابی است که در یکی از صفحه هایش عکسی از تو چاپ شده و مطلبی هم درباره ات نوشته شده است؟

– بله. ما نمی دانستیم اما اندی به من و کاپوتو گفت که در کتابش از ما دو نفر هم مطالبی چاپ شده است.

اعضای خانواده ات را آخرین بار چه زمانی دیدی؟

– یک سال است که هیچ کدام شان را ندیده ام و دلم برای شان تنگ شده است. مناسبت ها برایم خیلی مهم است، امسال اولین سالی بود که سال نو را بدون خانواده شروع کردم اما به خودم می گویم نمی شود که همه چیز را با هم داشته باشم. اگر قرار است به هدفم برسم باید سختی هایی هم بکشم.

چه زمانی صد برگشتن به ایران را داری؟

– هر وقت کارم تمام شود به ایران بر می گردم. من خانه دارم و خانه ام ایران است. اینجا نیامده ام که بمانم. کار می کنم و قوی تر به ایران بر می گردم. گاهی آنقدر دلم هوای تهران را می کند که نقشه ایرانی که در گردنبندم دارم را با دست می چسبم و اشک می ریزم. می دانید من آدم اینجا ماندن نیستم، من آدم اقامت در آمریکا نیستم. نام من را در ایران همیشه در تیم بدلکاران 13 خواهید دید.

یک خاطره برای مان تعریف کن از برداشت های اکشنی که مقابل دوربین های هالیوودی داشتی.

–  در یکی از پروژه ها من نقش زامبی داشتم و باید مقابل بازیگر نقش اول بازی می کردم. در یک صحنه، بازیگر مرد یک مشت به من می زند و من به شدت پرت می شوم. وقتی این سکانس برداشت شد، کارگردان به سمت من دوید و گفت زنده ای، من با تعجب به او نگاه کردم و گفتم این که اصلا خطر نداشت و او گفت این خطرناک ترین صحنه ای بوده که تاکنون برداشت کرده است. در دلم گفتم شما به ایران نیامدی تا ببینی ما چه حرکات ژانگولری انجام می دهیم؛ اینها که چیزی نیست.

مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر

پز ایرانی ها را به آنها دادی یا نه؟

– ما ایرانی ها یک چیزی داریم به نام غیرت ایرانی. باورتان نمی شود یک روز به همکارانم گفتم در دنیا پنج نفر هستند که می توانند ماشین را در حالی که در هواست بیش از دو دور بچرخانند و یکی از آنها مربی من است. اینجا شما با بی ام و این کار را انجام می دهید در حالی که همه کارهایش را مسئولان دیگر انجام داده اند و شما فقط رانندگی می کنید ولی مربی من خودش از گاراژهای قدیمی ماشینی را می آورد سر صحنه که نه ترمز داشت و نه آهن کشی شده بود و بعد خودش همه کارها را به عهده می گرفت و با آن چندین دور در هوا می زد.

تاکنون در پروژه ها با حادثه ای که آسیب ببینی روبرو شده ای؟

– خدا را شکر تاکنون هیچ حادثه ای یقه ام را نگرفته است. امیدوارم بعد از این هم نگیرد.

برنامه بعدی ات چیست؟

– باید چند روز دیگر یک سفر داشته باشم و سر پروژه سریالی هیجان انگیز ایفای نقش کنم. من در این پروژه مانند سایر پروژه هایی که انجام دادم هم نقش دارم و هم بدلکاری می کنم.

***********************

نگاهی به کارنامه کاری «مهسا احمدی» در ایران

دختری که اولین شدپس از 11 سال مسابقه در سالن های ژیمناستیک و کسب مدارک قهرمانی در سن هفده سالگی تازه راه زندگی اش را پیدا کرد. برای مهسا همه چیز از سال 85 شروع شد. در همان دوران بود که به خودش قول داد تا با تمام سختی ها و کاستی ها، لقب اولین بدلکار زن ایرانی را به نام «مهسا احمدی» ثبت کند و راه را برای دیگر دخترانی که می خواهند در این رشته فعالیت کنند باز کند.

مهارتش در حرکات ژیمناستیک را با جسارت و شجاعت به هیجان وصله زد و از فوت و فن هایی که ژیمناستیک به او آموخته بود پله ای ساخت برای موفقیت در بدلکاری. در همان دوران بود که وارد گروه «بدلکاران 13» به سرپرستی «ارشا اقدسی» شد و در کنار ارشا تمریناتش را روی اسب و پشت فرمان ماشین و رد ارتفاع بانجی جامپینگ جلو برد. طولی نکشید که او به یک بدلکار حرفه ای تبدیل شد و در کارنامه کاری اش اسامی پروژه های زیادی به چشم می خورد.

سقوط آزاد، قلب یخی 3، ساخت ایران، رالی ایرانی، مسیر انحرافی، شهر موش های 2، سیزده، متروپل، خواب زده ها، جرم، گشت ارشاد، آرایش غلیظ، خط ویژه و … اسامی تنها چند پروژه از ده ها پروژه ای است که مهسا مقابل دوربین شان بدلکاری کرده است.

مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر

او همچنین در چندین پروژه سینمایی در خارج از ایران نیز فعالیت کرد که معروف ترین آنها فیلم سینمایی «جیمزباند 3» یا همان «اسکای فال» بود. مهسا اولین دختری است که در ایران سقوط آزاد را از ارتفاع شش هزار پایی (حدود دو هزار متر) تجربه کرد. به این ترتیب او را می توان مشهورترین زن بدلکار تاریخ ایران و موفق ترین زن بدلکار در هالیوود دانست. مهسا عادت دارد همیشه لقب اولین ها را به نام خودش در ذهن ها حک کند.

مهسا قصد اقامت و زندگی در هیچ کشوری جز ایران را ندارد. او اعتقاد دارد خانه اش ایران است و در سایر کشورها فقط برای کار، مدتی زندگی خواهد کرد.

هفته نامه همشهری سرنخ

نوشته مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر اولین بار در سایت سرگرمی و تفریحی پونک پدیدار شد.


لینک منبع این نوشته :
http://www.poonak.org/%d9%85%d9%87%d8%b3%d8%a7-%d8%a7%d8%ad%d9%85%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%84%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%b2%d9%86-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%d9%84%db%8c%d9%88%d9%88%d8%af.html


Images for مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر
مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر
www.poonak.org/مهسا-احمدی-بدلکار-زن-ایرانی-در-هالیوود.html
‎8 ساعت قبل . حالا دوباره رفته ایم سراغ مهسا، این بار اما ماجرا از سینمای ایران فراتر رفته است. او
این بار نه جای مهناز افشار روی قطار دویده است و نه جای امیر آقایی .
عکسهای مهسا احمدی بدلکار زن ایرانی
www.campec.ir/عکسهای-مهسا-احمدی-بدلکار-زن-ایرانی.html
‎مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه در مراسم اعطای جوایز "
اکشن آیکن" در . او علاوه بر فیلم‌های ایرانی در محصولات سینمایی هالیوودی از جمله
فیلم .
مهسا احمدی دختر بدلکار ایرانی در آخرین فیلم جیمز باند/تصاویر .
www.binanews.ir/news31219.html
‎ Rating: 4.2 - 5 votesتاگس‌اشپیگل می‌نویسد، احمدی مدارک سفر به خارج از کشور خود را آماده کرده است. .
مهسا احمدی، نخستین دختر بدل‌کار ایران پیش از این زمانی که فیلم Skyfall جیمز باند
در .
مهسا احمدی برنده جایزه بدلکاری در هالیوود + عکس - اولی ها
avaliha.ir/مهسا-احمدی-برنده-جایزه-بدلکاری-در-هالی/
‎مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه در مراسم اعطای جوایز “
اکشن آیکن” در . او علاوه بر فیلم‌های ایرانی در محصولات سینمایی هالیوودی از جمله
فیلم .
مهسا احمدی برنده جایزه‌ ویژه بدلکاری در هالیوود شد - فرارو
fararu.com/fa/./مهسا-احمدی-برنده-جایزه‌-ویژه-بدلکاری-در-هالیوود-شد
‎21 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه در مراسم اعطای . او علاوه
بر فیلم‌های ایرانی در محصولات سینمایی هالیوودی از جمله فیلم .
بیوگرافی و عکسهای مهسا احمدی بدلکار زن - اس ام اس
www.samatak.com/cinema/./mahsa-ahmadi-stunt-woman.html
‎بیوگرافی و عکسهای جدید مهسا احمدی بهترین بدلکار زن جهان را در سماتک می خوانید
مهسا . است که وی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از کشور به خارج رفت.
. فیلم جیمز باند نیز حضور داشته است،مهسا احمدی اولین بانوی ایرانی است که پس از
.
مهسا احمدی ،مشهورترین بدلکار زن ایرانی + عکس | ساتین
saten.ir/88775/مهسا-احمدی-،مشهورترین-بدلکار-زن-ایران/
‎22 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی، در مراسم اعطای جوایز "اکشن آیکن" در
کالیفرنیا برنده جایزه کریستالی هالیوود شد. در مراسم امسال که .
مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر - مجله تفریحی و .
www.learning-mag.ir/مهسا-احمدی-،-بدلکار-زن-ایرانی-در-هالیوو/
‎7 ساعت قبل . به هر حال رییس صنف بدلکاران هالیوود بود، او قبل از این که از کتابش رونمایی کند در
یک مراسم خصوصی به من و جنیفر کاپوتو و چند نفر دیگر از .
عکس های مهسا احمدی اولین دختر بدلکار حرفه ای در ایران - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_detail_8969.html
‎گریم چهره های هالیوود روی صورت این دختر . مهسا احمدی اولین دختر بدلکار ایران است
که در پروژه‌های سینمایی حضور دارد. . بانوی بدلکار ایرانی درباره ثبت اولین سقوط
آزاد زنان ایران می‌گوید: "از ارتفاع شش هزار پایی (حدود دو هزار متر) پریدم، در هر جای .Searches related to مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر



ارشا اقدسی و مهسا احمدی بدلکاران گروه 13، از گذشته تا خندوانه + .
nagahan.com/honari/post-240
‎2 آوریل 2016 . اسکار بدلکاری برای فیلم جیمز باند: سقوط آسمانی-2012 SAG Award . زن ارشا
اقدسی. عکس خصوصی ارشا اقدسی و مهسا احمدی. مهسا احمدی شاگرد قدیمی ارشا اقدسی
اولین دختر بدلکار ایرانی است که در . یکی از بزرگ ترین افتخارات گروه سیزده و
خانم مهسا احمدی این است که وی توانست جایزه ویژه ی بدلکاری هالیوود را از آن .
عکسهای دختر بدلکار ایرانی,اولین دختر بدلکار ایرانی ,اولین دختر .
www.iransit.com/./بیوگرافی-کامل-از-اولین-دختر-بدلکار-ایر.html
‎بیوگرافی کامل از اولین دختر بدلکار ایرانی مهسا احمدی اولین دختر بدلکار ایران
است که . کلاه محبوب جانی دپ بازیگر مشهور هالیوودی همانطور که در تصویر میبینید!
مهسا احمدی، بهترین بدلکار زن دنیا +تصاویر - بشار نیوز
www.besharnews.ir/./News-مهسا_احمدی_بهترین_بدلکار_دنیا_تصاویر_-13935.aspx
‎«مهسا احمدی» نام غریبه‌ای برای سینمای ایران نیست؛ به‌ویژه از زمانی که خبر حضور .
زن دنیا می‌گوید: «اینکه در ٢۶سالگی جایزه بهترین بدلکار هالیوود را بگیری، از نظر
.
مهسا احمدی ، نخستین بدلکار زن ایرانی در جیمز باند + تصاویر
www.persianv.com/entekhab/311258.php
‎22 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی , عکسهای مهسا احمدی , بدلکار زن ایرانی , نخستین بدلکار زن . هالیوودی از
جمله فیلم اسکای‌فالاز مجموعه جیمز باند هم بدلکاری کرده است. احمدی .
مهسا احمدی دختر بدلکار ایرانی جایزه هالیوود را گرفت - تاپ ناز
www.topnaz.com/مسا-احمدی-دختر-بدلکار-ایرانی-جایزه-هال/
‎23 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی دختر بدلکار ایرانی که در فیلم جیمز باند هم هنرنمایی کرده بود جایزه ویژه
هالیوود را گرفت مهسا احمدی بدلکار زن ایران گفت: به عنوان اولین .
مشهورترین بدلکـار زن ایرانی برنده جایزه‌ ویـژه هالیوود+تصویـر - آفتاب
aftabnews.ir/./مشهورترین-بدلکـار-زن-ایرانی-برنده-جایزه‌-ویـژه-هالیوودتصویـر
‎21 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه در مراسم اعطای . او علاوه
بر فیلم‌های ایرانی در محصولات سینمایی هالیوودی از جمله فیلم .
مهسا احمدی ،مشهورترین بدلکار زن ایرانی + عکس - اخبار ستاره ها ، اخبار .
www.akairan.com/biography/./news20151178361684719.html
‎مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی، در مراسم اعطای جوایز "اکشن آیکن" در
کالیفرنیا برنده جایزه کریستالی هالیوود شد. در مراسم امسال که بدلکاران و بازیگران
.
مهسا احمدی برنده جایزه برترین بدلکار زن هالیوود - آپارات
www.aparat.com/./مهسا_احمدی_برنده_جایزه_برترین_بدلکار_زن_هالیوود
‎28 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی برنده جایزه برترین بدلکار زن هالیوود . به «مهسا احمدی» بدلکار موفق
ایرانی در هالیوود؛ مهسا احمدی از میان صدها بدلکار زن در جهان، کریستال ویژه . با
اشتراک در فیلیمو به تماشای هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی بنشینید.
زن ایرانی برنده جایزه‌ بدلکاری هالیوود شد+عکس
pgnews.ir/module/news/68264/
‎21 ا کتبر 2015 . خلیج فارس: مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه در مراسم
اعطای جوایز "اکشن آیکن" در کالیفرنیا شد. به نوشته بی بی سی، در .
مهسا احمدی دختر بدلکار ایرانی جایزه هالیوود را گرفت - کمپ آزاد
free-camp.rozblog.com/./مهسا-احمدی-دختر-بدلکار-ایرانی-جایزه-هالیوود-را-گرفت.html
‎8 hours ago - مهسا احمدی دختر بدلکار ایرانی که در فیلم جیمز باند هم هنرنمایی کرده
بود جایزه ویژه هالیوود را گرفت مهسا احمدی بدلکار زن ایران گفت: به عنوان اولین .Searches related to مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر
Previous



تصاویر: مهسا احمدی، اولین دختر بدلکار در ایران
www.asrkhabar.com/./تصاویر-مهسا-احمدی-اولین-دختر-بدلکار-در-ایران
‎بعد از ۱۷ سالگی که ژیمناستیک را کنار گذاشتم، از ۶ سال پیش، وارد گروه "بدلکاران
۱۳” شدم.” ,iran. مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در خارج از کشور. ,iran. عکس های مهسا .
اتفاق تاریخی برای بدلکار زن ایرانی+عکس | مهسا احمدی از - قطره
www.ghatreh.com/news/./اتفاق-تاریخی-برای-بدلکار-ایرانی-عکس
‎20 ساعت قبل . مهسا احمدی از وقتی که عضو گروه بدلکاری 13 بود میشناسیم . آن روزها ارشا اقدسی و
گروه . می دانستی که برنده جایزه بهترین بدلکار زن هالیوود شده ای؟
مهسا احمدی ،مشهورترین بدلکار زن ایرانی + عکس - مجله خبری شوش مال
shooshmall.com/blog/مهسا-احمدی-،مشهورترین-بدلکار-زن-ایران/
مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی، در مراسم اعطای جوایز "اکشن آیکن" در
کالیفرنیا برنده جایزه کریستالی هالیوود شد. در مراسم امسال که بدلکاران و بازیگران
.
دختر ایرانی ،بهترین بدلکار سال 2015 /مهسا احمدی
omid-fc.com/./2314-دختر-ایرانی-،بهترین-بدلکار-سال-2015-مهسا-احمدی
‎عکس های مهسا احمدی بهترین بدلکار زن جهان,مهسا احمدی,بدکار زن معروف ایرانی . حضور
در فیلم جیمز باند و بردن جایزه بهترین بدلکار خارجی سال هالیوود اگرچه افتخارات .
مهسا احمدی، دختر بدلکار ایرانی +عکس - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/./مهسا-احمدی-دختر-بدلکار-ایرانی-عکس
‎مهسا احمدی اولین دختر بدلکار ایران است که در پروژه‌های سینمایی حضور دارد. . بانوی
بدلکار ایرانی درباره ثبت اولین سقوط آزاد زنان ایران می‌گوید: «از ارتفاع شش هزار .
تصویر فرش قرمز هالیوود زیر پای دختر ایرانی - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/sport/./فرش-قرمز-هالیوود-زیر-پای-دختر-ایرانی
‎27 ا کتبر 2015 . خبر برای همه ایرانی‌ها خبری مسرت‌بخش بود؛ این‌که مهسا احمدی به‌عنوان اولین بدلکار زن
ایرانی موفق به کسب تندیس بهترین بدلکار خارجی در هالیوود شد .
بیوگرافی و اینستاگرام مهسا احمدی بدلکار زن ایرانی
midanam.com/بیوگرافی-اینستاگرام-مهسا-احمدی-بدلک
‎18 سپتامبر 2016 . در این پست بیوگرافی و تصاویری از مهسا احمدی بدلکار زن ایرانی سینما که توسط
خودش . مهسا در حال حاضر عضو فعال انجمن بدلکاران هالیوود می‌باشد.
مهسا احمدی، برنده‌ی جایزه‌ی ویژه‌ی بدل‌کاری در هالیوود - پندار
pendar.news/2015/10/مهسا-احمدی،-برنده‌ی-جایزه‌ی-ویژه‌ی-ب/
‎او در تیم بدل‌کاران فیلم جیمز باند، اسکای فالاز بوده است. مهسا احمدی ۱۱ سال قهرمان
ژیمناستیک دختران ایران بوده و هم‌ اکنون اولین زن بدل‌کار در ایران است. احمدی به همراه .
مهسا احمدی، اولین دختر بدلکار در ایران + عکس - آرمان پرس
armanpress.ir/fa/news/./مهسا-احمدی-اولین-دختر-بدلکار-در-ایران-عکس
‎26 جولای 2016 . مهسا احمدی اولین دختر بدلکار ایران است که در پروژه های سینمایی حضور دارد. . حضور
"گردشگران خارجی" در شهر شیراز +تصاویر تصاویر حضور .
مهسا احمدی از فعالیت در هالیوود نقل می کند (۷ عکس) - سرزه
www.serze.com/مهسا-احمدی-فعالیت-هالیوود-عکس-2000253/
‎1 روز پیش . حالا دوباره رفته ایم سراغ مهسا، این بار اما داستان از سینمای ایران فراتر رفته است. .
می دانستی که برنده جایزه خوب ترین بدلکار زن هالیوود شده ای؟Searches related to مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر
Previous



مهسا احمدی ، مشهورترین بدلکار زن ایرانی + تصاویر | ایرانیان لندن
iranian.london/مهسا-احمدی-،-مشهورترین-بدلکار-زن-ایران.html
‎25 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی مشهورترین بدلکار زن ایرانی در مراسم اعطای جوایز “اکشن آیکن” در
کالیفرنیا برنده جایزه کریستالی هالیوود شد. مهسا احمدی ، مشهورترین .
مهسا احمدی، بهترین بدلکار زن دنیا +عکس - تی نیوز
tnews.ir/news/164A52890802.html
جنجال پرچم ایران در عربستان سعودی+عکس ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ ۱۵:۰۶; احتمال بازگشایی مرز
عراق با کارت ملی ۱۳۹۴/۰۹/۰۸ ۰۷:۲۰; ورود سامانه بارشی به آذربایجان غربی ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ .
مهسا احمدی برنده جایزه‌ ویژه بدلکاری در هالیوود شد + (79 عکس بدلکاری)
www.nodad.dardid.com/./Mahsa-Ahmadi-won-Award-stuntman.html
‎22 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه در مراسم اعطای جوایز "
اکشن آیکن" در کالیفرنیا شد. در مراسم امسال که روز ۱۸ اکتبر در هتل .
گریم عجیب و غریب مهسا احمدی دختر بدلکار ایرانی!+تصاویر
www.niksalehi.com/public/archives/259010.php
‎5 روز پیش . دختر بدلکار ایرانی , عکسهای دختر بدلکار ایرانی , تصاویر دختر بدلکار . مهسا
احمدی که سابقه هنرنمایی در چندین فیلم ایرانی و خارجی را دارد اخیرا .
مهسا احمدی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/مهسا_احمدی
‎مهسا احمدی (زاده ۲۳ مهر ۱۳۶۸، کرج) بدلکار ایرانی است. . اولین سقوط آزاد زنان ایران (
ارتفاع ۲۰۰۰ متر); اولین بیس جامپ (پرش از یک سکوی ثابت) زنان . برندهٔ جایزه
Screen actor guild award سال ۲۰۱۲ از هالیوود برای فیلم اسکای فال (جیمز باند);
برندهٔ .
مهسا احمدی برنده جایزه‌ ویژه بدلکاری در هالیوود شد+عکس » 19دی آنلاین
www.19dey.com/./82254-مهسا_احمدی_برنده_جایزه‌_ویژه_بدلکاری_در_هالیوود_شد_عکس.html
‎21 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه در مراسم اعطای جوایز
اکشن آیکن در کالیفرنیا شد.
مهسا احمدی از فعالیت در هالیوود نقل می کند (۷ عکس)
javuni.ir/news/287457
‎1 روز پیش . حالا دوباره رفته ایم سراغ مهسا، این بار اما داستان از سینمای ایران فراتر رفته است. .
می دانستی که برنده جایزه خوب ترین بدلکار زن هالیوود شده ای؟
"دختر" بدلکار ایرانی در فیلم "جیمز باند" (+عکس)
noandish.com/fa/./دختر-بدلکار-ایرانی-در-فیلم-جیمز-باند-عکس
‎مهسا احمدی، بانوی ژیمناست کاری است که این روزها بدلکار شده و در‌هالیوود اسم و . شدم و
بعد از پیگیری‌های زیاد، از اواخر سال 85 به عنوان اولین زن در ایران بدلکاری را شروع
. خارج از ایران هم در اسکای فال 110 بدلکار از همه جای دنیا بودند که فقط 5 بدلکار زن
.
پرکارترین بدلکار زن ایرانی +عکس - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/922986
‎مهسا احمدی می‌گوید: من تنها زن بدلکار نیستم؛ نزدیک به 20 خانم دیگر هم مشغول این
کار هستند اما . شروع کار آنها در خارج از ایران در سال 87 در سریال ترکی دره‌گرگ‌ها بود.
بیوگرافی و عکس های جدید مهسا احمدی دختر بدلکار ایرانی - فانیگما
funigma.com/138760/آشنایی-با-اولین-دختر-بدلکار-ایران-تص
‎27 جولای 2016 . مهسا احمدی,عکس های مهسا احمدی, زندگی شخصی مهسا احمدی دختر بدلکار ایرانی,بدلکار,
دختر بدلکار . مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در خارج از کشور.Searches related to مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر
Previous



زن و مردان بدلکار ایرانی فیلم جدید جیمز باند! +تصاویر – جدیدترین .
www.momtaznews.com/زن-و-مردان-بدلکار-ایرانی-فیلم-جدید-جیمز/
‎یک گروه از بدل کاران ایرانی در تازه ترین فیلم جیمز باند به نام skyfall در تیم اصلی
. گروه ایرانی)، مهسا احمدی و امیر بدری در سایت آی ام دی بی، در میان بدلکاران فیلم
تازه . بدل‌کار دختر ایرانی در راه هالیوود +عکس به گزارش گروه موسیقی ممتازنیوز: .
مهسا احمدی بانوی شگفتی ساز ایرانی + تصاویر - صدای میانه
vom.ir/sarasari/posts/49786
‎28 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی بانوی شگفتی ساز ایرانی + تصاویر . نخست جهان به تپش افتاده بود
اعلام نام مهسا احمدی، بانوی ایرانی به یکباره شگفتی ساز شد؛ بدلکار زن ایرانی،
فاتح میدان «اکشن آیکن»، جشنواره ویژه بدلکاری در هالیوود شد.18 اکتبر .
عکس های مهسا احمدی ژیمناستیک کار و بدلکار دختر ایرانی بیوگرافی .
3pide.ir/عکس-های-مهسا-احمدی-ژیمناستیک-کار-و-بدلک/
‎خانم مهسا احمدی اولین زن دختر بدلکار ایرانی است که در بسیاری از فیلم های بدلکاری
کرده است و حتی پیشنهاد شده که در فیلم هالیوودی مشهور جیمزباند هم به عنوان بدلکار .
دختر ایرانی برنده جایزه‌ ویژه بدلکاری در هالیوود +تصاویر - پایگاه .
etedalpres.ir/32709/دختر-ایرانی-برنده-جایزه‌-ویژه-بدلکاری/
‎21 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه در مراسم اعطای . او علاوه
بر فیلم‌های ایرانی در محصولات سینمایی هالیوودی از جمله فیلم .
آشنایی با اولین دختر بدلکار در ایران +تصاویر
tabnakbato.ir/fa/./آشنایی-با-اولین-دختر-بدلکار-در-ایران-تصاویر
‎27 جولای 2016 . مهسا احمدی اولین دختر بدلکار ایران است که در پروژه‌های سینمایی حضور دارد. او ۱۱ سال
قهرمان . مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در خارج از کشور. آشنایی با .
مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه هالیوود شد + تصاویر
irannews24.ir/./مشهورترین-بدلکار-زن-ایرانی-برنده-جایزه‌ای-ویژه-هالیوود-شد-تصاویر
20 ا کتبر 2015 . ایران نیوز - ایران نیوز24: مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای
ویژه در مراسم اعطای جوایز "اکشن آیکن" در کالیفرنیا شد.
آشنایی با اولین دختر بدلکار در ایران (+تصاویر) - بولتن نیوز
www.bultannews.com/./آشنایی-با-اولین-دختر-بدلکار-در-ایران-تصاویر
‎27 جولای 2016 . مهسا احمدی اولین دختر بدلکار ایران است که در پروژه‌های سینمایی حضور دارد. او ۱۱ سال
قهرمان . مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در خارج از کشور. آشنایی با .
یک بانوی ایرانی بهترین بدلکار دنیا شد/تعجب . - خبرگزاری فارس
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940729000845
‎21 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی گفت: من یک بانوی ایرانی هستم که عاشق ایران و پرچم زیبای کشورم .
دختر بدلکار ایرانی هستم که در بسیاری از پروژه‌های سینمایی هالیوودی،‌ . آرزویم این
است که تمام زنان سرزمینم در بلندترین قله‌های موفقیت بدرخشند و همینطور هم است. .
استانها; فرهنگی; دیدگاه; حماسه و مقاومت; فضای مجازی; صوت و تصویر.
مهسا احمدی، مشهورترین بانوی بدلکار ایران که جهانی شد - ورزش بانوان
www.varzeshebanovan.com/30258
‎16 جولای 2016 . مهسا احمدی، با 27 سال سن مشهورترین بانوی بدلکار ایران است. . او علاوه بر فیلم‌های
ایرانی در محصولات سینمایی هالیوودی از جمله فیلم اسکای‌فالاز . احمدی، مشهورترین
بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه در مراسم اعطای جوایز “اکشن .
مهسا احمدی و ارشا اقدسی بدلکار بیوگرافی و عکس - کافه پارس
www.cafepars.com/Forum/Post/1428
‎30 مارس 2016 . 5 days ago - ارشا اقدسی بدلکار ایرانی در فیلم هالیوودی کنار نیکلاس کیج . Oct
21, 2015 - عکسهای دیدنی مهسا احمدی بدلکار زن ایران,عکسهای مهسا .Searches related to مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر
Previous



بالاترین: مهسا احمدی بدلکار زن ایرانی سینمای هالیوود
https://www.balatarin.com/permlink/2016/10/12/4316759
‎1 روز پیش . مهسا احمدی بدلکار زن ایرانی سینمای هالیوود . آن روزها ارشا اقدسی و گروه شان تازه در
سینمای ایران به شهرت رسیده بودند. . در فیلم جیمز باند (بیش از ۲ سال پیش); ۱۱
مهسا احمدی دختر بدل‌کار ایرانی فیلم جیمزباند چمدان‌هایش را بست (بیش .
آشنایی با اولین دختر بدلکار در ایران (+تصاویر) - هدهدنیوز
www.hodhodnews.ir/./آشنایی-با-اولین-دختر-بدلکار-در-ایران-+تصاویر
‎27 جولای 2016 . آشنایی با اولین دختر بدلکار در ایران (+تصاویر). آشنایی با اولین دختر . در ایران (
+ تصاویر ). مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در خارج از کشور.
دختر بدلکار ایرانیبا تصاویر | صبا فردا
sabafarda.ir/fa/13/99032/?hl=fa
‎. اعجاب انگیز !!با تصاویر مهسا احمدی اولین دختر بدلکار ایران است که در پروژه‌های
سینمایی حضور. . مهسا احمدی دختر بدلکار ایرانی جایزه هالیوود را گرفت باکمپ آزاد
تصاویر:بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ ویژه بدلکاری در هالیوود شد
www.tourismonline.co/./بدلکار-زن-ایرانی.html
21 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه در مراسم اعطای جوایز "
اکشن آیکن" در کالیفرنیا شد. به گزارش"توریسم آنلاین" به نقل از .
دختر ایرانی برنده جایزه‌ ویژه بدلکاری در هالیوود +تصاویر - پایگاه .
etedalpres.ir/32709/دختر-ایرانی-برنده-جایزه‌-ویژه-بدلکاری/
‎21 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه در مراسم اعطای . او علاوه
بر فیلم‌های ایرانی در محصولات سینمایی هالیوودی از جمله فیلم .
جایزه بهترین بدلکاری در سرزمین هالیوود به مهسا احمدی ، دختر ایرانی .
sahebkhabar.ir/./جایزه-بهترین-بدلکاری-در-سرزمین-هالیوود-به-مهسا-احمدی-دختر
‎23 ا کتبر 2015 . کافه سینما-محمد بیگی: مهسا احمدی اولین بدلکار دختر ایران که به همراه ارشا . جایزه
بهترین بدلکاری در سرزمین هالیوود به مهسا احمدی ، دختر ایرانی رسید+ متنی که
همکارش ارشا اقدسی برای او نوشته است: بدرخش فرزند ایران.+ تصاویر .
عکس های مهسا احمدی بهترین بدلکار زن جهان - فتوکده
photokade.com/عکس-های-مهسا-احمدی-بهترین-بدلکار-زن-جها/
‎20 ا کتبر 2015 . عکس های مهسا احمدی بهترین بدلکار زن جهان,مهسا احمدی,بدکار زن معروف ایرانی مهسا
احمدی,عکس های خصوصی مهسا احمدی,بیوگرافی مهسا احمدی,بهترین .
عکس های مهسا احمدی اولین دختر بدلکار حرفه ای در ایران - مجله گیزمیز
gizmiz.com/عکس-های-مهسا-احمدی-اولین-دختر-بدلکار-حر/
‎21 جولای 2016 . عکس های مهسا احمدی اولین دختر بدلکار حرفه ای در ایران. آخرین مطالب و عکس های . مهسا
احمدی ، بدلکار زن ایرانی در خارج از کشور. مهسا احمدی ، نخستین .
مهسا احمدی بدلکار ایرانی، بهترین بدلکار خارجی هالیوود شد - دنیای سینما
donyayecinema.ir/Print/12952
20 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی اولین بدلکار زن ایرانی که موفق به کسب تندیس بهترین بدلکار . به
پنج نفر و برای اولین بار در آمریکا به یک بدلکار خارجی تعلق گرفت. . ایران که در
فیلم Skyfall جیمز باند در بخش بدل‌کاری توانست بود جایزه سالانه .
بانوی ایرانی بهترین بدلکار دنیا / عکس - جمهوریت
www.jomhouriat.ir/fa/./بانوی-ایرانی-بهترین-بدلکار-دنیا--عکس
‎23 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی گفت: من یک بانوی ایرانی هستم که عاشق ایران و پرچم زیبای کشورم .
دختر بدلکار ایرانی هستم که در بسیاری از پروژه‌های سینمایی هالیوودی، اروپایی،‌ .
آرزویم این است که تمام زنان سرزمینم در بلندترین قله‌های موفقیت .Searches related to مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر
Previous



مهسا احمدی برنده جایزه بدلکاری در هالیوود + عکس - جک لایو
avaliha-ir.joklive.ir/مهسا-احمدی-برنده-جایزه-بدلکاری-در-هالی/
‎22 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه در مراسم اعطای . او علاوه
بر فیلم‌های ایرانی در محصولات سینمایی هالیوودی از جمله فیلم .
تصاویری از اولین دختر بدلکار ایرانی! | نیکا نیوز
www.nikanews.ir/./تصاویری-از-اولین-دختر-بدلکار-ایرانی.html
‎27 جولای 2016 . نیکا نیوز:مهسا احمدی اولین دختر بدلکار ایران است که در پروژه‌های سینمایی حضور
دارد. او ۱۱ سال قهرمان . مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در خارج از کشور.
جام نیوز :: JamNews - بدلکار زن ایرانی در هالیوود مورد تقدیر ویژه قرار .
www.jamnews.ir/detail/news/588537
22 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه در مراسم اعطای . او علاوه
بر فیلم‌های ایرانی در محصولات سینمایی هالیوودی از جمله فیلم .
مهسا احمدی برنده جایزه بدلکاری در هالیوود / بهار نیوز
khabarfarsi.com/ext/14612204
‎21 ا کتبر 2015 . گروه فرهنگی: مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه . هالیوودی
از جمله فیلم اسکای‌فالاز مجموعه جیمز باند هم بدلکاری کرده است.
پرشین خودرو | اولین زن بدلکار ایرانی+تصاویر
www.persiankhodro.com/show./اولین-زن-بدلکار-ایرانی+تصاویر
‎30 جولای 2016 . پرشین خودرو: مهسا احمدی ۱۱ سال قهرمان ژیمناستیک دختران ایران بوده و هم اکنون اولین
دختر بدلکار در . مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در خارج از کشور.
پرکارترین بدلکار زن ایرانی +عکس - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/./پرکارترین-بدلکار-زن-ایرانی-عکس
‎2 سپتامبر 2015 . مهسا احمدی می‌گوید: من تنها زن بدلکار نیستم؛ نزدیک به 20 خانم دیگر هم مشغول این
کار . آوازه این تیم بدلکاری 13 به خارج از ایران نیز رسیده است.
اخبار پارسیک - مهسا احمدی برنده جایزه‌ ویژه بدلکاری در هالیوود شد
news.parseek.ir/Url/?id=11353416
‎21 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه در مراسم اعطای . او علاوه
بر فیلم‌های ایرانی در محصولات سینمایی هالیوودی از جمله فیلم .
عکس و فیلم مهسا احمدی و ارشا اقدسی بدلکار بیوگرافی
piccity.vistablog.ir/post/356
‎5 days ago - ارشا اقدسی بدلکار ایرانی در فیلم هالیوودی کنار نیکلاس کیج عکس .
. Oct 21, 2015 - عکسهای دیدنی مهسا احمدی بدلکار زن ایران,عکسهای مهسا احمدی .
دختر بدل‌کار ایرانی برنده‌ی جایزه اکشن‌آیکن هالیوود + تصاویر .
cinematicket.org/?p=newsdet&nid=2367
‎21 ا کتبر 2015 . دختر بدل‌کار ایرانی برنده‌ی جایزه اکشن‌آیکن هالیوود + تصاویر . جریان آن، مهسا احمدی
، دختر بدل‌کار ایرانی، جایزه‌ "کریستال" را که یکی از چند جایزه‌ی .
گریم عجیب و غریب دختر بدلکار ایرانی! +عکس | دیار باران | آخرین .
www.diyarebaran.ir/گریم-عجیب-و-غریب-دختر-بدلکار-ایرانی-عک/
‎5 روز پیش . به گزارش «دیارباران»،مهسا احمدی که سابقه هنرنمایی در چندین فیلم ایرانی و خارجی را
دارد اخیرا عکسی ازخود به اشتراک گذاشته که در یک فیلم با .Searches related to مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر
Previous



گریم عجیب و غریب دختر بدلکار ایرانی! +عکس | دیار باران | آخرین .
www.diyarebaran.ir/گریم-عجیب-و-غریب-دختر-بدلکار-ایرانی-عک/
‎5 روز پیش . به گزارش «دیارباران»،مهسا احمدی که سابقه هنرنمایی در چندین فیلم ایرانی و خارجی را
دارد اخیرا عکسی ازخود به اشتراک گذاشته که در یک فیلم با .
مهسا احمدی و ارشا اقدسی بدلکار بیوگرافی و عکس - اترین موزیک
atrinmusic.ir/2016/03/مهسا-احمدی-و-ارشا-اقدسی-بدلکار-بیوگراف/
‎25 مارس 2016 . مهسا احمدی و ارشا اقدسی بدلکار بیوگرافی و عکس . فیلم های خارجی . مهسا احمدی
اولین دختر بدلکار ایران است که در پروژه‌های سینمایی حضور دارد.
مهسا احمدی دختر بدلکار ایرانی جایزه هالیوود را گرفت
firefun.ir/مهسا-احمدی-دختر-بدلکار-ایرانی-جایزه-هالیوود-را-گرفت-4585
مهسا احمدی دختر بدلکار ایرانی که در فیلم جیمز باند هم هنرنمایی کرده بود جایزه ویژه
هالیوود را گرفت. مهسا احمدی بدلکار زن ایران گفت: به عنوان اولین بدلکار زن ایرانی .
دختر بدل‌کار ایرانی راهی فیلم جدید جیمزباند در هالیوود شد+تصاویر .
vazeh.com/./دختر-بدل‌کار-ایرانی-راهی-فیلم-جدید-جیمزباند-در-هالیوود-شد-تصاویر
‎مهسا نخستین چترباز زن جمهوری اسلامی است. دختر بدل‌کار ایرانی راهی فیلم جدید
جیمزباند در هالیوود شد مهسا احمدی، بدل‌کار آخرین فیلم جیمز باند به نام Skyfall بار
دیگر .
تصاویر: مهسا احمدی ، اولین دختر بدلکار در ایران -آکا - ویشه
wishe.ir/news/5670
‎آکاایران: تصاویر: مهسا احمدی ، اولین دختر بدلکار در ایران. مهسا احمدی ، بدلکار زن
ایرانی. ,iran. مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در خارج از کشور. ,iran. عکس های مهسا احمدی
.
بدلکار زن ایرانی در هالیوود مورد تقدیر ویژه قرار گرفت صبح زود .
khabarche.ir/./بدلکار-زن-ایرانی-در-هالیوود-مورد-تقدیر-ویژه-قرار-گرفت
22 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه در مراسم اعطای . تصادف
مرگبار اتوبوس و پراید در جاده بجنورد – اسفراین + تصاویر .
مهسا احمدی برنده جایزه‌ ویژه بدلکاری در هالیوود شد | اتاق خبر
www.otaghnews.com/./مهسا-احمدی-برنده-جایزه‌-ویژه-بدلکاری-در-هالیوود-شد
25 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه در مراسم اعطای . او علاوه
بر فیلم‌های ایرانی در محصولات سینمایی هالیوودی از جمله فیلم .
مهسا احمدی، اولین دختر بدلکار ایرانی: برنده جایزه «اکشن آیکن .
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1073741897.3
‎مهسا احمدی، اولین دختر بدلکار ایرانی: برنده جایزه «اکشن آیکن» . مشهورترین
بدلکار زن ایرانی است و حالا جایزه ویژه‌ای در مراسم جوایز «اکشن آیکن» را . مراسم «
جوایز اکشن آیکون» با هدف تقدیر از نقش زنان در فیلم‌ها و سریال‌های هالیوودی برگزار
می‌شود. مهسا احمد عضو گروه بدلکاری ۱۳ (‌Stunt 13) است و در چندین سریال و فیلم هندی و
ترکی .
رقابت هیجانی ترامپ / روایت چهار زنی که کلینتون به آنها تجاوز کرده .
www.eniazmandi.com/content/550.html
‎7 ساعت قبل . دونالد ترامپ رقیب نتخاباتی هیلاری کلینتون با این چهار زن عکس گرفت. کتلین
. مهسا احمدی بدلکار زن ایرانی سینمای هالیوود + عکس. مهسا احمدی از .
مهسا احمدی بهترین بدلکار دنیا شد (+عکس)
www.bitaraf.com/showlink.php?id=1985769
‎21 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی گفت: من یک بانوی ایرانی هستم که عاشق ایران و پرچم زیبای کشورم هستم
. جایزه بهترین بدل کار دنیا از «اکشن آیکن» جشنواره ویژه بدلکاری در هالیوود که .
آرزویم این است که تمام زنان سرزمینم در بلندترین قله‌های موفقیت .Searches related to مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر
Previous



پر شدن جیب لژیونرهای ایرانی
firemovie.ir/news/417311
‎پر شدن جیب لژیونرهای ایرانی. 6 دقیقه پیش . افسردگی بازیگر زن معروف ایرانی
به خاطر شکست عشقی! +عکس . مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر .
مهسا احمدی بهترین بدلکار زن دنیا عکس - کوپه
www.koupeh.com/search/مهسا-احمدی-بهترین-بدلکار-زن-دنیا-عکس
‎گفت‌وگو با «مهسا احمدی» بهترین بدلکار زن دنیا در سال ٢٠١٥شرق/ «مهسا احمدی» نام .
مهسا احمدی عنوان برترین بدلکار دنیا در سال ٢٠١٥ را از جشنواره ویژه بدلکاری هالیوود (
اکشن آیکن) کسب کرده است. او که پس از انقلاب اسلامی اولین دختر ایرانی است .
ریتساس|جایزه‌ ویژه بدلکاری در هالیوود برای بدلکار زن ایرانی ؟! +عکس .
rytsas.com/82882/index.html
عصردنا: مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه در مراسم اعطای
جوایز "اکشن آیکن" در کالیفرنیا شد.در مراسم امسال که روز ۱۸ اکتبر در هتل شرایتون
.
مهسا احمدی بهترین بدلکار زن دنیا عکس - خبر روز
khabareruz.ir/search/?q=مهسا+احمدی+بهترین+بدلکار+زن+دنیا+عکس
مهسا احمدی برترین دختر بدلکار یارانی نام ایران را در زمینه بدلکاری در دنیا پر آوازه
کرد دختر بدلکار با کارنامه درخشان ٩ ساله‌‌اش، حالا نگاه بزرگان هالیوود را به خود جلب .
مهسا احمدی برنده جایزه‌ ویژه بدلکاری در هالیوود شد
banoyesabs.alakiblog.ir/news/8644.html
مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه در مراسم اعطای جوایز "
اکشن آیکن" در کالیفرنیا شد. . خانم احمدی که در این مراسم به عنوان تنها زن بدلکار
ایرانی معرفی شد، جایزه کریستال را برد که یکی از . تصاویر عاشقانه برای تم
موبایل.
اولین بدلکار زن ایرانی برنده «کریستال اوارد» کیست؟ - صفحه نخست
www.khabaronline.ir/(X(1)S(euoxswkjexsljnfjibejapx4))/detail/./cinema
21 ا کتبر 2015 . میزان نوشت : بدلکار زن ایران گفت : به عنوان اولین بدلکار زن ایرانی برنده . خود
پست گذاشت که امروز قرار است مهسا احمدی اولین دختر بدلکار ایرانی جایزه . یک
فیلم هالیوودی دیوار چین را تسخیر کرد / تصاویری از تبلیغات «جنگ .
مهسا احمدی برنده جایزه‌ ویژه بدلکاری در هالیوود شد - سایت کسب و کار بازده
bazdeh.org/مهسا-احمدی-برنده-جایزه‌-ویژه-بدلکاری/
21 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه در مراسم اعطای . او علاوه
بر فیلم‌های ایرانی در محصولات سینمایی هالیوودی از جمله فیلم .
مهسا احمدی برنده جایزه‌ ویژه بدلکاری در هالیوود شد - بورس نیوز
www.boursenews.ir/./مهسا-احمدی-برنده-جایزه‌-ویژه-بدلکاری-در-هالیوود-شد
‎21 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده جایزه‌ای ویژه در مراسم اعطای . او علاوه
بر فیلم‌های ایرانی در محصولات سینمایی هالیوودی از جمله فیلم .
آشنایی با شجاع ترین بازیگر و بدلکار زن هالیوود (عکس) - ایمپریا
imperia.ir/./meet-the-bravest-actor-and-stunt-woman-in-hollywood-photos
‎آشنایی با شجاع ترین بازیگر و بدلکار زن هالیوود (عکس) . ایران ناز: در ادامه
تصاویری جالب از برخی بدلکاری های این خانم شجاع را مشاهده خواهید کرد. آشنایی با
شجاع .
مشهورترین بدلکار زن ایران برنده جایزه‌ ویژه بدلکاری در هالیوود شد .
www.finds.ir/iran-news/cinema-culture/mahsa.iranian./5598
‎21 ا کتبر 2015 . finds.ir وب سایت فایندز - مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن ایرانی برنده . او علاوه بر
فیلم‌های ایرانی در محصولات سینمایی هالیوودی از جمله فیلم .Searches related to مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر
Previous



همسر و فرزند مهسا احمدی بدلکار حرفه ای - خبر جدید 95
jaadid.ir/همسر-و-فرزند-مهسا-احمدی-بدلکار-حرفه-ای.html
‎همسر و فرزند مهسا احمدی بدلکار حرفه ای · نتیجه تصویری برای همسر و فرزند مهسا
احمدی بدلکار حرفه ای. تصاویر برای همسر و فرزند مهسا احمدی بدلکار حرفه ایگزارش .
مهسا احمدی برنده جایزه هالیوود - مجله اینترنتی خانه سبز
housework.mihanblog.com/./مهسا%20احمدی%20برنده%20جایزه%20هالیوود
25 ا کتبر 2015 . دختر ایرانی برنده جایزه‌ ویژه بدلکاری در هالیوود شد. Administer : 2 . اولین بدلکار
زن ایرانی برنده «کریستال اوارد» کیست؟ بدلکار زن ایران . تصاویر/ فرهادی، شهاب
حسینی و ترانه علیدوستی در جشنواره کن ( یکشنبه 2 خرداد 1395 )
جایزه ویژه هالیوود به این دختر ایرانی رسید! +عکس - پرداد
www.pardad.ir/N_جایزه-ویژه-هالیوود-به-این-دختر-ایرانی-رسید-عکس_12424.aspx
25 ا کتبر 2015 . جایزه ای که به خاطر حضور در فیلم های هالیوودی، بالیوودی و اروپایی و ترکیه ای .
مهسا احمدی که در مراسم «اکشن آیکن» به عنوان تنها زن بدلکار ایرانی .
تصاویر: مهسا احمدی ، اولین دختر بدلکار در ایران -آکا - پورتال سیحو
seiho.ir/news/169636/
‎22 جولای 2016 . آکاایران: تصاویر: مهسا احمدی ، اولین دختر بدلکار در ایران. مهسا احمدی ، بدلکار زن
ایرانی. ,iran. مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در خارج از کشور. ,iran.
بدلکار زن ایرانی - لینک گردی
farsinow.ir/news/بدلکار-زن-ایرانی
زن و مردان بدلکار ایرانی فیلم جدید جیمز باند! + . عکس های اولین . بدلکار زن
ایرانی ، برنده جایزه‌ ویژه بدلکاری در هالیوود:مهسا احمدی، مشهورترین بدلکار زن . 220.
اخبار پارسیک - مهسا احمدی بهترین بدلکار دنیا شد (
news.parseek.com/Url/?id=11353741
‎21 ا کتبر 2015 . مهسا احمدی گفت: من یک بانوی ایرانی هستم که عاشق ایران و پرچم زیبای کشورم .
اولین دختر بدلکار ایرانی هستم که در بسیاری از پروژه‌های سینمایی هالیوودی،‌ .
آرزویم این است که تمام زنان سرزمینم در بلندترین قله‌های موفقیت بدرخشند و همینطور
هم است. . حروفی را که در تصویر می‌بینید عینا در فیلد مقابلش وارد کنید .
بدلکار ایرانی | سایت تفریحی فان کده - Part 3
funkade.top/post/بدلکار-ایرانی/page/3/
‎بازیگر مشهور هالیوود که خودشان بدلکار اصلی فیلم های و بدلکار ایرانی . بدلکار زن
ایرانی برنده جایزه ویژه بدلکاری در هالیوود مهسا احمدی مشهورترین بدلکار زن.
جوان ایرانی دختر ایرانی برنده جایزه‌ ویژه بدلکاری در هالیوود شد - جوان .
www.irjavan.com/دختر-ایرانی-برنده-جایزه‌-ویژه-بدلکاری/
‎دختر ایرانی برنده جایزه‌ ویژه بدلکاری در هالیوود شد بدلکار زن ایران گفت: به عنوان
اولین . مهسا احمدی گفت: هم اکنون در لس آنجلس هستم در جشنی که سالانه برگزار می
شود و به ۵ نفر از . عکس های جدید ملانی خواننده غیرمجاز در حاشیه اکران فیلم اروند.
جایزه ای از طرف امریکا به زن بدلکار ایرانی - فریم اس ام اس
frimsms.ir/tag/جایزه-ای-از-طرف-امریکا-به-زن-بدلکار-ایرا/
‎23 ا کتبر 2015 . بدلکار زن ایران گفت: به عنوان اولین بدلکار زن ایرانی برنده . به یک دختر بدلکار
ایرانی برای حضور در پروژه های هالیوودی، بالیوودی و ترکی تعلق . که امروز قرار است
مهسا احمدی اولین دختر بدلکار ایرانی جایزه بگیرد، جالب است .
تصاویر: مهسا احمدی ، اولین دختر بدلکار در ایران -آکا - دنیای خبر
donyaekhabar.com/./تصاویر+مهسا+احمدی+اولین+دختر+بدلکار+در+ایران+آکا
‎تصاویر: مهسا احمدی ، اولین دختر بدلکار در ایران -آکا. 24 دقیقه قبل خواندنی ها . مهسا
احمدی ، بدلکار زن ایرانی در خارج از کشور. ,iran p dir="rtl" عکس های مهسا احمدی .Searches related to مهسا احمدی ، بدلکار زن ایرانی در هالیوود + تصاویر
Previous

  • ۹۵/۰۷/۲۲
  • ۱۸۱ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی