وبلاگ تفریحی

هتلداران بزرگ ایران را بشناسید

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳ ب.ظ

 

بهار و تابستان در ایران فصل خوب سفر است. به قول فعالان گردشگری، فصل پیک مسافرت، هیچ سفری بدون اینکه بدانیم قرار است در کجا اقامت داشته باشیم، اساسا آغاز نخواهد شد و هتل ها سهم مهمی از سبد اقامت گردشگری دارند. نگاهی داریم به هتلداران بزرگ ایرانی و به نتایج جالبی رسیده ایم.

مثلا به این نتیجه که بزرگترین و مشهورترین هتل های ایرانی در دست نهادهای عمومی و دولتی مثل تامین اجتماعی، بنیاد مستضعفان، بنیاد شهید، نیروی انتظامی، سازمان میراث فرهنگی و بیمه ایران هستند اما سرمایه دارانی مثل علی درویشی، عبدالرضا موسوی و خانواده سزاواربندی هم در کنار یک هلدینگ خصوصی در این زمینه، نقش مهمی ایفا می کنند.

 

با دانلود این فایل ، شما هم وارد این لیست خواهید شد – اینجا کلیک کنید

یک – گروه هتل های هما

این گروه بعد از انقلاب اسلامی و برای اداره تعدادی از هتل های مصادره شده به وجود آمد. مالکیت این گروه از آن زمان تاکنون در دست هواپیمایی جمهوری اسلامی هما بود ولی در حال حاضر، سازمان تامین اجتماعی مالک این هتل و دکتر عمیدالدین قهری، مدیرعامل این گروه است. هما، حدود 800 اتاق در پنج هتل خود دارد. پنج هتلی که در چهار شهر ایران قرار دارند. مشهد (دو هتل)، تهران، بندرعباس و شیراز. گفته شده که قرار است در اصفهان نیز هتلی توسط این گروه ساخته شود.

یکی از هتل های هما در مشهد بعد از انقلاب ساخته شده اما هتل همای تهران پیش از انقلاب، هتل شرایتون بوده، هتل همای یک مشهد، هایت نام داشته، هتل همای شیراز، هتل کوروش این شهر بوده و نام سابق هتل همای بندرعباس هم گامرون بوده است. هر پنج هتل از گروه هتل های هما، جزو هتل های پنج ستاره کشور هستند.

دو – گروه هتل های پارسیان

گروه هتل های پارسیان شش هتل 5 (پنج) ستاره در شهرهای تهران (2 هتل استقلال و آزادی)، کرمانشاه، اصفهان، یزد و نمک آبرود در اختیار دارد. علاوه بر اینها، 13 هتل چهار ستاره و سه هتل سه ستاره به همراه دو هتل در حال ساخت در خرم آباد و سنندج، این شرکت را به یکی از بزرگترین هتلداران ایران تبدیل کرده است. مالکیت این گروه هتلداری متعلق به بنیاد مستضعفان است. جالب است بدانید که این گروه هتلداری سابقه طولانی در تغییر نام دارد چرا که در سال 1374 به نام شرکت هتل های بنیاد و در سال 1378 به نام شرکت هتل های بین المللی آزادی و در سال 1380 به نام شرکت هتل های بین المللی پارسیان ثبت شده است.

 

توصیه می کنم بخونید : چطور با اینستاگرام به ثروت رسیدم – اینجا کلیک کنید

 

سه – گروه هتل های پارس

یکی دیگر از هتلدارهای بزرگ در ایران، گروه هتل های پارس است که در حال حاضر دارای پنج هتل پنج ستاره در شهرهای مشهد، تبریز، کرمان، کیش و اهواز و یک هتل چهار ستاره در شهر آبادان است. مالکیت این گروه هتلداری متعلق به هلدینگ توسعه ترابر ایرانیان است که یکی از زیرمجموعه های بنیاد تعاون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است. از میان پنج هتل پنج ستاره این گروه، تنها هتل پارس اهواز قبل از انقلاب اسلامی ساخته شده است. در مورد هتل تبریز هم خوب است بدانید که این هتل بیشتر به نام ائل گلی معروف شده است.

چهار – گروه هتل های آریا

یکی دیگر از گروه های بزرگ هتلداری در ایران، گروه هتل های آریا است که در سال 1384 تاسیس شده و شامل 10 هتل است. پنج هتل پنج ستاره به نام های هتل امیرکبیر اراک، هتل نارنجستان ایزدشهر (نور)، هتل شایگان کیش، هتل پارس شیراز و هتل کادوس رشد. آریا همچنین مالکیت چهار هتل چهار ستاره را هم در اختیار دارد: هتل آسمان اصفهان، هتل مشیرالممالک یزد، هتل بین الملل تبریز و هتل بین المللی قم.

به نظر می رسد که این گروه هتلداری، به صورت مشارکتی از سوی هتلداران خصوصی تاسیس شده است. در حال حاضر سید محسن آقایان، مدیرعامل این گروه و محسن قریب رییس هیات مدیره آن است که در رزومه قریب آمده او سابقه مدیریت عامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی، عضویت در هیات مدیره شرکت آرین پارسه کیش و دبیرکلی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش را داشته است.

پنج – گروه هتل های کوثر

یکی دیگر از شرکت های هتلداری ایران، سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر است که به عنوان یکی از سازمان های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران، فعالیت خود را از سال 1372 آغاز کرده است. هتل هویزه تهران (چهار ستاره)، هتل سفیدکنار بندر انزلی (چهار ستاره)، هتل آپارتمان کوثر رامسر (سه ستاره)، هتل ثامن مشهد (سه ستاره)، هتل قدس مشهد (دو ستاره)، مجتمع فرهنگی تفریحی ایثار (استان البرز) و مجتمع اقامتی شاهد قم جزو اماکن اقامتی هستند که در مالکیت این گروه هتلداری است.

شش – گروه هتل های لاله

نام «گروه هتل های بین المللی لاله» برگرفته از نام هتل بین المللی پنج ستاره لاله تهران است. این گروه تحت پوشش شرکت توسعه گردشگری ایران وابسته به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بوده که از سال 1349 آغاز به فعالیت کرده است. نام سابق شرکت توسعه گردشگری، شرکت توسعه مهمانخانه های ایران بوده و سهامداران اولیه آن عبارتند از شرکت سهامی تاسیسات جهانگردی، شرکت سهامی اینترکنتینانتال و شرکت سوییسی EWI که به تدریج در دهه هفتاد و هشتاد شمسی، این گروه به صورت یک گروه منسجم و زنجیره ای در قالب هتل پنج ستاره لاله تهران و چهار هتل چهار ستاره بین المللی سرعین، هتل صخره ای لاله کندوان، هتل چهار ستاره بین المللی چابهار، هتل بین المللی لاله بیستون (کاروانسرای عباسی کرمانشاه) و یک مجتمع آب درمانی در شهرهای مختلف فعالیت کرده است.

هفت – گروه هتل های سورینت

شاید جالب باشد بدانید که بابت زنجانی هم در هتلداری دستی بر آتش داشته است. گروه هتل های سورینت یکی از شرکت های وابسته به هلدینگ توسعه سورینت قشم است که از هجدهم خرداد 1390 کار خود را در منطقه آزاد قشم آغاز کرد و تا پیش از واگذاری اموال بابک زنجانی به عنوان بدهی، در مالکیت خود او بود. هتل سورینت صدف در کیش، هتل سورینت مریم و البته طرح ساخت هتل سورینت مریم 2 و نیز هتل در حال ساخت سورینت قشم در مجموعه هتل های گروه سورینت قرار داشتند.

هشت – گروه هتل های اسپیناس

 

هتل اسپیناس - چرتکه

هتل اسپیناس – چرتکه

تهرانی ها حتما نام این گروه هتلداری را پیش از سایر افراد شنیده اند. گروهی که سال قبل و در آستانه سفر رییس جمهور روسیه به کشورمان، توسط معاون اول رییس جمهور افتتاح شد تا میزان او و هیات همراهش باشند. اخیرا هم عکس هایی که از ضیافت خانم کیتاروویچ رییس جمهور کرواسی منتشر شد او را در حیاط این هتل نشان می داد. افتتاح این هتل البته کاری سخت برای علی اصغر امیری، مالک آن بود چرا که هم در جریان ساختش، تنش های زیادی با شورای شهر و شهرداری ایجاد شد و هم این که مقیاس پروژه بسیار بزرگ بود چرا که بزرگ ترین هتل ایران با 75 هزار متر مربع مساحت در سعادت آباد تهران در حال ساخت بود. اسپیناس که یکی از نام های خلیج فارس است، دو شعبه دیگر، یکی در بلوار کشاورز تهران و یکی در شهر آستارا دارد.

نه – گروه هتل های زنجیره ای مهر

هتل های زنجیره ای مهر به عنوان مبدع اندیشه ایجاد هتل های سنتی و تاریخی در استان یزد شناخته می شود. این گروه در حال حاضر با در اختیار داشتن 10 مجموعه گردشگری و اقامتی در شهر یزد، به نوعی دست بالا را در مالکیت مراکز اقامتی در این شهر در اختیار دارد. مالک این گروه هتلداری، محمد حسین محتاج الله است و از سال 1373 فعالیت خود در بخش گردشگری را آغاز کرده است. نخستین هتل از گروه مهر هم که هتل پنج ستاره و آنتیک ملک التجار بوده در سال 1375 افتتاح شده است. هتل سنتی مهر، هتل موزه فهادان، هتل تاریخی لب خندق و خانه خشتی نخل مهر، از مهم ترین مراکز اقامتی این گروه هتلداری هستند.

ده – هتل بین المللی قصر طلایی

 

هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی

اگر آگهی های تلویزیونی در انتهای دهه 70 و ابتدای دهه 80 شمسی را به خاطر داشته باشید؛ حتما حجم زیاد تبلیغات هتل قصر شما را هم متعجب و شاید خسته کرده باشد. هتل قصر بین آنها یکی از هتل های مجلل مشهد بود که علاوه بر شیک بودن امتیاز نوساز بودن را هم داشت. البته از روزی که برادر کوچک تر این هتل، یعنی هتل بین المللی قصر طلایی در سال 1389 افتتاح شد، هتل اول حاج محمود سزاواربندی دیگر به چشم کمتر کسی می آمد. در حال حاضر ظاهرا مدیریت این دو هتل که هر دو در خیابان امام رضا (ع) مشهد قرار دارند، در اختیار امیر سزاوار ، پسر اوست و البته بنیاد خیریه ای هم توسط این خانواده تاسیس شده که ظاهرا از سود هتل ارتزاق می کند.

– هتل های منفرد

علاوه بر این ها، تعدادی هتل بزرگ و البته برتر (پنج ستاره) در اقصا نقاط کور هست که به سادگی نمی توان مالک آنها را تعیین کرد؛ هتل باباطاهر همدان، هتل مدینه الرضا و هتل پردیسان مشهد، هتل بین المللی خلیج فارس و هتل هرمز در بندرعباس، هتل بزرگ چمران، زندیه و پرسپولیس در شیراز، هتل شهریار در تبریز، هتل آتا در ارومیه، هتل مارینا پارک، پارمیس و شایان و نیز نخستین هتل دریایی ایران با نام ترنج در کیش، هتل گوت که مال سمنان است و هتل بوتانیک گرگان. نکته جالب توجه در خصوص این هتل های لوکس و البته منفرد این است که اغلب آنها تازه ساخت هستند و بعید نیست که در سال های آینده در قالب یکی از گروه هایی که از آنها نام بردیم ادغام شوند.

به این فهرست باید نام سه هتل دیگر را هم اضافه کرد که هر یک در شهر خود گل سرسبد هتل ها هستند. هتل عباسی در اصفهان که لقب قدیمترین هتل در جهان را دارد و مالکیت آن متعلق به بیمه ایران است، هتل مجلل درویشی در مشهد که همین چند روز پیش به دلیل استقبال از استانداران کشور برای شرکت در همایش استقلال مقاومتی خبرساز شد و مالکیت آن متعلق به خانواده درویشی است و هتل داریوش در کیش که ابتدا متعلق به حسین ثابت، سرمایه گذار و هتلدار بزرگ ایرانی بود و با سر و صدای فراوان آغاز به کار کرد اما در حال حاضر متعلق به عبدالرضا موسوی است که مالک هواپیمایی زاگرس و پارک دلفین های کیش است.

 

اینستاگرام تون رو منفجر کنید – کاملا رایگان و تضمینی – اینجا کلیک کنید

 

هتلداران بزرگ ایران را بشناسید

منبع : روزنامه هفت صبح 

میلیاردرهای ایران – ثروتمندان ایران – هتلداران ایران – مالکان بزرگ ایران – میلیونرها – میلیاردرها – مالک هتل لاله – مالک هتل اسپیناس – مالک هتل قصر طلایی – راز موفقیت – پولدارها

The post هتلداران بزرگ ایران را بشناسید appeared first on چرتکه | تفریحی | عکس بازیگران | موفقیت.


لینک منبع این نوشته :
http://4ortke.ir/%d9%87%d8%aa%d9%84%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c%d8%af/


10 هتلدار بزرگ ایران را بشناسید - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/./10-هتلدار-بزرگ-ایران-را-بشناسید
‎2 ژوئن 2016 . نگاهی داریم به هتلداران بزرگ ایرانی و به نتایج جالبی رسیده ایم. مثلا به این نتیجه
که بزرگترین و مشهورترین هتل های ایرانی در دست نهادهای عمومی و .
Images for هتلداران بزرگ ایران را بشناسید
8 ثروتمند ایران بشناسید + عکس
www.entekhab.ir/fa/news/158363/8-ثروتمند-ایران-بشناسید-عکس
‎از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های ثابت را .
اسفندیار رحیم مشایی در مورد خریدار این خرید بزرگ گفته بود: «خریدار این هتل‌ها
یکی .
گران قیمت‌ترین هتل‌های ایران را بشناسید! +تصاویر - فردا
www.fardanews.com/./گران-قیمت‌ترین-هتل‌های-ایران-را-بشناسید-تصاویر
‎گران‌ترین واحدهای اقامتی برای مسافران در ایران در هتل‌های پنج ستاره جای گرفته‌اند. .
۴۱۶ هزار تومان و گران‌ترین اتاق سوئیت غربی و شرقی بزرگ با قیمت ۲میلیون و .
گران ترین هتل های ایران را بشناسید/عکس
banki.ir/ads/14019-گران-ترین-هتل-های-ایران-را-بشناسید-عکس
‎بنابراین سال ها تصور می شد که هتل عباسی اصفهان گرانترین هتل ایران است، در .
هتل بزرگ داریوش هتلی ۵ ستاره با الهام از تخت جمشید و به صورت نمادین بیانگر .
۱۰ هتلدار بزرگ ایران را بشناسید - جدیدترین های اینترنت
jadidtarinsite.rozblog.com/./-هتلدار-بزرگ-ایران-را-بشناسید.html
‎2 ژوئن 2016 . به قول فعالان گردشگری،…,۱۰ هتلدار بزرگ ایران را بشناسید,جدیدترین های . نگاهی
داریم به هتلداران بزرگ ایرانی و به نتایج جالبی رسیده ایم.
موفقیت:10 هتلدار بزرگ ایران را بشناسید | مجله اینترنتی کهلیک
kahlek.ir/index.php/news1316576
‎2 ژوئن 2016 . نگاهی داریم به هتلداران بزرگ ایرانی و به نتایج جالبی رسیده ایم. مثلا به این نتیجه
که بزرگترین و مشهورترین هتل های ایرانی در دست نهادهای عمومی و .
8 ثروتمند ایران بشناسید + عکس - صراط
www.seratnews.ir/fa/news/21392/8-ثروتمند-ایران-بشناسید-عکس
‎اسفندیار رحیم مشایی در مورد خریدار این خرید بزرگ گفته بود: «خریدار این هتل‌ها
یکی از سهامداران این مجموعه است که دارای سوابق درخشان و موثری در صنعت گردشگری و
.
گران قیمت‌ترین هتل‌های ایران را بشناسید - مشرق
www.mashreghnews.ir/./گران-قیمت‌ترین-هتل‌های-ایران-را-بشناسید
‎گران‌ترین واحدهای اقامتی برای مسافران در ایران در هتل‌های پنج ستاره جای گرفته‌اند. .
۴۱۶ هزار تومان و گران‌ترین اتاق سوئیت غربی و شرقی بزرگ با قیمت ۲میلیون و .
گران قیمت‌ترین هتل‌های ایران را بشناسید! +تصاویر - شفاف
www.shafaf.ir/./گران-قیمت‌ترین-هتل‌های-ایران-را-بشناسید-تصاویر
‎گران‌ترین واحدهای اقامتی برای مسافران در ایران در هتل‌های پنج ستاره جای گرفته‌اند. .
۴۱۶ هزار تومان و گران‌ترین اتاق سوئیت غربی و شرقی بزرگ با قیمت ۲میلیون و .Searches related to هتلداران بزرگ ایران را بشناسید



تبریز - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/تبریز
‎این شهر بزرگ‌ترین قطب اقتصادی منطقهٔ شمال‌غرب ایران و مناطق آذری‌نشین بوده و مرکز
اداری، ارتباطی، . در کتیبهٔ سارگن دوم این دژ را دژی بزرگ و آباد و دارای باروی
تودرتو وصف شده‌است. . قدمت صنعت هتل‌داری در تبریز به بیش از یک قرن می‌رسد.
10 هتلدار بزرگ ایران را بشناسید : آگهی90 | تبلیغات | نیازمندی - 1395
agahi90.mizbanblog.com/post/3
‎2 ژوئن 2016 . نگاهی داریم به هتلداران بزرگ ایرانی و به نتایج جالبی رسیده ایم. گروه هتل های هما. هما.
این گروه بعد از انقلاب اسلامی و برای اداره تعدادی از هتل های مصادره .
پولدارترین های ایران را بشناسید - ایرانه پولدار
iranepooldar.com/پولدارترین-های-ایران-را-بشناسید/
‎26 ژوئن 2016 . وب سایت ایران پولدار روش های واقعی کسب درآمد از اینترنت را آموزش می دهد. . این خرید
بزرگ گفته بود: «خریدار این هتل‌ها یکی از سهامداران این مجموعه .
گرانترین هتل‌های ایران را بشناسید - معاونت مالی و اقتصاد شهری
fad.tehran.ir/default.aspx?tabid=163&ArticleId=4528
‎هتل بزرگ داریوش هتلی ۵ ستاره با الهام از تخت جمشید و به صورت نمادین بیانگر
افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان در جزیره کیش با سرمایه‌ای معادل ۱۲۵ .
ثروتمندان ایران را بشناسید+ تصاویر - است
shomanews.com/fa/news/./ثروتمندان-ایران-را-بشناسید-تصاویر
‎6 مارس 2016 . از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های . و در ایران
نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.
بزرگترین هتل های ایران را بشناسید | مجله اینترنتی خبرجو
macho.ir/news/259454/بزرگترین+هتل+های+ایران+را+بشناسید
‎بزرگترین هتل های ایران را بشناسید\nهیچ سفری بدون اینکه بدانیم قرار است در کجا
. یکی دیگر از گروه های بزرگ هتلداری در ایران، گروه هتل های آریا است که در سال .
تصاویر هتل داریوش یکی از زیباترین هتلهای دنیا در ایران - تکناز
www.taknaz.net/news_detail_25281.html
‎هتل بزرگ 5 ستاره داریوش‌ در جزیره کیش واقع گشته است این هتل با الهام از تخت
جمشید و بصورت ن. . تصاویر هتل داریوش یکی از زیباترین هتلهای دنیا در ایران.
مجموعه : مکان های دیدنی ایران. تصاویر هتل . کوچک ترین زن جهان را بشناسید + عکس.
۱۰ هتلدار بزرگ ایران را بشناسید - metacomment.io
rytsas.com.metacomment.io/274701/
‎14 ژوئن 2016 . ۱۰ هتلدار بزرگ ایران را بشناسید. موفقیت 129 . نگاهی داریم به هتلداران بزرگ
ایرانی و به. . عکسهای داغ دختر ۲۳ ساله با کمرباریک و باسن بزرگ.
باشگاه ثروتمندان - هشت مولتی میلیاردر ایرانی را بشناسید (فوق العاده .
servatmandan.blogfa.com/post/93
‎از عناوین او: کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتلهای ثابت را .
است و در ایران نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.
شمال نیوز :: 8 ثروتمند ایران را بشناسید + عکس
www.shomalnews.com/./%208%20ثروتمند%20ایران%20را%20%20بشناسید%20+%20عک.
‎از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های ثابت را . (۵
هزار تخت) داشته و در ایران نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش .Searches related to هتلداران بزرگ ایران را بشناسید
Previous



8 ثروتمند ایران را بشناسید + عکس - پایگاه خبری تحلیلی آبشار نیوز
abshar-news.ir/8-ثروتمند-ایران-بشناسید-عکس/
‎25 آوریل 2014 . از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های . و در ایران
نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.
سرطان روده‌ بزرگ را بشناسید/ 5 نشانه جدی بیماری و روش . - عصر ایران
www.asriran.com/./سرطان-روده‌-بزرگ-را-بشناسید-5-نشانه-جدی-بیماری-و-روش-های-درمان
‎10 آوریل 2016 . سرطان روده‌ی بزرگ را بشناسید/بیماری خاموشی که باید جدی گرفته شود/ علائم نشانه
. و گو با عصر ایران در مورد علائم بیماری سرطان روده بزرگ گفت: در صورت ابتلا به
این . رزرو هتلهای 5 ستاره تهران بصورت اینترنتی و باتخفیف.
8 ثروتمند و غول اقتصادی ایران را بشناسید . - نت شهر
www.netshahr.com/./10109-8-ثروتمند-و-غول-اقتصادی-ایران-را-بشناسید-عکس
‎اسفندیار رحیم مشایی در مورد خریدار این خرید بزرگ گفته بود: «خریدار این هتل‌ها
یکی از سهامداران این مجموعه است که دارای سوابق درخشان و موثری در صنعت گردشگری و
.
ریپورتاژ – گران قیمت ترین هتل های ایران را بشناسید! - دنیای خبر
donyaekhabar.com/./ریپورتاژ+گران+قیمت+ترین+هتل+های+ایران+را+بشناسید
‎7 مه 2016 . گران‌ترین واحدهای اقامتی برای مسافران در ایران در هتل‌های پنج ستاره جای . هزار تومان
و گران‌ترین اتاق سوئیت غربی و شرقی بزرگ با قیمت ۲میلیون و .
وضعیت هتل‌ها و قیمت‌های آن در ایام نوروز/ گران‌ترین هتل‌های ایران را .
danakhabar.com/fa/mobile/1152365
‎11 فوریه 2013 . شهرهای بزرگ با جاذبه گردشگری بالا مانند شیراز، اصفهان و مشهد همیشه جزو شهرهای
هستند که نه تنها در ایام عید بلکه در اکثر ماه‌های سال با ترافیک .
سایت خبری محیط زیست ایران - هتل‌های داخلی و خارجی را بشناسیم
www.mohitzist.ir/fa/content/1619/هتل‌های-داخلی-و-خارجی-را-بشناسیم
‎23 آگوست 2015 . بزرگ نمایی کوچک نمایی. هتل‌های داخلی و خارجی را بشناسیم . با شروع فصل گردش و
مسافرت، توریست‌های آگاه ایرانی سعی دارند ابتدا با تحقیق و .
8 ثروتمند ایران بشناسید + عکس | فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/72706
‎27 آوریل 2014 . از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های . و در ایران
نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.
ستاره ها - ده هتل گران ایران را بشناسید! - اسلاید تصاویر
www.setarehnews.ir/fa/doc/gallery/74661/3/
‎گران‌ترین واحدهای اقامتی برای مسافران در ایران در هتل‌های پنج ستاره جای گرفته‌اند. .
۴۱۶ هزار تومان و گران‌ترین اتاق سوئیت غربی و شرقی بزرگ با قیمت ۲میلیون و .
هشت دلال و رانت خوار متمول ایران را بشناسید - TributeZamaneh
https://www.tribunezamaneh.com/archives/47789
‎هشت دلال و رانت خوار متمول ایران را بشناسید | تریبون زمانه تریبونی است در اختیار
. اسفندیار رحیم مشایی در مورد خریدار این خرید بزرگ گفته بود: «خریدار این هتل‌ها .
10 هتلدار بزرگ ایران را بشناسید - آخرین اخبار ایران و جهان
www.zamoune.com/news/1767776
‎10 هتلدار بزرگ ایران را بشناسید. منبع : برترین ها 2 دقیقه پیش . نگاهی داریم به
هتلداران بزرگ ایرانی و به نتایج جالبی رسیده ایم. - مثلا به این نتیجه که .Searches related to هتلداران بزرگ ایران را بشناسید
Previous



با ده آسمان‌ خراش برتر جهان بیشتر آشنا شویم + تصاویر - بیتوته
www.beytoote.com/iran/pastime/world1-top-skyscrapers.html
‎در مطلب قبلی پیرامون بلندترین هتل‌های جهان صحبت کردیم؛ این بار به سراغ
بلندترین و در عین حال زیباترین . دکوراسیون به سبک ایرانی(تصاویر) . بانک
بزرگ اطلاعات هتل های ایران . مهمترین فیلم‌های فصل جوایز سینمایی را بشناسید+
عکس.
8 ثروتمند ایران را بشناسید - فروشگاه اینترنتی نرم افزار نوین پندار
npshop.net/news/details/2291/8-ثروتمند-ایران-را-بشناسید/0/
‎8 ثروتمند ایران را بشناسید,با 8 فرد ثروتمند ایران بیشتر اشنا شویم.,,0, .
اسفندیار رحیم مشایی در مورد خریدار این خرید بزرگ گفته بود: «خریدار این هتل‌ها
یکی از .
ایران خبر - تصاویر/ لوکس‌ترین هتل‌های جهان - تصاویر بزرگ
www.irankhabar.ir/fa/doc/./2/تصاویر-لوکس-ترین-هتل-های-جهان
‎بین هتل‌های پنج ستاره جهان، تعدادی بسیار لوکس و دیدنی هستند و شاید بتوان لقب «
پنج ستاره‌ی هتل‌های پنج ستاره» . این هتل لقب «بانوی بزرگ شرق» را یدک می‌کشد و
واقعا هم لایق این عنوان است. . خوردنی های فرهنگ ساز، از آمریکا تا تهران را بشناسید.
8 ثروتمند ایران بشناسید + عکس - سوک
sook.ir/fa/news/140242/8-ثروتمند-ایران-بشناسید-عکس
‎8 ثروتمند ایران بشناسید + عکس . اسفندیار رحیم مشایی در مورد خریدار این خرید
بزرگ گفته بود: «خریدار این هتل‌ها یکی از سهامداران این مجموعه است که دارای سوابق .
خلیج فارس را بهتر بشناسیم؛ آشنایی با هزینه اقامت و امکانات هتل های .
www.kojaro.com/./persian-gulf-five-star-hotel-accommodation-and-facilities-kish-island/
‎15 مه 2016 . اما برای اقامت در این جزیره چه هتل‌های لوکسی وجود دارد؟ . توضیح هتل: هتل بزرگ پنج
ستاره داریوش با سرمایه گذاری جناب آقای حسین . هتل ایران تنها هتل کیش است که از
نسل جدید سیستم‌های تهویه مطبوع و خنک کننده بهره برده است.
بهترین مقاصد گردشگری خاورمیانه را بشناسید - کجارو
www.kojaro.com/2016/7/8/./top-cities-and-places-in-the-middle-east/
‎11 جولای 2016 . شیراز را می‌توان نماینده‌ بسیار خوبی برای ایران دانست. . که با ساختن هتل‌های بزرگ
با معماری‌های خیره‌کننده و جاذبه‌های گردشگری در سطح استانداردهای .
ثروتمندترین مردان ایران را بشناسید+ تصاویر - نمایش محتوا - نسیم .
nasimesadegh.ir/-/ثروتمندترین-مردان-ایران-را-بشناسید-تصاویر
‎26 مه 2015 . از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های . و در ایران
نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.
در وب‌سایت ای گردش (Egardesh) بهترین هتل‌های ایران را آنلاین رزرو .
itresan.com/./در-وب‌سایت-ای-گردش-egardesh-بهترین-هتل‌های-ا.html
‎19 ژوئن 2016 . در وب‌سایت ای گردش (Egardesh) بهترین هتل‌های ایران را آنلاین رزرو کنید! . از
به‌روزترین مرکز رزرو هتل ایران نظیر سایت ای گردش و یا برند بزرگ سامیتا است. .
۴ اسمارت فون راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی آی‌تی‌رسان کاپ را بشناسید.
- هشت ثروتمند ایران را بشناسید + عکس - انارپرس
anarpress.ir/economy/18203/1393/02/07
‎27 آوریل 2014 . از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های . و در ایران
نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.
گران قیمت‌ترین هتل‌های ایران را بشناسید - Nividar نیویدار
www.nividar.com/news/5729ae8a870024e2c9335825
‎4 مه 2016 . گران‌ترین واحدهای اقامتی برای مسافران در ایران در هتل‌های پنج ستاره جای . از لابی
بسیار بزرگ و شیکش که در بدو ورود توجه مهمانان را به خودش جلب .Searches related to هتلداران بزرگ ایران را بشناسید
Previous



ثروتمندترین مردان ایران را بشناسید! +تصاویر - مجله اینترنتی دوستان
www.dustaan.com/ثروتمندترین-مردان-ایران-را-بشناسید-تص/
‎26 آوریل 2014 . از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های . و در ایران
نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.
8 ثروتمند ایران بشناسید + عکس - تاریخ و فرهنگ بختیاری ها
davoodi-sh.blogfa.com/post/87/8-ثروتمند-ایران-بشناسید-عکس
‎از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های ثابت را . (۵
هزار تخت) داشته و در ایران نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش .
ریپورتاژ – گران قیمت ترین هتل های ایران را بشناسید! - گویا آی تی
www.gooyait.com/1395/02/13/expensive-hotels.html
‎گران‌ترین واحدهای اقامتی برای مسافران در ایران در هتل‌های پنج ستاره جای گرفته‌اند. .
۴۱۶ هزار تومان و گران‌ترین اتاق سوئیت غربی و شرقی بزرگ با قیمت ۲میلیون و .
ثروتمندان ایران را بشناسید+ تصاویر - خبر ایرونی
iruni.ir/news/639064
‎6 مارس 2016 . از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های . و در ایران
نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.
8 ثروتمند ایران بشناسید + عکس | آفتاب
www.aftabir.com/news/article/view/2014/04/25/244474
‎25 آوریل 2014 . از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های . و در ایران
نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.
هتل‌‌های 5 ستاره ایران - مجله اینترنتی آنگو
ongo.ir/هتل‌‌های-5-ستاره-ایران/
‎15 مارس 2014 . . شاید دوست داشته باشید هتل‌‌های 5 ستاره ایران و امکانات آنها را بشناسید. . امکانات:
هتل بزرگ چمران در 30‌‌ طبقه، مجموعه‌‌ای منحصر به فرد با امکانات .
هجوم چشم آبی‌ها به هتل‌های تهران - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار .
www.tabnak.ir/fa/news/590294/هجوم-چشم-آبی‌ها-به-هتل‌های-تهران
‎18 مه 2016 . رشد ورود هیأت‌های تجاری به ایران ٢٣٧‌درصد است ناآرامی‌های منطقه باعث شده گردشگران .
مسئول واحدهای اقامتی و رزرو برخی هتل‌های بزرگ و سرشناس تهران به «شهروند»
می‌گویند: ضریب . می خواهید قوی ترین لاغر کننده های دنیا را بشناسید؟
هتلهای آنتالیا بایگانی - صفحه 2 از 9 - تور ترکیه و هتلهای ترکیه
turkeytravelplanner.ir/tag/هتلهای-آنتالیا/page/2/
‎3 جولای 2016 . اما واقعا کدام هتلها، بهترین هتلهای آنتالیا به شمار میروند؟ . از آژانسهای مسافرتی،
تورهای مختلفی را از سایر شهرهای بزرگ ایران تدارک دیده اند. . حال اگر عازم این شهر از
هر کجای ایران هستید و میخواهید هتلهای مختلف آنتالیا را بشناسید، .
استخدام هتل | ایران استخدام
iranestekhdam.ir/category/agahi-estekhdam/.به./استخدام-هتل-ها/
‎2 روز پیش . سیستم رزومه ساز رایگان ایران استخدام . سرپرست خانه داری با سابقه کار مفیدداری
مدرک هتلداری خانم لیسانس — ۲ پذیرشگر دارای مدرک زبان انگلیسی . استخدام یک
شرکت بزرگ تولیدی صنعت. . ایران استخدام را بیشتر بشناسید.
گران قیمت‌ترین هتل‌های ایران را بشناسید - صفحه ی اصلی
www.hodhodnews.ir/./گران-قیمت‌ترین-هتل‌های-ایران-را-بشناسید
‎4 مه 2016 . گران‌ترین واحدهای اقامتی برای مسافران در ایران در هتل‌های پنج ستاره جای . هزار تومان
و گران‌ترین اتاق سوئیت غربی و شرقی بزرگ با قیمت ۲میلیون و .Searches related to هتلداران بزرگ ایران را بشناسید
Previous



بزرگ ترین فاسد اقتصادی قرن را بیشتر بشناسید / ۵۲۷ کارخانه ای .
www.dana.ir/News/230856.html
‎2 فوریه 2015 . بزرگ ترین فاسد اقتصادی قرن را بیشتر بشناسید / ۵۲۷ کارخانه ای که پولش به
جیب محمد رضا پهلوی می رفت به . ۶٫ بیمه ملی ایران: سرمایه ۱۵۰ میلیون ریال بنیاد
پهلوی کلیه سهام. . ۲۵٫ شرکت هتل‌های ایران: بنیاد پهلوی ۵۰% سهام.
الف - ششمین غول هتلداری جهان در ایران شعبه افتتاح می کند
alef.ir/vdcaumnuy49no61.k5k4.html?295124
‎15 سپتامبر 2015 . گروه هتل های آکور ششمین شرکت بزرگ هتلداری در جهان است. تصاویر/ قرارداد هتل‌داری
. هتل مذاکرات را بیشتر بشناسید+ عکس · بهترین هتل دنیا در .
8 ثروتمند ایران بشناسید + عکس - اتحاد خبر
www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/29106/print
8 ثروتمند ایران بشناسید + عکس. . اسفندیار رحیم مشایی در مورد خریدار این خرید
بزرگ گفته بود: «خریدار این هتل‌ها یکی از سهامداران این مجموعه است که دارای سوابق .
گران قیمت‌ترین هتل‌های ایران را بشناسید - نگار آنلاین
www.negaronline.com/news/./گران-قیمت‌ترین-هتل‌های-ایران-را-بشناسید
گران‌ترین واحدهای اقامتی برای مسافران در ایران در هتل‌های پنج ستاره جای گرفته‌اند. .
۴۱۶ هزار تومان و گران‌ترین اتاق سوئیت غربی و شرقی بزرگ با قیمت ۲میلیون و .
بزرگ‌ترین قرآن پارچه‌ای را بشناسید - ایسنا
www.isna.ir/news/./بزرگ-ترین-قرآن-پارچه-ای-را-بشناسید
‎30 جولای 2016 . بزرگ‌ترین قرآن پارچه‌ای را بشناسید . طلایی در زمان حیاتش، خارج نشدن این قرآن از
ایران و صحافی آن در داخل کشور بوده است. . قیمت هتل‌ها در مشهد از سبد هزینه طبقه
متوسط بیشتر است . یک آبروریزی بزرگ در انتظار فوتبال ایران .
8 ثروتمند ایران بشناسید /عکس - پایگاه خبری تحلیلی هراز نو
haraznews.com/111163/8-ثروتمند-ایران-بشناسید-عکس-111163
‎27 آوریل 2014 . از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های . و در ایران
نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.
8 مرد ثروتمند ایرانی را بشناسید + تصاویر – 5چـــــر
5char.ir/8-مرد-ثروتمند-ایرانی-را-بشناسید-تصاویر/
‎3 مه 2014 . از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های . و در ایران
نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.
گران قیمت‌ترین هتل‌های ایران را بشناسید! +تصاویر - قاعن نیوز
ghaennews.ir/1395/02/12/گران-قیمت‌ترین-هتل‌های-ایران-را-بشنا/
‎1 مه 2016 . گران‌ترین واحدهای اقامتی برای مسافران در ایران در هتل‌های پنج ستاره جای . هزار تومان
و گران‌ترین اتاق سوئیت غربی و شرقی بزرگ با قیمت ۲میلیون و .
گران قیمت‌ترین هتل‌های ایران را بشناسید! تصاویر | News File
newsfile.ir/news/گران+قیمت‌ترین+هتل‌های+ایران+را+بشناسید!++تصاویر
بهار نیوز - 8 ساعت پیش; (تصاویر)گران قیمت‌ترین هتل‌های ایران را بشناسید! صدای
ایران-2 . هم‌قیمت بعضی کنسرت‌های بزرگ دنیا، در یک بازار انحصاری! آیا ایرانیان .
8 ثروتمند ایران را بشناسید /عکس - اخبار استان مازندران - اخبار - خط .
www.khateomid.ir/news/9515/8.ایران-را-بشناسید-/عکس.html
‎28 آوریل 2014 . از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های . و در ایران
نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.Searches related to هتلداران بزرگ ایران را بشناسید
Previous



8 ثروتمند و غول اقتصادی ایران را بشناسید + عکس - آخرین نیوز
www.akharinnews.com/./56680-8-ثروتمند-و-قول-اقتصادی-ایران-بشناسید-عکس.html
‎از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های ثابت را گف.
. هزار تخت) داشته و در ایران نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش .
8 ثروتمند ایران بشناسید + عکس| پایگاه اطلاع رسانی جاجرم
jajarmnews.com/new.aspx?id=23735
‎اسفندیار رحیم مشایی در مورد خریدار این خرید بزرگ گفته بود: «خریدار این هتل‌ها
یکی از سهامداران این مجموعه است که دارای سوابق درخشان و موثری در صنعت گردشگری و
.
حداقل شرایط لازم برای استاندارد هتل‌ها طبق آیین‌نامه‌ی سازمان میراث .
3dhouse.ir/1395/05/حداقل-شرایط-لازم-برای-استاندارد-هتل‌ه/
‎ Rating: 5 - Review by ali10 آگوست 2016 . . گرانقیمت ترین هتل های ایران را بشناسید · گرانقیمت ترین هتل های جهان . برای
استاندارد هتل‌ها طبق آیین‌نامه‌ی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایرانReviewed .
این هتل‌های بزرگ نیز مجموعه‌ی گسترده‌تری از تسهیلات را ارائه می‌دهند. . حداقل شرایط
لازم برای هتل‌های میراثی، کیفیت کلی بناها باید مشخص و ویژه باشد .
شرکت هتلهای بین المللی پارسیان - بیماریهای دستگاه گوارش
pih.ir/index.aspx?siteid=1&pageid=2034
‎بیماری های دستگاه گوارش را بیشتر بشناسید. از هنگامی . در ایران، شایع ترین
سرطان دستگاه گوارش، سرطان معده و سپس سرطان مری و سرطان کولون (روده بزرگ) است.
بهترین شهرهای مدرن آسیا را بشناسید - ساعت24
www.saat24.com/news/./بهترین-شهرهای-مدرن-آسیا-را-بشناسید
‎24 جولای 2016 . ساعت24 - جدیدترین و آخرین اخبار ایران جهان . سنگاپور یک شهر موفق با معماری مدرن،
پاساژهای بی‌شمار، هتل‌های بزرگ و البته بزرگ‌ترین استخر .
8 ثروتمند ایران بشناسید + عکس - و تو نیز میدانی
fesanghari.persianblog.ir/post/21/
‎28 فوریه 2013 . از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های . و در ایران
نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.
بانک بزرگ اطلاعات هتل های ایران - دسرا
www.dsra.ir/بانک-بزرگ-اطلاعات-هتل-های-ایران/
‎7 جولای 2016 . لیست قیمت هتلهای مشهد همراه با عکس، تخفیف و مشخصات اتاق ها – رزرو هتل . هتل نو
ساز در رامسر | Bigmelk بانک اطلاعات املاک بزرگ ایران | LinkedIn . banki.ir/ads/
14019-گران-ترین-هتل–های–ایران-را-بشناسید-عکس. Translate this .
گران قیمت‌ترین هتل‌های ایران را بشناسید - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/6133665
‎گران قیمت‌ترین هتل‌های ایران را بشناسید . بیشترین هجمه دشمن به سنگر نماز جمعه
بوده است/ وجود 900 تریبون نماز جمعه افتخاری بزرگ برای نظام اسلامی · ◇ تیراندازی
.
معرفی هتل‌های ایران: هتل‌های سنندج – هتل و هتل آپارتمان های مشهد
www.hotel-hostel.ir/معرفی-هتل‌های-ایران-هتل‌های-سنندج/
21 مه 2016 . . را یاد بگیرید · Home / گردشگری و ایران شناسی / معرفی هتل‌های ایران: هتل‌های
سنندج . عجیب‌ترین موزه‌های جهان را بشناسید . ها: دومین شهر بزرگ کرد نشین و
بیست و سومین شهر بزرگ ایران، مرکز استان کردستان در غرب ایران است.
ریپورتاژ – گران قیمت ترین هتل های ایران را بشناسید! - خدمات .
www.pcsarv.ir/ریپورتاژ-گران-قیمت-ترین-هتل-های-ایرا/
‎6 مه 2016 . گران‌ترین واحدهای اقامتی برای مسافران در ایران در هتل‌های پنج ستاره جای . هزار تومان
و گران‌ترین اتاق سوئیت غربی و شرقی بزرگ با قیمت ۲میلیون و .Searches related to هتلداران بزرگ ایران را بشناسید
Previous



پایگاه خبری تحلیلی اروم نیوز - اخبار > ثروتمندترین مردان ایران را .
uromnews.ir/index.aspx?siteid=44&pageid=1055&newsview=142161
ثروتمندترین مردان ایران را بشناسید! . از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال
فرش، و صاحب گروه هتل‌های ثابت را . ثابت تا پنج سال قبل در جزایر قناری ۵ هتل (۵
هزار تخت) داشته و در ایران نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش .
بلاغ مازندران - 8 ثروتمند ایران را بشناسید /عکس
bloghnews.com/fa/doc/news/42820/8-ثروتمند-ایران-بشناسید-عکس
28 آوریل 2014 . از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های . و در ایران
نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.
امامان حزب الله سیدعلی و روح الله - 8 ثروتمند ایران را بشناسید + عکس
gharbalha.blogfa.com/post-225.aspx
‎از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های ثابت را . (۵
هزار تخت) داشته و در ایران نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش .
گالری عکس های دیدنی و جالب - ایران ناز
www.irannaz.com/news_cats_1.html
‎دختران خوش تیپ ایرانی در 100 سال پیش (عکس) . عمیق‌ترین گودال آبی جهان را
بشناسید (عکس) . این کالسکه حیرت انگیز فقط مختص آدم های بزرگ است (عکس).
چشم انتظار - گران قیمت ترین هتل های ایران را بشناسید!
arshiya56.blogfa.com/post/12
‎گران‌ترین واحدهای اقامتی برای مسافران در ایران در هتل‌های پنج ستاره جای گرفته‌اند. .
۴۱۶ هزار تومان و گران‌ترین اتاق سوئیت غربی و شرقی بزرگ با قیمت ۲میلیون و .
آلامتوآرشیو سایت های ایران
alamto.wikifeed.ir/
24 مارس 2016 . وی یادآو شد: ایران مقام اول را برای مصرف نوشابه در دنیا دارد چرا که سرانه مصرف نوشابه
در دنیا حدود تا . بطور صریح بولیوی فریبنده ، بزرگ و پیچیده است. . منبع :
آلامتوکودکان جنایت‌کار و خطرناک دنیا را بشناسید+عکس . بدلیل کیفیت خدمات
منحصر بفرد بوده و با هتلهای مجلل آسیا و اروپا در حال رقابت می باشد .
ثروتمندترین مردان ایران را بشناسید +تصاویر - نمایش محتوا - صبح .
sobhemehriz.ir/-/ثروتمندترین-مردان-ایران-را-بشناسید-تصاویر
‎26 مه 2015 . از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های . و در ایران
نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.
8 ثروتمند داخلی که شما میتوانید آنها را بشناسید! - عبرت
ebrat.ir/?part=mobile&inc=news&id=46010
‎از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های ثابت را . (۵
هزار تخت) داشته و در ایران نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش .
مدیریت جهانگردی - 8 ثروتمند ایران را بشناسید
tourismresponsible.blogfa.com/post-5.aspx
‎از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های ثابت را . (۵
هزار تخت) داشته و در ایران نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش .
کشورهای جایگزینِ ترکیه برای گردشگران ایرانی
https://www.webgardha.com/./کشورهای-جایگزینِ-ترکیه-برای-گردشگران-ایرانی
‎6 روز پیش . کشورهای جایگزینِ ترکیه برای گردشگران ایرانی حذف تورهای ترکیه، . تورهای
هوایی باکو برای هتل‌های ۵ ستاره کمتر از یک‌ونیم میلیون تومان قیمت‌گذاری شده که
البته نرخ زمینی آن به اندازه‌ی سفر جاده‌ای به ارمنستان، تمام می‌شود. . زیباترین
شهرهای جزیره‌ای دنیا را بشناسید . تفریح در قدیمی‌ترین شهربازی بزرگ جهان .Searches related to هتلداران بزرگ ایران را بشناسید
Previous



افزایش ۱۶۱ درصدی صادرات ایران به عمان | اقتصاد آنلاین
www.eghtesadonline.com/./140986-افزایش-درصدی-صادرات-ایران-به-عمان
‎1 روز پیش . معاون‌کل سازمان توسعه تجارت با اعلام اینکه صادرات ایران به عمان در چهار ماه . از اعزام
هیات بزرگ تجاری ایران به عمان با هدف بازاریابی، توسعه صادرات و جذب سرمایه خبر
داد. . مهم «یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محصولات غذایی و هتلداری» و «ششمین . حذف
بهداد را بیشتر بشناسید+ عکس · نرخ ارز ۵ درصد افزایش می‌یابد .
ماندگار بیوتی/آرایش و زیبایی/آرایشگاه/سالن زیبایی/اخبار/سرگرمی .
mandegarbeauty.ir/
‎سبک های مهم دکوراسیون داخلی را بشناسیم . سری جدید زندگی مردم سرزمین ایران به
روایت تصویر . 10 تغییر کوچک که تفاوتی بزرگ ایجاد می کند . رمانتیک‌ترین
هتل‌های دنیا برای تعطیلات .
ایران مطلب
iranmatlab.ir/
‎مادر و دختر موتور سوار ایرانی را. . بازیگران ایرانی در در اکران خصوصی فیلم. .
مواد آرایشی مضر برای پوست را بشناسید . هندوانه بزرگ و جالب در چین + عکس .
استخدام هتل هما
www.tebyan-iran.ir/t.aspx?q=استخدام-هتل-هما&id.
‎استخدام هتل هما,سایت هتل هما,استخدام هتل بزرگ شیراز,اگهی استخدام هتل های شیراز,
استخدام در هتل چمران . گروه هتلهای هما - (homa hotel group,hotel iran,luxery hotel .
کوچه‌های پر رمز و راز تهران را بشناسید / اینجا از شیرمرغ تا جان آدمیزاد .
www.persianv.com/yaddasht/349021.php
‎5 روز پیش . کوچه‌های پر رمز و راز تهران را بشناسید / اینجا از شیرمرغ تا جان آدمیزاد معامله می‌شود .
همان زمان گفت: آسیب اجتماعی یک معضل بزرگ است و ما در تهران منطقه خاصی داریم که
. ادعای پرواز جنگنده های روسیه از ایران ، آمریکا را تحقیر کرد! . افطاری‌های اشرافی
در هتل‌ها و باشگاه‌ها / بفرمایید"چیکن فینگر" و "بیف استروگانف .
خبرآنلاین: اقتصاد / گزارش آگهی - صفحه نخست
www.khabaronline.ir/./list/Economy/advertise
‎پس از توافق هسته‌ای ایران با 6 قدرت جهان، کمپانی اف سکیور فنلاند که یکی از
قدیمی ترین و . رزرو هتل و اطلاع از امکانات هتلها نسبت به گذشته ساده تر شده است .
فروشگاه بزرگ «دیجی‌کالا»، پیشرو در فروش آنلاین کالا در نظر دارد با رویکردی
جدید، . ۱۰ فرمانروای آفرود 2016 را بشناسید · ارز دولتی ارزان شد · ربیعی: دولت
روحانی .
رئیس کمیته ملی المپیک ایرلند در ریو دستگیر شد
sp.shafaqna.com/FA/IR/1193232
‎. رئیس کمیته ملی المپیک ایرلند و عضو کمیته بین المللی المپیک(IOC) را در
یکی از هتل‌های ریو دستگیر کردند. . حریف اول مهدی خدابخشی در المپیک را بیشتر
بشناسید . افتخاری بزرگ برای ورزش ایران؛ علیرضا فغانی داور فینال المپیک شد.
خیابان بهشت صادق - بازتاب 24
baztab24.com/search/?q=خیابان+بهشت+صادق
‎خبرگزاری مهر: حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روز گذشته از رشد ۴.۴ درصدی .
به گزارش مشرق، در دنیایی که هر روز هتل‌های پنج ستاره و تورهای گرانقیمت، شما را
وسوسه . حریف اول مهدی خدابخشی در المپیک را بیشتر بشناسید · عکس/فریادهای
فرزان . تمامی اخبار از خبرگزاری ها و روزنامه های بزرگ ایران با ذکر نام جمع آوری شده
اند.
جنوب بغداد - وبنگار 6taeea
m6taeeai.saharblog.com/list/جنوب+بغداد.html
‎بازرگانی ایران غرب را بهتر بشناسیم . هتل لو بلو کوش آداسی, پنج ستاره | هتل های
ترکیه | هتل‌ها | لست سکند Rating: 9.2/10 - 8 votesهتل و . هتل آیرا گرند پاتایا لذت
بردن از تعطیلات خود با یک نمایش بزرگ از پاتایا در گراند هتل Aiyara.
کارت اعتباری برنزی، نقره ای و طلایی در راه است - جوان ایرانی
www.javaneirani.com/./615490-کارت-اعتباری-برنزی-نقره-طلایی
‎16 ساعت قبل . چرا که واحدهای تولیدی در ایران نیازمند واردات مواد اولیه هستند و با توجه به افزایش .
دوره ای، مزیت اقتصادی ایران بخش کشاورزی یا صنعت است و در زمانی هتلداری . در بر
می گیرد چون واحدهای بزرگ نیازهای بیشتری هم دارند و فرآیند تسهیلات دهی به آنها
مطابق معمول در جریان است. . مادر و دختر موتور سوار ایرانی را بشناسید.Searches related to هتلداران بزرگ ایران را بشناسید
Previous



سایت خبری گردشگری
tour118.work/
‎چالش نمایندگان مجلس با معاونان گردشگری/ حقایقی درباره آمار هتل‌ها . گامی بزرگ در
پی عادی شدن روابط گردشگری با کشور ترکیه. مرداد ۲۷ . سه کشور رسما
سرمایه‌گذاری گردشگری در ایران را آغاز کرده‌اند . ۱۵ جشنواره‌ شگفت انگیز دنیا را
بشناسید.
خوش شانس جهان - رسانه ی خبری وبلاگی
aparat.rasanetv.ir/page-900108.html
‎نه تنها جغد بلکه هر موجود زنده دیگری هم که در تاریکی شب با یک وانت بزرگ . خوش‌
شانس‌ترین مرد جهان را بشناسید; برترین عکس های یازدهمین روز المپیک ریو .
انتخاب خوش شانس ترین زن دنیا (عکس) - ایران ناز . هتلهای جهان ; مکانهای مذهبی ایران .
هرلحظه، ایکنا
harlahze.com/agency/ایکنا/page-3
‎ایکنا - هر لحظه، آخرین اخبار ایران و جهان از محبوب ترین خبرگذاری های کشور. . گروه
هنر: ستاد شهدای قرآنی سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در راستای تکریم . از
پیشرفت شرایط بهداشتی هتل‌های عراق سخن گفت و اظهار کرد: اما باید قبول کنیم که
. تربیت قهرمانان اخلاقمدار · عامل حذف بهداد سلیمی از المپیک را بشناسید+تصاویر .
با آداب غذا خوردن در کشور ایتالیا آشنا شوید - نظاره
www.nezare.com/با-آداب-غذا-خوردن-در-کشور-ایتالیا-آشنا-ش/
‎2 روز پیش . از آنجا که سلیقه غذایی ما ایرانی ها به ایتالیایی ها نزدیک است شاید برای شما هم . در
ادامه با ما باشید و با آداب و رسوم غذا خوردن مردم ایتالیا را بهتر بشناسید. . در ایتالیا
، تخم‌مرغ و سوسیس و کالباس به‌هنگام صبحانه سرو نمی‌شود مگر در هتل‌ها که برای
مهمانانی که دارای ذائقه . بزرگ ترین تپه ماسه ای اروپا در ساحل فرانسه.
هتل بزرگ ارم 4*
bestparsian.ir/news/هتل-بزرگ-ارم-4*
‎هتل بزرگ ارم کیش, چهار ستاره | هتل های ایران | هتل‌ها . من به همراه همسرم 26 دی 94 به
کیش سفر کردیم و چند روز در هتل بزرگ ارم (4 ستاره) اقامت داشتیم. دانلود کتاب معجزه
.
بهترین بدترین شهرهای جهان رتبه تهران
tareenha.xyz/post/?q=بهترین+بدترین+شهرهای+جهان+رتبه.
‎مهمان‌نوازترین شهرهای جهان را بشناسید +تصاویر . شده است و در مراسم بهترین هتل‌های
جهان در رتبه چهارم جهان قرار گرفته است و به عنوان پناهگاه راحتی توصیف شده است. .
به گزارش عصر ایران به نقل از مجله تایمز هایر، در این رتبه بندی دانشگاه هاروارد
آمریکا . به گزارش فارس، شرکت انگلیسی بریتیش پترولیوم، یکی از بزرگ
ترین .
نوکیا - تیتر خبر
autobarjahani-ba.titrkhabar.com/tag/نوکیا
‎درسی بزرگ از سرنوشت نوکیا برای همه . بالمر در خانواده‌ای با وضع مالی مناسب بزرگ
شد. . 7 ثروتمند ایران بشناسید + عکس غول گردشگری ایران: حسین ثابت . از
عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های ثابت را
گفته‌اند.
موفقیت چهار هتل بزرگ | سایت هتلداری ایران
hoteldari.com/net/blog/موفقیت-چهار-هتل-بزرگ/
‎ترجمه ندا ژیان دربندی در مقاله ای در مورد توسعه چهار هتل بسیار بزرگ بینش وسیعی
رادرباره مراحل و پیشرفت این چهار هتل مشهور در صنعت هتلداری فراهم می کند . این چهار .
سفر قریب الوقوع هتلداران برجسته بین‌المللی به ایران - بولتن نیوز
www.bultannews.com/./سفر-قریب-الوقوع-هتلداران-برجسته-بین‌المللی-به-ایران
‎30 مه 2015 . محمدرضا سبزعلیپور رئیس مرکز تجارت جهانی ایران و رئیس شورای . از سفر قریب
الوقوع رؤسا و مدیران هتلهای برجسته و بزرگ بین‌المللی جهان جهت .
سومین پرواز جنگنده های روسیه از ایران - وب ایرونی
www.webiruni.ir/./فرم-پروپوزال-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-آزاد-همدان
‎3 ساعت قبل . وب ایرونی مرجع اخبار روز ایران,اخبار روز ایران و جهان تصویری,اخبار روز ایران بی .
بهترین هتل‌های ایران برای سفرهای تابستانی شما . ۱۰ فرم انروای آفرود 2016 را
بشناسید . فقدان موزه هنر یکی از بزرگ ‌ترین مشکلات این عرصه است.Searches related to هتلداران بزرگ ایران را بشناسید
Previous

  • ۹۵/۰۵/۲۹
  • ۱۶۶ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی